Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Let me have a taste ?? //Arason// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Let me have a taste ?? //Arason// EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Let me have a taste ?? //Arason// EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Let me have a taste ?? //Arason// EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Let me have a taste ?? //Arason// EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Let me have a taste ?? //Arason// EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Let me have a taste ?? //Arason// EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Let me have a taste ?? //Arason// EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Let me have a taste ?? //Arason// EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Let me have a taste ?? //Arason// Voteba13Let me have a taste ?? //Arason// Voteba14Let me have a taste ?? //Arason// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Let me have a taste ?? //Arason//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Let me have a taste ?? //Arason// Empty Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 13:35

T: 18:00
O: Masser af folk
P:Lige som billedet
V:Regn

Ksenia kom ind på kroen man kunne høre hendes hæle i gulvet men man kunne os mærke en mørk stemning komme over rummet.
Hun var faktiske kun kommet for at få sjæle fra mænd, hun slikkede sig rundt om munden.
Ksenia satte sig i det bord ned i et høje af rummet, hun fik en øl og mens hun drak den kørte hun sin negle i bordet så den lave små raner i bordet.
Ksenia sad bare og slikkede sig rundt om munden hun var bare så sulten så sulten hun kunne smage dem.
Ksenia kiggede rundt i rummet og skulle finde sig et offer men der var ikke nogen helt endnu men hun hørte en komme ind af døren og med det sammen kunne hun mærke den sjæl var lige noget for hende.
*Ham må jeg have fat i* tænkte Ksenia.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Let me have a taste ?? //Arason// Empty Sv: Let me have a taste ?? //Arason//

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 15:09

Arason kom ind på kroen det vilde vild svin han havde nu kun tænkt sig og være her for at sove en nat og så ud til hans kærste igen. Men da han trådte ind var det som om en kulde der var helt ubeskrivlige mærket han han sank en klump og gik ned til et bord hvor der ikke sad nogen. Han ville ikke være i nærheden af den kulde det ville han bare ikke. Han sætte sig ned med en øl og lod hans blik glide rundt i lokalt inden han træk sin hætte ned og hans grønne øjne kiget frem
//p outfit 2 på profil med hætte//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 15:45

Ksenia ser ham gå hen til baren, hun rejst sig op *måske deler han ud?* tænkte hun og gik mod ham.
Da ksenia gik hen til den stol der var ved siden af ham, gled hun sin hånd på hans ryg.
"Må jeg sætte mig her? spurgte Ksenia og smilede koldt.
Han nikkede og hun satte sig ved siden af ham og drak sin øl.
"mit navn er Ksenia Zero men du kalde mig KS" sagde hun og rakte sin hånd frem.
Hun var spændt på at se om han ville tage imod den eller bare lade den være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 16:34

han kiget op til hende i det hun lod sin hånd køre det af hans ryg det gav kuldegysninger. Han kiget på hende i det hun præsntert sig for ham han smilte skævt til hende. "Arason shadow wolfwind" sagde han og tog imod hendes hånd hvilket han nok ikke skulle ha gjorde. Den var så iskold at det kunne se men Arason lod som ingen ting og drikket lidt af hans øl. Han kiget på hende "ks hvor stamme dit navn dog fra"mumlte han til hende og smilte skævt til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 22:57

''Mit navn, det er bare nemmere for folk at sige mit navn men sikke et flot navn du har'' Sagde Ksenia med et kold stemme og smil.
Hun tog en slurk af sin øl '' Hvor kommer du så fra Arason''Spurgte hun koldt.
Ksenia kunne se at han var snart færdig med sin øl så hun bestillet hurtig 2 mere til Arason og hende selv, hvis han blev fuld kunne det være at hun kunne tage hans sjæl.
Ksenia kunne jo ikke blive fuld da hun var dæmon ''Hvad er du så for et væsen?''Spurgte hun.
Hun lod sin hånd løbe i gennem hendes hår og da hun havde gjort det lad hun den tilbage på hans ryg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 23:09

Han kiget på hende og nikkede så. han kiget på hende da hun sagde det var et flot navn det kunne nu diskuteres han smilte skævt til hende og kiget så da hun bestilte to mere øl ."hva jeg har ikke råd til det og jeg har nok ikke godt af flere"sagde han og sendte hende et skævt smil. han følte lige pluslig det koldt mens han sad sammen med hende her han kiget på hende kunne hun ikke se hvilket væsen han var. "jeg er et menske og hva mener du med hvor jeg komme fra mener du hvor jeg er født eller hvor jeg bor" sagde han og sendte hende et lille smil igen . I det han tømte sin øl og kiget på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 23:37

Ksenia trækkende ølene hen til dem ''det er på huses regning'' Sagde Ksenia og smillede koldt.
Arason kunne ikke se men hun sendt bartenderen et koldt blik som fik ham hurtig til at nikke og sige ja til det var på huses regning.
''Vil du virkelig gerne vide hvad jeg er ? Jeg er dæmon og ja hvor du bor henne... Sagde Ksenia.
Hun vidste ikke rigtig hvordan han ville reagere men hun var ligeglad med det for hun var altid klar til kamp men først når hun har spist hans sjæl, ved tanken af det slikkede hun bare mere og mere.
En ung mands sjæl var altid de bedste dem kunne man kalde for en hovedret men ældre mennesker var hun forretten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 23:57

han kiget på ølene og nippet til den "en dæmon du lave sjov"sagde han med et smil han kunne ikke undertrykke et grin en latter "ja ok så du er en dæmon hm du ville jo ha dræbt mig nu hvis du var det "sagde han med et smil og drikket lystigt af ølene imens han kiget sig omkring hans sanser bliv lidt tungere af alkoholen "jeg bor i det forest sammen med en"fik han ud af hans mund og sendte hende et lille smil hun behøvet ikke og vide hvem han boede sammen med han smilt lidt til hende og nikket bare "hvor bor du"sagde han og smilte til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 11:54

Ksenia grinede lidt af han ikke troede på hende, hun havde nok set den komme.
''Så du tror mig ikke min unge mand? Nej jeg ville ikke men det får du at se'' Sagde Ksenia og grinte.
Hun tog en slurk mere og bartenderen kom med 2 øl mere.
''Hvem bor du så med og nej har ikke nogen steder at bo endnu, er jeg nu i byen sååååå... det er ikke rigtig mange mennesker der kan lide et koldt væsen som migSagde Ksenia og smilet koldt.
Hun boede ingen steder endnu for mange mennesker tog afstand fra hende og det havde hun heller ikke noget imod da hun var en slags enspændere og det elskede hun at være men når hun opsøgte folk var det kun fordi hun var sulten.
''men jeg er nu os en enspændere'' Sagde Ksenia koldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 12:46

han kiget på hende og begyndet at blive trætte han kiget på hende og sende hende et skævt smil og nikket så "når okay men jeg skal ikke ha mere jeg har alrede fåede får meget" sagde han og kom med et hik imens han kiget på hende han stilte ølene tilbage og lukket hans øjne for at hvile dem han sukket og kiget på hende "ja jeg bor bare med en jamen så må du vel klare dig fint siden du ikke er død" sagde han med et smil hun var slet ikke en dæmon det kunne ikke lade sig gøre han skulle ikke ha drukket så meget før hans ansigt havde to e en på hver kind og et ar over øjet som altid havde været der

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:11

Ksenia fnisede lidt koldt.
''Ja jeg gør, jeg klare mig rigtig godt'' Sagde Ksenia og grinede.
Han var lige til at spise hans sjæl nu, Ksenia rejste sig op og tog ham med ud i en af det lokaler der var i kroen.
Der var en seng, et skab, stole og et badeværelse.
Ksenia smed ham i sengen og låste døren ''Er du lidt træt Arason?'' Spurgte Ksenia og gik hen mod Arason i sengen.
Arason lå på ryggen i seng så Ksenia satte sig op på hans mave og tog begge sine hænder ved begge sider af hans hoved.
Hendes lang hår lagde rundt om hans hoved, hendes mund kom tættere på hans mund.
Hun åbnede sin mund som fik Arason mund til at gøre det sammen, der kom en lille hvid sky ud af Arason.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:19

han kiget forviret på hende hva hva der lige ved og ske han kiget op på hende da hun sagde det og sætte sig på ham. han kiget på hende men skubbet så til hende så det stoppet han havde ikke lagt mærke til det med sjælen hun ville ha tagede han kiget irteret på hende "jeg har en kærste hold dig fra min mund næste gang" sagde han gnavent til hende men heldigvise havde han ikke miste noget af sin sjæl han gik over til døren og begynde og prøve og åbne den men den spænde så man næsten ikke kunne komme ud "jeg er ikke en enjdel ks næste gang så spørge mig enden jeg ligge mig ikke til og sove i nat" sagde han vredt og lagde sig på seng på maven imens han kiget frem han han havde været heldig med og skubbe hende ned men han kunne ikke komme ud ad døren han manglte en nøgle hvorfor var han så træt havde hun putte noget i hans drik//ps hvis du gerne vil ha ham som slave må du godt Smile//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:30

Hun sad på sengen og kiggede ned man kunne ikke se hendes hoved pga håret skjulende hendes ansigt.
[''Vi kan da godt have det lidt sjovt uden din kæreste ved det'' grinede Ksenia lumsk.
Ksenia rejste sig op men kan kunne stadig ikke se hendes ansigt, hun stod foran Arason som stod ved døren. Han kunne ikke komme ud for den var så godt låst.
''Lad os have det lidt sjovt Arason'' Sagde Ksenia og tog sit hoved op.
Hendes øjne var helt sorte, hun gik bare tættere og tættere på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:48

han undgik hendes øjne og holde sig hele tiden lidt fra hende "nej jeg er hende tro du kan godt glemme det" sagde han vredt men han lød nu også bange imens han undgik hende og hendes øjne nu fortrød han at han ikke havde tagede våben med sig han så sig omkring efter et vindue men den eneste udvejr stod hun ved "nej jeg vil ej jeg er hende her tro" sagde han og kiget vredt på hennde men undgik hende stadig han ville ikke vær et legetøj det kunne hun glemme han begynde og råbe af hans lungeres fulde kræft om hjælp

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:02

Ksenia grinede og fulgte efter ham.
Til sidste faldt hun sammen på gulvet og græd falske tårer men det vidste Arason ikke for det lød rigtig virkelig.
''Jeg er bare så ensom og ingen vil have mig sådan en kold kælling som mig'' Sagde mens hun lavede falske tårer.
''Undskyld'' Sagde Ksenia.
Ksenia græd bare så måske Arason ville komme tættere på hende så hun kunne bruge sin evne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:26

Arason kiget på hende og fik så ondt af hende da hun begynde med og græde så i stedet for og smutte som han jo ellers havde kunne gøre gik han hen til hende og tog hans ene hånd ud for at trøste hende han havde det dårligt over hvad han havde gjorde nu han kiget på hende da han sad på hug foran "det må du meget undskylde ks er der noget jeg kan gøre for dig" sagde han og smilte opmuntrne til hende han sad jo lige foran hende nu lige foran hende på knæ og spurgte om hun havde brug for hjælp

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:49

Ksenia holdet om ham, hun tog sin hanske af bag hans ryg så forsigt at han ikke kunne mærke det mens hun lavede græde lyde stadig.
''Der er ikke noget jeg er bare et koldt mennesker'' Snøftede Ksenia mens hun grinede indvendig.
Ksenia fremkaldte sin evne og lade sin hånd på hans ryg, det med førte at Arason skubbede Ksenia væk og ramte ryggen med døren.
Det der skete med Arason at han kunne mærke hendes mørke hun havde indeni og føle det følelser hun havde puls det gjorde os at have lider lidt os af det.
Ksenia grinede lumsk af det ''Jeg kan stoppe det igen hvis du bliver min slave. Sagde Ksenia og samlede sine hansker op fra gulvet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 15:03

han skreg af alle de følser hun havde og alt det andet det tog hårdt på ham "hva forvente du af din slave "sendte han bolden tilbage til hende imens han sætte sig op af sengen og havde lukket øjne denne smerte hendes følser alt sammen i ham nu han prøvede og kæmpe imod men han måtte akende at det ikke ville stoppe før hun var færdig med ham han kiget på hende "men hvorfor vil du ha mig som slave"sagde han lavt og kiget på hende hvordan kunne en smuk kvinde som hende her være så ond så manipulerne han fik gåsehud af det og ønskede bare det skulle stoppe det hun havde gang i han sank en klump og vente på hvad hun ville svare

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 15:51

Ksenia nød se ham lide og grinede lumsk.
[color=red][''hmm du kan altid skaffe mig mad og så drikke dit blod men skal nok finde ud af hvad jeg skal med dig''/color] Sagde Ksenia og gik hen til ham i sengen.
Hun tog fat i hans hoved og kiggede i hans øjne [''Nu kan mærke hvordan jeg har det min fine ven'' Sagde Ksenia og gik tættere på ham.
Ksenia prøvede igen at tage hans sjæl så hun åbnede munden og det gjorde hans os.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 16:33

han mærkede stadig smerte og ønskede den skulle holde op. i det han skubbet til hende med hans sisdte kræfte råbte han til hende "for det til og stoppe og hold dig fra min sjæl" råbte han til hende "arg" lød det fra ham imens han tog sig til hovedet "får det til og stoppe jeg ber dig ks" han kiget ned i gulvet han var blive var helt smadret fysisk og mentalt meget nu han ønskede bare det skulle stoppe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 16:47

Ksenia rejst sig op *fuck hans sjæl* Tænkte Ksenia og grinede.
Hun satte på en stol og tændt en smøg.
''Jeg stopper kun hvis du bliver min slave'' Sagde Ksenia og tog et sug.
''Stakkels person du bor med må bliver meget ked af det når personen finder dig i den her tilstand men jeg kan os bare finde den person hvis det skulle være. Grinte hun og rejste sig op.
Ksenia gik hen mod døren mens hun havde en smøg i munden nu måtte hun ser hvordan han vil reager på det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 17:11

"stop stop jeg skal nok blive din slave"råbte han til hende "bare lad mine venner og famille være og skal jeg kalde dig ks eller herskerinde nu"råbte han til hende mens han gik over til hende trods smerten af alle hans følser som hun havde "jeg ber dig er der ikke andet ende slave jeg kan være for dig ks"sagde han og kiget på hende han var næsten kommet hen til hende men stadigvæk han følte smerten stadig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 17:44

Ksenia gik hen til ham og fjernede smerten.
Da hun gjorde fik hun et flashback da hun hørte at hun skulle lade hans familie være.
" NNNEEJJJJ lad mor og far være NEEEEJJJJ!! Lad dem være" det kørte inde i hendes hovede fra den gang hendes forældre døde det var den gang hun havde følelser.
Ksenia ryg ramt skabet og hun gled ned af skabet, STOOPP!!! råbte hun, tårer løbe ned af hendes kind, hun vidste ikke hvorfor de kom for hun kunne jo ikke mærke følelser men den smerter der kom med det.
" GÅ DIG VEJ!" råbte hun.
Ksenia sad bare over i hjørnet og skreg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 17:51

Arason kunne ikke gøre noget da det også ramte hende for han kom selv til og tænke på sin forældre vampyren han aldrig fandt han besvimet på sengen uden et ord han kiget på lofte hvor han var ved og besvime han kunne ikke gøre noget smerten havde vundet over ham nu kunne man lege med hans sjæl hvis man ville hans øjne var lukket og han var jo besvimet selv i denne lyd kunne han ikke høre hendes skrig smerten var jo også i ham efter en time godt og vel kom han til sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 13:43

ksenia kom til sig selv igen og gik hen til Arason, satte sig på ham.
" hvorfor giver du ikke op?" råbte Ksenia og rørte ham med sin hånd igen uden sin handske.
Hun sad på hans mave og kiggede ned på hende, hun havde en blå mærke i panden efter som han havde givet hende en nikker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: