Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
A part of the shadows. -Arason- EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
A part of the shadows. -Arason- EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
A part of the shadows. -Arason- EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
A part of the shadows. -Arason- EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A part of the shadows. -Arason- EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
A part of the shadows. -Arason- EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
A part of the shadows. -Arason- EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
A part of the shadows. -Arason- EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A part of the shadows. -Arason- EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A part of the shadows. -Arason- Voteba13A part of the shadows. -Arason- Voteba14A part of the shadows. -Arason- Voteba15 
Valentine
A part of the shadows. -Arason- Voteba13A part of the shadows. -Arason- Voteba14A part of the shadows. -Arason- Voteba15 
Lori
Lenore
Jake
Sean
Abigail
Natalie
Celenia
Edgar

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

A part of the shadows. -Arason-

Go down

A part of the shadows. -Arason- Empty A part of the shadows. -Arason-

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 22:25

V: Blæsevejr.
T: Aften.

Jacob gemte sig i skyggen, da en gruppe af mennesker var samlet sammen i en cirkel, imens de råbte højt om et eller andet som blev dæmpet i den kraftige vind. Så Jacob kunne ikke rigtige blande sig i samtalen, eftersom det eneste han kunne hører var en høj form for mumlen. Han gemte sig bag sin hætte, for at skjule det hvide hår og i det hele taget lagde det til The Shadowguardians at gemme sig i skyggen, samt bag en hætte, så der ikke var nogen som skulle genkende dem. Menneskene begyndte at slås, hvilket fik Jacob til at reagere.. Han satte i løb hen imod dem, men forholdte sig i skyggen, da han ikke var sikker på om der var nogen som behøvede hjælp endnu..
Hvad råbte de her mennesker af? Hvad var det som generede dem?
Jacob lagde sit hovede på skrå, imens han lyttede til deres samtale så godt han nu kunne..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum