Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
is this the last meeting or? - Caroline
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: is this the last meeting or? - Caroline
"Hvorfor skulle jeg være glad?" Spurgte hun så, hun løsnede sig lidt op og trådte derved et skridt tættere på Eliza.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du skal da ikke gå op i hvad folk tænker og føler, du skal bare sørge for du selv har det godt. Det har jeg arbejdet med i noget tid nu, og det gør jeg har styr på mine følelser og er ligeglad med hvad folk tænker om mig." Svarede Caroline og kiggede Eliza i øjnene. "Hvis der overhovedet er nogle som er surer så lad dem være det. De ikke det værd."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg elsker også dig det må du ikke tro, men hvis man lever i frygt.. Så ender det med frygten styrer en." Svarede hun på en måde meget vidomsfuldt. "Lad os finde noget ordenligt at drikke, uden vi behøver at dræbe nogle, for din skyld altså." Tilføjede hun og begyndte at gå ind imod den lokale kro.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Der har da været svingturer, men alt er godt nu." Svarede hun med et skævt smil på læben og tog så Eliza's hånd og trak hende venlig med sig hen til kroen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Se blot." Sagde hun med et lille grin og kiggede på den menneskelige bartender. Caroline kiggede ham i øjnene.
"Hvad skulle det være?" Spurgte han og kiggede stadigvæk Caroline i øjnene.
"To glas blod tak, af deres." Sagde hun med sin evne så han ikke havde noget valg. Menneskemanden skar hul på sit håndled og fyldte to vinglas op med hans eget blod. Caroline tog glassene og rakte det ene til Eliza.
"Drik søtte."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er jo det som det gør, og se ingen blev dræbt. Man kan sagtens drikke fra mennesker uden at dræbe." Forklarede hun lidt som en overbeskyttende søster, og det var hun måske..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ikke som sådan, der er da ting som du skal have afvide. Men jeg synes vi skal tage hjem til mit palæ i Shadowflame først."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var stort vidunderligt smukt, der var mange værelser og store rum.. Da de kom ind i forhalen modtog en af stedet slaveinder dem og tilbød vin. Caroline sagde de skulle sende det op på værelset senere.. Snart kom en lille glad pige løbene ned af trapperne, hvis smil var som en dejlig sommerdag. En dæmonisk datter, men som alligevel lignede Caroline ret godt. Melissa kiggede op på Eliza.. Og så spørgende på hende. Caroline løftede Melissa op i sin favn, og kiggede på Eliza.
"Det her er Melissa, min datter. Melissa sig hej til din moster Eliza." Sagde Caroline. Melissa smilede bare og sagde hej til Eliza.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja hun er så." Svarede Caroline og satte så Melissa ned. Melissa kiggede op på Eliza og lagde hovedet lidt på skrå.
"Du er meget smuk Eliza." Sagde hun med et smil og blinkede med øjnene..
"Ja det har jeg fået afvide et par gange nu." Svarede Caroline og gik op på sit værelse sammen med Melissa og Eliza.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Et glas vin Eliza?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» We can't keep meeting like this. Mostly because I don't want to ...(Serkan)
» The meeting. - Josh.
» We need to stop meeting like this
» The first meeting -Ithan-
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth