Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I cant believe it.. you are.. You.. Hey! -Christian-
Side 1 af 2 • 1, 2
I cant believe it.. you are.. You.. Hey! -Christian-
O: En sneørken med rolig vind.
V: Koldt.
T: Solen er gået ned, men der er ikke helt mørkt endnu..
Måske var det bare det han havde brug for.. Lyden af Thousand winters stilhed.. Der var ikke en lyd til stede, hvilket nok var en af grundene til at der aldrig kom nogen. Stilheden gjorde at det ellers så smukke sted, gik hen og blev til et sted man helst undgik. Ikke nok med at der var koldt, stilheden gjorde det bare værre. Normalt ville Jacob havde elsket at være i Thousand winters, men ikke denne gang. For hver gang hans blik landte på en lille skråning, kom han i tanke om Christian og deres første møde.. Det var ved at være lang tid siden, men han havde ikke kunne få sin bror ud i hovedet. På så kort tid var de begyndt at opfører sig som brødre, som om de havde kendt hinanden i så lang tid, i en evighed.. Men, så snart der kom en lille solstråle i livet, forsvandt den ligeså hurtigt som den var kommet. Jacob havde ikke set skyggen af Christian længe, det bekymrede ham og han ville ønske at han bare ville dukke op for enden af skråningen, ligesom han havde gjort første gang.. Han kunne stadig se ham for sig, se det smil han fik plantet på hans ansigt og føle suset i maven, da han sad på ryggen af ham og de løb igennem Thousand winters..
Et kort suk undslap ham, inden han fortsatte igennem vinter ørkenen, med sine hætte trukket over hovedet.. Måske var det ikke meningen at han skulle se ham igen.. Eller, måske skulle han bare lige have sin tid til at dukke op...
Gæst- Gæst
Sv: I cant believe it.. you are.. You.. Hey! -Christian-
Han rettede sig op fra sin stilling og gik lidt rundt, vidste ikke engang hvorfor han nu gjorde det, men han blev vel nød til at komme igang med at lave et eller andet. Smilet kunne bare ikke forsvinde, men øjnene var så døde som noget kunne blive, nok kunne minderne give ham smilet på sine læber, men de kunne aldrig nogensinde give ham den tid han havde mistet, aldrig give ham den liv han havde haft i øjnene. Han gik hen mod skråningen, knælede ned og lod fingrene glide ned i i sneen og lukkede øjnene.
//wow sorry der ikke er så langt, ingen krea
Gæst- Gæst
Pludselig kunne han hører noget bevæge sig, så det fik ham til at stoppe op og bare stirre ned i sneen, for at være sikker på om han nu hørte rigtigt. Det lød som om at der var en som rejste sig og derefter lod sine finger berøre sneen.. Det overraskede Jacob over hvor god en hørelse han havde når han var ude i Thousand Winters. Hver gang der var nogen som rørte sneen, var det som om at han kunne mærke det, hvilket for ham var en smule underligt. Men, det var vel også smart, så var der ikke nogen som kunne angribe ham uden videre.. Han rettede sit blik fremad og strammede hver en muskel i sin krop, eftersom han ikke var klar over hvad han ville komme til at se. Det kunne være alt fra fjende, til et sulten rovdyr..
Han satte i løb hen imod skråningen, for at gå personen imøde. Men, han havde aldrig regnet med at han skulle se den person som lige om lidt ville stå foran ham.. Så snart Jacob så skikkelsen stoppede han op med stive bevægelser og skulede til ham under hætten. Dog blev hætten hurtig fjernet, så snart han så det velkendte ansigt.. Christian.. Det var Christian! Han fjernede sin hætte og søgte efter en øjenkontakt med sin bror.
"Christian?" spurgte han med en stemme så lav at han nærmest hviskede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det siger du ikke," sagde han forbavset og kiggede ham i øjnene med sin krystalblå øjne. "Hvor har du været.. Jeg mener.. Jeg har ledt.. Ja.. Jeg har ledt efter dig," Det var som om at han ikke kunne finde de rigtige ord, som var han en smule nervøs uden at vide hvorfor..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"De fortjener at rådne op i himlen," mumlede han og kiggede kort ned på den hvide sne, inden han rettede sit blik op i Christians øjne igen. "Tro mig, de får ikke lov til at gøre det imod dig igen,"
Gæst- Gæst
//sorry er over mobilen, saa ja
Gæst- Gæst
Tanken om de mennesker gjorde Jacob vred, han hadede når der var nogen som skadede dem som han holdte af, de fortjente at ende et sted hvor de kunne smage deres egen medicin.. Pludselig kunne han mærke en varm omfavnelse, så han straks stoppede med at knytte sin næver og bare slappede af sin brors omfavnelse. Han måtte indrømme at han havde savnet den omfavnelse.. Hans krop var igen afslappet og han lyttede til de ord som Christian sagde, imens han nussede det hvide hår, så Jacob ikke kunne lade være med at smile, ved tanken om at han engang uglede hans hår meget.. Da han gav slip på ham, sendte han ham et broderligt smil og kiggede ham i øjnene.
"De fortjente det," sagde han og nikkede til ham. "Vi skal nok få din menneskelighed igen og jeg giver ikke op før du har den," Hans øjne glødede af selvsikkerhed.
Gæst- Gæst
//super
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig vil jeg hjælpe," sagde han med et bestemt smil, som falmede en lille smule da han nævnte forandringen. "Hvad for forandringer?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, jeg ønsker at hjælpe dig," sagde han med et skævt smil. "Du slipper ikke så nemt af med mig, specielt ikke nu når jeg har fundet dig igen,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig tænkte jeg på dig," sagde han og kiggede ned på den hvide sne. "Jeg savnede dig meget, du aner ikke hvor mange gange jeg kunne have brugt et råd fra dig," Han kiggede op på ham igen, imens han havde placeret sine hænder i sine lommer. "Jeg må indrømme at jeg også var nervøs for om du tænkte på mig,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde armene over kors, pustede ud med et suk "der er nogen efter mig....og jeg vil meget vel snart ikke klarer den....dem der er efter mig, er også dem som tog mig til fange" sagde han og sukkede stille, hvordan skulle man lige sige til sin eneste bror at man var så godt som dødsens? At man meget vel snart ville ligge død et eller andet sted?
Gæst- Gæst
Han kunne ikke tage det seriøst, selvom han udmærket godt vidste at Christian sagtens kunne sårer ham, men det vidste han at han ikke ville og derfor havde han ingen grund til at være bange. Christian var hans storerbror, og det ville han altid være, han var en af dem som var der aller først for Jacob. Om Christian så forsvandt, ville Jacob aldrig glemme ham. Til det sidste han sagde, spærrede han øjnene op og kiggede forvirret hen på ham, som havde nogen lige fortalt ham at jorden ville gå under.
"Christian, jeg beder dig, du må ikke gå fra mig, nu har jeg endelig fundet dig også siger du til at mig at du er dødsens? Det kan du ikke mene.. Vi.. Vi får dig i sikkerhed.. det er jeg sikker på.." sagde han og kiggede stadig skræmt på ham.
Gæst- Gæst
Han grinte tørt "få mig i sikkerhed, hvem skulle hjælpe dig, hvis du ikke har bemærket det, så hader alle mig stort set" brummede han og vendte sig om mod ham, han var nok ikke helt igennem ødelagt, men han var realistisk og vidste godt at venner havde han sgu ikke mange af
Gæst- Gæst
"jamen, så må vi stoppe ham Christian, nok er han ond men det betyder vel ikke at han ikke kan besejres?" sagde han og knyttede sine næver, for ikke at råbe en masse skælds ord ved tanken om at miste sin bror. "Jeg vil få dig i sikkerhed! Nok ser jeg ikke truende ud, men jeg kan sagtens slå fra mig!" han vrissede og kiggede ned i jorden, ned på det hvide sne. "vi behøver ikke hjælp, jeg vil bare gerne have dig i sikkerhed og det kan jeg sagtens selv klare," Han kiggede op på ham igen, med et halv bedende blik. "Jeg lader dig ik bare dø Christian,"
Gæst- Gæst
Han rystede på hoved "han er som sagt flere tusind år gammel, han vil knuse dig som en tændstik, uden nåde og hvis du først gør ham vred, så finder han alle dem du elsker og sørge for at dit liv bliver et helved, tror du jeg ønsker det for dig?" spurte han forsigtig og lagde hoved på skrå. Det gav ham da bare en smule glæde det at Jacob ikke ville give slip så let
Gæst- Gæst
"Nej," sagde han lavt og kiggede ned i jorden, vidste ikke hvad han skulle sige til det. Han ville kæmpe imod denne mand, men hvis han var som Christian sagde, så blev det ikke den mindste smule nemt overhovedet. "Men.. Jeg.. Vil du så bare at have at jeg skal stå og se på imens han dræber dig? for det kan jeg ikke," Han kiggede tøvende op på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så, du vil have at jeg skal gå nu?" hviskede han lavt og ønskede egentlig at svaret var nej, men han vidste godt at der sikkert ville blive et ja. Der var åbenbart ikke andet Jacob kunne gøre, han kunne ikke hjælpe Christian, han skulle lade ham gå..
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» This age isn't what I'm used too - Christian
» Not again.... - Christian
» Is it you again?! //Christian//
» Well well, you want to be friends? -Christian-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine