Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | September

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptyOns 18 Sep 2024 - 0:06 af Renata

» A royal search for knowledge
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptyTirs 17 Sep 2024 - 23:10 af Renata

» 2 nye moderators! (admin nyhed)
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptyMan 16 Sep 2024 - 18:17 af Sean

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptyFre 6 Sep 2024 - 16:13 af Lenore

» Om UWs lovgivning og andre småting (Admin nyhed)
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptyTors 5 Sep 2024 - 20:36 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptySøn 1 Sep 2024 - 13:32 af Lenore

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptySøn 1 Sep 2024 - 10:37 af Jake

» En eller flere love?
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptyLør 24 Aug 2024 - 14:47 af Jake

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// EmptyLør 17 Aug 2024 - 18:51 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba13Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba14Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba15 
Renata
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba13Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba14Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba15 
Lenore
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba13Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba14Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba15 
Jake
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba13Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba14Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba15 
Elizabeth
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba13Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba14Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba15 
Katrina
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba13Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba14Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba15 
Dr. Trott
Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba13Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba14Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164895 indlæg i 8742 emner

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 18:31

Sted: Markedet.
Omgivelser: En masse mennesker og væsner, border men ting som folk sægler.
Tid: eftermiddag.
vejr: dejligt varmt og en blid vind.


Det var næsten lige blivet eftermiddag og en engel om gående ned af market, han var iført et par hvide bulsker og en guld bluse, hans navn er kani og han er falden engel, grunden til at er blivet falden er fordi han tog livet af sine forældre og sin lillebro, grunden til det var fordi det var dæmon jager og de havde slået hans bedsteven ihjel, Kani gik stille hen til en som stod og solgte frugter, han gad manden nogen penge og tog tre flotte røde æbler, to af dem lade han i lommen og det sidst tog han op til munden og tog en pæn bid af æblet,efter gik han lidt vider og så rungt for at finde noget som faldt ham i øjne, men der var sådan ikke nogert, efetr nget tid fik han en føelese af at nogen gik efter ham, man han var ligeglad, for idag ville han bare være sig selv og gad ikke rigtig kæmpe imod nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Man 15 Apr 2013 - 20:41

Frida gik rundt på markedet og så sig lidt omkring. I dag ville hun gøre noget spontant, men hun vidste ikke helt hvad det skulle være.
Hun så rundt og med det samme faldt hendes blik på en ung mand længere nede ad gaden. Det ene glimt hun lige havde fået af ham, sagde med det samme, at hun burde følge efter, så det var det hun gjorde. Hun gemte sig diskret bag andre og bag boderne, og fulgte ellers bare efter ham.
*Wow. Stalker-queen hva'?* sagde den lyshårede pige, som stod lænet op ad en bod med et rødt æble i hånden, som lignede meget et af dem, som den unge mand lige havde købt, men Frida havde ikke tid til at kommentere på det. Hun satte bare pegefingeren foran læberne og hvislede: "schhh."
Den lyshårede pige trak bare på skuldrene og fulgte efter Frida. Frida, som nærmest kravlede over gaden og ind bag de forskellige ting, for at følge efter denne unge mand, og den lyshårede pige, som bare gik i normalt tempo, ved siden af Frida, samtidig med, at hun guffede sit æble i sig.
*Og... hvad opnår vi lige ved det her?* spurgte den lyshårede pige nysgerrigt.
"Kan du ikke se hvordan han stråler? Han virker som et rigtig flinkt væsen," svarede Frida, selvom hun godt selv kunne høre hvor dumt det lød.
Den lyshårede pige trak på skuldrene. *Nææh, det kan jeg faktisk ikke. Og hvd nu hvis han ikke er flink?*
Frida rystede bare afværgende på hovedet. "Jeg keder mig," hviskede hun så. Hvad skulle hun ellers sige? En eller anden grund skulle hun jo have for at følge efter ham, og var det ikke den ene, så var det den anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 11:23

Kort tid efter han havde købt de tre æbler kunne han svagt mærke at nogen elelr noget var efter ham, han tog den sidste blid af sit æble og kastede det væk, han tog sin ende hånd ned omkring busksekandten hvor han havde sine knive, hånden tog stille og den ende kniv så den var klar til at blivet taget frem, han vente sig om og så en lille pige som sille gik om bag ting, Kani rystede let på hovedet og gik vider, han slap kniven og tog det andet æble op af lommen, imen han sagde med en rolig og varm stemme "Det nok bare en tyv" stille gik han vider, men viste ikke hvor hen hans fodder førte ham, noget tid efter stoppede han igen foran et bord og så på smukker, nogen var pæne andre var grimme, han så ned på de anden halskæder og armbonde, han overvejede at købe et til hvem viste han ikke, han tog stille som halv brune hånd frem og tog fast om en halskæde med en grøn sten i, ovenover den grønne sten var det en hele masse hvide sten og kæden var af guld, han smilede og synes den var så flot, han spurgte manden om hvor meget han skulle havde så sådan en flot klæde, manden rystede på hovedet og sagde med en venlig stemme "Det en gave, du kan give den til din veninden" Kani forståd ikke det det manden havde sagt, han så sig rundt og så igen den lille pige som gik meget stille så man næsten ikke kunne høre hende, men også men den hutig fadt, Kani smilede sødt og gik stille og rolig hen til pigen med guld halskæden som han lige havde fået, han stoppede foran hende og så ned på hende, Kani smilede venlig og tog sin hånd frem hvor han havde den smukke halskæde "Her den er til dig han smilede bare venlig til hende og ventede på hun skulle sige noget eller bare tge imod kæden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 21:42

Frida så den mystiske fyr stå henne ved smykkeboden. Han vendte sig om og begyndte at gå hen imod Frida.
"Han kommer herhen!" hviskede Frida. Den lyshårede pige begyndte bare at grine. *Jep, du er verdens dårligste stalker*
"schh!"
Frida slog hænderne op foran ansigtet, og håbede på, at fyren ikke lagde mærke til hende, men det var nok en af de dårligste teorier længe.
Hun hørte hans stemme lige foran hende, så hun tvang sig til at fjerne hænderne og se op på ham.
Hun og så på den halskæde han rakte frem mod hende. Hun måbede. "Er den til mig?" spurgte hun overrasket og rakte forsigtigt sin hånd ud imod den.
Egentlig forstod hun ikke, hvorfor han gav hende en halskæde, nu når hun ikke havde gjort andet end at følge efter ham, hvilket heller ikke var noget man plejede at blive belønnet for, men hun stillede ikke spørgsmål omkring det. Hun var bare glad for halskæden, som ovenikøbet var flot.
Hun rejste sig forsigtigt op og sendte fyren et uskyldigt smil
"Hej," sagde hun. Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 24 Apr 2013 - 17:28

Kani så på hende og sagde med en venlig stemme, "Hvem snakker du med" han smilede glad til hende, han synes det var lidt sjovt at hun talte til sig selv, men sådan havde han selv været så han havde ikke noget imod det, han så rundt for at finde noget mere at spise men tanken m mad fløj ud af hans hoved da pigen igen snakkede til han "Ja den er til dig, hvis du altså vil havde den, det er jo dit valg" han så bare på hende men et smil på læberne han vil gerne vide hvorfor hun har gået efter ham, men det synes han ikke var et passende emne lige nu, måske sender, det vil tiden vise, han gik hen hvo man kunne købe æbler og købte to en til ham selv om den til pigen, d ahan var nogen centimerter fra hende, kastede han det til hende og sagde med en venlig stemme, "Hej, og her det er til dig, du må være sulten" Da han var kommet helt hen til hende så han på hende for at ungersøge hendes krop, for at se hvordan hun så ud, imens han så på hendes sagde han med en venlig stemme. "Når ja mit navn er Kani og deres er" han så spørgernde på hende og ventede pænt på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 19:06

Frida så bare spørgende op på fyren foran sig, og syntes, at det ville være latterligt at svare på hans spørgsmål, da det vel var så åbenlyst, at hun snakkede med pigen ved siden af sig, så hun tav.
"Jeg vil gerne have den, tak," sagde hun genert og tog det lille vedhæng mellem sine fingre og så på det. Det var smukt.
Da hun så op på ham igen, var han forsvundet, så hun søgte efter ham med øjnene og fandt ham ved en bod, der solgte æbler. Han kom hen til hende igen, og gav hende det ene. "Tak," sagde hun med et smil og tog en lille bid af æblet. Det var et af de gode, saftige æbler. "Men faktisk er jeg ikke voldsomt sulten," sagde hun, og hendes mave begyndte pludselig at knurre efter al den snakken om mad. Hun begyndte at le. "Jeg sværger, det var ikke noget, jeg sagde for at være beskeden." Måske havde hendes mave knurret, og det var jo et tegn på sult, men sandheden var, at Frida ikke spiste så meget, og derfor sjældent følte sig sulten. Knurren var bare en af hendes maves mange protester.
"Hej Kani," sagde hun med et smil. Frida tænkte ikke på at præsentere hende selv, og det var ikke fordi, hun gerne ville være uhøflig, men når det kom til høflighed, lå hun ikke inde for det helt store forråd. Hun brød sig i det hele taget ikke om at være alt for høflig overfor folk, hvorfor vidste hun ikke. Det var det hun i starten havde været overfor den lyshårede pige, og se hvordan den lyshårede pige behandlede Frida nu. Det var nok det Frida var bange for.
Frida tog endnu en bid af æblet og så på Kani med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 13:23

Kani smilede da hun tog halskæden ud af hans hender, han vilel altid være sød imod folk som gik rundt og se ud som om de havde brug for noget mad eller noget nyt tøj, "Det var godt du ville det, for ellers ved jeg ikke hvad jeg skulle bruge den til" han grinede lidt til det han havde sagt han viste jo godt hvad han så skulle gøre med dem, men han synes at hun skulle havde den rundt om halsen, for den var virklig smuk og det var hende her også, eller det er hun i Kani's øjne, kun tog også imod æblet han smilede godt og kunne svagt hører hendes made råbe efetr mad, måste var hun mere sulten end han gik rundt og troede, han kiggede på hende og sage med en svag og rolig stemme, "Er De virkleig så sulten" Kani så væk og kiggede der næst på hende og sagde endnu en gang, Må man spørger om hvem det var De snakkede med før?" Han så meget spørgerne på hende og vilel gerne vide om hun have en ven med eller og det var et kæledyr hun havde gemt for han ikke skulle se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jun 2013 - 23:48

"Nej, jeg er altså ikke sulten." Frida rystede voldsomt på hovedet. "Altså min mave protestere tit, for den syntes, at jeg spiser for lidt, men jeg er altså ikke sulten."
Okay, det lød virkelig dumt, selv i Fridas øre, men hvordan skulle hun ellers forklare det?
"Forstår du hvad jeg mener?"
Frida så ned og sukkede. "Nogle gange, så overbeviser jeg mig selv om, at det bare er alle andre, som er dumme, men i virkeligheden, så er det nok bare mig, som er den skøre landsbytosse, som alle går og tænker og hvisker," sagde hun og samlede hænderne i skødet, og holdt stadig godt fast om æblet med højre hånd.
"Nogle gange står jeg midt på gaden og råber og skriger ad luften og stor tuder, og alle kigger bare underligt på mig. Og det er også sådan du ser mig nu: Jeg taler til luften." Frida sukkede og rystede svagt på hovedet.
"Men bare så du ved det, så snakker jeg altså med en. Jeg er rent faktisk et helt normalt menneske, men denne pige, som jeg snakker med, får mig bare til at ligne en, som burde høre til en anstalt for gale væsner. Hun har en evne til kun at være synlig, for dem hun har lyst til at være synlig for, og hun har aldrig nogensinde haft lyst til at være synlig for andre end mig. Hun gør alt, for at jeg får et dårligt liv." Frida så på Kani igen. Hun havde ikke lyst til at sige mere. Hun følte allerede, at hun havde sagt for meget.
"Ja, nu ved du i hvert fald, hvem jeg snakker med," sagde hun så, uden at flytte blikket fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat// Empty Sv: Hvorfor går du efter mig? //Frida=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum