Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
A Part of your world. -Patch-
Side 1 af 2 • 1, 2
A Part of your world. -Patch-
O: Frodige blade på træerne, solens stråler der forsøger at klemme sig igennem. En lille skråning, hvor en masse sten nærmest danner en trappe op af den, imens træerne står på ræd og række ved siden af.
V: Solskin.
P: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8zwzmM8g11r9h4f0o1_500.jpg
Hun lyttede til dem. Deres sang var så smuk og nok den som var nemmest at forstå. Vandets sang var den sværeste, men hun havde langsomt begyndt at forstå den, men træerne forstod hun som sit eget sprog og kunne endda nynne med. Langsomt adskilte hun sine læber og begyndte at synge med træernes sang. Hendes stemme svævede med vinden og omringede hver en krog af skoven. Det kunne lyde som engle sang. Hendes stemme var så ren, uskyldig og blød. Træerne viste deres begejstring ved at fremvise sine blade ekstra kraftigt, da vinden tog et lille tag i dem. Hun smilte og stoppede lidt efter med at synge. Skoven var stille, ikke en eneste lyd udover vindens susen afbrød stilheden engang imellem. Hun kiggede rundt og efter at have siddet på stentrappen et stykke tid, rejste hun sig til sidst op og begyndte at gå ned af den. Kun hendes tå spidser snittede dem, som var hun en ballerina på en ligne. Vinden tog et enkelt tag i det lyse hår, så det kort dækkede for hendes øjne og hun nær måtte have givet efter for tyngdekræftens magt til at trække hende ned af, efter at have gledet på en sten. Hurtigt fandt hun dog balancen igen og åndede lettet ud ved igen at kunne mærke følelsen af jord under fødderne. Lige som hun troede at hun skulle til at gå videre ned af trappen, fik en fremmede lyd hende til at vende hovedet hurtigere end en hare der havde fået øje på en hø. Den lyd havde hun aldrig hørt i skoven før. En hver anden elver fra hendes stamme ville skynde sig væk, men desværre var Selena nysgerrig og elskede at opdage nye ting. Hun satte straks i løb med sine bare tæer der ramte skovbundens bløde jord. Man kunne kun høre at hun var på vej, hvis hendes fødder lige snittede et forladt blad eller en plante.. Da hun kom tæt nok på lyden, satte hun sig på knæer bag en busk og smugkiggede bag den. Hendes lysende øjne søgte rundt efter kilden til lyden. Endelig opdagede hun den og skulle lige til at gispe, men tog en hånd op foran munden og forhindrede lyden i at komme ud. Aldrig havde hun set sådan en som ham før. Han var.. smuk og interessant. Forsigtigt kravlede hun tættere på, stadig gemt bag en busk. Hvad lavede han mon her? Hun satte hovedet på skrå og betragtede nysgerrigt det nye ansigt.
Gæst- Gæst
Sv: A Part of your world. -Patch-
Patch havde intet andet end sorte bukser, og undertøj selvfølgelig, på. Han kunne i første omgang ligne en indianer, med sine indianske træk og den smukke hud, men når man fik et nærmere blik på ham, ville man se nogle sorte vinger foldet ind til ryggen. Han havde vingerne fremme, men de var ikke foldet helt ud, de var foldet sammen ind til ryggen. Mens han gik langs skovstien, kunne han høre svagt en smuk sangstemme. Han blev nysgerrig og gik mod den, men stoppede op da sangerinden stoppede med at synge. Han rynkede på panden og rystede på hovedet. Han satte sig ned på jorden, mens han så rundt. Hvorfor følte han sig så.. Overvåget? Som om nogen holdte øje med ham. Han rejste sig op da han hørte nogle blade hvisle. Han ventede et minut og så foldede han sine sorte vinger helt ud, for at virke mere truende.
"Hvem der!" Råbte han, så højt at nogle fugle lettede. Hans stemme var stærk, men stadig forførende, som den altid ville være. Han så rundt, overvågent.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En smuk ung... Elver, kunne han fornemme, rejste sig op og blev lyst op af solen. Han foldede vingerne sammen ind til ryggen, stadig ikke så de forsvandt, og kiggede nysgerrigt på hende. Han rettede sig op, mens et kækt smil foldede sig om hans læber. "Jamen, goddag skønjomfru." Han bukkede dybt. "Hvorfor sneg De dog sådan rundt?" Han så spørgende på hende, han snakkede fornemt til hende.
Gæst- Gæst
"Jeg øh," sagde hun og kiggede sig over skulderen. "Undskyld, jeg skulle ikke have udspioneret dig, det var ikke pænt gjort, men du fangede mig bare med det samme og.." hun stoppede sin sætning, da det gik op for hende hvad hun var ved at sige. Så havde nogen sat tape op foran hendes mund, lukkede hun den i og rødmede svagt på de solbrune kinder. "Jeg må heller gå, så jeg ikke forstyrre dig længere," hun smilte svagt og kunne mærke hvordan hendes ben var som gele, da hun forsøgte at gå videre.
Gæst- Gæst
"Vent lige." Han fløj opad, gennem bladene. Kort efter landede han lydløst bag hende. Forsigtigt foldede han sine vinger om hende og trykkede hendes ryg mod hans bare brystkasse. Han Hviskede tæt ved hendes øre; "hvad race er de, engel?" Hans stemme var forførende og dyb.
Gæst- Gæst
"Skovelver," hviskede hun og afslørede en smuk stemme, der var blød og varm. Dog var der også en smule nervøsitet i den, da hun ikke var Van til at være så tæt på det andet køn og sket ikke en engel som ham.. Hun lod sig blive stående i den varme omfavnelse og af en eller anden grund, havde hun lyst til bare at blive ved med at stå der. Hun kunne slå sig selv for sådan en tanke, hun havde kun lige mødt ham og nød allerede at være tæt på ham. Det gik ikke!
Så godt hun nu kunne, vendte hun sig om imod ham i omfavnelsen så de stod ansigt til ansigt. "Hvad.. Hvad er dit navn?" Hun hviskede det forsigtigt og kiggede op på ham, ind i hans øjne.
Gæst- Gæst
Han smilede over hendes svar og trykkede sine læber mod hendes hals. "Jeg har aldrig mødt en skovelver før." Hviskede han mod hendes hals, så hans ånde sendte varme mod hendes hud. Han vidste at han var meget direkte, det var meningen. Han rettede sit hoved op da hun vendte sig mod ham så de stod ansigt til ansigt. Hendes stemme var smuk, som en gudindes. Varm, dejlig og musikalsk. Det var hende der havde sunget før. Han lænede sig ned mod hende så hans ansigt var tættere på hendes. "Patch." Svarede han til hendes spørgsmål. Faktisk var det ikke hans rigtige navn men han havde aldrig nogensinde fortalt nogen hvad hans rigtige navn var. "Hvad er deres navn, skønjomfru?" Spurgte han roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede venligt da hun sagde sit navn. Han tog hendes hånd og kyssede håndfladen men holdte øjnekontakten med hende. "Et meget smukt navn, til en meget smuk pige." Typisk score replik. Han smilede charmerende til hende og slap hendes hånd. Hun virkede lidt nervøs.. Hm .. "Gør jeg dig nervøs?" Spurgte han bekymret. Eller værre, gjorde han hende bange? "En gåtur og jeg trængte til at strække vingerne lidt." Han foldede sine vinger helt ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var så genert, at det var helt kært. Han smilede blidt til hende og lagde hovedet lidt på skrå. "Så lidt, engel." Han ville kalde hende for engel, det passede på en måde til hende. Han smilede over hende. " hvad er jeg?" Han så spørgende på hende. Han grinede svagt da hun så ned i jorden. Han lagde en finger under hendes hage og fik hende til at se op på ham. "Jep. Det var dig der sang før, ikke sandt?"Han så spørgende på hende.
Han fnøs over hendes ord og foldede vingerne sammen men ikke så de forsvandt. " smukke?" Fnysede han. "Hvide vinger er smukke, de symbolisere godhed. Sorte vinger er skræmmende, de symbolisere had. De er ikke smukke." Han lagde armene over kors.
Gæst- Gæst
Engel, det at han kaldte hende det fik hende til at smile kærligt, så hun afslørede et bedårende smil. "Engel, det er jo dig der er englen," hun smilte kært og måtte bide sig i underlæben, for at tvinge sig selv til at fortælle ham hvad han var. "Du er.. Meget smuk og derfor er jeg en smule nervøs," hun bed sig i underlæben. "Jeg har heller aldrig snakket med andre end dem fra min stamme før, så det er også utroligt spændende at snakke med dig," hun smilte varmt til ham og kiggede ham i øjnene.
Endnu en hårtot fik æren af at komme om bag hendes øre. "Jo, det var mig," hun smilte endnu engang genert. Hun vidste jo ikke selv med sikkerhed hvordan hendes stemme lød. Hjemme i stammen sang hun for både børn og voksne, så på sin måde måtte den vel lyde godt nok.
"Jeg syndes de er smukke," kommenterede hun om vingerne og lod sine egne arme falde langs hendes side. "En panter er også sort og alligevel meget smuk," hun kiggede ham i øjnene, men hurtigt væk igen da hun tog sig selv i at forsvinde sig væk i dem. "Jeg må heller.. Jeg har forstyrret dig længe nok," hun kørte håret over i den ene side, imens hun langsomt forsøgte at få hende selv til at gå fra ham. Men det var umuligt for hende. Hun ville helst blive ved ham og lærer mere om ham!
Gæst- Gæst
Hendes bedårende smil sendte stråler af behag og glæde ind i ham.. Nej! Han havde fået nok af kærlighed! Det endte aldrig godt når han forelskede sig! "Nej. Jeg kan ikke blive kaldt engel, så tror folk bare jeg har hvide vinger og stråler af glæde. Jeg er falden." Han trak på den ene skulder. Han smilede kækt over hendes ord. "Det lyder måske ret plat dette men det er sandheden; hvis nogen er meget smuk her, er det dig, engel." Sagde han med et skævt smil om læberne. "Du har kun snakket med dem fra din stamme?" Han hævede et øjnebryn. "Har du så aldrig været til fest eller bare været udenfor skoven?" Han så spørgende på hende.
Så det havde været hende! Han elskede at få ret, hvem elskede dog ikke det? Det var så dejligt at have ret. "Du har en meget smuk stemme." Han smilede kærligt til hende og et blidt glimt var i hans blå øjne.
Han sukkede svagt. "De er langtfra smukke. De er sorte fordi jeg gjorde noget utilgiveligt.. Noget der ville chokere dig og gøre bange.." Hans stemme havde fået en mørk glød i sig og hans øjne var tomme. Så blev han sit varme-jeg igen. Han smilede kækt til hende. "Pantere er livsfarlige." Konstaterede han. "Vent." han trådte tæt på hende igen, da hun hun ville gå, så tæt at der næsten ikke var noget luft mellem dem. Han kørte blidt en hårtot om bag hendes ord. "De er en meget smuk kvinde, Selena. Deres hjerte er varmt og godt. Lad det ikke blive opslugt af det onde som de faldne har ladet deres blive." Til tider kunne Patch være ret poetisk. Hans stemme var dyb og som altid forførende. "Lad aldrig deres hjerte fortæres af mørke eller sorg." Han smilede svagt til hende og han så kort såret ud. "For det gør ondt." Han trådte et skridt væk fra hende.
Gæst- Gæst
"Nej, jeg har aldrig været til en fest og heller ikke udenfor skoven," svarede hun og kiggede rundt. Skoven var noget af det bedste hun vidste, tanken om at forlade den gjorde hende bange og spændt på samme tid! Hun vil ikke have noget imod at forlade den lidt med ham.. Nej! Hun måtte koncentere sig! Til komplimenten om hendes stemme smilte hun taknemligt til ham. "Mange tak," en ny rødmen bredte sig på hendes kinder. "Farlige men smukke," konstaterede hun med et kækt smil på læben. Hun måtte indrømme at hans kolde stemme før havde gjort hende en smule nervøs, men skubbede øjeblikkeligt væk og fokuserede i stedet på at holde et kærligt smil fremme. Hun ville ikke have ham til at gå, hun kunne ikke engang få sig selv til at gå fra ham! Da han pludselig kom helt hen til hende igen, mærkede hun et spjæt igennem sin krop og straks var skuffelsen fra før forsvundet. Hun kiggede nærmest drømmende op på ham, slugte hans ord helt og lod dem fylde hendes sind med varme. Da han endnu engang trådte væk, kiggede hun kort ned i jorden og derefter op igen. De lysende blå øjne gangede hans. "Det vil jeg huske," hendes stemme var kærlig og ville gå helt ind til ens knogler. "Du virker speciel patch.. Du er poetisk og venlig, du fanger min interesse og jeg indrømmer at jeg.. Ikke har nemt ved at gå, så.. Hvad siger du til at vi hår en tur?" Hun kiggede genert op på ham, med et uskyldigt skævt smil.
Gæst- Gæst
"Hvorfor dog ikke?" Han så undrende på hende. Han ville med glæde tage hende med ud af denne skov, for at vise hende verdenen udenfor. "Vil du gerne se verdenen udenfor? Jeg kan sagtens vise dig den. Endda oppe fra himlen af." Hans vinger rørte kort på sig. Han kunne sikkert godt løfte hende mens han fløj, han var jo ikke svag. Han smilede svagt til hende. "Du er ser så kær ud når du rødmer." Han rømmede sig da han opdagede hvad han havde sagt. Underligt, han var normalt ikke genert over at give piger komplimenter. "Deres skønhed kommer ikke fra udseendet, men fra mystikken omkring dem." Konstaterede han og trak på den ene skulder.
Indvendigt morede han sig lidt over det spjæt hun var kommet med, da han var trådt tæt på hende. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Godt." Han smilede kækt. "Speciel? Nah." Han rystede på hovedet. Han smilede over hendes ord. "Jeg vil med glæde gå en tur med dig." Han tilbød hende sin arm.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ligner en smuk skov gudinde." Sagd han drømmende mens han så beundrende på hende. Dette var ikke skuespil, dette var ægte. Vise ham skoven? Han havde set skoven flere gange men han ville gerne snakke mere med hende. "Okay." Han smilede blidt til hende.
Han fulgte nysgerrig efter hende og så rundt, men hans blik var fæstnet på den smukke selena det meste af tiden. Han smilede da hun hoppede hen på en sten. Sådan gik det ikke når man var falden med vinger! Han slog sine vinger helt ud og fløj over floden. Han foldede vingerne ind, men ikke sådan de forsvandt. "Det var let nok." Han smilede drillende til hende.
Gæst- Gæst
Da hun var kommet over på den anden bred, sendte hun ham et kækt smil og rystede på hovedet over ham. "Du snød, det er ikke fair," Hun grinte kærligt og gik hen ved siden af ham, kiggede op på ham. Til at starte med kiggede hun ham i øjnene, men af og til tog hun sig selv i at kigge på de bløde læber..
Gæst- Gæst
Lykken spirede i ham da hun faktisk gengældte kysset! Helt uden at han skulle bruge sin evne! Han vidste ikke at dette var hendes første kys, men hvis det ikke var et godt kys og det var hendes første ville han undskylde flere gange. Han havde bare haft sådan en stor lyst til at kysse hende. Han lagde sine arme om hendes hofter og trykkede hende forsigtigt ind til sig. Mhm... Dejlige Selena... Hendes læber var vidunderlige...
Han betragtede hende med et stort smil efter kysse, men han havde ikke taget sine arme til sig, han ville gerne have hende tæt på sig. "Mange tak." Han trykkede blidt sine læber kort mod hendes pande. "Søde uskyldige Selena..." Hvisker han blidt.
Patch smilede helt uskyldigt til hende over hendes ord. Han så forbavset på hende. "Snyde mig? Nej da! Jeg er en ren engel!" Han grinede svagt og smilede blidt til hende. Han tog hendes hånd og kyssede håndfladen blidt. "Skal vi gå videre,skønne Selena?" Spurgte han charmerende.
Gæst- Gæst
Hun grinte med ham, uglede ham kort i det sorte hår og fik en svag rødmen på kunderne af at mærke hans læber imod hendes håndflade.. Med et sødt nik, luntede hun videre igennem skoven og gav sig forsigtigt til at synge flodens melodi.. Pludselig kunne hun dog høre en gruppe komme hen imod dem og inden længe stod en gruppe drenge elver fra hendes stamme foran hende.
"Selena, du ved hvad høvdingen siger om at du.." Han blev afbrudt da han fik øje på patch. "Hvem er du?" Han kiggede koldt på ham. Selena smuttede ind foran patch, hun ville beskytte ham. "Han er faret vild og behøvede hjælp," løg hun med et svagt smil på læben. Elverne kiggede tøvende på patch.
Gæst- Gæst
Han grinede svagt da hun uglede ham kort i hans hår. Han smilede kækt til da hende da hun rødmede, så kær hun dog var...! Han fulgte efter hende som om hun havde et reb der sad fast i ham, hun dragede ham til sig. Han kiggede på drengene elver, og han skulle lige til at snerre af dem,da Selena stillede sig foran ham. Han kiggede kort på men derefter elverne. "Mit navn er Patch." Sagde han med et kækt smil og et frækt glimt i øjnene. Og i frækt, ikke som i perverst, men som i et gavtyve agtigt glimt. Faret vild... Pfff... Han kunne da bare flyve op mellem træerne for at finde vejen ud. Han skævede til Selena. "Yeah... Faret vild." Han smilede skævt. Faret vild i Selenas smukke øjne, ja det var han!
Gæst- Gæst
"I behøver ikke frygte Patch, han gør mig ikke noget overhovedet," sagde hun bestemt og smilte svagt. Elve drengen sukkede og tog sine hænder til sig igen.
"Tilgiv os Selena, vi vil bare beskytte dig og det ved du," sagde en anden en af dem og smilte venligt til hende. Selena nikkede bare. "Det ved jeg, men Patch gør mig intet! Jeg stoler på ham og i behøver ikke at frygte ham," Kort drejede hun hovedet om, hvor hun smilte kærligt til Patch og et glimt af fryd var i de blå øjne.. Elverne bemærkede det heldigvis ikke, de vendte sig blot om med et anerkendende nik og forlod dem igen i deres egen varetægt..
Gæst- Gæst
"Jeg gør hende intet." Han smilede kærligt til Selena, han var ligeglad med at elverne nok så at han var interesseret i deres prinsesse han var så ligeglad. Han lagde en arm om hende og kyssede hendes pande, stadig ligeglad med elverne. Han smilede da de gik.
"Prinsesse hva?" Han grinede svagt. "Må jeg være din prins på den hvide hest?" Spurgte han drillende.
Gæst- Gæst
"Ikke en prinsesse," sagde hun kækt og prikkede ham kort på næsen. "En høvdinge datter, det lyder bedre end det andet.. det lyder nemlig så.. Koldt på en mærkelig måde," Hendes stemme var rolig, det ville føltes lidt som om at høre den skrøbelige lille fugl ude i skoven synge. Et kort øjeblik kiggede hun drømmende op på ham, hendes prins, betød det at han ville være der for hende og hjælpe hende når hun havde brug for det? tanken varmede hende helt ned til tæerne! Lige som hun skulle til at nikke, bed hun sig tøvende i læben, gav sig til at kredse om ham og så kort op og ned af ham. "Det kommer an på hvad du vil gøre som min prins på den hvide hest," hun smilte udfordrende til ham, nærmest drillende og kækt.. "Selvom jeg ikke er i tvivl om at du vil passe meget godt til den titel," hun stoppede op foran ham, så på ham med sine lysende blå øjne..
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Radioactive -Patch-
» Run or he are going to caths us (patch)
» Let me patch you up (Razor)
» Doesn't sound too bad there, does it? - Patch
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine