Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hot night ~Kani~
Side 1 af 2 • 1, 2
Hot night ~Kani~
"Kom da ind, i stedet for at være ude i nattekulden." Sagde hun med et varmt smil som ingen havde set i noget tid nu.
Gæst- Gæst
Sv: Hot night ~Kani~
Kani var kommet frem til et hus og kiggede ned på et stykke papir hvor han havde hendes hus nummer på, jo det var det rigtig sted han var, nu skulle han bare banke på og håbe på at hun ikke havde glemt deres aftale, Kani var taget i en hvis kort bluse som sad tæt ind til hans dejlige krop, og et par sorte bukser, hans sorte vinder havde han mistede så han kunne ikke længer flyve, det ville Angela måske blive lidt ked af men sådan var det, eller havde han dem stadig, han kunne ikke huske det.
døren blev åbnet og den altid smukke Angela stod med et dejligt smil på læberne, Kani kunne ikke lade være med at smile tilbage, "Tak Angela" han gik ind i hendes hus som han kunne huske noget fra, "JEg har nogen blomster med" han havde en bunke røde og hvide roser med til hende.
// blomsterne :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //
Gæst- Gæst
"Tak, de er meget smukke." Roser havde altid været hendes yndlingsblomst. "Jeg vil lige sætte dem i en vase." Sagde hun og kyssede hans kind hurtigt, hun gik ud i køkkenet og fandt en vase frem. Hun satte blomsterne i, så de stadigvæk havde den hjerteform som han havde givet dem i.
"Jeg har glæder mig meget til at se dig igen." Sagde hun da hun kom tilbage til ham. Hun placerede sine arme omkring halsen på ham, imens hun bed sig lidt i læben. "Denne aften bliver helt perfekt, bare dig og mig." Tilføjede hun så, og kyssede ham lidenskabeligt.
Gæst- Gæst
hun kom tilbage og han smilede da hun på en måde sagde at hun havde savnet ham, "Jeg har også set frem til denne aften Angela" hun mærkede hvordan hendes hænder blev lagt om hans hals, han var dov lidt usikker på hvad han skulle gøre, men han valgte at give hendes lov til at kysse ham, han kyssede lidt tilbage for han havde stadig svært ved at huske om deres forhold,
Gæst- Gæst
"Godt, og bare rolig. Jeg skal nok prøve at lade hver med at kysse dig til at du kan huske mig helt eller i hvertfald er sikker på dine følelser. Ellers så prøv dig frem, jeg ved du kan lide at have kontrollen." Sagde hun lidt drillende, og lod sine hænder glide hen af hans overarme imens hun kiggede ham i øjnene.
"Jeg har fundet champagne frem, fyldt boblebadet hvis det kunne friste at slappe lidt af?" Sagde hun og tog hans ene hånd, hun ville give ham en uforglemmelig aften. Angela var ikke typen som kørte i fuld speed altid, men ligenu ville hun bare have Kani til at føle sig sikker og tryg, i hendes nærhver som hun gjorde i hans. Han skulle bare lærer lidt mere om hende.. igen altså.
"Så hvad siger du? Tør du?" Hun skar en drillende grimasse til ham, imens hun derefter smilede sødt.
Gæst- Gæst
Det var ikke fordi han ikke var tryk hos hende, han var bare bange for at hun legede med hans hjerte, eftersom han intet kan huske, det var det han mest er bange for at dem han kun husker bare leger med ham og fortæller ham ting som han aldrig havde troet ville være ham selv, "Jo hvorfor ikke tage et lille bad!" han smilede igen til hende og ventede på hvad hun kunne sige eller gøre.
Gæst- Gæst
"Kontrol, måske kan du ikke huske alt men det kan jeg. Og jeg vil have dig til at huske hver eneste detalje. Men snakken kan vente lad os bare nyde denne aften." Svarede hun ham, med et drillende blik. Angela kunne aldrig finde på at udnytte nogens følelser, hun var mange ting men ikke hjerteløs. Hun nikkede til ham. "Ja lad os det." Svarede hun og holdt fast i hans hånd, hun trak ham med ud på badeværelset efter at have låst hoveddøren. Hun lukkede døren til badeværelset da de var kommet derud. Der var rigtig hyggeligt. Angela lod sin hånd kører fra hans kind og ned over hans ene overarm med hendes fingerspidser.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er din fortid, din nutid.. og hvis jeg er heldig din fremtid." Svarede hun. Kani kunne ikke huske ret meget om hende eller om dem, det var noget hun måtte sørge over.
"Jeg skal nok fortælle dig alt Kani, det lover jeg." Sagde hun og tillod sig at tage hans trøje af med et drillende smil. "Skal vi smutte i bad?" Spurgte hun en tak udfordrende og skar en lille grimasse. Hun tog morgenkåben ned fra sin hud, og blottede sin krop hvor hun hendes undertøj var tilbage.
"Jeg fortæller alt under et glas champange hvis du tør vel og mærke."
Gæst- Gæst
Han mærkede hvordan hans trøje blev taget af ham og han kiggede overraskende på hende med store øjne han tog fast i hendes hænder og sagde med en lidt rolig og nervøs stemme, "Angela, vi skal ikke havde sex sammen, ikke før jeg kender til mig selv." nu håbede han virkelig at han ikke havde såret hende, måske var det som hun var ude efter, men måske havde ham givet hende et andet indblik i hvad han ville, han ville havde svar på hvem han er for han ville gøre noget andet især med Angela som nok var den som kendte ham bedst, han så hvordan hun smid morgenkåben fra sig og han vente hurtig ryggen til hende, han ville ikke se på hende når hun næsten ikke havde noget tøj på, "Angela hvad med at vi bader i undertøj?" det var meget usikkerhed i hans stemme, han viste ikke hvordan han skulle tage dette, men han håbede på at hun ville forstå ham.
Gæst- Gæst
"Kani, jeg glæder mig virkelig til at du får dine minder tilbage. For så vil du vide at jeg ikke bare udnytter folk for at få sex fra dem. Jeg elsker dig, jeg leger langtfra med dig. Jeg ville bare snakke med dig, men hvis du føler dig bedst tilpas i et skumbad hvor du alligevel ikke kan se noget du har set før så det fint med undertøj på så gør du bare det." Angelas bror havde også mistet sin hukommelse så det var som at passe to teenagere med hjerneskade, dog stolede hun på at deres minder nok skulle komme tilbage til dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bedre ide, hvad med vi flytter champagnen ind i stuen samt lysene og så sidder vi derinde. Jeg kan lave os noget mad hvis det skulle være?" Forslog hun så med et smil, der var en specielret hun var mester i at lave nemlig Kanis livret og måske det ville sætte skub i et par minder eller to. Angela kyssede sin finger og lagde den på hans kind kort og kiggede ham i øjnene, hvorpå hun tog glassene og satte dem ind i stuen, hvorefter hun flyttede lysene ind i stuen. Så gik hun ind i sit soveværelse og trak en kjole over hovedet som godt nok var lårkort men det var stadigvæk tøj.
"Kom og sæt dig, så laver jeg noget mad hurtigt." Svarede hun og gik ud i køkkent og begyndte at tilberede hans livret. Efter hun havde tilberedt det så serverede hun en potion til ham og en til hende selv. Hun satte sig i sofaen overfor ham og begyndte at spise.
"Jeg håber det smager godt." Sagde hun så og fortsatte med at spise.
Gæst- Gæst
han mærkede hendes finger på sin mund, og endnu en varm følelse komme frem i ham, hvad var det denne kvinde gjord ved ham? han havde det mærkeligt til mode, men på en dejlig måde, han mærkede hvordan kulden kom tilbage til ham da hun gik i gang med at tage alle de smukke ting hun havde gjort klart ude på badeværelset og bar dem ind i stuen tæt op af en sofa, som han svagt kunne huske noget fra, men hvad det var kunne han ikke helt sætte ord på, "Øhm ja selvfølelig" han satte sig ved hendes side, der gik ikke langt tid for hun igen raste sig op, Kani så efter hende da hun forsvandt ud af stuen, han sukkede lidt, var han virkelig så kedelig at være sammen med, han raste sig hurtig op og kiggede rundt i denne stue som minde ham om noget stort som var sket for ham her, han rystede på hovedet og satte sig igen.
Kani kiggede på Angela igen da hun kom ind med på tallerkner med mad på, han smilede svagt, han kunne ikke huske hvornår han sidst havde fået sådan noget smukt mad som Angela lige havde lavet, han så hvordan hun spiste, og han prøvede også selv at tage en lille bid af det, mand det smagte godt, han tog endnu en bid og kiggede på Angela, "Hvor har du lært at lave sådan noget lækket mad?" han så spørgerne på hende imens han spiste vider.
Gæst- Gæst
"Jeg er halv menneske, det godt at kunne nogle opskrifter hvis nogle skulle låse mig inde uden blod." Svarede hun med et skævt smil og et drillende blik i øjet. "Og denne ret var din yndlings for 600 år siden, så tænkte at den ikke vil slå meget fejl idag heller." Tilføjede hun og smilede til ham, og tog endnu en bid. Angela kiggede over på ham.
"Vil du hører vores historie? Jeg kan godt fortælle dig minderne her fra huset af?" Spurgte hun ham, og lagde en hånd på hans lår tæt på hans knæ. Hun bekymrede sig omkring hans helbred der var intet andet at gøre jo? Angela fjernede dog hånden igen.
"Undskyld jeg virker så fremme i skoene, det bare at se dig sådan her. Det er så underligt, men jeg vil hjælpe dig igennem det. Stoler du på mig?" Hun spurgte ham om han stolede på hende, meget direkte han var nød til at stole på hende.
Gæst- Gæst
Han hørte at hun var klar til at fortælle han deres historie, "Fedt!" han smilede som en lille dreng der skulle til at havde sin første jule gave, han satte sig godt tilpas og slå armen om bag sofaen, han tog den anden og klappede på pladsen ved hans sige, han håbede på at hun ville sætte sig ved hans side, så han kunne ligge hånden om hende, "Selvfølelig stoler jeg på dig, du har byd mig indenfor i dit hjem uden at gøre mig noget, så hvorfor skulle jeg ikke stole på dig?" han smilede lidt til hende og lukkede øjne for at hører om deres fortid.
Gæst- Gæst
"Min far blev forvandlet til vampyr og min mor blev gravid med ham, jeg ved det lyder sært men det skete altså. Jeg blev blanding, og ret udstødt af min familie. Mine forældre så mig slet ikke som deres datter, har de aldrig gjort og ville sikkert aldrig. Men jeg har en god ven som er blanding af varulv og vampyr." Hun forkortede sin historie om sig selv lidt meget, for det handlede jo ikke om hende. "Du er ca. 800 år Kani." Svarede hun så på hans andet spørgsmål.
"Jeg vil bare være sikker." Svarede hun ham med et venligt smil. Så kiggede hun lidt ud i rummet. "Vi startede med at have et godt venskab, vi vidste næsten alt om hinanden. Dog så jeg dig ikke som en ven, men som mere end det. Og i den her sofa fortalte vi hinanden at vi elskede hinanden. Vi var kærester. Jeg fortalte dig om min tidligere evne her også, og du accepterede den og du accepterede at jeg var blanding. Og så kyssede du mig." Hun smilede af minderne, hun håbede at fortælle ham ville genskabe minderne i hans hoved. "Men så en dag, kom der nogle dusørjægere.. De drev os fra hinanden, du troede at jeg var død og ligeså troede jeg at du var død. Indtil vi mødtes igen efter det, vores kærlighed til hinanden havde ikke forandret sig overhovedet. Jeg elskede dig. Og jeg gør stadigvæk." Svarede hun med et smil. "Jeg var knust da du forhold byen fordi du havde rodet dig ud i noget med din bedsteven, Caroline din tidligere bedste veninde som du sikkert ikke kan huske.. Men lige meget hvad du siger, gør. Min kærlighed til dig har aldrig ændret sig det mindste, og det vil den nok aldrig gøre." Sagde Angela så og kiggede over imod Kani.
Gæst- Gæst
Hvad var han virkelig 800 år gammel! nej det kunne ikke passe, han var jo ikek så gammel, hvis man virkelig var så gammel ville man jo ligge nede i jorden? ville man ikke det? "Angela er jeg virkelig 800 år gammel?" han kiggede med store øjne på hende, lavede hun sjov med ham eller hvad det virkelig hendes alvor at han var så gammel? han kiggede vider på hende da hun forsatte med at fortælle ham om deres fortid.
Efter hun var færdig med at snakke tog han sig til hovedet og sagde med en rolig stemme, "tænk at jeg havde glemt alt det? det må du sku undskylde Angela" tænk at han kunne glemme noget så vigtig for hende, men han forstod det stadig ikke helt men han ville gerne gøre et forsøg på at være den helt gamle Kani som hun havde været kærester med.
Gæst- Gæst
"Caroline fortalte mig om en varulv ved navn Callie, noget du kan huske omkring hende?" Spurgte hun og så på Kani. Der var noget omkring hende som han aldrig havde fået afvide.. Eller jo men der måtte være andet. Eller hun håbede ikke..
"Der er noget du ikke fortæller mig." Sagde hun helt stille..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Før eller efter vi fandt hinanden igen for et år siden?" Spurgte hun lidt irritabelt, og prøvede kort at bevare roen.. Derfor rejste hun sig op med knyttede næver. Angela var på kanten til at eksplodere, før hun så faktisk tænkte sig om.
"Da du var taget afsted efter du havde været sammen med Callie var jeg sammen med en vampyr på den lokale kro.. Så vi står vel lige.. På en måde?" Svarede hun imens hun pustede forsigtigt ud. Selvfølgelig var hun slet ikke glad for denne Callie luder tøs, og Angela skulle nok sætte en stopper for hjertet på den varulv. Det var ikke hende som ligesom ødelagde noget, Angela vidste bare ikke helt hvordan hun skulle håndtere det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Sur er ikke hvad jeg er Kani, jeg er ked af det som fucking helvede! Hvis du var klar over hvor mange gange alle dem jeg elsker har droppet mig, valgt en anden eller bare forladt mig!" Sagde hun så og en lille tårer kom frem i hendes øjne.. Alle Angela nogensinde havde elsket havde forladt hende på en eller anden måde i løbet af tiden. Der var aldrig en som var blevet. Så det var da klart at det endte med en dag at hun ikke ville kunne elske til sidst.
"Det tror jeg at han havde, men at have sex med tilfældige er ikke det som jeg nyder mest. Men som halv vampyr sprænger de instinkter udefter en nogle gange." Angela så på Kani, og tørrede så hendes tårer væk. Hun hadede at føle sig svækket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ved jeg Kani." Svarede hun ham.. Så ville han gå, og Angela klemte endnu en tårer ud.
"Intet bliver bedre af at du går Kani, jeg hader at være alene. Jeg er næsten altid alene.." Sagde hun ærligt..
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Is that true or a lie? ~Kani~
» To night is the night where I stand up for myself (Stella)
» It's night....and it's the night i ran away from my own hell -Serkan-
» Are you sure? ~Kani~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine