Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
This could be fun //Jack white// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
This could be fun //Jack white// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
This could be fun //Jack white// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
This could be fun //Jack white// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
This could be fun //Jack white// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
This could be fun //Jack white// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
This could be fun //Jack white// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
This could be fun //Jack white// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
This could be fun //Jack white// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
This could be fun //Jack white// Voteba13This could be fun //Jack white// Voteba14This could be fun //Jack white// Voteba15 
Abigail
This could be fun //Jack white// Voteba13This could be fun //Jack white// Voteba14This could be fun //Jack white// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

This could be fun //Jack white//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

This could be fun //Jack white// Empty This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Man 11 Feb 2013 - 0:10

T: Aften
S: Barren i Det vilde svin
V: Koldt og mørkt udenfor
O: De sædvanlige mennesker der sidder ved bordene, plus nogle andre


Kairi åbnede døren til kroen og smuttede ind. Hun havde brugt meget af sin tid hernede på det seneste, men det var nu ikke rigtig med sin gode vilje. Hun så sig omkring som hun plejede, og satte sig så ned ved barren og bestilte en øl. Da bartenderen kom hen med den til hende, lagde hun pengene på disken og tog imod flasken med et lille suk. Hendes ansigt var ret udtrykssløst, og hun så bare tomt frem for sig, da hun åbnede jakken, tog den af og hang den på stolen.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:44

jack gik ind af døren i et sindssygt humør. han gik op til bartenderen og satte en kniv i bar disken "jeg tager en halv liter af jeres fineste gedeblod og så vil jeg gerne have en rygfilet lavet af din fordrukne ven der henne" han gav et sindssygt grin fra sig "det er en Joke kom nu grin med mig han så ham i øjnene "grin med mig" hans stemme var dybere og mere seriøs nu. hans pjuskede hår var ikke kørt ned over hans tatovering i panden og hans trøje var stribet og ødelagt. hans bukser var lidt trævlede op og hans ansigt var sløret i et smil der mest af alt var vanvittigt


Sidst rettet af jack white Man 11 Feb 2013 - 0:50, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Man 11 Feb 2013 - 0:47

Der kom en mand ind, og opførte sig højest usædvanligt. Hun så på ham, og kom til at grine. Enten var han fuld, eller decideret sindsyg, hun vidste ikke hvilken af de to hun skulle tro. Men underlig var han i hvert fald, og sjov også. Hun så på ham med et smil, og vidste ikke om hun skulle snakke til ham eller ej, så hun afventede sot træk lidt endnu.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 1:14

han så rundt på alle de andre. kun en forstod det, den kvinde der sad lidt derfra. en anden sad bare og stirede ondt på ham. Jack tog sin kniv "hvad er der galt med dig. er jeg ikke morsom nok" han tog sin kniv og lod klingen poppe ud og lagde den ind mod hans kind "kom nu grin lidt. du er alt for seriøs" han kørte hans kniv ned over mandens kind og grinede igen sindssygt "syntes du ikke mine jokes er sjove" han slog manden ned fra sin stol og satte sig tilbage i sin stol

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Man 11 Feb 2013 - 1:22

Hun kunne ikke lade være med at synes manden var sjov. Han mindede om en lidt mere sindsyg version af Johan. Åh hvor hun dog savnede Johan, hendes elskede.... Men han var væk nu, og det var der intet at gøre ved. Ingen vidste hvor han var, ingen havde set eller hørt noget, og så måtte det være sådan. Hun rev sig løs af sine tanker og smilede til manden, der nu sad i stolen lige ved siden af hende.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 1:55

han så hen på pigen ved siden af ham "dig kan jeg lide du har en sans for humor" han foldede kniven ned igen og satte den i spænd i hans bælte. han så op på bartenderen "hent mig en øl i stedet så" han vendte sig om mod hende igen "hvad laver du så her" han så på hende med et smil der gransede til det sindssyge. han bundede sin øl i samme øjeblik han fik den og så op i spejlet over baren. det var ikke ham der så tilbage. det var en anden, en hvis horn kørte en enkelt gang rundt om sig selv. denne skikkelse smilede ondt til ham og mimede nogle ord han ikke forstod. Jack så ikke længere op i det mere han så ned på sit glas og så op på kvinden ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Man 11 Feb 2013 - 13:31

Hun smilede smigret af hans kommentar, og tog så en tår af sin drik. Hun ville til at svare på hans spørgsmål, men bemærkede at han var optaget af noget andet, og ventede derfor pænt til hans opmærksomhed igen var på hende. "Tja, det sædvanlige tror jeg, får tiden til at gå." Han grinede lidt af sig selv, og så på ham igen. "Hvad med dig?"
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 13:58

han så på hende med et tomt blik. skulle han sige hvad han lavede her eller måske skulle han måske lade være. han så på hans ven i spejlet der slog på over fladen. han så ned igen og så ramte stemmen hans baghoved "godmorgen mester troede du du kunne lukke mig ude" han ignorerede og stemmen forsvandt igen. han så på hende "nårh jeg ville bare lidt væk hjemme fra lige nu og drikke lidt" han så hen mod døren da tom mænd i hvidt gik ind "snakke om at komme væk" de to mænd fik øje på ham og gik mod baren. Jack tog kvindens hånd "har du noget i mod at komme med mig" han førte hende ud i bag gyden og drejede ind i et lille side gyde hvor han holdt hende ind til væggen mens de hvide mænd løb forbi og ud på vejen "de er stædige" han så på hende og trådte lidt væk "det har været sjovt" han gik lidt længere ned af gyden før han vendte om og kyssede hende på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Man 11 Feb 2013 - 14:06

Hun smilede, og nikkede da han sagde at han var der for at komme lidt væk hjemmefra. Den følelse kendte hun alt for godt. Hun fulgte hans blik, da de to mænd kom ind. Hun havde aldrig set dem før, og da slet ikke her. Lige pludselig gik alting stærkt, og hun anede ikke hvad der var sket, før hun stod i gyden, trykket op ad muren. Hun så ud mod vejen da han snakkede, og nåede lige at se de to mænd løbe forbi. Inden hun nåede at sige noget havde manden kysset hende på kinden og flyttet sig, på vej væk tydeligvis. "Hey stop. Du skylder mig vist en forklaring, hr." Hun smilede og håbede han opfangede den lettere sarkastiske tone.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 14:34

han vendte sig rundt igen og så på hende "tja lad mig starte ved at forklare dig et ritual der forgik på det tempel hvor mig og min kære brormand der bor her et sted voksede op. ser du de har den her rift i virkeligheden ind til en anden dimension der fortsætter i uendelig tomhed. ja jeg tilbragte en uge der inde og nu insistere folk på at jeg er sindssyg. hvilket er sandt" han så op og ned af hende og pegede en finger ned af den gade som de hvidt klædte "de der er mine vagter der skal sørge for jeg ikke slipper ud" han så på hende med et lille smil "men min lille gave jeg fik i den uge jeg var der hjælper mig med at få lidt fritid" han vendte sig rundt i den lille gyde rev et hul i virkeligheden der blev til en sprække og til sidst var stor nok til at man kunne gå gennem den. han gav et lille smil igen og så hende med de grå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Man 11 Feb 2013 - 14:40

Hun så på ham og prøvede at holde smilet. En sindsyg mand, der var stukket af fra den lukkede, og nu blev jagtet af vagterne. Selvfølgelig, det burde hun have sagt sig selv. Hun sukkede lavt, men lige i det samme skete der noget helt utroligt, som hun aldrig havde oplevet før. Hun så måbende på det, der skete. Normalt skulle der meget til at overraske hende, men det her var simpelthen for utroligt. Et hul til en anden dimension, hvor vildt.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 15:04

han så på hendes måbende ansigt "rimeligt sejt ikke" han tog hendes hånd og så på hende "bare sig hvor du vil hen" han trak hende indtil sig og væltede tilbage ind i mørket bag ham. han så hendes mund bevæge sig men der kom ingen lyd. han holdt hende ind til sig og kyssede hende så hun ikke gik helt fra forstanen over han ikke at kunne høre sin egen stemme mens de faldt og fløj gennem en anden rift. det var en lejlighed uden tvivl hendes men han var ikke sikker "hvor er vi henne ved du det" han var udmattet. meget, han hadede det var en bivirkning af dette. han lagde sig tilbage på hendes sofa "jeg lægger mig lige lidt her" han så på hende igen og hun var lidt hvid i masken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Man 11 Feb 2013 - 15:12

Hun havde ingen idé om hvad der foregik, så hun nikkede bare, og pludselig fløj de igennem denne rift. Hun anede ikke hvad der skete, og det eneste hun kunne tænke på var at hun gerne ville hjem, og pludselig var de der. Han havde vist nok kysset hende, men hun var ikke helt sikker, hun var svimmel efter turen og opfattede kun svagt at han lagde sig på hendes sofa, inden hun vaklede ud på toilettet og kastede op. Kvalmen var dels pga. turen, dels de omstændigheder som kun meget få vidste noget om.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 1:38

Jack fik sig rejst op. men på samme måde var det ikke Jack, stemmen fra før havde taget kontrollen over hans krop. han tumlede ud i gangen og ud på toilettet hvor hun sad og kastede op "showtime" han tog fat om hendes hofter og lynede ned. hans lem var stenhårdt og han flyttede hendes kjole og gennemtrængte hendes skamlæber med et enkelt stød. han tog hendes arme og lagde dem på hendes ryg og holdt dem der med den ene arm mens den anden befamlede hendes bryster "du er min nu Bitch forstået" fik han fremstammet mellem hans stød og han fik hende lagt ned på badeværelses gulvet og vendte hende rundt. han tog sin kniv og skar kjolen op så man kunne se hendes nøgne krop. han øgede tempoet drastisk indtil han kom i hende. han kyssede hende på munden og lod sin tunge køre rundt i hendes mund og mærkede hvor dan hun ikke strittede i mod. det var ikke noget problem for ham så han blev bare ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Tirs 12 Feb 2013 - 1:45

Hun havde kun lige nået at tørre sig om munden da han pludselig var bag hende. Hun mærkede hans hænder på sin krop, og gøs af spænding. Hun havde godt nok oplevet hård og dominerende sex før, men ikke på denne måde. Dog fandt hun det på ingen måde ubehageligt, så hun nikkede bare, og gav nogle høje piv fra sig, dels i smerte og dels nydelse. Da han vendte hende og skar kjolen op kom der et lille skrig fra hende, mest fordi hun blev forskrækket og en smule bange pga. kniven. Derefter var det igen bare piv og høje støn hun kom med, og hun gengældte hans kys med ligeså stor lidenskab og intensitet som han selv lagde i det.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 2:00

han stoppede med at kysse hende hvor efter han puttede sit lem op i hendes røvhul. han så på hende "i'm going to fuck you so hard you can't sit down for days" han gav et hårdt stød hvorefter han fortsatte med at kysse hende. hans kys blev en gang i mellem afbrudt af nogle små piv fra hende. han trak sig ud og fik hende til at tage den i hendes hånd og rive den af på ham. hun gjorde som han sagde og han satte sin kniv tilbage i spænd i hans bælte. før han vidste af det kom han ud over hendes nøgne krop. han rejste sig op og fik hende på benene også. han begyndte at kysse mens han kørte to fingre op mellem hendes skamlæber. han tog de to fingre og fik hende til at slikke dem rene for de safter hun havde samt rester af hans sæd. hun gulpede det sig og han så tilfredst på hende "god pige" han klemte hendes røv balle lidt "du er min nu forstået du lystre ingen andre end mig med mindre jeg siger det. forstået" hans grå øjne så på hendes bryster og nulrede hendes bryst vorte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Tirs 12 Feb 2013 - 2:16

Hun gav et ret stort skrig fra sig da han trængte op i hendes røv. Hun havde ikke prøvet det før, og så med så stor voldsomhed. Hun pev ret højt nu, og heldigvis valgte han ret hurtigt at trække sig ud og fik hende til at tage hans lem i hånden. Hun rev den af på ham, ret hurtigt. Hun smilede da han fik hende op at stå, og slikkede frivilligt safterne i sig. Da han talte til hende bed hun sig i læben og vidste ikke hvad hun skulle svare. Det var tydeligt at hans personlighedsspaltning havde overtaget hans krop, så det kunne være farligt at sige ham imod, men omvendt ville hun ikke være slave for nogen, på nogen måde.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:11

han blev sig selv igen som et knips med fingrende "du behøvede da ikke at gøre det for mig" han så på hende med et smil "jeg mener du kunne da bare sige det så jeg var klar på det men ok så" han lænede sig frem i kysset og lod sin tunge køre rundt i hendes mund. hans ene hånd lå på det ene af hendes bryster det andet omkring hendes talje. han vidste ikke hvad der var sket mens hans anden personlighed var på scenen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Tirs 12 Feb 2013 - 22:17

Hun grinede lidt af hans kommentar, sådan et lidt high-pitched lettere manisk grin, der lod hendes mindre nervøsitet komme til udtryk. Hun nød dog stadig hans kys og berøringer, og gengældte derfor hans kys, inden hun næsten besvimede fordi kvalmen vendte tilbage med dobbelt virkning. Hun rev sig løs fra ham og vaklede over til sengen, hvor hun lagde sig ned. "Undskyld... Jeg har det ikke helt godt." Hun smilede svagt og forsøgte at virke venlig overfor ham, på trods af at hun havde det dårligt.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:03

han så på hende da hun lagde sig i sengen og så på hende "ok så" han hoppede ned ved siden af hende i sengen og strøede hendes hår væk fra ansigtet "det er en af bivirkningerne ved at rejse gennem det grænse landet mellem dimensionerne" han fik hende op at sidde for at han kunne massere hendes ryg. han så på hende og kyssede hendes krave ben og kørte hans hænder ned over hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 0:46

Hun grinede lidt og nikkede bare. Hvis han troede det var pga. turen hun havde kvalme, så var det da fint for hende. *Lad ham bare tro det* Tænkte hun for sig selv, og lukkede øjnene da han gav sig til at massere hende. Hun nød det virkelig, og der kom en lyd fra hende, lidt som en kat der spandt.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 16:59

han nød hendes spinden. katte var det eneste dyr han enlig kunne lide, fordi de kunne lide ham "har den lille misser det bedre" han så på hende og kyssede hende på kinden og lod hans hænder køre over hendes krop. han smilede til hende da hun så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 17:05

Hun grinede lidt af hans spørgsmål, og svarede ham så. "Nu er jeg godt nok en ulv, men jo jeg har det bedre nu." Hun vendte hovedet og så ham i øjnene, inden hun gav ham et hurtigt kys på kinden som tak.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:07

han så på hende og vendte om og lagde sig ned i sengen " jeg husker da jeg kom ud derfra" han grinede "jeg var syg i en måned" han lod hans hånd hvile på sit ben "jeg var bevidstløs i de første to og rablede de sidste to når jeg ikke brækkede mig" han smilede til hende og gav hendes lår et lille klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Kairi Ons 13 Feb 2013 - 18:49

Hun grinede lidt af det han sagde, og så på ham med et lille smil. "Tja, hvis jeg skal være helt ærlig var det vist ikke kun turen der gjorde mig dårlig..." Hun lukkede øjnene, og vidste ikke om hun skulle fortælle ham om graviditeten eller ej. Hun kendte ham jo ikke ret godt endnu.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

This could be fun //Jack white// Empty Sv: This could be fun //Jack white//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum