Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Run or he are going to caths us (patch)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Run or he are going to caths us (patch)
Patch så rundt i grotten mens den ondskabsfulde later atter rungede i grotten. Han så kort på Lillith inden en skikkelse trådte frem fra en skygge. Vlad. Vampyren havde sort hår,som hang nedover hans øjne og han havde gullige øjne. Han var klædt i fuldkommen sort tøj.
"Vel mødt, Vlad." Sagde Patch og smilede kækt. "Vel mødt, Patch og Lillith. Har i pengene?" Spurgte Vlad og trådte tættere på dem.
Patch smilede blot roligt til ham. "Nej. det har vi ikke."
Gæst- Gæst
"Hvor har du gjordt af hende" hendes stemme rystede, det samme gjorde hendes krop, mens hendes sind skreg efter Cleo, søgte efter hende, havde brug for at hun var nær. hun strammede grebbet om knivene lidt mere, hun vidste godt at det ikke nyttede noget, Vlad kunne dræbe Cleo og så ville han dræbe hendes samtidigt
Gæst- Gæst
Patch grinede blot. Vlad kiggede på Lillith. "Hun er i et bur, gemt.." Vlad grinede svagt. Patch brugte så sin evne... Vlad ville befri geparden, uden at gøre dem noget ondt...
Vlad stivnede og så forsvandt han. Kort efter kom han tilbage med en gepard.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Patch vendte sig om mod Lillith. "Jeg brugte min evne. Lad os skynde os og komme ud." Han begyndte at gå hen imod grottens udgang.
Gæst- Gæst
"Kom CLeo, vi er nød til at følge med" so de fulgte med Patch, gik de ikke mange skridt fra hinanden. Lillith ene hånd, kunne hele tiden nå CLeos bløde pels. "Tak fordi du hjalp mig.. er der nogen måde jeg kan gøre gengæld?"
Gæst- Gæst
Han så på dem over skulderen med et skævt smil. Det var interessant at santuiner havde sådan et bånd mellem sig... Han fandt det yderst interessant.
"Hedder hun Cleo?" Han så spørgende på hende. Han gik med lidt hurtige skridt. "Du behøver ikke gøre gengæld, jeg følte jeg var nød til at hjælpe dig." SVarede han roligt med et skævt smil.
Gæst- Gæst
"Jah, jeg var to da jeg navngav hende" hun sendte Patch et smil, han kunne ikke vide at den mand de havde troet var deres far, aldrig havde kunnet få sig selv til at navngive hende, så Lillith havde gjordt det da hun havde lært at tale.
"Hvis du er sikker, så okay, men hvis du nogensinde skal bruge en læge, er jeg mere end villig til at stille mig til rådighed" som musklerne i Cleos krop, løsnede op, begyndte de at løbe hurtigere, væk fra det sted og den person som havde skilt dem ad
Gæst- Gæst
"Det er et flot navn." Sagde han med et smil og kiggede på hende med et charmerende glimt i øjnene, han tit havde. Han så mod udgangen igen, som de endelig nåede til.
"Det skal jeg nok huske, tak." Sagde han roligt og begyndte at løbe da de gjorde. Endelig nåede de ud af grotten. "Hvad så nu? Har i brug for et sted at gemme jer?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan skaffe jer et nyt hjem, hvis du ønsker det." Sagde han med et skævt smil. "Elvere lover så meget." Kort strejfede hans tanker om den skønne Selena som var elver. "Men de er skønne væsner." Han smilede lidt drømmende ved tanken om hende.
Gæst- Gæst
Både de skræmmende og de gode stunder blev delt, men kunne aldrig holde noget skjult for den anden.
”De er vældig skønne, men de kan altså også være en plage i røven” hun så ingen grund til at holde igen. ”Prøv at sy en flænge på en elver, de er så bange for at man kommer til at skade deres udsende, at de brokker sig mere over det, end smerten” hun havde syet 7 elvere, og de havde alle reageret på den måde
Gæst- Gæst
Selena havde været den første elver Patch havde mødt og han kunne godt lide hende. Hun var venlig, og yderst tiltrækkende, hende Selena.
"Den første elver jeg har mødt hed Selena. Hun virkede ikke som en der var tænkte en hel del på sit udseende." Han trak på den ene skulder. "Hun virkede som om hun tænkte på andre fremfor alt."
Gæst- Gæst
//kreativitets svigt
Gæst- Gæst
"Nej, ikke alle er ens. Jeg ved ikke meget om elvere, men jeg ved at der er flere forskellige." Han smilede kækt.
Gæst- Gæst
en smule tøj og de penge som var i hytten, blev smidt i den taske. mens Lillith i sine egne, pakkede de urter som var sjældne, de væsker som hun havde der var svære at lave, samt en række værdigenstande som var små, disse bestod af smykker og en enkelt rubin, som hun som helt lille havde stjålet, hun vidste at det var næsten umuligt at sælge en sådan sten, og havde derfor aldrig forsøgt.
Da hun havde pakket de vitigste ting, gik hun ud til Patch. "HVor skal vi så hen af?"
Gæst- Gæst
Da hun kom hen til ham igen, havde han valgt. Han smilede til hende og begyndte at gå imod Ashen wood forest.
"Til en af mine skjulesteder, hvor dig og Cleo kan bo, indtil jeg har skaffet jer et rigtigt hus." Sagde han med et skævt smil og betragtede hende.
Gæst- Gæst
”Jeg kan betale for din ulejlighed” hendes stemme var en smule usikker, men hun havde ikke den store lyst til at tage imod hjælp, uden i det mindste at betale for den. Hun kendte verden godt nok, ingen gav hjælp uden at forvente noget på et tidspunkt. Og denne mand havde hjulpet dem mere end det var nødvendigt, specielt når man tog i betragtning at han var en falden engel. Havde han ikke været en falden, kunne hun godt tro at han havde gjort det af sit hjertes godhed.
Men som tingene var, så hun ingen andre muligheder end at følge med ham, om ikke andet kunne hun forsvare sig med sine knive
Gæst- Gæst
Da de endelig nåede ashen wood forest, gik han rundt i cirkel et stykke inde i skoven, kort efter stillede han sig ved et træ. "Det er her." Træet var stort og tykt. der kunne være flere rum i. Han fik åbnet en dør, der var helt vildt svært at se. "Damerne først." HAn smilede til dem og holdte døren åben for dem.
Gæst- Gæst
"Wow" hun næsten tabte underlæben da han viste hende ind i et træ. hvordan denne slags kunne lade sig gøre, kunne hun slet ikke forstå. men hun gik da ind da han bød hende det
Gæst- Gæst
Han smilede over hendes 'wow' og gik selv ind. Han lukkede døren. Indenfor var der et stort rundt rum med sofaer lavet af træ, med dejlige puder at sidde på. Et bord i midten, og flere rum hvor der var senge indeni. "Tror du at dig og Cleo kan bo her?" Spurgte han.
Gæst- Gæst
Cleo skubbede stille til hende, og fik hendes tilbage til virkeligheden. Hurtigt gav hun englen et Kram som tak.
"Jeg mener det, hvis jeg nogen sinde kan hjælpe dig, så sig til.. og jeg skal nok holde på din hemmelighed" hun sendte ham et stort smil, da hun bukkede sig ned og tog tasken af Cleo
Gæst- Gæst
Han blev overrasket over hendes kram, han gengældte det ikke, fordi han var overrasket. "Jeg skal nok sige til. TAk." Han smilede. "Skal du have hjælp med at pakke ud?" Han så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sjov? Sjov?! Ham! Hmpf. Han skar ansigt. "nej, det vil jeg ikke have, fordi jeg ikke gider at have en flok mennesker efter mig, fordi de tror jeg kan hjælpe dem." Sagde han roligt og trak på den ene skulder.
"Godt." Han smilede kækt. "Jo, du skal bare følge den sti, der er lige ud for døren." Sagde han og smilede roligt til hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Let me patch you up (Razor)
» Doesn't sound too bad there, does it? - Patch
» Young and Beautiful. -Patch-
» When you find someone lost - Patch
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata