Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Pieces of You.~Eliza~
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Pieces of You.~Eliza~
Gæst- Gæst
"Så lad os holde det!" Sagde hun så kærligt og smilte til Eliza.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det stadigvæk to uger siden, inden jeg mødte dig igen. Det var den dag han sagde han elskede mig, og så udvilkede det sig sine egen veje. Hvis du forstår hvad jeg mener." Svarede Caroline med et let smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nicolas ville aldrig sårer mig, så havde han gjort det forlængest."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og hvad så hvis han havde vist det? Så havde han fundet en eller anden tøs? Eliza han er for farlig, og måske ønsker han ikke at skade dig men jeg stoler ikke på ham. Og jeg ved Nicolas er svær at blive klog på, men jeg kender ham næsten bedre end hans egen søster. Og han ville aldrig skade dig, fordi så rammer han ikke kun Kukiu men også mig. Og Nicolas ville aldrig sårer mig, og hvis han skulle gøre så ved jeg ikke om han ville være tilstede!" Fløj det ud af Caroline med en anelse vrede i stemmen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Leah kom ind med en ung varulv, mand ikke en jeg kender.* Sagde hun og havde løst til bare at komme af med den vrede.. Leah kom en med en ung varulv, Caroline var ikke i tvivl omkring racen var rigtig. Han snerrede af hende, og Caroline gik imod ham truende. Hun tog fat i hans krave og kylede ham hen i den anden ene af huset. Vreden skulle ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ked af det skal gå udover dig, men min vrede skal ud på en eller anden måde." Sagde hun og løb sin hånd glide ned af hans kind. Hun havde ikke tænkt sig at drikke af en ulvs blod. Det mindede hende for meget om hendes egen 'død'. Caroline vred ulvens arme om, så knoglerne brækkede. Han skreg ikke, det var han mand nok til at lade hver med. Han snerrede af Caroline. Caroline slog ud med armen, hvilket var resutlat af hovedet flækkede af og faldt fra kroppen. Caroline fik et chok over sin egen styrke og slog en hånd for munden. Hun kiggede på liget.
*Leah fjern det.* Sagde hun i sine tanker og lukkede øjnene i.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det skulle du aldrig have gjort." Sagde hun til dæmonen med en lumsk latter, hun kastede den ind i muren ved siden af Elizas seng.
"Hvornår lærer i sjæledæmoner, at vampyrer ikke har sjæle?!" Råbte hun af den med en vred stemme. Caroline mærkede hendes hænder brænde, og ville skrige men kunne ikke få sig selv til det. Hun lagde en hånd på dæmonen, og hendes fingerspidser brændte ham og han skreg over den smerte som blev sendt igennem hendes fingre og ind i dæmonen. Han skreg voldsomt op, og Caroline mærkede det også.. Havde hun endnu en evne som var kommet frem af vreden? Caroline skreg næsten selv over at hun mærkede næsten samme smerte som dæmonen. Caroline kiggede på Dæmonen og trak så hurtigt hans hjerte ud af hans brystkasse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare rolig du kan ikke dø af blodmangel det healer." Sagde hun beroligende til Eliza, og var bange for at rører ved hende. Hun smed det blodige dæmon hjerte ud sammen med dæmonens krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Annoying pieces of...(Cimberlie)
» Always and forever ~Eliza.~
» Slow down - Eliza.
» I'm a monster ~Eliza~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine