Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )
Side 1 af 2 • 1, 2
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )
Gæst- Gæst
Sv: a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )
Gæst- Gæst
''hvad laver du på mit territorium? og endnu bedre, ved du da ikke er pantere i det her område, ikke?''
han lød blid og venlig, trods han var vagtsom.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''ja det mit territorium, og det har jeg muligvis, men du kunne bare have spurgt om du måtte komme forbi? det jo ikke fordi det betyder alverden''
han lød blid og høflig, han havde dog bemærket hun kiggede varsomt på ham, men han tog det ikke så tungt, han trak bare på skulderne, og smilede venligt til hende, imens han roligt hørte hun stoppede med og knurre af ham, og han klukkede venligt, og svarede blidt da han havde hørt hende.
''ja det er skam iorden, jeg tjekker bare når da sker ændringer omkring mit område hehe''
han lød blid og venlig, besvarede hende's smil med et venligt smil, imens han roligt så hende's hale vifte venligt, han hørte hende og svarede med et venligt grin.
''helt iorden, skulle bare tjekke hehe det gør ikke noget, men tja hvem ved? kunne sku være hehe''
han lød blid og venlig, og hørte hende sukke, han klukkede venligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''det gør de fleste, men det kan jo gå an hehe''
han lød venlig og høflig, og han klukkede glad da han hørte hende at nogen skulle overtage han's territorium og svarede med en venlig stemme, dog en stemme da skjulte en snert af en som havde dræbt så mange, at det bare var blevet et tal.
''hvis nogen havde prøvet på det, så havde jeg dræbt dem, og krævet mit område, mit territorium, mit hjem tilbage''
han lød høflig og venlig, imens han roligt så hende kigge op på stjernerne igen og han hørte hende og svarede mildt og meget blidt.
''jeg vil gætte på de har det bedre der oppe, selv om man savner dem, men tja man må tage det som det kommer, tror du ikke? en dag vil du blive genforenet med dem, og tja, så det nemmere og tænke på nuet, for og kunne glæde sig over fremtiden, tror du ikke?''
han lød mild og blid, imens han kærligt så sig omkring, han havde set hende's tåre, ville dog ikke gøre hende flov ved og lade hende vide han havde set det, og han så kærligt tilbage på hende og lyttede roligt, han svarede så blidt.
''rart og møde dig Shiwa, tja hvad kan man gøre? er en omvandrende snakke bjørn hehe, og jeg hedder Kuuma''
han lød blid og venlig, blinkede drillende med øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''tja det skal da osse være plads til hehe''
han svarede blidt og venligt, han bemærkede dog hende's stille blik på ham, han klukkede dog ved hende's hale under han's næse, han bemærkede igen hende's blik, og så hende's øre lægge sig lidt bagud, og han sagde venligt og blidt.
''tja det da osse noget om, nord syd øst vest, hjemme altid bedst, og forstår dig, man skal forsvare sit hjem''
han lød blid og venlig, let eftertænksom, imens han roligt så op på himlen, han hørte hende og svarede roligt så vel som venligt.
''er fuld kommen enig med dig, nogen gange må man tage liv for og forsvare det man holder af''
Han bemærkede panteren sætte sig op af ham, og han lagde blidt sin hånd på den's ryg og aede den blidt, imens han lyttede til hende og svarede roligt igen.
''det osse en positiv tanke, jeg tror næppe jeg bliver genforenet med dem jeg har kær den dag jeg går bort, men hvem ved? måske gør jeg''
han lød blid og venlig, imens han kærligt aede panteren på ryggen, og roligt lyttede til hende og svarede lavt dog mildt og venligt.
''i lige måde Shiwa''
han aede hende blidt ned af ryggen imens han så rundt på natte himlen, nød den rene skov duft og roligt nød omfanget af sit hjem, så vel som selskabet fra panteren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''hehe yea, skal der''
han smilede venligt tilbage og grinte med hende da hun grinte med ham, så han tabte tråden i hvem da grinte med hvem, af hvad, eller i det hele taget, men han lyttede til hende og svarede blidt.
''det giver jeg dig ret i osse, og tja jeg nyder det osse, så vel som jeg nyder og rejse rundt, men tja det kommer som det gør hehe''
han lød blid og rolig, han smilede blidt tilbage, svarede hende blidt.
''hvis man ikke beskytter sit hjem og sine kære, hvorfor så overhoved rejse sig op fra asken, for at kæmpe videre?''
han lød rolig og eftertænksom, imens han blidt så på Shiwa og roligt aede hende blidt ned af ryggen, og så op på stjernerne, han mærkede hende lægge et hoved over han's ene ben og han strøg hende blidt ned af ryggen, imens han blidt lyttede til hende og svarede blidt.
''det osse en god ting, og tja måske gør jeg det, hvem ved?''
han lød blid og venlig, han strøg hende blidt over ryggen, mærkede hende's hale på sin skulder, og han klukkede muntert og svarede blidt.
''da kun en som mig, hehe, på en måde, men tja det skal nok gå''
han lød blid og venlig, aede hende blidt ned af ryggen imens han mærkede hende nusse sit hoved imod han's arm og spinde lavt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''mhmmm hehe''
han lød blid og drillende, imens han roligt smilede og tænkte lidt for sig selv, han hørte dog hun aldrig havde forladt skoven, og han så ud til og tænke lidt før han svarede.
''det havde måske osse været en god ide ikke og gøre, i mit tilfælde hehe''
han så sig omkring da han hørte fugle, han trak på skulderne, han strøg bare Shiwa blidt videre på ryggen imens han roligt så sig omkring, og han så roligt ned på Shiwa og svarede hende så blidt.
''hehe ved jeg, og tja at opgive er aldrig en god ide, men tja det skal nok gå tror jeg nok hehe''
han lød blid og rolig imens han så op på månen, lyttede roligt til Shiwa og han svarede muntert.
''måske gør jeg, måske gør jeg ikke, det må tiden vise, hehe''
han klukkede muntert imens han blidt strøg Shiwa over ryggen, og roligt så sig omkring, han smilede blidt tilbage til hende og svarede venligt.
''det er da nemlig hehe, da måske flere som os, men aldrig flere som dem vi er, hehe, og tja se lyst på tingene er altid en positiv holdning hehe''
han klukkede muntert imens han lyttede til fuglene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''jeg har gjort nogle dumme ting igennem mit liv hehe''
han lød rolig, imens han tænkte på nogle af de ting han havde gjort, og så roligt på Shiwa da hun snakkede til ham, og han svarede venligt.
''det ikke smart og give op, fordi så kan man ikke kæmpe videre''
han klukkede glad og muntert imens han roligt så op på solen som var ved og stige op på himlen, han skævede blidt til Shiwa og svarede hende muntert og venligt.
''hehe yea, da er et par stykker af vores art, jeg tager det dog som det kommer, men tja måske kan jeg en dag finde et andet sted end skoven som mit hjem''
han lød efter tænksom så vel som glad imens han roligt kiggede på Shiwa med et venligt blidt smil, aede hende stadig ned af ryggen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''tja det lyder ikke så slemt, når man tænker hvad jeg har gået og lavet hehe''
han lød blid og venlig, imens han roligt aede Shiwa på ryggen da hun sukkede og kiggede i jorden, hun tænkte nok på episoden, han sagde dog intet, trøstede hende bare ved og aede hende på ryggen, og roligt lyttede han til hende og svarede blidt.
''tja jeg må give dig ret, jeg føler mig osse mest tryg i skoven, og bare området generalt, og da kommer jævnligt forskelige typer forbi i skoven, så er ikke ensom så ja hehe, det er dog altid rart og møde en ny hehe''
han lød rolig og glad, imens han roligt aede hende på ryggen og så drillende på hende og klukkede muntert.
''det derfor jeg ikke er i form, jeg ville dø af hedeslag hehe''
han klukkede drillende, han så dog venligt på hende da hun bed ham i øret og sagde venligt.
''hehe jeg har en mage, så ingen sjove ting, hmm?''
han lød høflig og venlig, aede hende dog blidt på ryggen for og vise det ikke var ondt ment.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''tja hvordan kan man måle om hvor godt og skidt det er? tja ved jeg ikke selv hehe, men man skal ikke bruge nutiden på og ærgre sig over fortiden''
han prøvede og lyde vis, selv om det virkelig ikke var noget for ham, men han klukkede bare muntert, imens han roligt så på Shiwa og aede hende blidt på ryggen, lyttede roligt til hende, og han svarede hende blidt, lyttede dog osse til hende's spinden.
''tja det er osse okay nok hehe, og tja at være omgivet af et fremmede sted er ikke lige mig, kan dog godt lide og møde nye mennesker hehe så vel som andre væsner, det er altid en rar ting, og forstår godt det rart og møde nye folk''
han klukkede muntert og drillende, imens han roligt aede hende på ryggen, eftertænksomt, og han svarede blidt.
''hehe ja jeg er en stor bjørn hehe''
han klukkede glad og muntert, imens han blide aede hende på ryggen, han hørte hende, så vel som det små frække i hende's stemme, og han klukkede muntert og roligt, svarede blidt og høfligt.
''hehe jo det tror jeg at du kunne lugte, du er jo en panter, men tja for os bjørne, så at bide i øret, en sex invatision, hehe, ved dog ikke om du vidste det, eller om du først fandt ud af det nu hehehe''
han så hende gå ind i skyggen for og skifte til menneske form, han kiggede høfligt væk og så hende lægge sig ned for og kigge op på en flok fugle, og han klukkede bare muntert.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''det skal da osse være plads til, da det gør nutiden tåelig, og det skal nok gå, fordi da vil altid være nogen til og lette en's sorg''
han lød blid og venlig, imens han roligt kiggede rundt med et lille smil, han lyttede dog til hende, og han klukkede muntert, dog trøstene, da hun sagde hun var lidt utryg ved for mange.
''tja det kender jeg så ikke, da jeg har været i hæren, men kan dog godt føle mig utryg hvis da er overhoved ingen kendte dufte, lyde, eller noget, så bliver jeg rimelig urolig, men nogen gange må man tage det som det kommer og slappe af''
han lød blid og venlig, besvarede hende's blide smil med et kærligt strøg over hende's ryg, og lyttede fortsat til hende, og kom med blide smil til hende imens, han med en klukken da hun sagde han var 1 2 hoveder højere end hende og han svarede venligt.
''ja det er jeg nok, er en pænt stor bjørn, men det jo osse fint nok hehe''
han hørte hende's glade stemme og svarede hende blidt med en venlig stemme.
''tja det er jo så osse fair nok, og ja i katte dyr har bedre lugte sans end os bjørne, selv om vi bjørne har flere muskler, forude overlevelses natur sans, da vi lettere tilpasser os de fleste omgivelser, dog gør pantere osse, men ikke i så stor stil, og tja det okay du ikke vidste det at det var en sex invitation, så tja det er fint nok, og er osse den eneste bjørn, i hvertilfald i dette område hehe, og det er osse okay nu, og tja så har man lært noget nyt''
han smilede blidt til hende, kom med et lille grin så vel som en glad klukken, han så roligt rundt omkring, imens han roligt strøg Shiwa over ryggen, han nikkede dog bare enig til Shiwa da hun sagde hun elskede og være det sted her, og han smilede bare blidt til hende og til sig selv.
Gæst- Gæst
''Ja det jo det der skal ellers er alt jo kedeligt, ja det jo det, ja det går nok ja det jo det''
Hun smilede venligt til ham og tænkte lidt for sig selv hun kiggede op og begyndte og smile pga hun så en sky der linde et skib, ''Der vi jo alle forskællige, ja når man har været i hæren så vænner man sig jo til og værre sammen med mange man ikke kender men man begynder og lærer og kende, Ja det jo så det vis man kommer ud i et miljø hvor man ikke kender duftene eller omgivelserne eller ligne'' hun smilede let til ham og begyndte lige pluslig og værre mere på vagt siden hun synds hun hørte noget hun ikke hade hørt før i skoven, hun hoppede op i et træ for og se efter hvad det var, men hun kunne ikke se det så hun tænkte det nok ikke var noget farligt, ''Ja det vært fald støre ind mig når du en bjørn så det jo logik'' hun smilede til ham og gik hen til et lille vandløb hun så i nærheden og tog sig noget og drikke ''Ja vi kan lugte vis der noget på færre i nærheden som fraeksempel en fjende eller ligne, Ja i bjørne er jo store og stærke du og ikke for og lyde dum men i tænker ikke hele tiden over hvad i laver men jeg tror du er en der gør, Ja i er gode til og tilpasse jer til jeres omgivelser jeg synds ikke altid jeg er så god til og tilpasse mig men jeg gør altid mit bedste, Ja nu har jeg jo ikke set andre bjørne gøre det på hinanden så viste ikke hvad det ville betyder og bide dig i øret, men ja du har ret så har man jo lært noget nyt idag, Det gør man sådan set hverdag'' Hun kiggede blidt på Kuuma og tog en hånd hen over hans hoved og nussede ham blidt mens hun smilede venligt til ham.
Gæst- Gæst
''det har du ret i, det ville blive kedeligt hehehe''
han klukkede muntert imens han roligt så sig omkring, han så osse skyen, og klukkede bare mere, imens han roligt så sig omkring, han lyttede til hende og han smilede venligt tilbage, for at svare roligt.
''det er rigtigt, alle er forskellige, men man må tage det som det kommer, og tja hæren bringer gode minder og dårlige minder, men man lære en del ting der inde, som har været mig til god gavn''
han grinte muntert og klukkede drillende, imens han smilede blidt, han så hende dog være på vagt, han rejste sig op og så sig omkring, han kunne dog intet se, så han kiggede op på hende i træet, og satte sig ned igen, og han hørte hende, og svarede blidt.
''ja vi bjørne er nogle store lodne sataner''
han grinte muntert, imens han roligt så hende gå over til et lille vandløb i nærheden for og tage noget at drikke, han hørte hende og svarede klukkende.
''ja i kan dufte godt, men i er osse hurtige, dog vil i have svært ved og klare jer på områder hvor det kræver muskler som vi bjørne har, dog har vi bjørne svært ved og klare os på steder hvor det kræver fart hehehe, og ja vi er gode til og tilpasse os, da vi tit er de stærkeste haha, men det jo osse godt nok''
han klukkede muntert, imens han roligt hørte hende og han svarede drillende.
''jaaa du har lært noget nyt, hehe, det er altid en positiv ting hehehehe''
han klukkede drillende imens han roligt sad og så blidt på hende, og han gav hende et blidt klem om armen, ikke for og være irriterende, bare for og drille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''tja tror du vi får godt vejr imorgen?''
han lød blid og venlig, imens han lyttede til hende og svarede så bare roligt.
''hehe ja alle er forskellige, tager man alt som det kommer, så bliver man ikke så tit overrasket, og jeg lærte en del ting i hæren''
han klukkede muntert og glad, imens han roligt så hende kigge på den lille blomst, han lyttede så til hende og så blidt på hende, han hørte hende og svarede venligt.
''tja store hjerter har vi vel et eller andet sted haha''
han klukkede glad og roligt, han lyttede dog roligt til Shiwa nynne den lille sang, og han brummede muntert til svar da han havde hørt hende.
''tja det er skam rigtigt nok, og elefanter smager osse godt hehe, og det er så rigtigt nok at takke være jeres sorte pels så kan i lettere gemme jer i skoven, men det gør osse at i har problemer andre steder når da lys hehe, og tja ja i har skarpe klør og tænder, men det ikke til meget hjælp over for en bjørn i kamp, hvis man er alene, og ja vi ville have svært ved og fange kaniner, jeg spiser dog ikke kaniner eller jager dem, og ja vi har nemt ved og tilpasse os, og ja osse at fange fisk, jeg kan godt lidt fisk, men personligt kan jeg bedre li rådyr, men det jo afhængig af hvad man kan lide hehe, og ja jeg ville dælemene undre mig hvis da kom en elefant valsende igennem skoven, og ja de har en tyk hud, men et solidt slag her eller der, kan stadig gøre stor skade, trods tyk hud eller ej hehe''
han lød blid og venlig, imens han kiggede rundt, og roligt så ørnen oppe på himlen og han svarede klukkende.
''med positivt kommer positivt hehe''
han vidste ikke rigtig hvad han ellers skulle svare, og han så bare venligt på hende, og han grinte højt og muntert da hun prikkede ham drillende på næsen.
han
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Nice to meet you//JacquelineMus//
» Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata