Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
Learn me what you know //Jack white// EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Learn me what you know //Jack white// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Learn me what you know //Jack white// EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Learn me what you know //Jack white// EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Learn me what you know //Jack white// EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Learn me what you know //Jack white// EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Learn me what you know //Jack white// EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Learn me what you know //Jack white// EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Learn me what you know //Jack white// EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Learn me what you know //Jack white// Voteba13Learn me what you know //Jack white// Voteba14Learn me what you know //Jack white// Voteba15 
Rafaela
Learn me what you know //Jack white// Voteba13Learn me what you know //Jack white// Voteba14Learn me what you know //Jack white// Voteba15 
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

Learn me what you know //Jack white//

Go down

Learn me what you know //Jack white// Empty Learn me what you know //Jack white//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 11:04

T:19.00
O: Sti og masser af træer
P: ligesom på billedet
V:lidt regn

Det var længe siden Ksenia havde gået i en park, det havde hun ikke gjort siden den gang hun var lille da hendes forældre levede.
Lige for tiden ledte hun efter en hjem for hun var lidt træt af går rundt, sove i buske og på hoteller.
Ksenia gik i sine egne tænker da hun ser en skikkelse så foran hende.
Hun kigger op en person der ligner en joker an art, hun prøvede at går forbi men personen gik hele tiden foran hende.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Learn me what you know //Jack white// Empty Sv: Learn me what you know //Jack white//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 0:16

Jack havde i mod sin egen vilje taget til den lille by firewood. hans lunger blev fyldt med den friske luft. kort sagt hadede han det, han var blevet vandt til den konstante stank af byens evige cyklus. han kunne dog berolige sig med lidt arbejde "ok hr. bookes en sidste gang for hele min bande her. du har ikke skaffet mig mine penge til tiden" han lavede et kortlivet grin hvor efter han tog en kniv frem og lagde bladet op mod hr. Bookes øre og skar det lige af. et bloddryppende skrig kunne høres fra ham mens Jack bare stod lige foran ham og grinede "det her din sidste chance ellers lever du og din familie ikke meget længere" han forlod gyden og tørrede blodet af kniven med et lommetørklæde han havde i brystlommen på sit nålestribede lilla jakkesæt. det gift grønne hår var redt tilbage over hans hoved og den hvide hud var glat som silke som altid. man skulle ikke have troet at en sådan klædt man havde været spærret inde i en gummi celle i to hunrede år. Jack havde altid en form for våben på sig ellers brugte han hvad han kunne finde. han havde brugt en fjerpen til at stikke øjet ud på to vagter og en gammel slikke pind til at skære halsen over på en gammel dame der var i vejen. hvis ondskab havde en krop ville det være denne.

Gæst
Gæst

Learn me what you know //Jack white// Empty Sv: Learn me what you know //Jack white//

Indlæg af Gæst Tors 4 Apr 2013 - 14:36

Ksenia kunne se døde mennekser på jorden, hun fandt dem pga hun kunne lugte deres sjæl.
Hun tog deres sjæl og gik videre.
Ksenia så en person der dræbte en gamle dame, hun gispede da hun så personen kiggede tilbage glemte hun sig i mørket.
Da personen gik videre, gik hun med.
Hvem er ham her? Ham har jeg aldrig set før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 13:56

Jack havde lagt mærke til at der var en der fulgte efter ham. han smilede lidt og gik ned af en side gade og lavede et slør af røg. da pigen trådte i gennem sløret havde Jack trængt ind i hendes hoved. han gik rundt på loftet af den lille hal hun var trådt ind i "hvorfor følger du efter mig" han forsvandt og dukkede op bag hende "har min bror sendt dig" han forsvandt og dukkede op igen "eller du er måske guardian i forklædning" to mere af ham dukkede op "hvad end du er skal du vide, jeg har mine måder til at få mine oplysninger" tre andre spejlinger af ham der stod ved siden af ham "sejt ikke jeg kan have min egen barbershop quartet"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 15:50

Ksenia gispende.
Hun havde aldrig set den her person før men havde et meget interessant udsende.
Hendes hoved prøvet at følge med til hans bevægelser men på en måde mislykkes det.
''Hvad for en bror, har du en, jeg har ikke noget familie overhovedet. Jeg så bare du dræbe alle de her mennesker og det fik mig til at drikke deres og tage deres sjæl nu hvor de var døde. Sagde Ksenia menes hun stod stille.
Hun havde sin økse i hånden hvis der ville ske noget med hende eller noget.
Ksenia grinte lidt da han sagde han kunne blive en babershop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 21:40

Jack så den økse hun havde i hånden "den dur ikke her" han gik tættere på hvorefter han tog en kniv og skar sit hoved af og holdt det i sin hånd "ser du lige nu er jeg inde i dit hoved og jeg kan gøre hvad jeg vil enlig" hans grå øje kiggede på hende det andet var dækket af en klap lavet af sølv og havde 5 rubiner i "og efter som vi er herinde ved jeg du taler sandt" Jack satte sit hoved fast igen "tja det var lidt underligt ikke" han smilede bare "nå vågne vågne lille du" han prikkede hende lige på panden og de var tilbage i gyden fra før. Jack slog et smæld med halen "så står vi op min fine ven" hans øje blev smalt "den eneste anden sjæle dæmon jeg kender er min bror. interessant. hvad siger du til en lære plads"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 21:47

Ksenia var forvirret ''Hvad skete der lige?'' Spurgte Ksenia.
Hvad skete der lige var det en drøm eller var det virkelighed, hun forstod ikke rigtig meget af det.
''Jo en lærer plads er altid noget'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Han virkede til at være en rigtig lærer og han var os ond det kunne hun godt lide.
''Ksenia Zero'' Sagde Ksenia.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 23:15

hans øje så på hende "storartet" han smilede og gik hen til hende og lagde en arm rundt om hende "du skal vide at du er en heldig kartoffel" han prikkede hende på panden "der jeg var der inde så jeg et mørke, en flamme der ikke bare sådan kan blive slukket" hans øje rettede sig frem og han slap hende igen " min første lektion er" han spændte ben for Ksenia "intet her i livet er fair. hvis man spiller efter reglerne bliver man overhalet af en der ikke gør det" han hjalp hende halvvejs op hvorefter han gav slip igen så hun faldt på halen igen "regl nummer to altid pas på dig selv og stol ikke på nogen" han lød lidt paranoid men det var entlig de regler han selv levede efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 13:41

''Jeg har heller ikke stolte på nogen osv.'' Sagde Ksenia og rejste sig op.
Hun bakkede sit tøj af for jord, hvorfor prikkede han hende på panden? det forstod hun ikke.
Ksenia vidste godt hvordan verden var unfair og man ikke kunne stole på sådan havde hendes live været som lille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum