Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Yes that is what happened... (Nyra) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Yes that is what happened... (Nyra) Voteba13Yes that is what happened... (Nyra) Voteba14Yes that is what happened... (Nyra) Voteba15 
Abigail
Yes that is what happened... (Nyra) Voteba13Yes that is what happened... (Nyra) Voteba14Yes that is what happened... (Nyra) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Yes that is what happened... (Nyra)

Go down

Yes that is what happened... (Nyra) Empty Yes that is what happened... (Nyra)

Indlæg af Sajro Lør 17 Mar 2012 - 16:37

Tid: Eftermiddag.
Sted: Parkens udkant.
Omgivelser: Næsten ingen mennesker...
Vejr: Koldt men ellers roligt.
Påklædning: Bar overkrop... Og bukser der hænger i laser...

Han kom løbende langs udkanten af parken, fordi han skulle hjem... Han havde ret travlt efter at han var kommet til at overraske en bjørn som han var en tand for tæt på... Og tand var på ingen måde forkert, fordi bjørnen havde da hurtigt sat tænderne i hans skulder, og begyndt at flå i ham. Han havde været heldig med at den ikke havde skåret dybt eller noget... De fleste sår var meget overfladiske og ikke nogen fare overhovedet...

Han løb bare gennem parken udkant, uden rigtigt at se sig for... Han lagde ikke mærke til nogen eller noget... Han ville sådan set bare gerne hjem, og alligevel var han bange for det... Han var bange for at Lyssa ville skælde ham ud eller gøre noget dumt... Han skulle jo også passe på når han inden alt for længe skulle være far... Han kunne jo ikke bare efterlade Lyssa med barn og uden hjælp, det kunne han ikke byde hende.

Han skulle nok ikke have tænkt så meget, da han ikke nåede at se den bænk han rendte ind i...

"Argh for pokker da også!"

Han sagde det højt, og blev så ellers bare liggende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Yes that is what happened... (Nyra) Empty Sv: Yes that is what happened... (Nyra)

Indlæg af Gæst Lør 17 Mar 2012 - 16:41

et lys kom lidt væk... det var en ung kvinde der havde slået sine vinger ind igen... hun faldt ned på knæ og forsøgte at træke vejret normalt... hun så hen på den fyr der var faldet over en bænk men hvad lavede han her eller retter hvad var han... hun rejste sig op og begyndte at gå der hen... ''er de okay hr?'' spurte hun med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Yes that is what happened... (Nyra) Empty Sv: Yes that is what happened... (Nyra)

Indlæg af Sajro Lør 17 Mar 2012 - 16:45

Han så bare op på hende, og vidste ikke helt hvad han skulle svare... Det var sjældent at folk var i den del af parken, og det var endnu mere sjældent at folk faktisk endte med at se til de folk der lagde rundt omkring i døende tilstand... Og så var der en der så til ham og han var ikke engang tæt på at dø.

"Ja ja, jeg har bare fået nogle småskrammer"

Han sagde det smilende, mens han fortrængte en forpint grimasse fra sit ansigt... Han havde det lidt svært med smerter for tiden, han var begyndt at opleve dem oftere og oftere og det var et helvede for ham, da han altid havde været vant til at udholde seriøse smerter uden de store problemer...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Yes that is what happened... (Nyra) Empty Sv: Yes that is what happened... (Nyra)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Mar 2012 - 21:15

den unge smukke pige så på ham.. ''er de sikker hr de burde finde en læge med hensyn til de skrammer'' sagde hun sødt mod ham og vidste ikke hvad hun skulle gøre....

//har ingen ide om hvad jeg ellers skal svare ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Yes that is what happened... (Nyra) Empty Sv: Yes that is what happened... (Nyra)

Indlæg af Sajro Tirs 20 Mar 2012 - 21:22

Han børstede sig af mens han rejste sig op, og da han havde fået sig rejst op fra jorden bukkede han pænt for hende... Han havde ikke den store anelse om det med om han skulle søge læge men han plejede ikke så hvorfor skulle han ikke også klare sig selv denne gang...

"tak for Deres betænksomhed... Men jeg klarer mig uden læge..."

Han kunne godt mærke at han havde lidt svært ved at gå når det kom til stykket, men han boede ikke så langt væk, og han håbede lidt hun ville hjælpe ham...

"Jeg kunne vel ikke få Dem til at hjælpe mig hjem? Jeg bor i udkanten af byen..."

han så spørgende på hende...

//Det er i orden håber du kan bruge dette...//

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Yes that is what happened... (Nyra) Empty Sv: Yes that is what happened... (Nyra)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum