Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
is this the last meeting or? - Caroline
Side 1 af 2 • 1, 2
is this the last meeting or? - Caroline
T: sen aften
V: blæsende og mørkt
P: et par bukser og en t-shirt og en varm jakke
vinden blæste rundt i gyderne det var meget mørkt på denne sene aften, den unge mørkhårede pige gik alene i gyderne, hun var ikke bange hun var trods alt et mørkets væsen, hun lod et smil brede sig på sine læber, hun tog sin hånd til sin pande hun skulle snart ha noget blod ellers ville hun ikke holde særlig længe, hun lod sit smil brede sig hun kunne kende den lugt der strjfede den unge vampyrs næse, det var en hun kendte hendes elskede søster, de havde ikke set hinanden utrolig længe efter hånden...
Gæst- Gæst
Sv: is this the last meeting or? - Caroline
"Længe siden søster."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har bare opnået det alle vampyrer drømmer om, Elona'dals blod. Det gør mig næsten uovervindelig." Svarede hun og lagde hovedet lidt på skrå. Caroline kom med et skævt smil, og så Eliza.
"Ingen grund til at være bange, du ved jeg ikke vil skade dig." Tilføjede hun og flyttede vægten over på den ene fod.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har også savnet dig, og tro det eller lad hver. Men jeg har ledt efter dig." svarede hun. ALLe normale personer ville gå ned hvis de stod i det Caroline gjorde. Men Caroline var stærkere end før, selvom hun var blevet såret af andres handlinger Så brændte de hurtigt af igen, hun var vokset utroligt meget de sidste mange måneder. Det var tydeligt på hendes kropssprog, hun virkede frygtløs samt stærk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja Det sådan både og, nogle dage bedre end andre. Dig?" spurgte hun meget klar i stemmen, hun var forbedret på alt lige nu. Fordi hun kunne håntere overraskelserne. Efter de eventyr hun havde været på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja jeg kender Kani, en rigtig god ven. En skam at han er nød til at rejse." Svarede hun, normalt vil hun have forsat med en spydig bemærkning omkring Kukiu men lod hver. Hun tog en dyb indånding og kiggede på Eliza.
"Alle starter med at være svage, sådan er livet." Svarede hun stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja? Har du ikke hørt det?" Spurgte hun og hævede lidt på et bryn. Caroline var hård og kold ligenu, for hun ville ikke sige noget forkert for at ødelægge noget med ord eller holdninger.
"Ja det er jeg." Svarede hun, Caroline vidste der havde været et knæk.. Men hun elskede stadigvæk Nicolas over alle.
Gæst- Gæst
hun tog en hånd op til hovede ''callie bliver knust'' sagde hun og så ned,
Gæst- Gæst
"Kani er min ven, jeg var heller ikke glad for at lade ham gå." Svarede hun og så på Eliza.
"Forresten en drage har smadret vores hus. Bare lige så du ved det."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"I et lille hus her i gyderne, det godt camofleret og derfor svært at se." Svarede hun med et skævt selvsikkert smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ved jeg du vil. Og nej Roses har jeg intet set til, hun er som sunket i jorden." Svarede Caroline og trak lidt på skuldren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad os det," Svarede hun og begyndte så småt at gå imod kroen. Kroen hvor hun var berygtet en smule inde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor ikke drikke fra mennesker, når du får din styrke derfra? Du bliver svag af dyrblod søde?" Svarede Caroline. For Caroline nægtede at drikke dyrblod, der var ingen næring. Man mistede blot styrken af det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Eliza, du er en vampyr? Du har dræbt, det er din natur!" Caroline blottede sine tænder, længere end en vampyrs.. hun trak dem ind igen. "De er skarpt til at drikke blod, men fint vi tager en engel hvis du ikke vil drikke fra mennesker."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» We can't keep meeting like this. Mostly because I don't want to ...(Serkan)
» The meeting. - Josh.
» We need to stop meeting like this
» The first meeting -Ithan-
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth