Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Is it you again?! //Christian//
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Is it you again?! //Christian//
T: Snart nat.
V: Regnvejr og overskyet.
O: Mange væsner og folk der sælger slaver.
P: En sort hættetrøje, med hætte slået op, sorte bukser og sorte converse sko.
Nille maste en mand ind i væggen, hvor væsner aldrig kom. "Nåde! Jeg beder om nåde frue!" klynkede han og kiggede på hende med tiggende øjne. Manden havde rødt hår, en hud der var olivenfarvet, og pænt tøj på. Mandens navn var Jacob Laden. Mærkeligt efternavn syntes Nille selv men det hed han jo så...
"Hvorfor skulle jeg give dig nåde ?! Du sælger slaver, du dræber slaver og du stjæler fra venlige folk!" Knurrede Nille ind i ansigtet på ham. Nille havde sit sorte hår samlet i en fletning der hang ned over hendes skulder, eftersom hun havde sin hætte slået op. "Jeg undskylder meget! Jeg beder dig frue... Lad mig gå!"
Han tiggede og tiggede som en gal, den mand. "Jeg lader dig gå i helvede gør jeg!" Hendes øjne skød lyn. "Jacob Laden, se mig i øjnene!" hvæsede hun af ham. Jacob kiggede tøvende på Nilles øjne, som var sorte og begyndte at skinne som gale. "Se ... Mig i øjnene.... Som ingen andre tør!" Hviskede hun af ham med alt det hun kunne trække fra sin evne. Jacob klynkede og pev. Tårerne stod på spring i hans øjne. "Du er tåbelig... Du skammer dig... Inderligt!" Andet orkede hun ikke at sige til ham. Hun greb fat i hendes kniv og puttede den på hans strube. "Undskyld..." Mumlede han inden Nille dræbte ham. Jacob faldt ned i gulvet, død og skammende. Nille satte sig på hug og rodede i hans lommer efter kontrakter som eventuelt gjorde det samme som ham. Hun tørrede også blodet af hendes kniv i hans tøj. Hun fandt en seddel hvor der stod navn og adresse på og hvad personen lavede. "Javel jah..." mumlede hun og stak sedlen i bukserne lommer. Hun gik ud i gaden hvor slavemarket foregik og kiggede rundt. Hun gik længere væk fra hvor liget var og i det fjerne kunne man høre skrig. De havde fundet liget men Nille var ligeglad.
Gæst- Gæst
Sv: Is it you again?! //Christian//
hans slentrende stille ned af gaderne, med et underligt smil på læberne, alt dette der var sket den sidste uges tid...det havde forandret alt, han havde beskyttet hende og en anden kvinde som han ikke kendte noget til. hvorfor han lige havde valgt at beskytte den knurrende kvinde, var vel nok fordi hun var der og det var ved at gå op for ham at han ville ofre sit liv for denne kvinde...hold kæft hun havde ramt ham hårdt med hvad hun nu end havde gjort mod ham...så havde hun været effektiv.
han sukkede og kørte en hånd igennem håret før han trådte ind i slave området, hvorfor han lige havde valgt at begive sig herhen af, vidste han vel englelig ikke, men nu gjorde han det bare og sådan var det...en simpel gå tur, eller noget i den stil.
lidt turmuld i nærheden fik ham til at lytte stille og gå imod lyden, det var kvinden, hende den knurrende kvinde, men hvad havde hun gang i. med et nyfundet selvsikkert smil lænede han sig op af muren og betragtede dem nøje "er du ikke sikker på at du er for hård ved ham" spurte han en smule drillende, han fjernede sig fra muren og gik hen mod dem med et lettere drillende smil
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Joh på en måde. Jeg kan få dem til at skamme sig... Vil du prøve?" Hun sendte et udfordrende blik til ham og smilede drillende. "Dit barn... Jeg kan godt forstå hende. Shapeshifter blod er meget tiltrækkende. " Nille kiggede på liget. Det var begyndt at stinke lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Æhm hendes evne er udvidet, det bliver den temmelig tit så kig i profilen ^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Meget hårdt siger du? Hmmm.... Sjælevenner..." Hun smilede gådefuldt og begyndte at gå igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej... Men min far... Jeg kom engang til at bruge min evne på min mor og da hun skammede sig så inderligt at hun græd greb min far fat i mig... Slog mig og skældte mig ud. Jeg prøvede at bruge evnen på ham... Men den virkede ikke." Hun mærkede tårerne presse på ved tanken om sine forældres hårde opførsel til hende. Hun fik dem hurtigt væk godt nok. "Hendes berøring? Æhmm... Christian? Du skynder dig vel ikke på hende?" Hun kiggede undrende på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hmm... Ikke min skyld... Okay måske er det ikke" Hun smilede drillende.
"I sin hule hånd... Okay klamt sådan en stor organ hun holder i sin hule hånd mens der drypper blod ned. Ej bare rolig jeg fatter det godt. Hvor sødt endelig. Beklager jeg er bare ikke så god til det med romantisk jeg kan i det hele taget ikke forstå det så godt" Hun grinede.
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» I Can't Run More... //Christian//
» This age isn't what I'm used too - Christian
» I cant believe it.. you are.. You.. Hey! -Christian-
» Godmorning... What!.. What?!!! - Christian (XXX)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine