Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Run or he are going to caths us (patch)
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Run or he are going to caths us (patch)
Gæst- Gæst
Han smilede kækt over hendes ord. "En smule skræmmende? Hvordan dog det?" Han grinede svagt, og lagde armene over kors.
Gæst- Gæst
"Cleo bruger din størrelse samt dine evner" igen mødte hun hans blik, med et lille smil "ydermere kan de sætte på at du er en falden engel, du kender vel selv rygterne omkring jer. Desuden virker du ikke som typen der tænker forfærdelig meget inden du handler" hun mente intet ondt med sine ord, men folk der ikke tænkte, var de farligste fjender, for man vidste sjældent hvor man havde dem henne, og han havde ikke tænkt forfærdelig længe over det, inden han var løbet imod Vlads sted
Gæst- Gæst
Hans størrelse og hans evner? Hm.. Ja, det kunne vel være skræmmende, kunne man sige... "Javel ja." HAn foldede hænderne ved nakken og strakte sig.
Ja, og fordi han var falden engel, havde han gjort noget utilgiveligt og netop derfor hadede mange ham. "Jeg kender alt til rygterne." Han fnøs. "Men ja, kan godt se hvad du mener." Han trak på den ene skulder efter at have lagt armene over kors. Kort efter adskilte han sine læber og sagde; "er der noget du har brug for?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg spiser ikke børn." Men han havde drukket blod fra piger, dengang han var normal engel... og dræbt den eneste der fik ham til at føle sig elsket... på den måde var han blevet falden engel... "jeg spiser helt normal mad. Hvorfor spørger du om det?" Han så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
"Det var ikke så meget dine madvaner som har fanget min interresse, mere det faktum at hvis jeg er heldig, eller uheldig alt efter hvem der ser på det, så ser jeg nok aldrig en falden engel igen" hun pustede lidt til en vildfaren hårtot, inden hun placerede den bag øret igen. "Rygterne om Satuiner er direkte overdrevet og groteske, ville bare vide om det er lige så slemt for jer? eller om der er meget sandhed bag rygerne" hendes stemme var fuld af den nysgerrighed som hun følte, men hun ville ikke være anmasende
Gæst- Gæst
"Hvis du møder en falden engel mere, er du uheldig, alt efter hvordan den faldne engle er. Vi er ikke alle ens, ligesom ikke alle mennesker,santuiner, dæmoner er ens. Ingen er ens, alle har hver deres personlighed." Sagde han, så klog som han var.
"Rygter omkring faldne engle er forfærdelige og ikke sande. Vi spiser normalt, vi kan flyve med vores sorte vinger medmindre de er revet af. Hvilket rygte er været om din race?"
Gæst- Gæst
”Jeg må indrømme, tanken om at have sex med en Gepard, er ikke lige noget for mig, synes det er slemt nok når hun har” hun vendte blikket tilbage til englen.
Et let smil lagde sig om hendes læber, hun havde så tit hørt de videste rygter om sin egen slags, og selvom de færreste nogen sinde havde set en Satuine, regnede alle med at rygterne var sande. Selv var det ved at give hende kvalme, mange mødre døde under fødsler, der kunne være mange grunde til det, men at sige hun var en morder fordi hendes var død, syntes ikke fair, var alle børn hvis mødre var døde under fødslen så mordere.
Gæst- Gæst
Han grinede svagt. "at have sex med en gepard må ikke være rart. Jeg tror heller ikke på at du ville have sex med dyr, når mænd er så meget bedre." Han smilede skævt.
//kreasvigt...
Gæst- Gæst
//Ditto
Gæst- Gæst
"Ja, rigtigt." Han trak på den ene skulder mens han smilede skævt. "Mhm.. lyder ikke rart." Han sukkede, han var ved at blive træt egentlig.
"Revet vingerne af..." Han rømmede sig, han brød sig ikke om den tanke. Han så ned og lagde armene over kors. "Det er ikke rart, kan jeg fortælle dig." Hviskede han. Han havde ikke fået revet vingerne af men han havde mødt en engel der havde.
Gæst- Gæst
"Er det egentligt muligt for jer at komme tilbage hvis i falder, jeg mener ikke alle onde gerninger er lavet med en ond hensigt" hun havde ingen ide om hvorvidt patch ville svare på hendes spørgsmål, men hun så ikke nogen grund til ikke at forsøge, han kunne altid sige nej, hvis han ikke ville svare. selv var der kun få spørgsmål hun ikke ville svare på, ellers var hun frisk hvis han havde underlige spørgsmål. et stort gab undslap hendes læber imens hun ubevidst strækte sig
Gæst- Gæst
"Nej, der er ingen mulighed tilbage, så vidt jeg har hørt. Hvis en engel får revet sine vinger af en eller anden, uden at have gjort noget forkert, ville denne engel dog anses for god til tider. Har du hørt om de gode engles raceleder Josh? Han er falden engel, han fik revet sine vinger af." Sagde han og trak på den ene skulder. "Er du træt, Lillith?" Spurgte han da hun gabte, med et skævt smil om læberne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede skævt. "Jeg er en lille smule træt. Vil du gerne have lov til at sove?" Spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
hun kiggede usikkert på ham, havde svært ved at holde øjnene åbne. "Jeg tror måske der er en chance for at jeg er lidt træt, men der er så meget jeg gerne vil spørge om"
hun kiggede på ham, lukkede det ene øje, da det virkede mindre anstrengene kun at holde det ene åbent
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet lidt på skrå mens han smilte skævt. "Sov, Lillith. Der venter en ny dag imorgen. Jeg kan se du har svært ved at holde dine øjne åbne. Sov." Han smilede beroligende til hende.
Gæst- Gæst
"jeg tror du har ret.. Jeg kan ikke holde dem åbne" hendes øjne gled i, da hun sagde ordene, og selvom hun prøvede at åbne dem igen, kunne hun ikke, det var et for tungt arbejde.
"godnat patch og tak for hjælpen" ordene kom som en mumlen, men godt nok til at hun mente han ville kunne forstå dem
Gæst- Gæst
"Sov nu godt, Lillith og Cleo." Han rejste sig, hentede et tæppe og lagde det nydeligt om Lillith. Han gik ud af huset og på vej mod sit eget hjem hos kroen det vilde svin.
//Ooog jeg tænker på at stoppe det der, medmindre du har en plan?
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Let me patch you up (Razor)
» Doesn't sound too bad there, does it? - Patch
» Young and Beautiful. -Patch-
» When you find someone lost - Patch
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata