Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Real friends always find each other again (Nyra) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Real friends always find each other again (Nyra) Voteba13Real friends always find each other again (Nyra) Voteba14Real friends always find each other again (Nyra) Voteba15 
Abigail
Real friends always find each other again (Nyra) Voteba13Real friends always find each other again (Nyra) Voteba14Real friends always find each other again (Nyra) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Real friends always find each other again (Nyra)

Go down

Real friends always find each other again (Nyra) Empty Real friends always find each other again (Nyra)

Indlæg af Gæst Søn 12 Feb 2012 - 17:42


S: Kroen det vilde svin
T: 21:37
O: Der er få væsner og mennesker rundt i lobbyen eller kommer forbi, på vej op til deres værelser
D: En tirsdag aften
V: Der er en kold vind udenfor og skyerne er ved at trække sig sammen til regn
P: en hvid top og et par lange lyseblå bukser. Et par højestøvler og en kappe for at dække vingerne. Håret sat roligt op så der er få totter der falder ned i hovedet på hende.

Tania havde gået hele dagen og havde brug for at slappe af igen. Hun trak kappen tættere om sig mens endnu en vind jog gennem den gyde hun gik op ad. Hun havde lige været ud og hente nogle ting og gik med en taske i hånden med de ting som hun havde købt. Hun kiggede sig omkring, men der var ingen i nærheden og natten var ved at falde på. Det var ik et smart tidspunkt at vandre rundt alene på, det vidste hun godt. Hun havde stødt ind i vampyrer før og hun satte farten en smule op. Hun drejede ned af de vante gader, dem hun havde gået på hver dag den sidste stykke tid. Da hun lavede det sidste sving, så hun det hun var ude efter. Over døren var deret lille skilt hvor der stod Den Vilde Svin. Hun gik roligt hen mod døren og sukkede lettet op over ik at have støt ind på en vampyr på vejen. Hun skubbede blidt døren op og gik indenfor. Varmen og duften af levende væsner ramte hende og hun blev med at meget glad. Hun havde brug for en pause og at sidde ned før hun smuttede op på sit værelse, så hun gik op til baren, fik noget vand og satte sig så ned. Hun kiggede lige sine ting igennem og tjekkede at hun havde alt. Da hun var tilfreds lænede hun sig tilbage i stolen og kiggede ud over den lille befolkning af væsner inde i lokalet. Hun tog en sip af vandet og slappede af mens hun så ind i et sterinlys. Det var så flotte, eller det mente Tania selv. At de gav varme og lys. På nogle punkte kunne hun godt lide at se sig selv som et sterinlys. Hun smilede af sine fjollede tanker og ideer, rystede på hovedet og kiggede rundt i lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Real friends always find each other again (Nyra) Empty Sv: Real friends always find each other again (Nyra)

Indlæg af Gæst Søn 12 Feb 2012 - 18:29

Døren til kroen det vilde svin gik op en ung smuk pige kom ind, hun tørte sine våde højehælede støvler af som hun havde på, hun gik hen til baren og tog sin hætte ned, hun smilede og bestilte noget at drikke hun lod sit hår hænge løst selv om hun normalt havde det oppe og sidde, hun tager sit glad og går hen og sætter sig hvor der er plads og det er lige ved siden af den pige der kom ind før hende, hun har en sort t-shirt på og sine lange løse bukser og en god varm jakke på. hun så på pigen... ''hejsa, mit navn er nyra'' sade hun med et smil på sine læber og ville gerne møde nye folk.

//skal lige igang//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Real friends always find each other again (Nyra) Empty Sv: Real friends always find each other again (Nyra)

Indlæg af Gæst Søn 12 Feb 2012 - 21:03

Tania så op da hun mærkede en kendt aura. Eller kendt var den ik, mere som en bekendt. Auraen er noget alle engle har, men den var forskellig fra engel til engel. Tania havde fået at vide af andre, at hendes aura udstrålede varme og rolighed og nogle gange var der også glæde i det. Hun kiggede nysgerrigt over på den pige som lige var kommet ind i kroen. Det var tydeligt at hun ik havde lagt mærke til Tania, hvilket forvirrede hende. Alle engle kan da kende hinanden på grund af deres aura. Hun rystede stille på hovedet. Det kunne jo være at den anden engel havde mærket hende, men ik ville have noget med hende at gøre.
Selvom Tania ik kunne se hvorfor det skulle være, smilede hun glad til et kæreste par der sad ik ret langt fra hende og snakkede. De havde lige vendt sig rundt og kiggede på hende og de smilede da også venligt igen. Hun vendte hovedet væk fra dem, så de kunne få lidt "privat" liv, hvis man kunne kalde det det. Hun hørte nogen nærme sig og kiggede op. Det var englen fra før og hun satte sig overfor Tania. Tania kunne ik lade være med at smile tilbage og nikkede.
"Hej Nyra. Mit navn er Tania." Sagde hun med et smil. "Kommer du tit her på stedet?" Spurgte hun venligt, med hovedet lidt på skrå. *Det er underligt. Hun virker ik særlig bevidst om hvad jeg er. Nå. Det er i det mindste rart ik at være den eneste engel her i nærheden* tænkte hun stille for sig selv, men smilede stadig til Nyra.

//Det er helt iorden. Kender det selv ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Real friends always find each other again (Nyra) Empty Sv: Real friends always find each other again (Nyra)

Indlæg af Gæst Lør 17 Mar 2012 - 15:12

Nyra lod sit lange hår falde ned langs hendes skuldre, alså på den eneside kun, det gjorder hun altid når hun havde sat sig ned et sted af en eller anden grund, hun så på den yndige pige ved sin side, eller retter over for hende, ''rart at møde dig tania, nej jeg er ny til flyttet så det er første gang jeg er her'' sagde hun med et smil på sine læber, hun så på hendes udseende og syntes hun kendte denne unge engel der sad foran hende men hun kunne ikke huske hvor fra, hun fik sit vand og tog et tår af den, hun så på tania, ''hvad med dig kommer du tit her på stedet?'' spurte hun med en sød og rolig stemme...
nyra sad og tænkte på sin barndoms veninde og håbede det gik godt for hende, da hun selv havde mange problemer lige for tiden, da hun var bange for at hun var bange for hun blev jagtet fordi hendes families fjender havde fundet ud af hun var i live, hun var den eneste overlevnde i sin familie. hun så glad på tania da hendes aura var så rolig og blid, nyra vidste ikke rigtig om hendes egen var rolig eller om hvad den var.

//undskyld komma og punktum fejl er ikke så god til det og er ikke sikker på om det her er langt nok //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Real friends always find each other again (Nyra) Empty Sv: Real friends always find each other again (Nyra)

Indlæg af Gæst Tors 5 Apr 2012 - 12:14

Tania så på Nyra og havde den vildeste dejavu følelse. Både navnet og hendes udseende skreg Tania i hovedet om genkendelse, men hun kunne bare ik finde det. Hun lukkede øjnene og lagde sit hoved i fingerspidserne med albuerne på bordpladen, mens hun tænkte. Men der var bare intet der kom til hende. Hun sukkede lidt opgivende og skubbede det til side. Måske havde hun mødt hende i en af de andre byer eller snakket med hende ude på rejsen. Hun kunne mærke på Nyras aura, at hun virkede bekymret, for hendes aura var ik lutter solskin, hvilket det var for Tania.
"Jeg lejer et værelse her på kroen, så ja, jeg kommer tit her på stedet," sagde hun med et smil. "Det er også rart at møde dig Nyra," sagde hun hurtigt, da hun opdagede manglen i sin høflige opførsel. Hun rødmede lidt og så væk. Det var aldrig sket for hende før, at glemme noget og lagde skylden over på det faktum, at hun havde set den engel før. Hun kiggede indgående på pigen og sagde så, "har jeg set dig før?" Tania var ved at dø af nysgerrighed, for hun var sikker på at hun havde mødt hende før. Både hendes ansigtstræk og navnet fik en klokke til at ringe, men hun kunne bare ik se hvilken kirke klokken ringer fra.

/Det er helt iorden. Jeg har selv problemer med komma og punktum. Jeg sætter dem bare hvor jeg synes det passer Wink og længden betyder ik noget. Jeg er sikker på at det bliver bedre senere hen Very Happy
Undskyld tiden, jeg har bare haft mange lektier for/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Real friends always find each other again (Nyra) Empty Sv: Real friends always find each other again (Nyra)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum