Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Under Control~Matt~
Side 1 af 2 • 1, 2
Under Control~Matt~
Gæst- Gæst
Sv: Under Control~Matt~
"Caroline?" Spurgte han forsigtigt.
Gæst- Gæst
"Hej Matt, hvor har jeg savnet dig."
Gæst- Gæst
"Kom med mig ind i min hytte, så kan vi snakke." Sagde han venligt til Caroline.
Gæst- Gæst
"Ja lad os det." Svarede hun med et stort smil på læben, og gik imod hans hytte. Nok den eneste ting som hun kunne finde her i skoven.
Gæst- Gæst
"Sæt dig og så kan vi tage en snak." Sagde han og pegede på sofaen.
Gæst- Gæst
"Det dejligt at se dig igen Matt." Sagde Caroline med en blid stemme, og et oprigtigt smil.
Gæst- Gæst
"I lige måde." Svarede ham kærligt hende og smilede stort. Han kiggede hende i øjnene, det var mærkeligt at se hende som vampyr, men han ville ikke droppe hende som ven bare på grund af en lille race forskel.
"Hvad er der så sket på det sidste."
Gæst- Gæst
"Altså.. du ved jo min evne tvang.. Og du kender til det med Wave.. Så der er næsten kun for at år siden du mangler at hører... Altså jeg har fundet min lillesøster Eliza, hun er vampyr. Jeg var ude i gyderne engang der var vampyr slagsmål, og du ved jeg kunne ikke stå for at se hvad der skete blandt vampyrene. Dog mødte jeg en meget mytisk ung herre derinde, som hjalp mig fra et slagsmål med de andre vampyrer...." Caroline fortalte alt.. "Og nu er jeg kæreste med vampyren Nicolas." Sagde hun tilsidst og smiltede til Matt. Alt det med Kukiu var blevet fortalt.. Alle kort var lagt.
Gæst- Gæst
"Men igen du overlevede, jeg beundre dig. At du ikke bugger under fordi livet tager en lille kørertur ned af en bakke." Svarede han og strøg hende blidt ned over håret.
"Men du skal ikke være et sekundt i tvivl om at hvis han gøre dig noget forkert. Så vil jeg gøre alt i min magt for at han skal lide."
Gæst- Gæst
"Tak, men jeg tror nu ikke at han vil skade mig." Svarede Caroline og trak lidt på skuldern. Hun vidste Nicolas aldrig ville skade eller sårer hende.
Gæst- Gæst
"Care, hjælp." Fik han sagt, men med en halv kvalt stemme. Han kunne mærke han måske kun havde et par minutter igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Matt.. Please vågn op.." Caroline ruskede mere og mere i ham. "Please du må ikke forlade mig.." Caroline gemte ansigtet i hans brystkasse, og hulkede.. "Ikke forlad mig."
Gæst- Gæst
"Shy.." Han tyssede på hende. "Jeg forlader dig ikke."
Gæst- Gæst
"Godt.. Godt du er i live." Svarede hun ham, det var den bedste følelse. At en som man holdte af var i live, hun ville gøre alt for at holde ham i live. At vende en varulv til at være vampyr, det var svært. Men styrken i sig selv var bedre, for den blev større ved at være varulv og så blive vampyr. Caroline vidste også at hun skulle frede Matt på en måde, rettere sagt. Hun ville ikke lade nogen skade ham.
Gæst- Gæst
Matt lagde en hånd på hendes kind.
"Hvilken mand ville jeg være, hvis jeg lod min lille søster se mig dø?" Spurgte han meget ærefyldt.
Gæst- Gæst
"En frygtelig bror." Svarede hun med et skævt smil og rejste sig op og stå. "Nå du skal med mig på jagt. Du skal have noget at drikke, og dyreblod er slet ikke tilfreds stillende." Sagde hun med et kærligt smil, og så insisterende på ham. Hun satte den ene hånd på den ene hofte, og hævede et bryn af ham.
"Kom så, du skal lærer at styre det her. Men jeg ved jo du er ret god til det allerede." Svarede hun med et kærligt glimt i øjet. Han kunne næsten styre sig selv helt da han var varulv, vampyreriet burde ikke være det helt store problem for ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det okay, du kan klarer det uden at dræbe." Sagde hun med en kærligt stemme.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg." Svarede han og løb, kort tid efter var han tilbage. Med en ung kvinde, som stod og så bange på Caroline.
Gæst- Gæst
"Så drik." Fik hun sagt, og sank en klump. Hun ville også have noget at drikke.
Gæst- Gæst
"Jeg kan se du er tørstig, vis mig."
Gæst- Gæst
"Du mener.." Hun holdte en pause, og sugede til sig af kvindens blod. Til den sidste dråbe. "sådan der?" Spurgte hun med et skævt smil, hun havde blod i mundvigen. Hun smed liget fra sig, og kiggede på Matt.
"Det må jeg sige, du klarer det ret godt."
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Oh... Another minor one... //matt//
» A new meeting //Matt//
» a beautiful night, but who are you? //Matt//
» Tiden går så hurtigt - Matt
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine