Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The Ocean. - Gabriel.
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: The Ocean. - Gabriel.
han smilede "kan du lide det" hviskede han i hendes øre, mens han hørte hendes støn, som brummen. Han spandt dybt nede fra halsen, da hun trykkede sin ryg mod hans bryst, dette fik ham blot til at lægge armene tæt om hende, mens han lod sine fingre glide op og ned af hendes side, ned mod hendes ene ben "mhh så blød" han nappede hende i øreglippen og smilede skævt
//wow som det går med den krea
Gæst- Gæst
Hun bed sig i underlæben over hans spørgsmål. "Jaaa..." Hviskede hun langtrukkent fordi det var svært for hende at snakke helt normalt. Hun vidste ikke hvor hun skulle gøre af sine arme, så et par af hendes fingre begravede sig i hans forlommer for at trække ham tættere på. Hun gispede svagt af nydelse over hans fingre. Hun fik åbnet svagt sine øjne og så mod havet med et halvt fjernt blik. En time.. Om en time skulle hun ned i vandet. "En time.." Hviskede hun svagt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinede svagt da hun bemærkede hans hænder i hendes forlommer og trykkede hende mod sig. Hun bed sig hårdt i underlæben over hans kys, så hårdt at det begyndte at bløde. Hun lagde desværre ikke mærke til det.
Hun åbnede øjnene. "Ja. En time til at jeg skal ned i vandet igen." Svarede hun og så mod havet. "Hvis jeg ikke kommer i vandet der eller før udtørrer jeg." Hun skar ansigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har ikke lyst til at lave noget med dig." Sagde hun og lagde armene over kors. "Dette er forkert. Du nærmer dig ikke mig, før jeg ved dit fulde navn og ved mere om dig." Sagde hun og kneb øjnene lidt sammen. "For jeg er ikke billig!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hmm.. Gabriel.. "Gabriel som i ærke englen?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun lagde hovedet lidt på skrå. Åh du godeste nu blev han kold igen. Hun overvejede bare at hoppe i vandet. "Ja, hvorfor var du så tæt på mig?" Hun så spørgende på ham og kørte en hånd igennem sit hår.
Gæst- Gæst
Hendes spørgsmål, fik trækningen i hans ene mundvige frem "jeg ved ikke, du lugter godt" sagde han stille og trak svagt på skulderne
Gæst- Gæst
Hun smilede svagt. "Det er et pænt navn. Jeg hedder Rebecca silver," Hun regnede med at han nok gerne ville have hendes navn eller noget...
Aha? Så det havde været fordi hun lugtede godt? "Åh. Øh. Okay." Hun sukkede svagt. Hun trak kort efter sukket, sin læder jakke af mens hun fik taget sine sko af.
Gæst- Gæst
Han nikkede "mange tak og i lige måde miss Silver" han lagde hænderne i lommerne, han så spørgende på hende, da hun med et begyndte at tage få dele af tøj af, ikke hvad han just havde forventet "øhm...hvad laver du nu?" spurte han stille
Gæst- Gæst
Miss silver... Humor havde han da. Hun grinede svagt. "Det var så lidt sir Medici. Eller foretrækker du sir Gabriel?" Hun så spørgende på ham med et drillende smil om læberne.
Hun hævede et øjnebryn over hans spørgsmål. "Trækker tøjet af, hvad ser det ellers ud til?" Hun tænkte ikke lige på at det meget vel kunne forstås at hun ville trække alt tøjet af for at ... Ja, have sex med ham. Hvilket det dog ikke var hvad hun havde tænkt sig. Hun trak trøjen over hovedet og trak også bukserne af.
Gæst- Gæst
Han klukkede "miss Silver dog, så ville det nok være mester Medici hvis det endelig skal være noget" brummede han og blinkede til hende. Som hun tog tøjet af, vendte han ryggen til hende, nok havde han været tæt på hende, men han skulle ikke diskriminere hendes krop, ved at overbeglo den, mange ting var han, en morder og meget mere, men han var ingen voldtægtsforbryder eller en der ville stirre på nøgne piger, han havde så meget respekt for kvinder til at lade hver. Så med en hånd over øjnene, havde han ryggen til hende
Gæst- Gæst
Miss silver, hun gad egentlig godt vide om han havde tænkt sig at kalde hende det hele tiden. "Mester Medici... Javel." Hun grinede svagt.
Hun smilede over at han vendte ryggen til, kort efter trak hun det sidste af. "Du kan alligevel godt kigge, der er intet der dækker mine bryster når jeg er i vandet." Kort efter hun havde sagt det løb hun ned mod vandet og sprang i med hovedet. Langsomt forsvandt hendes ben og en glitrende smuk blå hale kom frem i stedet. Hun svømmede op mod overfladen, som sirene var hun langt mere tiltrækkende end på land. Hun vendte sig om mod ham og smilede kækt. "Vandet er dejligt, kommer du ikke herned?" Selv hendes stemme var blevet langt mere forførende.
Sidst rettet af Rebecca Ons 25 Sep 2013 - 15:05, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Han nikkede "måske, men jeg har en respekt for kvinder, til ikke at overbeglo dem" pointerede han og vendte sig om da hun var sprunget i vandet. Han klukkede da hun ed et blev mere forførende "jeg advarer dig, prøver du at spise mig, så bider jeg" han vidste sine hugtænder frem, før de igen forsvandt og han begyndte selv at smide tøjet, dog beholdte han sit undertøj på
Gæst- Gæst
Respekt for kvinder? *Sagde vampyren der forførte kvinder for at drikke deres blod.* Tænkte hun flabet. Hun sagde det dog ikke. Hun ville ikke skændes med ham nu. "Javel ja." Sagde hun med et skævt smil.
Hun lagde hovedet lidt på skrå og hævede et øjnebryn. "Spise dig? Åh søde da, det har jeg da ikke tænkt mig." Sagde hun uskyldigt. Det havde hun faktisk ikke tænkt sig. "Desuden hvis du bider mig, stønner jeg bare." Sagde hun drillende. Hun betragtede kort hans overkrop og smilede tilfreds.
Sidst rettet af Rebecca Ons 25 Sep 2013 - 15:07, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Han klukkede "du vil stønne ... aha, tvivler jeg på, hvis det er et bid for angreb er det ikke nær så behagelig som det kunne være" sagde han efter han havde fået sin trøje og bukser, sko, samt sokker af. Han gik hen til vandet og ud til hende, hurtigt dykkede han under og svømmede hen til hende "vandet er vel fint, jeg kan ikke rigtig mærke temperaturen, en ting ved at være død" han sukkede og så op mod den mørke himmel
Gæst- Gæst
Hun hævede et øjnebryn. "Sig mig, kan du læse tanker?" For hun havde jo ikke sagt noget? Havde hun? Eller... Nej, hun havde kun tænkt det. "Men okay." Hun trak på den ene skulder, hun havde ikke lige at sige noget.
Hun grinede svagt. "Ja, okay, det ville jeg nok ikke lige nyde, men du ved hvad jeg mener. Desuden, har en vampyr bidt mig før." Sagde hun med et skævt smil. Hun smilede til ham da han dykkede under og svømmede hen til hende. "Hm.. Det er nu meget rart." Sagde hun roligt. Hun så op mod himlen.
Gæst- Gæst
Han lagde hoved på skrå "ja gør jeg, aha så det har der, så var det nok mere meningen vedkommende skulle have en smule at drikke, men ikke give smerte" sagde han svagt eftertænksomt
Gæst- Gæst
"Uhm.. Han havde en evne der gjorde at det var... Nydende." Hun trak på den ene skulder. "Og jeg bad ham gøre det. Han var svag." Hun smilede svagt.
Og det var så markulius hun snakkede om.. Det var før hun havde fået en ny krop, at han havde bidt hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//
» Deep like the ocean -Jacob-
» Just a drop in the ocean - Mordin
» The ocean is like a womans heart. ~Delilah~
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth