Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
im sorry for your lose.. ( Alex og Oliver )
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: im sorry for your lose.. ( Alex og Oliver )
//Vil du skrive til ham?//
Gæst- Gæst
//kan jeg godt, men tænkte vi alle 3 snakkede sammen om det :3 //
Gæst- Gæst
//Super :3 Men har vi ik allerede snakket om det?//
Gæst- Gæst
//yea, vi kan bare gøre som før, at Oli svare efter mig? og så svare du, jeg, og så Oli? hmm? :3? //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik vidrr i gennem skoven i håb om at findr noget som mindede ham om hvor hun var taget hen med den anden mand som han slet ike kender og nok heller ikke vil kende, Oliver var ihørt i det samme tøj som han havde på for en unge siden, han havde ikke skiftet tøj siden, han havde bare gået rundt i skoven og i byen for at søge efter sin prinsesse.
Da han synes han var kommet langt nok ind i skoven satte han sin ned for at vilde sig lidt enden han ville gå vider, han kiggede op i den grp himmel og fin en sølv trårer til at krille ned af kinden, han tog hånden op foran sine lyseblå øjne og sagde til sig selv, "Hvorfor prøver jeg på at finde hende? Huner væk indse det nu Oliver, du har gået i en hel uge unden tfinde spor af hende, hvorfor har jeg ikke opgivet?" Han tog hånde væk og raste sig op igen, han var stadig træt så det var ikke derfor han hvde stillet sig op, nej det var fordi han havde hørt hendes stemme inde i hans hovedet sine en kældenavn han hvade fået af hende, 'Oli' han tog sig selv i ikke at græde, han måtte finde hende hun måtte være her i skoven, han se rundt og fik hendes duft ind i sin næse, han smilede skævt nu vise han var hun var henne, han gik imod duften og kom op foran en kæmpe hule, han trækt vejret ind i gennem næsen igen, jo han havderet hun var her i hulen, men manden var der stadig, han viste hvad hn måtte gøre og det skulle være nu.
Oliver tog et skrit ind i hulen og var klar til at kæmpe for sin pige hvis det var det som der skulle til for at få hende tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nej hun ville ikke dette mere, hun ville ikke have de skulle kæmpe mere. Sidste gang ende det mega ulykkeligt. og hvis de virkelig ikke ville såre hende gjorde de klogt i at lade vær med at begynde og slås. Hun stilte sig foran Oli igen og rystede på hovedet. "Hold op... Kuuma få den pistol væk, og det samme gælder dig Oli, væk med den kniv. I skal ikke slås nu!" råbte hun til dem. Panikken var skrevet i hendes ansigt som hun kiggede på Oli. Tiggede ham om ikke at slås, hun ville ikke have de sloges.
Gæst- Gæst
Han kunne osse se panikken i Alex, men han stod bare stille og ventede på hvad der skulle se, selv om han kunne se hende's sorg så vel som panik, men han rørte sig ikke, mest for ikke og tirre Oli til angreb, han lyttede dog stille til Alex, imens han skævede fra Oli til Alex, han vidste at hun ville tage tilbage til Oli, en enkel tåre løb ned af han's kind, han nikkede til hende, vendte sig om, og gik over for og tage tøj på, sine kamp bukser i skov camoflage, sine kamp støvler, en grøn camoflage tshirt, han klikkede sit hylster fast om brystkassen, satte sin Strike One, han tog sin grønne camoflage grønne på, han gik over og pakkede nogle ting forude at kaste Alex's tøj hen til hende, han pakkede sin R700 snigskytte riffel i tasken, sammen med tøj, krudt, meget andet som mad, penge, og en del andre ting, han tog den enorme ryksæk på ryggen og klikkede den fast, han gik så over og tog sin Enfield EM-2 military kamp riffel op, og klikkede et 280. caliber silver bullet i, og trak slæden tilbage så den var skarp ladt, han skævede over imod Alex, imens da kom endnu en tåre ned af den ene kind, han sagde så, uden følelser i stemmen.
''jeg følger med dig Alex, om Oli vil have det eller ej''
han lød som en da ikke ville diskutere det.
Gæst- Gæst
Da han have skubbede hende om bg rykken kunne han mærke vreden i henes krop hun ville havde dem til at stoppe med at kæmpe, Oliver kastede kniven ud af hulen og vente sig om imod Alex og sagde med en lidt vred stemme "Hvis han skal med kommer han ikke ind i mit hus" han så hen imod manden som han ikke vil lukke ham ind i huset selv om Alex bad ham om det, han holdte stadig om hende imens han så på manden.
Gæst- Gæst
Hun kiggede hen på Kuuma som slap sin pistol og Oli som kastede sin kniv væk, hun ånede tungt. Kiggede hen på Kuuma som hun kunne havde et par tåre trillende ned af hans kinder, hun kunne ikke bære at se ham ked af det, og hun vidste jo det var hendes skyld i sidste ende. Hun blev selv rørt af det og tåre begyndte at trille.
Hun kiggede på Oli da han vende sig mod hende. Hun syntes ikke om hans tonelege, hans vrede stemme, det fik hende bare til at ryste og tårende trillede bare ned af hendes ømme kinder. "Oli please, jeg elsker dig så meget. Vil du ikke bare lade ham bo i huset?" Hun havde intet hus så hun kunne ikke engang placere Kuuma hos hende, for hun boede jo sammen med Oli, eller det regnede hun da stadig med hun gjorde da... Hun blev lidt usikker på det punkt. Hun kiggede på tøjet der var blevet smidt hen til hende af Kuuma. Hun kiggede op på Oli og krammede sig ind til ham. Hun håbede på at kunne bløde ham lidt op, så han ikke var så sur, det gjorde hende ked når han var sur. Det brød hun sig ikke om. Han ville tydeligt kunne mærke at hun rystede over hele kroppen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han tog tæppet og gik igen hen til Alex og lade det godt om hende og smilede igen til hende, før han luftede hende op så hendes fødder ikke længer rørte ved den kolde jord, Oliver holdte hende godt ind til hans varme krop og begynde så svagt at gå ud af hulen, han så ikke tilbage for at se om manden gik med, for Oliver ville helt være fri for manden, han ville bare havde Alex for sig selv, men han viste godt at han aldrig ville få hende for sig selv, ikke så længe denne mand var i hendes liv, Oliver hviskede i Alexs ører så Kuuma ikke kunne hører det, "Alex jeg elsker dig, husk det" han kyssede hende på kinden og rykkede hende længer ind til sin varme krop.
Gæst- Gæst
Hun kiggede op på Oli der kom med et tæppe og lagde om hende, hun blev pakket godt ind og hun sukkede nydende af varmen, hun gispede svagt og smilede så til Oli i det han løftede hende fra jorden. Hun holde om ham som han bar hende ud af hulen, hun kiggede bag sig for at kigge efter Kuuma.
Hun kiggede dog lige op på Oli idet han hviskede hende i øret. Hun smilede bredt til ham og holder sig tættere ind mod ham og kyssede hans hals blidt og hviskede mod den, "jeg elsker ogs dig Oli" hun slikkede pirrende hans hals og kiggede så fortsat efter Kuuma
Gæst- Gæst
''jeg gør som det passer mig, så du skal ikke give mig ordre, jeg sover hvor det passer mig, og hvis jeg krammer Alex eller giver hende et kys på panden, fordi du har knust hende's hjerte for anden gang måske, med den opførelse vil jeg gætte på sker, og hvis du vil slå mig ihjel, så værsgo, men jeg siger dig, jeg tager dig med ned i helvede's flammer hvor jeg vil lade dig føle evig smerte sammen med mig, og tro mig Oli, jeg er et helvede hvis du først vækker bæstet i mig, uanset hvor gammel eller klog du mener du er, fordi hvis du var klog, så havde du ikke såret Alex som du gjorde, eller gjort som du gjorde nu, og hvis du såre Alex igen, så brækker jeg dine ben, og brænder dit hus ned om ørene på dig, og med dit følelses løse hjerte tror jeg det sker, hvis jeg ikke flår det ud af dit, og tørre dit kolde hjerte op, og æder det som en fucking godnat mad''
Han lød fuld kommen ligeglad, som om det han sagde var det rene leg, selv om han's øjne sagde at det var dødsen's alvor, som om at dræbe Oli, bare var endnu et tal i en samling, som en lille dreng da samler på kort, han fulgte dog roligt med dem, med hver en muskel spændt, imens han så Alex i øjnene og så kiggede i jorden, han hørte dem ikke, han hørte dog en hvisken, men sagde intet, han gik bare i sin egen sammenbraset verden, han ville ønske han kunne skyde sig selv i hovedet, det ville være en trøst.
Han havde osse hørt hende før sukke nydende af varmen, imens han gik i sin egen verden, han vidste hun havde kigget på ham, han havde bare ikke kigget tilbage, han gik bare i sin egen sorg.
Han havde ikke hørt dem hviske, så hende dog smile bredt og være tættere på ham, og kysse han's hals, han hørte hende hviske, hørte dog ikke hvad, han så hende osse slikke Oli's hals pirrende, og han knurrede for sig selv og slog sin enorme næve direkte ind i en sten, som da kom revner i, på grund af han's evige træning med sine næver som er blevet hårde af træning, og han's enorme muskelmasse, som gjorde at stenen revnede og næsten flækkede, han så på sin hånd som var begyndt og bløde, han så osse Alex kigge på sig, men lod som om han ikke havde set det, han stirrede bare i jorden med sit tomme døde blik, med sin Enfield EM-2 i hånden.
Gæst- Gæst
Oliver så hen på Alex som begynde at snakke, hans øjne blev glad og hans stemme blev kærlig, "Alt for dig min elskede, og Alex undskyld jeg siger det, men din ven sårer dig selv om du nok ikke vil se det i øjne" han så væk og var gået ud af hulen med Alex i arme, Alex så lige hurtig på Kuuma med de samme øjne som han havde lige før da han så på ham, "Sikke en dejlig godnat mad du kan få dig, med mit hjerte med en ggrædende Alex ved din side som nok aldrig vil tilgive dig" han så væk igen da han hørte en sten gå mindt over, han så ned på sin pige i arme og smilede kærligt igen og sagde med en hvisken, "Alex jeg mener alt det jeg sagde før" han så på igen og smilede for sig selv, Oliver havde helt glemt at sige at man skal havde lov til at komme ind i hans hus, og ind til ivder havde værken Alex eller Kuuma fået lov til at komme ind.
Gæst- Gæst
Hun håbede de ville lytte efter hende og lade vær med at skændes som hun bad dem pænt om.
Hun kiggede op på Oli og sukkede. "Oli... At i skændes såre mig.." Hviskede hun og kiggede ked af det op på ham og puttede sig ind til ham. Hun lod blikket gå på Kuuma men han kiggede ikke på hende. Hun sukkede tungt og rettede øjne lige ud.
Hun hev hårdt i Olis trøje og kiggede op på ham idet han talte til Kuuma igen. "Lad nu vær.." Hulkede hun ind til Olis bryst. Begravede sit ansigt dybt.
Hun hørte det Oli sagde til hende og det fik hende bare til putte sig mere indtil ham. Hun elskede ham jo.
Gæst- Gæst
Han havde set og hørt det imellem dem, han sukkede stille, og gik bare fortsat videre, stille for sig selv, imens han holdt stramt om sin Enfield Em-2, som stadig var klar til sud, han hørte dog Alex sukke og kigge lige ud.
Han knurrede truende af Oli, en knurren fra en da havde magt til og tage en anden's liv, en magt en som havde en hær bag sig, kunne mønstre, en trussel som Oli for alvor burde tænke over hvad han sagde for fremtiden, mest fordi han var alene, imod alle Kuuma's folk og våben brødre, dog sagde Kuuma intet, udover at trussel var der, og Oli burde for alvor tænke sig om, men han bemærkede dog hvad Oli sagde, og han så osse Alex putte sig mere ind til Oli, Kuuma rystede på hovedet, og overvejede og kalde nogle af sine brødre til sig, mest for og have selskab.
Gæst- Gæst
Oliver nikkede og sagde med en rolig og kærlig stemme, "Jeg ved godt det sårer dig Alex, men nogen gange skal sandheden ud" han så væk imens hun prøvede at få øjnkontakt med Kuuma som stadig gik bag dem, han mørkede også at han blev truket i sin bluse han så ned og så det var Alex som havde puttet sig ind i hans bluse, han smilede og grinede svagt, "Har du virkelig savnet mit tøj så meget?" han så op igen men et smil på sine løber, han viste at ALex kunne se at det ikke var falsk men et rigtig smil, men glæde.
Gæst- Gæst
//out
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» The worst day of loveing someone if the day you lose them ~Nicolas~
» Turn lose the mermaide ~ Demiah
» Oliver ~ hi there, friend?
» What fun we're going to have - Oliver
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine