Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
meeting //kukiu og kani// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
meeting //kukiu og kani// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
meeting //kukiu og kani// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
meeting //kukiu og kani// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
meeting //kukiu og kani// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
meeting //kukiu og kani// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
meeting //kukiu og kani// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
meeting //kukiu og kani// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
meeting //kukiu og kani// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Lori
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Lenore
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Celenia
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Genevira
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Renata
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Jake
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Elizabeth
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Madelena Gray
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 
Katrina
meeting //kukiu og kani// Voteba13meeting //kukiu og kani// Voteba14meeting //kukiu og kani// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

meeting //kukiu og kani//

Go down

meeting //kukiu og kani// Empty meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 12:07

S: firewood park
V: deet er overskyet.
T: kl 14:20
O: et par væsner her og der
P: en nederdel og en t-shirt

Det var en skyrig dag, den unge vampyr kvinde Eliza gik igennem parken, hun ventede på sin kuki kom, de havde aftalt at mødes her så hun håbede han kom som de havde aftalt, hun var glad, hun havde aftalt med sin søster de skulle flytte til firewood sammen, det var skønt nu kunne hun måske lære lidt mere om familien, men nu skulle hun bare nyde dagen med kuki..

//rækkefølge: mig kuki også kani //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 13:37

Frem for en busk kunne an hører en puslen, en ung fuld voksen sort ulv kom frem, dens mærkeblå øjne skrinede på, denne unge ulv hedder Kukiu, vil man rør hans pels, vil man få varme, og glæde han gik stille hen til Eliza med en brun kanin i munden, han satte sig bag hende, og lade dyret fra sin, han lade sig ned på maven og bæffede glad til hende, *Her jeg har lidt mad med til dig* han viste at hun kunne tage imod hans tanker, det var det han så godt kunne lide ved hende, han kendte hun nogen få stykker som kunne han herre eller hvad man kunne kalde han han det, og Kani en af hans bedste venner, og nu Eliza den unge vampyr, han havde aldrig være så tæt sammen med en vampyr før, han slikkede sig om munden så blodet forsvandt, han bøffede igen, sødt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 15:03

påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

henne ved den halv store sø, stod der en ung mand med sorte vinger, hans hår lå glat hen af hans hoved, han var grøn øjne som lyste op af vandet spejlbillede, han smilede sødt til alle de væsner som var taget i parken, han opdagede en und vampyr som stod lidt alene, ''Hmm hvad mund hun laver her helt alene'' sagde han til sig selv, efter noget tid kom den velkendte ulv frem, fra en halv stor busk, Kani viste at denne ulv var Kukiu hans gamle ven, ''Hvad laver han sammen med en vampyr, så vidt jeg ved er han varulv'' sagde han igen, han tog sig sammen og gik stille hen til dem, for at sige hej, ''Hvis Kukiu er ude efter problemer må jeg hjælpe ham som jeg altid gør'' sagde han igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 15:11

Eliza smielde da hun hørte den velkendte tanke hun vendte sig om og smilede hun gik over og krammede ham ''tak hvor er du sød kuki'' sagde hun og kyssede ham på siden af hovede og smilede for sig selv og rødmer meget hun havde savnet kuki men hun var dog også en smule sur på ham, hun havde fået afvide af sin søster han havde overfaldet hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 15:18

Kuki så længe på hende, og blev helt glad da hun kyssede ham, han satte sig ned og smilede venlig til hende ''Er der noget glat Eliza'' han lade hovedet på skrå, og så på hende, han kunne se at meget gik hende på men hvad viste han ikke, efter noget tid så Kukiu en ung engel så hen imod dem, han opdagede at det var Kani, han vinkede ham hen til dem, og så på Eliza ''Eliza ham der kommer ud han hedder Kani, og han har hjulpet mig med en masse ting'' han sagde det som og at han var glad, men han viste at han ikke kun var glad men også trist, han havde for noget tid siden tortureret en anden vampyr, men han vil ikke lade det gå på ikke når han var sammen med Eliza

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 16:50

Kani så op på sin ven kan vinkede ham hen til sig, han vinkede igen og smilede sødt, pigen ved sigen af ham, så lidt trist ud i Kanis øjne, da han var kommet op til dem krammede han hurtig Kukiu og sagde med en venlig stemme ''Hey Kuki, hvemer tøsen'' han så hen på pigen ved sigen af dem, han så lidt på hende, og synes hun var ret pæn, men han havde en anden at kigge på, han smilede dejligt til pigen og sagde så sit navn ''Hej min navn er Kani'' og tog sin ende hånd frem og vil trykke hendes hånd, hvis hun altså vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 17:05

Eliza så på englen som hed kani, ''hej kani, mit navn er Eliza'' sagde hun og rastede hans hånd blidt og så på kuki, ''det er bare... min søster... men jeg klare den og det gør hun også... jeg er bare så glad for du er her'' sagde hun og hendes smil lyste op i hendes smukke øjne hun lagde armene om kuki og gemt sit hovede mod hans dejlige bløde pels..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 2:34

Kukiu knurrede lidt da han så hvordan Kani så på Eliza, han gik hen ved siden af Eliza, og satte sig, han mærkede hvordan hun gemte sig i hans pels han så hen på hende og sendte en tanke til hende *Hvad der galt min pige* Han kunne hører på hendes stemme at der var noget galt, men hvad det var viste han ikke, Han så hen på Kani og sendte en tanke til hem, som Eliza kke kunne modtage *Du holder sig væk fra hende Kani, hun er min* han viste at Kani godt kunne se hvor meget hun betyder for ham, men hvis Kani har fået lidt følelser for Eliza, vil Kukiu være klar til at tage kampen op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:04

Kani grinede og så på Eliza og sagde så med en varm stemme ''Sikke et smuk navn de har frøken'' han så hen på ulven og smilede sødt og sagde så til ulven med en kold men dejlig stemme ''det kunne ikke falde mig ind Kuki'' han tog Elizas hold og kyssede den blidt, han prøvede ikke på noget, det var bare rend venlighed at kysse pigernes håndryg, han satte sig på bækken, bag de to, og smilede sødt, han gav tegn til Eliza at hun kunne sætte sig ved siden af ham, hvis hun gad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 21:47

Eliza så på kani ''rart at møde dig kani,'' sade hun blidt og lænede sig ind til sin kuki, hun holde rom ham, ''min søster.. caroline... du voldtog hende'' sagde hun og så ned hun elskede kuki men carolin betød mest for hende da hun var hendes søster...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 23:00

ulven blev til den unge mand de begge kendte han så på Eliza, og hørte ikke efter hvad Kani lige havde sagt, Kukiu står bare med åben mund og prøver at få nogen ord ud af den åbne mund men ingen held, Kukiu rystede let på hovedet og fik ord frem igen ''Du mender ikke at den varmpyr er din søster'' han så hen på Kani fpr at få lidt hjælp, selv om han godt viste at Kani ikke vil hælpe ham ud af det her, Kukiu så igen på Eliza og overvejde virkleig at læbe sin vej og ikke komme tilbage, tænk at han havde volstaget hendes søster, han havde jo sagt at han aldrig vil sårer hende, og alligevel havde han gjordt det, sikke en idiot han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 16:43

Kani så med store øjne på de to væsner som så lidt trist ud, Kani så hvordan Kuki var og hoppede op og stillede sig imellen dem så der ikke kom nogen il skade, han så fra den ende til den anden og sagde imens med en rolig stemme "Kukiu hvad er det du har gjort, har jeg ikke sagt du ikke må voldtage nogen" Kani så lidt sur på Kukiu og så igen på ELiza og lade den ende arm om hende og sagde med en varm stemme "Rolig Eliza, jeg skal nok hjælpe dig" han så på hende og smilede kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 16:52

Eliza løber over og krammer kuki og hulker mod ham, ''jeg... jeg er ked af det ja, men du vidste det ikke kani så du må ikke være ked af det jeg har det dårligt i med at gøre dig så ked af det skat'' sagde hun med tåre i øjnene og vil blive hos kuki og ingen andre, hun nusser ham i nakke og holder ham tæt på sig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:22

Kukiu knurrede af Knai mest på gund af den møde han var, Kukiu synes at Kani godt kunne tage sig sammen og slappe lidt af bare fordi han har mistede piger skal det ikke betyde at han skal gå efter Eliza, Kukiu kunne næsten ikke holde tilbage da han så hvordan Kani lade arme om Eliza, men det så ud som om at Eliza ikke lade mærke til det, så Kukiuu rystede bare på hovedet og lade sig på maven, tænk at han havde voldtaget den pige han elskedr så højts søster, han ønskede sådan at han kunne gå tilbage i tiden for at stoppe sig selv, for ikke at sårer Eliza, Kukiu mærkede hvordan nogen arme blev ladt om den tykke hals, Kukiu havde ikke sådan rigtig lyst til at snakke med nogen ad den lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 13:14

Kani så fra den ende til den anden hvorfor skulle man tale om alt det triste, Kani var ved at blive sur over at alle talte om kærlighed og hvad den ende havde gjort, kani raste sig op og så på Kukiu, og der næst på Eliza, "Eliza jeg forstår godt du er ked af det over havd han har gjort, men kan i to ikke tage den på et andet tidspunkt, gider ikke rigtig tale om kærlighed og hvad den ende har gjort imod den anden, for jeg hr været nok igennem det og ville ikke høre om det mere" han så på den i gang og vente sig om for at se om der var noget sjovt at lave, men det så ikke sådan ud, han sukkede let hvorfor skulle alt handle om kærlighed og utroskav o.s.v. hvorfor kunne det ikke bare lave noget sjovt for en gangs skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

meeting //kukiu og kani// Empty Sv: meeting //kukiu og kani//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum