Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^
Side 1 af 1
Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^
Spørg mig ikke hvorfor billedet blev så stort o.o
Så, endelig fik jeg taget mig sammen til at vise jer en af mine tegninger, nu når jeg har snakket engang imellem om at jeg elsker at tegne og kan finde ud af det xD
Nu kan i så endelig bedømme i syndes jeg kan eller ej ^^
Tegningen skulle forstille en bokser ved navn Ivan Drago, som bliver spillet af Dolph Lundgren ^^ Han er med i Rocky 4, hvis der er nogen som skulle kende til disse bokse film ^^ ( Jeg elsker dem i hvert fald! xD )
Men ja, har brugt ca. 3 timer på den og den er tegnet med en alm. blyant ^^ ( jeg er meget perfektionistisk, så bliv ikke overrasket over hvor lang tid det tog xD )
Sæt endelig en komentar, både ris og ros! jeg begynder skam ikke at tude over lidt kretik ^^
Det orginale billede jeg har haft tegnet ved siden af:
Så, endelig fik jeg taget mig sammen til at vise jer en af mine tegninger, nu når jeg har snakket engang imellem om at jeg elsker at tegne og kan finde ud af det xD
Nu kan i så endelig bedømme i syndes jeg kan eller ej ^^
Tegningen skulle forstille en bokser ved navn Ivan Drago, som bliver spillet af Dolph Lundgren ^^ Han er med i Rocky 4, hvis der er nogen som skulle kende til disse bokse film ^^ ( Jeg elsker dem i hvert fald! xD )
Men ja, har brugt ca. 3 timer på den og den er tegnet med en alm. blyant ^^ ( jeg er meget perfektionistisk, så bliv ikke overrasket over hvor lang tid det tog xD )
Sæt endelig en komentar, både ris og ros! jeg begynder skam ikke at tude over lidt kretik ^^
Det orginale billede jeg har haft tegnet ved siden af:
Gæst- Gæst
Sv: Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^
Meget godt tegnet! :3
Meget flot! ^^
*Klappe*
Meget flot! ^^
*Klappe*
Gæst- Gæst
Sv: Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^
Flot tegnet ^^
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Så lidt ^^
Kan virkelig godt lide tegningen. Er det i frihånd eller??
Kan virkelig godt lide tegningen. Er det i frihånd eller??
jep, det er i frihånd ^^
Gæst- Gæst
Fedt! ^^
Bare jeg kunne tegne så godt ^^
Bare jeg kunne tegne så godt ^^
tak :3 Det er alt for galt :3
Gæst- Gæst
Hvad er for galt? xD
Du fortjener den da ^^
Den er virkelig godt lavet
Hænderne er ikke de bedste, men okay hader også selv hænderne, men stregerne er gode og ellers er den rigtig godt tegnet ^^
Hænderne er ikke de bedste, men okay hader også selv hænderne, men stregerne er gode og ellers er den rigtig godt tegnet ^^
Gæst- Gæst
Så lidt Josh ^^
Tak Christiana ^^
Er helt enig i det med hænderne, er ik' ret så god til at tegne hænder xD ( hader det ) Men ja, prøver mig frem ^^
Tak for ris og ros
Er helt enig i det med hænderne, er ik' ret så god til at tegne hænder xD ( hader det ) Men ja, prøver mig frem ^^
Tak for ris og ros
Gæst- Gæst
det var da så lidt
Haha man skal jo prøve sig frem, derfor valgte jeg at gå over og tegne øjne, jeg hader hænder
Men ellers er den tegnet med en rolig hånd og gode streger som sagt
Haha man skal jo prøve sig frem, derfor valgte jeg at gå over og tegne øjne, jeg hader hænder
Men ellers er den tegnet med en rolig hånd og gode streger som sagt
Gæst- Gæst
Tak ^^
Elsker også at tegne øjne ^^
Elsker også at tegne øjne ^^
Gæst- Gæst
det var skam så lidt ^ - ^
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Hmm... Nogle gange tænker man sig ikke helt om... (Fri for alle)
» Girly (tegning)
» forsøger mig an (Tegning osv.)
» Benjis tegning
» My devil girl. (Tegning)
» Girly (tegning)
» forsøger mig an (Tegning osv.)
» Benjis tegning
» My devil girl. (Tegning)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine