Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
A Part of your world. -Patch-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: A Part of your world. -Patch-
Han fulgte hende med øjnene da hun kredsede om ham og gav ham 'elevator-blikket'. Han smilede kækt til hende og havde et charmerende glimt i øjnene. Da hun stod foran ham igen, foldede han sine vinger ud, lagde dem om hende og kærtegnede hendes hofter med hans hænder. Han havde trukket hende tættere på. "Jeg vil gøre alt for dig," Hviskede han kærligt og lænede sin pande mod hendes. "Det ved jeg." Han kyssede kort hendes læber da han hørte en gren der knækkede...
Gæst- Gæst
"Selena," sagde han og afslørede en dyb stemme. "Jeg er skuffet over at finde dig sådan her," Han nikkede hen imod Patch.. Selena knyttede sine næver. "Du har ingen grund til at være skuffet! jeg er ikke din Eagle!" Hendes stemme var vred, men skælvede alligevel. Eagle kiggede alvorligt hen på hende. "Det bliver du," Det var de eneste ord han sagde, inden han gik hen og løftede hende over skulderen, som var hun en pose kartofler.. Ivrigt bankede hun ham på ryggen med alt hvad hun kunne, dog hjalp det ikke noget.. Hun sukkede og kiggede hen på patch..
Gæst- Gæst
Da han sagde Selenas navn og nikkede mod Patch, hævede han det ene øjnebryn og skulle til at sige noget da Selena pludselig sagde noget. Eagle? HAhaha, havde fyren opkaldt sig efter en fugl?! Patch måtte kæmpe for ikke at grine, men han havde et smørret smil om læberne. Dog forsvandt det da Eagle sagde at hun blev hans. Nej, fandme nej! Patch havde hurtigt stillet sig foran Eagle da han havde løftet Selena over skulderen og var på vej væk. Det at Patch stod foran ham ville nok stoppe ham. Patch bredte sine sorte vinger helt ud, hans øjne glimtede af raseri, alt i alt lignede han en falden gud. "Hun skal ingen steder." Selv hans stemme havde fået en anden klang, han havde talt lavt, men mange indenfor en kilomets afstand ville svagt kunne høre det. Så brugte Patch sin evne. Eagle ville slippe Selena. Han ville gå sin vej.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men så greb han ud efter hendes arm, hvis han fik fat, ville han begynde at gå væk og trække hende med. "Men vi skal væk hurtigt, min evne varer ikke evigt."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han havde et godt greb om hende og Hviskede så ved hendes øre. "Vi skal ud af skoven." Han smilede roligt.
//Kreasvigt.
Gæst- Gæst
/ i orden ^^
Gæst- Gæst
Så før hun ville kunne nå at gøre noget, havde han lagt armene om hende og trykkede begærligt sine læber mod hende læber, som han havde savnet så meget.
//stadig Kreasvigt xD
Gæst- Gæst
Byen.. Hvor var den fantastisk! Alle de lys fangede hende med det samme! Det var skræmmende og fascinerende, som når hendes mor plejede at fortælle hende historie over bålet inden hun skulle sove. Om luskede dæmoner der listede rundt, vampyrer der tog dit blod og narrede dig i døden, sirener hvis stemme og udseende var noget af det smukkeste i verden. De var blot ligesom vampyrerne, de ønskede at drukne dig også æde dig, eller måske endda omvendt! Hun gøs ved tanken og da hendes fødder igen rørte jorden, smilte hun til Patch og blev overrasket over at mærke hans læber imod hendes igen. En bølge af tilfredsstillelse skyllede over hende. Han var lyset da langsomt jagede mørket væk. Læberne var bløde som silke, noget hun kunne have imod sine egne til evig tid.. Hun lukkede øjne i, placerede hænderne om hans nakke og forsvandt videre ind i drømmelandet, hvor ingen kunne trække hende ud fra..
Gæst- Gæst
Han trykkede hende mod sig og kunne ikke få nok af hendes bløde læber..Han kærtegnede forsigtigt hendes ryg og sukkede blidt mod hendes læber. "Mhm.. jeg elsker dig.." Hviskede han og smilede svagt.
//stadig kreasvigt x_x
Gæst- Gæst
"Patch, jeg indrømmer gerne at du er helt fantastisk! men, er du nu sikker på at du elsker mig? Jeg mener, trods alt har du næsten lige mødt mig og jeg ville jo nødig skuffe dig, hvis jeg nu er ikke det du regner med at jeg er," sagde hun tøvende og kørte nervøst en af sine fingere op og ned af sin solbrune arm. "Jeg vil jo nødig skuffe dig,"
/ Undskyld lorte svar :3..
Gæst- Gæst
"Jeg... Årh, glem det. Jeg skulle ikke have sagt det. Du er bare så... Fantastisk, at jeg næsten ikke kan tro det." Han så op, men ikke på hende. "Jeg skal nok gå. Undskyld." Han var tydeligvis Van til at blive afvist.
//gør intet, søde. Har selv Kreasvigt.
Gæst- Gæst
// :3
Gæst- Gæst
"Men det er bedst at jeg går.. Ellers bliver jeg bare såret over du ikke gengælder mine følelser. Jeg ved godt vi ikke har kendt hinanden længe, men jeg er altså forelsket i dig." Han så væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg følte at du hentydede til du ikke elskede mig og du har stadig ikke sagt om du elsker mig eller ej." Han sagde det roligt men var tydeligvis svag psykisk lige nu. "Nej det kan jeg ikke." Sagde han blot. Han så efter manden der havde gået ind i hende. Han vendte sig mod hende og gik tæt hen til hende. Han strøg hende ned af kinden. "Du er i sikkerhed hos mig, engel." Han tog hendes ene hånd og kyssede håndfladen blidt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Radioactive -Patch-
» Run or he are going to caths us (patch)
» Let me patch you up (Razor)
» Doesn't sound too bad there, does it? - Patch
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine