Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Why do you try? //Matic//
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Why do you try? //Matic//
O: Med masser af folk
P: Som på billedet
V:sol men skygget
Ksenia sad på en bænk under et træ med en masse af skygge.
*Hvorfor er folk så glad? Deres liv går under på et tidspunkt* Tænkte hun og grinede for sig selv.
Ksenia står alle de små glad børn der kom forbi hende skulle hun være ked eller noget pga hendes forældre døde foran hende men hun kunne ikke føle noget.
Hun vidste ikke hvordan hendes personlig er blevet så mørk men hun havde vane til det nu og hun kunne godt lide at se folk lider og viser sorg.
Det lyder voldsomt men hun er ligeglad, folk må bare lide hendes som hun er, kold med ingen følelser.
Sådan var hun og ingen kunne tage det væk fra hende eller Ksenias fortid.
Sv: Why do you try? //Matic//
''Hej?''
Han sagde det med en venlig og varm stemme og et lille smil, da han kom rundt om træet til hende. Han lod sig bare dumpe ned på græsset. Han kiggede på hende ganske roligt. Han vidste ikke lige hvordan han skulle tale til hende, men han prøvede.
''For varmt ude i solen?''
Gæst- Gæst
''Hey'' Sagde Ksenia med en kold stemme.
*Hvorfor gider folk at snakke med mig?* Tænkte Ksenia og kiggede op på en opgivende måde.
Hun kiggede på ham igen med et kold blik ''Næ, jeg fortrækker bare skyggen'' Sagde hun og kiggede væk.
Ksenia rejste sig op ''Kan du lide græsset efter du dumpede dig ned i det?'' Spurgte hun koldt.
Ksenia strækker sig og gaber, hun slikkede sig rundt om munden.
Hun vidste ikke om hun skulle bliver eller gå men hendes krop sagde gå for hun havde det bedste alene.
Han så bare stille på hende og rejste sig langsomt op. Han havde en tendens til at være en tand for venlig for andre folks smag, og det vidste han egentligt godt at han var. Han smilede bare stille og roligt til hende. Han så på hende som hun lignede en der ville gå.
''Stinker jeg eller hvad siden du er ved at gå allerede?'''
Han grinede lidt, og han havde ikke ligefrem tænkt sig at lade hende bare gå sådan fordi hun virkede så forkert, så kold, så umenneskelig.
Gæst- Gæst
Måske kunne hun bruge ham til nogen hvis han ikke ville lade hende være måtte så være en del af det hun skal.
" hvis du undre dig hvorfor jeg ikke snakker er det fordi jeg er en enspænder for det mest" råbte ksenia tilbage tilbage ham.
Ksenia syntes det var mærkelig han ville bruge tid på hende for de kom altid til skade eller noget.
Han gik bare roligt med hende. HAn smilede venligt til hende. Han vidste ikke lige hvad hun mente med at være en enspænder fordi det var han da også men han snakkede da med folk. Men der var måske forskel på hvad man så som at være enspænder.
''Jamen det er da okay. Forresten hedder jeg Matic''
Han smilede bare roligt til hende. Han kiggede lidt rundt, og han var hurtigt henne ved hende igen og gik bare ved hendes side. han kiggede lidt rundt. Han var usikker på hvilken type hun var.
''Men hvorfor er du en enspænder?''
Gæst- Gæst
''hmm det jeg skal, det får du at se'' Sagde hun, grinede og blikkede til ham.
*hmm nysgerrige folk*tænkte ksenia og sukkede.
Hvorfor skulle folk være sådan, hun forstod det ikke hvorfor vide alt. Ksenia var meget hård ved andre mennesker men hun havde aldrig haft et god liv så hvorfor havde andre det så? Det var hendes holding til livet hvorfor være glad når livet er surt på mange måder?.
''Du kan kalde mig KS men jeg hedder rigtig Ksenia Zero men det bestemmer du selv'' Sagde Ksenia og gik videre uden at kigge på ham.
''Enspænder det er jeg, jeg opsøger ikke så tit folk men hvis det sker så ja så det finder du snart ud min fine lille ven'' Sagde Ksenia og grinede.
Han vidste godt at hvis hun ville så ville hun jo nok sige det, men selv hvis hun ville ville han nok stadig gå med hende. Han var ikke så nem at gøre bange han var altid en smule naiv, hvilket nok var ret så dumt, men han havde overlevet stort set alt han var kommet ud for, uden varige men.
''Ksenia? Interessant navn.''
Han smilede bare over det hun sagde. Han kiggede på hende roligt, han var usikker på hvad han skulle sige til det hun fortalte.
''Altså hvis du forsøger at skræmme mig virker det ikke.''
Gæst- Gæst
Bare fordi hun havde en mærk sind og ikke rigtig kunne mærke følelser var hun da ikke helt farlig.
Ksenia nikkede da Matic sagde det var et interessant navn hun havde.
''Det er heller ikke mening at gør dig bange det her jeg skal bruge dig til er noget som jeg sagde før noget jeg har gjort siden jeg var barn. Er du bange da for jeg skal skade dig eller hvad.'' Sukkede Ksenia og kiggede på ham med sine kolde øjne.
Ksenia så på alle se mennesker der gik forbi dem mens det gjorde det grinte hun bare for sig selv på en lumsk måde, hun slikkede sin om munden og kunne ikke vente det der skulle ske.
Det lød da lidt underligt men det var vel sådan nogle var. Han smilede roligt og hele hans ide med at snakke med hende var at vise at verden ikke var ond, eller det var det blevet nu hvor hun virkede så kold og ond. Han så på hende roligt, hvad kunne hun have gjort siden hun var barn som han skulle hjælpe med
''Hvad er det? Dræbe får? kyllinger? kaniner?''
Han grinede lidt over hende fordi hun spurgte om han var bange. Det var han ikke, men han syntes hun virkede som om hun gerne ville forsøge at gøre ham bange. Han grinede lidt til hende.
''jeg er ikke bange søde... slet ikke.''
Gæst- Gæst
Ksenia var jo ikke helt normalt forhold til alle andre puls hun havde en anden holding til livet en alle andre.
Da hun hørte Matic spurgte om de skulle dræbe nogen dyr, grinede hun virkeligt højt, hun stoppede op tog fat i Matic og hev ham ind til hende ''Vi skal have noget der er meget bedre end det'' Hviskede Ksenia og skubbede ham væk igen.
Da hun hørte at han ikke var bange var hun faktiske ligeglad, hun var på den måde hun var på ikke andet.
''Ok fint nok er så ligeglad'' Sagde Ksenia og gik hurtigere.
Hun kunne lugte noget godt rundt om hjørnet ''Nu skal du snart være til god nytte dreng'' Sagde Ksenia og gik endnu hurtigere.
Han så på hende roligt. Han fandt hende faktisk morsom, mest fordi hun sagde at hun da var så ligeglad med om han var bange eller ej, fordi det var hun da ikke. Hun var for kold til at ville spørge om tilfældige ting, så det måtte have haft en lille interesse for hende at
spørge hende om det.
''Forstår dog ikke, hvis du vil dræbe nogen hvorfor så ikke dræbe mig?''
Han så på hende stille.
''Og nej du er ikke ligeglad, fordi så havde du ikke spurgt om jeg var bange.''
Gæst- Gæst
Matic var snart ved at gå på hendes naver så på virket tidspunkt kunne hun smadre ham.
''Hvis du snart ikke holder din kræft skal jeg nok dræbe dig personligt!'' Råbte Ksenia.
Hun var så tæt på at tage sin hanske af og bruge sin evne på ham så han kunne mærke.
[''Vil d gerne have jeg tager din sjæl for lige nu hvis jeg tog den ville det kunne være en appetit vækker og så ville jeg derefter finde en der giver mere mæt hed for mig. Sagde Ksenia og smed ham op af væggen.
Hun tog sine begge hænder på siderne af hans hoved, hun kom tættere og tættere på.
Han grinede bare af hende. Kiggede hende direkte i øjnene da hun greb fast i ham og skubbede ham op af væggen. han virkede stadig helt rolig. Han smilede bare og svarede hende så bare flabet.
''Du kunne da bare have sagtt hvis du havde lyst til mig.''
Han grinede, men da hun kom tættere og tættere på reagerede hans evne og en bobbel ville udvide sig fra ham og ganske langsomt ville det skubbe hende væk fra ham. Han smilede bare roligt til hende.
''Du får ikke min sjæl kære.''
Gæst- Gæst
''Har dine venner overhovedet sagt du er pisse træls?'' Sagde Ksenia og lod ham så.
Nu gad ham ikke mere han gik bare hende på naverne men hun gik hun kun efter mad.
Hun så hun fyr lige fremad og der var hun på vej den.
Da Ksenia kom hen til manden og tog fat i ham tøjre. Hun hev ham ind i en gyde og bakkede ham op af væggen.
Hendes øjne blev sorte og hun åbnede munden og tog sjælen fra manden. Hans krop faldt på jorden mens Ksenia slikkede sig rundt om munden.
Hendes øjne blev normale igen og hun satte sig på den nærmeste bænk.
''Lækkert men er stadig sulten. Kan du ikke finde lidt nogen mennesker til mig??'' Sagde Ksenia og sukkede.
han grinede bare lidt, før han fulgte med hende stille og roligt. Han så hvad hun gjorde ved manden, og trak bare på skuldrende, men han havde ikke tænkt sig bare at gøre som hun bad ham om, hvorfor skulle han gøre det? Han smilede roligt til hende, mens han gik roligt hen og satte sig på bænken ved hende.
''Og hvorfor skulle jeg vælge at gøre det?''
Han så på hende roligt. Han kunne skubbe hende væk og holde hende på afstand med hans evne, hvis hun begyndte at blive truende igen, hvis hun ville have ham med til at hjælpe hende, så måtte hun give ham en grund.
''hvorfor skulle jeg give nogen af min egen race til dig?''
Gæst- Gæst
Hun sukkede bare og kiggede på de mennesker der gik fordi " fordi livet er ikke det værd at live" sagde Ksenia og solede sig i solen mens hund sad på bænken.
Han så på hende roligt. Han syntes da livet var meget værd, der var massere af gode ting ved livet, og dem havde han ikke nogen grund til at sige nej til, ikke nu og ikke nogensinde. han så bare på hende roligt, og med et stille smil.
''Men ved du hvad jeg er glad for livet, jeg synes der er massere af gode ting ved det.''
Han smilede roligt til hende, og han havde stadig ikke nogen grund til at fange nogen til hende. Han så på hende roligt. Han kunne nok godt overtales men så var han nød til at få en grund, men det var der mange muligheder til.
''Men igen, hvis livet ikke er noget værd hvorfor skal jeg så hjælpe dig med at overleve?''
Gæst- Gæst
Hun havde jo ikke noget liv , hun havde ingen følelser, ingen sjæl og intet liv, hun var bare helt Tom og mørk indeni.
Da hun hørte havde elsket livet lavede hun ligesom hun brækkede sig for hun kunne næsten brække sig " klamt" sagde ksenia og tog en smøg i munden.
" Jeg har jo ikke noget liv ingenting inde i mig er i live det er mørkt og dødt. Jeg elsker se andre lider derfor tager jeg deres sjæl og se den ligge helt livløs på jorden det elsker jeg bare virkelig at se på." grinede hun lumsk.
Han sagde det bare flabet igen, han regnede dog med at hun havde en eller anden ting der holdte hende på jorden en ting som hun godt kunne lide det var der nød til at være. Han så på hende ganske ganske roligt.
''Hmmm jamen så er der jo også noget godt ved livet? Du kan lide at se andre lide, så har du jo noget, måske det er ondt men det er der... Er der andet? hvad med sex?''
Han så på hende han sagde det helt roligt og alvorligt, sådan at det ikke ligefrem virkede som om det var fordi han ville med hende, og det var det sådan set heller ikke han spurgte bare.
Gæst- Gæst
'' Vil du virkelig gerne vide hvad der får mig til at være her på jorden, det er folks sjæle. De er ligesom når du forelsker dig og du kan ikke lade en person være og så har jeg det med sjæl jeg er tiltrakt af dem. Derfor er jeg her lige nu. Jeg har prøvet mange gange at dræbe mig selv men ingen nytte'' Sagde Ksenia og sukkede.
Hun havde ikke tal på hvor mange gange hun havde prøvet men hver gange hun havde mislykkes det og det var først efter hun havde fået sine kræfter.
Han smilede rolig til hende. Han kunne nogle gange skifte personlighed, det skyldtes hans fortid og hvad han havde været en gang der gjorde at han kunne pludseligt være meget flirtende og dyster... Nogle gange kom det bare til ham...
''Så du har sat og stukket knive i dig selv? pisket dig selv? Eller hvad har du prøvet?''
Han smilede bare roligt og så på hend med et flabet smil, og hans blik var pludseligt helt annerledes og hans blik gled ned af hends krop.. Hna smilede bare til hende.
''Forresten, hvad siger du til at tage med mig hjem, så kan det være du er heldig jeg vil finde dig en sjæl.''
Gæst- Gæst
Hun tog sine ærmer op så man kunne se hendes kolde hud komme frem, på hele armen var der snit sår fra en kniv, hun var cutter det havde hun været i mange år.
Hun tog hurtig sit ærme ned igen ''Var det nok svar?'' Spurgte hun og kiggede på ham.
Ksenia rejste sig op og bakkede på sig selv på røven.
Han smilede roligt til hende, hans smil var lettere dunkelt som han kiggede på hende. han nikkede lidt da hun trak ærmet op så han kunne se og han rakte frem og forsøgte at røre ved hendes ar, men da hun tog ærmet ned igen gled hans fingerspidser bare henover stoffet på ærmet istedet. Han smilede til hende...
''Bare for at komme væk fra livet eller skulle du kunne lide smerte?''
Han gik bare tættere på hende, han var ikke bange for hende. Han så på hende ganske stille og roligt, og jo tættere han kom på hende jo mere så han ned ad da hun var laver end han var...
''Men kom du med her.''
Gæst- Gæst
''og btw må du ikke rør min ar, du kan se men ikke røre'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Da han kom tættere på tog skubbede hun ham væk igen med sin kolde hånd og havde stadig sin hånd på hans brystkasse, hun smilet til ham koldt.
''Det er ikke fordi du ikke må komme tæt på mig men det er bare fordi jeg har dårlig minder om at have en for tæt på mig.'' Sagde hun og holdt stadig sin hånd på hans brystkasse.
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Come with me(Matic)
» Why have I never met you before? //Matic//
» why am i here //matic//
» I don't need you! - (Matic)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata