Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
So what now//Alex// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
So what now//Alex// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So what now//Alex// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
So what now//Alex// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
So what now//Alex// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
So what now//Alex// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
So what now//Alex// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
So what now//Alex// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
So what now//Alex// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Jake
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Sasha
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Renata
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Celenia
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Lenore
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Genevira
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Edgar
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Marcus
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 
Elizabeth
So what now//Alex// Voteba13So what now//Alex// Voteba14So what now//Alex// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

So what now//Alex//

Go down

So what now//Alex// Empty So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 21:37

S-the forest
T-12.49
O-lidt træer og sådan
P-et par cowboy bukser og en lang ærmet trøje og sko og en varm jakke
V-halv koldt


Zankuji var ikke den som der plejede og bevæge sig ud af byen, men en gang skulle jo være den første som man sagde så han var taget ud i skoven en tur han havde vist været her en gang før eller sådan noget der, han ikke sådan helt sikker lige nu og her.
Han kiggede rundt omkring og slappede bare af mens han gik der og så sig omkring i skoven og ja det var den han havde været i før, men han kunne bare ikke lige huske hvor det var han var henne dengang her i skoven.
Han kiggede roligt omkring og viste ikke hvor langt ind i skoven han var kommet men det var da vist et godt stykke inde i skoven og sådan men det var vel til at finde ud fra den igen ville han da selv mene.
Han gik roligt vider og slappede bare helt af i kroppen og håbede lidt på at han ville møde en eller anden på denne vej gennem skoven her.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 13:16

Påklædning.
http://24.media.tumblr.com/040446c6a0d87ab58faab47212235d3b/tumblr_mk29jbWa9t1r53psio1_500.jpg

Det var meget koldt denne unge aften, den var først lige begyndt og Alex nød den ikke lige frem, den var kold og vinden blæste lige mod hende og gav hende kuldegysninger over alt, det gik ogs igennem hendes tøj så hun slet ikke kunne holde nogen form for varme inden under sit tøj heller, det var ikke spor rart, hun gik og frøs, hun rystede over hele kroppen og holde bare om sig selv for at holde sig selv varm. Skoven var ike ligefrem det varmeste sted man kunne søge hen, men Alex havde intet valg, vis hun vil beskytte andre fra sig selv måtte hun holde sig så langt væk fra alle som over hovedet muligt. Hun havde selvfølgelig sine sorte handsker på vis der nu alligevel skulle komme nogen og se hende og tage en sludre med hende, som hun ville fraråde dem med det samme de kom hen til hende.
Alex havde heller ikke megen tøj på denne unge aften, hun havde en sort løs trøje indenunder en åbent stående hoddie som var sort. Hun havde et par light jeans på som var huller i rundt omkring, lange store huller over lårene og ned af benene. Hun havde så en nogenlunde varm hue på over hendes sorte hår som hang hende ned af skulderne mens hun gik rundt for at få varmen.
Hun hoppede lidt på stedet, op og ned for at få varmen, men den kom ikke og til sidst var hun hel kold så hun næsten ikke kunne holde sig oppe.. Hun gik over til et træ og satte sig støttende op af det og lagde hovedet op af træet mens hun lukkede øjne blidt i.
Hun gjorde sig helt slap, men hun så overhovedet ikke slap ud, hun var helt spændt over det hele, men det var på grund af den kulde, hun prøvede at holde den ude så meget hun kunne men det var bare ikke godt nok... Men på et eller andet tidspunkt måtte hun søge ly for dette kunne hun da ikke klare, hun var nærmest ved at dø af kulde ude i den dumme dumme skov som hun åbenbart havde været dum nok til at bosætte sig i...

//håber det er iorden at jeg brugte et af mine andre emner til starten men jeg vidste simpelt hent ikke hvad jeg skulle skrive//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 18:27

Han gik bare der og slappede af, han havde ikke noget han sådan skulle nå på nogen måde så han kunne jo bruge alt den tid han ville ude i skoven her, han gik roligt vider og så så lidt længere henne at der var en skikkelse og roligt så han på personen og gik så mod personen med rolige skridt og sådan.
Han kom tættere og tættere på person og så at det var en kvinde og smilte roligt for sig selv, da han havde forventet det kunne ha været noget værre end nogen der var menneskelige og alt det, han så på hende og smilte "hvad laver en som dig her ude i kulden du liner en der fryser"sagde han roligt og ville nok komme til at give hende et lille chok eller noget i den retning der, selvom det ikke var hans mening og give hende det.
Han slappede af og puttede sine hænder godt ned i sin jakkes lommer og ventede på at se hvad hun ville svare og hvordan hun endeligt ville reagere på at han var der og sådan noget.

//det okay Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 21:19

Alex fik sig noget af et chok da hun hørte en stemme, ikke langt fra hende, faktisk lige foran hende, en mande stemme, hun kiggede hurtigt op på manden som stod foran hende, hun gispede efter vejret og pressede sig mod træet, hun lagde armene om sig selv for at få varmen, selvom det ikke lykkedes hende. "Jeg prøver at sove" Sagde hun med en lille stemme. Muligheden for at hun ville vågne næste morgen uden at være syg var ikke særlig stor, hun ville med høj sansynlighed have ondt i halsen og være rigtig snottet. Men der var ikke rigtig andre steder hun kunne tage hen. Hun kiggede op på manden igen og prøvede stadig forgæves at varme sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 21:54

Han kiggede på hende og slappede roligt af og kunne ikke lige at se hende fryse så han tog roligt sin jakke af og smed den hen til hende "her tag den på godt nok kender du ikke mig men jeg vil ikke se dig fryse sådan der"sagde han roligt og så på hende med et smil "men navnet er Zankuji"sagde han så hun viste hvad han hed, han kiggede på hende og slappede roligt af "er du her fra"spurgte han roligt og havde ikke set hende før så han anede ikke om hun var her fra eller fra et andet sted.
Han så på hende *hun fryser og det jo ikke sjovt*tænkte han for sig selv og slappede bare roligt af mens han kiggede på hende og ventede på at se hvad hun ville svare på det han lige havde sagt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 22:11

Hun kiggede undrende op på denne mand foran hende da han smed sin jakke til hende, hun vidste ikke helt om hun skulle tage imod den, men efter at havde tænkt lidt og at havde hørt på ham tog hun den på, hun puttede sig godt ind i den, for hun var så kold som en ispind. Hun sukkede blidt da hun kunne mærke varmen fra hans jakke og man kunne se hun så småt var ved at klide hen i søvn... Men hun holde sig dog vågen... Hun kiggede op på ham igen da han fortalte sit navn... Zankuji... Spøjst navn... Skulle hun fortælle sit nu... Hun vidste ikke helt.. Hun burde holde afstand.. Hun skulle holde afstand det var dette hun havde prøvet at undgå så længe... Hun valgte bare at nikke da han fortalte sit navn.. Hun ville ikke sige hendes.. Hun ville ikke være uhøflig... Men hun ville holde afstand...
Hun lagde hovedet på skrå da han spurgte om hun var derfra... Hun var fra skoven ja.. Hun havde boet der så længe hun kunne huske... Hun nikkede og skælvede på samme tid, "Ja" sagde hun med en lille stemme og puttede sig mere ind i hans jakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 22:29

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay dejligt nok"sagde han roligt og slappede bare af "så kender du nok stedet mere end jeg gør for tror jeg er faret lidt vild her siden jeg gik ind i den del jeg kende og nu er jeg her"sagde han roligt og dumpede ned og sidde på jorden.
Han kiggede på hende "men hvad laver du her ude endeligt når du fryser sådan"spurgte han roligt og så på hende *hun kan vel ikke ha noget hjem måske hvem ved*tænkte han roligt og ville lade hende selv svare på det før han sagde mere til hende, da man altid skulle lade den anden part af samtalen ha lov til at snakke og ikke bare snakke efter munden på den.
Han så på hende med et venligt ansigt udtryk "tro mig du skal ikke være bange for mig har ikke tænkt mig og gør dig ondt da jeg ikke er sådan på den måde der"sagde han roligt og smilte bare roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Søn 7 Apr 2013 - 14:39

Hun undrede sig lidt over hvordan han kunne være så rolig... Frøs han ikke... Det burde han, det var jo bidende koldt ude i denne forbandede skov, hun forstod det ikke helt, hun sukkede da han satte sig ned på jorden. Ja hun kendte stedet ret godt efterhånden, men det var ikke ens betydning med at hun ville hjælpe ham ud af denne skov, for det første, ville hun sikkert ikke kunne holde til at gå så langt i dette kolde vejr og for det andet havde hun heller ikke lyst til at gå.. Hun havde bare lyst til at side hvor hun sad.
Hun kiggede undrende på ham, var det ikke tydeligt... Hun boede ude i skoven, "Jeg... Bor her" hun trak på skulderne og kiggede på ham lidt væk, godt på vej til at falde i søvn.
Hun lagde hovedet på skrå da han forsikrede hende at han ikke ville gøre hende noget, det havde hun da heller ikke regnet med, hun nikkede roligt og puttede sig mere ind i hans jakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 1:02

Han kiggede på hende "når okay på den måde"sagde han roligt til at hun boede her "er jakken god siden du liner en der kunne flade i søvn"sagde han roligt til hende og slappede bare af og frøs ikke ret meget måske lidt men sådan ville det jo være efter hans mening af.
Han så på hende med et smil "jeg fik ikke rigtig og vide hvad du hed da du ikke sagde det må jeg ikke kende dit navn"sagde han roligt og venligt til hende og ventede endeligt mest på bare og kende navnet på den han snakkede med end det andet.
Han var som han var og folk tænkte deres ting om ham og alt det så måtte de jo bare gøre det efter hans mening.

//sorrry længden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So what now//Alex// Empty Sv: So what now//Alex//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum