Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Let me have a taste ?? //Arason//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Let me have a taste ?? //Arason//
O: Masser af folk
P:Lige som billedet
V:Regn
Ksenia kom ind på kroen man kunne høre hendes hæle i gulvet men man kunne os mærke en mørk stemning komme over rummet.
Hun var faktiske kun kommet for at få sjæle fra mænd, hun slikkede sig rundt om munden.
Ksenia satte sig i det bord ned i et høje af rummet, hun fik en øl og mens hun drak den kørte hun sin negle i bordet så den lave små raner i bordet.
Ksenia sad bare og slikkede sig rundt om munden hun var bare så sulten så sulten hun kunne smage dem.
Ksenia kiggede rundt i rummet og skulle finde sig et offer men der var ikke nogen helt endnu men hun hørte en komme ind af døren og med det sammen kunne hun mærke den sjæl var lige noget for hende.
*Ham må jeg have fat i* tænkte Ksenia.
Sv: Let me have a taste ?? //Arason//
//p outfit 2 på profil med hætte//
Gæst- Gæst
Da ksenia gik hen til den stol der var ved siden af ham, gled hun sin hånd på hans ryg.
"Må jeg sætte mig her? spurgte Ksenia og smilede koldt.
Han nikkede og hun satte sig ved siden af ham og drak sin øl.
"mit navn er Ksenia Zero men du kalde mig KS" sagde hun og rakte sin hånd frem.
Hun var spændt på at se om han ville tage imod den eller bare lade den være.
Gæst- Gæst
Hun tog en slurk af sin øl '' Hvor kommer du så fra Arason''Spurgte hun koldt.
Ksenia kunne se at han var snart færdig med sin øl så hun bestillet hurtig 2 mere til Arason og hende selv, hvis han blev fuld kunne det være at hun kunne tage hans sjæl.
Ksenia kunne jo ikke blive fuld da hun var dæmon ''Hvad er du så for et væsen?''Spurgte hun.
Hun lod sin hånd løbe i gennem hendes hår og da hun havde gjort det lad hun den tilbage på hans ryg.
Gæst- Gæst
Arason kunne ikke se men hun sendt bartenderen et koldt blik som fik ham hurtig til at nikke og sige ja til det var på huses regning.
''Vil du virkelig gerne vide hvad jeg er ? Jeg er dæmon og ja hvor du bor henne... Sagde Ksenia.
Hun vidste ikke rigtig hvordan han ville reagere men hun var ligeglad med det for hun var altid klar til kamp men først når hun har spist hans sjæl, ved tanken af det slikkede hun bare mere og mere.
En ung mands sjæl var altid de bedste dem kunne man kalde for en hovedret men ældre mennesker var hun forretten.
Gæst- Gæst
''Så du tror mig ikke min unge mand? Nej jeg ville ikke men det får du at se'' Sagde Ksenia og grinte.
Hun tog en slurk mere og bartenderen kom med 2 øl mere.
''Hvem bor du så med og nej har ikke nogen steder at bo endnu, er jeg nu i byen sååååå... det er ikke rigtig mange mennesker der kan lide et koldt væsen som migSagde Ksenia og smilet koldt.
Hun boede ingen steder endnu for mange mennesker tog afstand fra hende og det havde hun heller ikke noget imod da hun var en slags enspændere og det elskede hun at være men når hun opsøgte folk var det kun fordi hun var sulten.
''men jeg er nu os en enspændere'' Sagde Ksenia koldt.
Gæst- Gæst
''Ja jeg gør, jeg klare mig rigtig godt'' Sagde Ksenia og grinede.
Han var lige til at spise hans sjæl nu, Ksenia rejste sig op og tog ham med ud i en af det lokaler der var i kroen.
Der var en seng, et skab, stole og et badeværelse.
Ksenia smed ham i sengen og låste døren ''Er du lidt træt Arason?'' Spurgte Ksenia og gik hen mod Arason i sengen.
Arason lå på ryggen i seng så Ksenia satte sig op på hans mave og tog begge sine hænder ved begge sider af hans hoved.
Hendes lang hår lagde rundt om hans hoved, hendes mund kom tættere på hans mund.
Hun åbnede sin mund som fik Arason mund til at gøre det sammen, der kom en lille hvid sky ud af Arason.
Gæst- Gæst
[''Vi kan da godt have det lidt sjovt uden din kæreste ved det'' grinede Ksenia lumsk.
Ksenia rejste sig op men kan kunne stadig ikke se hendes ansigt, hun stod foran Arason som stod ved døren. Han kunne ikke komme ud for den var så godt låst.
''Lad os have det lidt sjovt Arason'' Sagde Ksenia og tog sit hoved op.
Hendes øjne var helt sorte, hun gik bare tættere og tættere på.
Gæst- Gæst
Til sidste faldt hun sammen på gulvet og græd falske tårer men det vidste Arason ikke for det lød rigtig virkelig.
''Jeg er bare så ensom og ingen vil have mig sådan en kold kælling som mig'' Sagde mens hun lavede falske tårer.
''Undskyld'' Sagde Ksenia.
Ksenia græd bare så måske Arason ville komme tættere på hende så hun kunne bruge sin evne.
Gæst- Gæst
''Der er ikke noget jeg er bare et koldt mennesker'' Snøftede Ksenia mens hun grinede indvendig.
Ksenia fremkaldte sin evne og lade sin hånd på hans ryg, det med førte at Arason skubbede Ksenia væk og ramte ryggen med døren.
Det der skete med Arason at han kunne mærke hendes mørke hun havde indeni og føle det følelser hun havde puls det gjorde os at have lider lidt os af det.
Ksenia grinede lumsk af det ''Jeg kan stoppe det igen hvis du bliver min slave. Sagde Ksenia og samlede sine hansker op fra gulvet.
Gæst- Gæst
[color=red][''hmm du kan altid skaffe mig mad og så drikke dit blod men skal nok finde ud af hvad jeg skal med dig''/color] Sagde Ksenia og gik hen til ham i sengen.
Hun tog fat i hans hoved og kiggede i hans øjne [''Nu kan mærke hvordan jeg har det min fine ven'' Sagde Ksenia og gik tættere på ham.
Ksenia prøvede igen at tage hans sjæl så hun åbnede munden og det gjorde hans os.
Gæst- Gæst
Hun satte på en stol og tændt en smøg.
''Jeg stopper kun hvis du bliver min slave'' Sagde Ksenia og tog et sug.
''Stakkels person du bor med må bliver meget ked af det når personen finder dig i den her tilstand men jeg kan os bare finde den person hvis det skulle være. Grinte hun og rejste sig op.
Ksenia gik hen mod døren mens hun havde en smøg i munden nu måtte hun ser hvordan han vil reager på det.
Gæst- Gæst
Da hun gjorde fik hun et flashback da hun hørte at hun skulle lade hans familie være.
" NNNEEJJJJ lad mor og far være NEEEEJJJJ!! Lad dem være" det kørte inde i hendes hovede fra den gang hendes forældre døde det var den gang hun havde følelser.
Ksenia ryg ramt skabet og hun gled ned af skabet, STOOPP!!! råbte hun, tårer løbe ned af hendes kind, hun vidste ikke hvorfor de kom for hun kunne jo ikke mærke følelser men den smerter der kom med det.
" GÅ DIG VEJ!" råbte hun.
Ksenia sad bare over i hjørnet og skreg.
Gæst- Gæst
" hvorfor giver du ikke op?" råbte Ksenia og rørte ham med sin hånd igen uden sin handske.
Hun sad på hans mave og kiggede ned på hende, hun havde en blå mærke i panden efter som han havde givet hende en nikker.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» A Taste of Blood - Panthea
» I have never seen one of these before, but maybe they taste good?..//Bethany//
» A taste of death - Kat, Lillith, og Bigbaloo
» When you need help, you're on your own - Arason
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine