Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A good walk //Selena// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
A good walk //Selena// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A good walk //Selena// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
A good walk //Selena// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A good walk //Selena// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A good walk //Selena// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
A good walk //Selena// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
A good walk //Selena// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A good walk //Selena// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
A good walk //Selena// Voteba13A good walk //Selena// Voteba14A good walk //Selena// Voteba15 
Abigail
A good walk //Selena// Voteba13A good walk //Selena// Voteba14A good walk //Selena// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

A good walk //Selena//

Go down

A good walk //Selena// Empty A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 0:58

S-the forest
T-12.49
O-lidt træer og sådan
P-et par cowboy bukser og en lang ærmet trøje og sko og en varm jakke
V-halv koldt


Rex var ikke den som der plejede og bevæge sig ud af byen, men en gang skulle jo være den første som man sagde så han var taget ud i skoven en tur han havde vist været her en gang før eller sådan noget der, han ikke sådan helt sikker lige nu og her.
Han kiggede rundt omkring og slappede bare af mens han gik der og så sig omkring i skoven og ja det var den han havde været i før, men han kunne bare ikke lige huske hvor det var han var henne dengang her i skoven.
Han kiggede roligt omkring og viste ikke hvor langt ind i skoven han var kommet men det var da vist et godt stykke inde i skoven og sådan men det var vel til at finde ud fra den igen ville han da selv mene.
Han gik roligt vider og slappede bare helt af i kroppen og håbede lidt på at han ville møde en eller anden på denne vej gennem skoven her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 23:17

Hendes bevægelser var dansende igennem det grønne græs. At mærke det bløde græs imellem sine tæer fik hende til at smile. Det var som at gå på det blødeste uld! Dagene havde gået som smurt, i hendes tanker var der noget som nok ikke burde være der, men som hun elskede var der! Patch. Hun tænkte tit på ham og når hun lukkede sine øjne i, så hun ham stå foran hende med sit kække smil og den bløde stemme han havde ville sende varme igennem hende.. Det skuffede hende dog når det gik op for hende at han ikke var der og at hun blot havde forstillet sig ham stå der.
Hun luntede fortsat igennem skoven, da lyden af andre fødder der ramte skovbunden fik hende bræt til at stoppe op, som havde nogen bedt hende om at stå stille medmindre at hun ville dø.. Hurtigt fik hun sig listet om bag en busk, hvor hun gav sig til at lytte til de støvle bedækkede fødder der ramte jorden.. Hendes hvide kjole blæste kort i vinden, det samme med det blonde hår.. Nysgerrigt stak hun hovedet frem og kiggede rundt efter den ny ankommende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 11:27

Han gik bare der som om han ikke havde noget han skulle og det havde han heller ikke lige nu, så han gik jo bare og kiggede rundt i skoven og alt det, men efter lidt tid følte han at der var en eller anden som kiggede efter ham eller noget "er her nogen"spurgte han roligt og lod sig stoppe op og kiggede rundt.
Han havde gået i noget tid nu så han valgte at stoppe op og sætte sig ned på skovens bund og slappede roligt af mens han kiggede rundt og ventede på at der vil ske et eller andet, han så på skoven og syns den var flot som den var og håbede på at der ikke ville være nogen der gjorde den noget som fælde den og alt det halløj der.
//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 23:38

// I orden

Hun gemte sig mere bag busken. Var det mon en god ide at lade ham opdage hende? Trods alt var der strenge regler omkring den slags og dem havde hun allerede formodet at bryde! Tøvende bed hun sig i underlæben, kørte en hånd igennem det lyse hår og langsomt kravlede hun tættere på, da en gren knækkede under hende og afslørede hendes tilstedeværelse. Inde i sit hoved forbandede hun de pokkers grene på jorden og hun håbede på at manden ikke havde hørt den. Forsigtigt skyndte hun sig at kravle videre om bag en anden buske. Nysgerrigheden tilhørte hende, det kunne hun intet gøre ved!

// kan kun sige samme her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 0:06

Han gik roligt vider og slappede roligt af men anede ikke mange gange hvad han endeligt lavede her og alt det, men han havde stadig den der følsen af en eller anden kiggede på ham og efter noget tid hørte han så noget knække bag ham og han valgte så at gå vider og ændrede sin retning nogen gange og roligt forsvandt han ud af syne.
Han gik om bag busken og kiggede på den "jeg ved du er der kom frem"sagde han roligt og var bare venlig og ikke noget med nogen sur tone i hans stemme eller noget, han kiggede på busken og ventede bare på at han ville få at se hvem der var i busken og det hele.
Han slappede bare af og fik det varmt da solen syns den skulle kigge frem fra busken og alt det og måske kunne han snakke med denne her belure eller hvad man kunne kalde det for og sådan noget halløj der, han kiggede lidt omkring og fik det mere varmt og roligt trak han sin trøje over sit hovede og lagde den over sin skulder og stod nu bare i bukser og bar mave og sko.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 23:14

Hun var opdaget. Pokkers! Det var ikke fordi hun ville være en stalker, hun var blot nysgerrig og genert på samme tid, hvilket tit aldrig var en særlig god kompination. Men, indtil videre var der kun kommet noget godt ud af at hun var sådan og det var mødet med Patch. Forsigtigt rejste hun sig op, så hen på ham med et skævt smil på læben og kørte en blond lok hår om bag øret.
"Hej, undskyld, det var ikke min mening at.. udspionere dig.. jeg øhm.. Er bare desværre så nysgerrig, hvad bringer dig herud?" Hun satte spørgende hovedet på skrå. "Det er ikke.. tit jeg ser nogen herude nemlig, altså lige bortest fra elver osv."

/ Lorte svar, undskyld -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 0:09

Han kiggede på hende da hun kom frem fra denne her busk som hun kiggede på ham fra og alt det halløj der, og roligt slappede han bare af mens han lyttede til det hun sagde til ham og sådan noget der "det går nok at du kigger på mig men hvad der bringer mig her ud er tja ikke meget afslapning hvad med dig selv"sagde han og stod der i sin bare mave og bukser og den slags der.
Han kiggede på hende og smilte roligt til hende "Navnet er Rex"sagde han roligt og slappede bare af da han ikke ligefrem havde noget hår på hovedet som han kunne køre en hånd igennem eller noget som helst i den forstand, han kiggede på hende "Hvad hedder du så"spurgte han og så på hende og ventede på at hun sagde noget til ham.
Han så på hende og slappede roligt af "jeg har ikke mødt dig her ude før er du en der bare gemmer dig fra folk eller hvordan fungere det hele her"sagde han roligt og slappede roligt af og viste ikke hvad han ellers lige skulle sige til det, han kiggede roligt på hende og viste ikke hvordan hun ville reagere på at han faktisk stod i bar overkrop lige foran hende.

//det går nok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 0:32

"Jeg bor skam herude i skoven, i en stamme som nok ikke er så godt at jeg fortæller dig hvor ligger," sagde hun og lod en hånd glide ned af den solbrune arm. "Mit navn er Selena, jeg er en elver og normalt gemmer jeg mig for folk ja, men mest fordi de ikke skal se mig og jeg burde egentlig heller ikke udspionere dem på den måde, men ser du jeg er ret så nysgerrig og kan ikke lade være med at se de nye personer der ankommer an," Hun smilte venligt til ham. Det at han stod i bar overkrop gjorde hende egentlig ikke så meget. Hun var på en måde van til det med de andre elvere fra stammen. Alligevel fik det hende dog til at se genert væk, da han trods alt var en fremmede og ikke en fra stammen.. Hun havde set en anden i bar overkrop før, nemlig Patch og den havde været meget pæn, men det skulle hun ikke tænke på nu.. En smule genert kiggede hun ham i øjnene, afslørede et par helt blå øjne der kunne minde om klart vand.. "Forhåbentlig, er du ikke en af dem der.. forsøger at ødelægge vores skov.. vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 0:48

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Hyggeligt at møde dig Selena"sagde han med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han endeligt ellers skulle sige til det første hun sagde til ham og alt det, han så på hende med et smil på sine læber "nej vil skam ikke ødelægge nogens skov eller noget"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber, han kiggede på hende "du er da en fin kvinde er du ikke"sagde han med et smil og ville bare charmere sig ind ved hende så hun syns godt om ham og alt det.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvordan hun ville reagere på denne her måde han prøvede på at charmere sig ind ved hende og alt det halløj der, han slappede roligt af og kløede sig i nakken og kiggede bare på hende *hun er noget af en ja hot person men det vil jeg ikke lige sige for hun virker genert over bare og kigge på mig*tænkte han roligt og viste ikke hvad hun tænkte og ville sige.
Han kiggede på hende med et smil og slappede stadig af og lagde så sin trøje om på den anden skulder og kiggede på hende "hvad kan man lave her ude udover at gå omkring og alt det"sagde han roligt til hende.

//går i seng nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A good walk //Selena// Empty Sv: A good walk //Selena//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum