Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba13stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba14stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba15 
Valentine
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba13stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba14stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba15 
Genevira
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba13stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba14stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba15 
Jake
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba13stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba14stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba15 
Edgar
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba13stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba14stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba15 
Abigail
stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba13stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba14stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 14:40

S: Parken
T:01:09
O: der er nogle, få mennesker omkring.
V: varmt og stjerne klart.

DamianDean gik en lille tur i parken. Han kommer der ret tit nu. Vær gang han ikke kunne sove, så tog han ned i parken. Han havde for en gangskyld ikke taget sin jakke på. Eftersom det ikke var særlig koldt.. Han så et meget gammelt træ, og besluttede sig for og sætte sig op ad den. "endnu en aften... endnu en dag er gået" han kiggede ned i jorden og sukkede.. han lænede sig tilbage, op af træret og lukkede øjne.



// skal lige hen på efterskolen kan godt tag 3 timer Sad efterskolen ligger lang fra der hvor jeg bor//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 14:47

en ung pige sad i træet over ham, hun hadet siddet der i godt en time nu,, hun så ned på ham, ''hej'' sagde hun blidt og roligt, hun så sødt på ham, hun var ikke farlig selv om hun var vampyr, ville alle nok tro hun var meget far men det er hun ikke. hun så på ham han så da meget godt ud, men hun troede ikke på hun noglesind vill finde kærlighed...

//okay så Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:50

Han åbnede øjne og så en pige.. "jammen.. hejsa " han så hendes store runde øjne, som skinnede. han smillede sød igen " stod solen op, eller smilede du bare til mig" han rejste sig op.. " pas på du ikke falder ned" hen hev fat i en gren, og hev sig selv op, så han sad overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:53

hun rødmede og satte sig op og smilede. ''hvor du sød. og jeg skal nok klare mig, jeg har siddet her oppe hver nat de sidste 2 måneder, men tak fordi du bekymre dig om mig, jeg hdder rosey hvad hedder du?'' spurte hun sødt og smilede mod ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:03

" Jeg hedder damianDean.. men du kalder mig bare hvad du vil, har ikke rigtig noget kælenavn." han smillede.. " hvorfor har du siddet her de sidste 2 måneder. sjovt jeg så ikke har set dig" han hoppede, og hans hender frem for og gribe hende "vil du gå en tur med mig?" han kiggede på hende, og ventede på et svar. *Det ville være så pindelig vis hun svarede nej*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:06

rosy smilede g hoppede ned, ''meget gerne'' sagde hun med et smil. ''nej jeg blivr næsten aldrig opdaget fordi jeg er så lill og er god til at gemme mig'' grinede hun sødt mod ham. ''hvor vil du gå hen?'' spurte hun blidt og roligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:21

"bare lidt rundt i parken? vis du har lyst? " Han tog hænderne til sig, og begyndte og gå " så hvad går du og laver ud over og være i parken?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:23

hun smilede. ''ikke så mget fundet lidt familie. få nye venner, og måske finde ud af hvad ens forældre talte om når de snakkede omkring kærlighed'' sagde hun da hun ikke havde prøvet at føle kærlighed fra en fyr før...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:51

"kærlighed? ved du ikke hvad det er?.. du ved når man føler man har en sommerfugl i maven, og man kan næsten ikke sige noget. og man føler man ligger på en sky.. og man ønsker ikke andet en ene person?" han kiggede lidt mærkelig på hende *alle mennesker har da prøvet det. måske tør hun ikke og elske.. eller vil hun ikke?* han kiggede ned i jorden og blev lidt rød i hoved.. Tanken om han aldrig, rigtig har været så tæt på. og snakke om kærlighed.. det var jo ikke lige hans stærke side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 6:50

hun så på ham, ''jeg har ikke følt det, jeg har ikke tur føle den, jeg har altid troede at kærlighed kun ville skabe død, efter det der skete med min mor og far'' sagde hun trist og så på ham, ''men nu vil jeg prøve det når den eneste ene kommer frem'' sagd ehun stille..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 15:51

"åhh. det må du undskylde..... det.. var ikke meningen at såre dig.."han kiggede ned i jorden. Der kom et lille smil da hun sagde hun ville prøve det. Han tog hendes hånd og hev hende end til sig.. og krammede hende. " håber det er okay jeg spøger.? Men hvordan døde dine forældre af kærlighed?" Han syns det virkede lidt mærkeligt.. At de kunne dø af kærlighed. * hun er vist ret skrøbelig* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 20:20

rosey så på ham, ''nej.. nej... ikke af kærlighed de blev dræbt i en ulykke.. de nåede at få mig ud, men de elskede hinanden så højt, at jeg troede kærlighed kun skabte problmer og dræbte folk, inden nogle af mine venner fortalte hvorda kærlighed fungere'' sagde hun sødt. ''jeg vidste intet omkring kærlighed fordi jeg ikke har haft nogle til at vise mig hvordan det føles eller noget'' sagde hun...

//ved godt hun snakker lidt meget håbr du kan overleve det Razz //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat   Empty Sv: stod solen op, eller smilede du bare til mig // Rosey// privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum