Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Voteba13a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Voteba14a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Voteba15 
Jake
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Voteba13a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Voteba14a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Empty a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:47

Han kom roligt trampende igennem skoven, på han's territorium, imens han roligt så sig omkring, med sine skov camoflage bukser på for og dække han's kræftige ben, sine læder kamp støvler, sine militær læder handsker, sin skov camoflage Tshirt på så han's kræftige overkrop og muskeløse overarme var blottet, og en læder vest udover, imens han roligt så sig omkring, han så op på himlen, hvor det var fuld måne, sky frit, og dejlig frisk luft, duften af skov, blomster, blade, træer, jord, han elskede det, imens han sprang over et lille vand sted, og landede på den anden side, roligt travede han videre, han duftede dog noget da var fremmede, ikke en del af skoven, og han begyndte roligt og løbe afsted, for at se hvad i al verden det kunne være, og han sprang over en træstamme, for at dukke sig for en gren, roligt løbende videre, imens han stoppede op og kiggede sig omkring, forsøgte og spotte det han havde duftet, og med et roligt overblik kiggede han rundt, for at opdage.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Empty Sv: a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 23:55

At en panther lå på en stor sten og kiggede op på stjernerne og viftede stille med halen men hun kunne høre noget luske rundt i nærheden og spang hurtigt ned fra stene og kiggede sig om krig og begyndte og lugte til luften for og finde ud af hvad det var hun kunne høre men hun vente sig om igen og kiggede op på månen og stille sukkede.

Gæst
Gæst

a panter, on my territorium? ( JacquelineMus ) Empty Sv: a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:04

Han så panteren ligge på en stor sten, og kigge op på stjernerne, han så den vifte med halen, han så dog panteren reagere på nogen lyde, nok ham selv og han forbandede sig selv lydløst for at blive hørt, men han dukkede sig dog alligevel, og håbet den ville over se ham, og da han havde ventet lidt, kiggede han op igen, og så panteren igen ligge og kigge op på månen, han listede sig stille hen, så han stod få meter fra den og sagde så højt, tydeligt, dog venligt.
''hvad laver du på mit territorium? og endnu bedre, ved du da ikke er pantere i det her område, ikke?''
han lød blid og venlig, trods han var vagtsom.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:14

Hun kigger på ham og knurre lidt ''ja det kan godt være det dit territorium men du har osse den bedst udsigt til månen det har man ikke fra min hule kan knapt nok se den'' så hun kiggede på ham varsomt men hun kunne se han smilede og stoppede straks med og knurre og hun følte sig lidt dum og spurte '' er det i det minste i orden jeg må kigge på månen her inde fra'' Hun smilede let og viftede venligt med halen hun sagde osse til ham ''jo jeg ved godt der ikke er pather her inde det er der heller ikke mere der hvor jeg bor'' hun sukkede stille igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:30

Han så roligt på hende og lagde armene over hinanden da hun knurrede, han følte sig ikke bange for hende's knurren, som han fik bekræftet da hun havde knurret, han svarede dog blidt.
''ja det mit territorium, og det har jeg muligvis, men du kunne bare have spurgt om du måtte komme forbi? det jo ikke fordi det betyder alverden''
han lød blid og høflig, han havde dog bemærket hun kiggede varsomt på ham, men han tog det ikke så tungt, han trak bare på skulderne, og smilede venligt til hende, imens han roligt hørte hun stoppede med og knurre af ham, og han klukkede venligt, og svarede blidt da han havde hørt hende.
''ja det er skam iorden, jeg tjekker bare når da sker ændringer omkring mit område hehe''
han lød blid og venlig, besvarede hende's smil med et venligt smil, imens han roligt så hende's hale vifte venligt, han hørte hende og svarede med et venligt grin.
''helt iorden, skulle bare tjekke hehe det gør ikke noget, men tja hvem ved? kunne sku være hehe''
han lød blid og venlig, og hørte hende sukke, han klukkede venligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:40

Hun smilede til ham og sagde ''Jeg Føler mig meget tryg i dit nærvær'' hun smiler til ham og siger så ''ja det kunne jo ha været en fjende der ville prøve og overtage dit territorium'' hun kigger op på stjernerne igen og siger i mens ''Håber i har det godt der oppe for jeg savner jer her nede'' hun fælder let en tåre og tørre den væk med den ene pote og kigger han på ham og siger venligt ''jeg er Shiwa og det er da rat der kom en hen jeg kunne snakke med men hvad hedder du'' Spørg hun venligt med venligt viftene hale

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:48

Han smilede venligt tilbage, gik roligt over og satte sig ned og så på månen så vel som himlen sammen med panteren, han hørte hende og svarede blidt.
''det gør de fleste, men det kan jo gå an hehe''
han lød venlig og høflig, og han klukkede glad da han hørte hende at nogen skulle overtage han's territorium og svarede med en venlig stemme, dog en stemme da skjulte en snert af en som havde dræbt så mange, at det bare var blevet et tal.
''hvis nogen havde prøvet på det, så havde jeg dræbt dem, og krævet mit område, mit territorium, mit hjem tilbage''
han lød høflig og venlig, imens han roligt så hende kigge op på stjernerne igen og han hørte hende og svarede mildt og meget blidt.
''jeg vil gætte på de har det bedre der oppe, selv om man savner dem, men tja man må tage det som det kommer, tror du ikke? en dag vil du blive genforenet med dem, og tja, så det nemmere og tænke på nuet, for og kunne glæde sig over fremtiden, tror du ikke?''
han lød mild og blid, imens han kærligt så sig omkring, han havde set hende's tåre, ville dog ikke gøre hende flov ved og lade hende vide han havde set det, og han så kærligt tilbage på hende og lyttede roligt, han svarede så blidt.
''rart og møde dig Shiwa, tja hvad kan man gøre? er en omvandrende snakke bjørn hehe, og jeg hedder Kuuma''
han lød blid og venlig, blinkede drillende med øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 1:06

Hun smilede ''Ja kan jeg næsten regne ud de gør da'' svare hun blidt og kigger stille på ham og forsøger og værre lidt sjov og sætte hendes hale foran hans næse og så kilde den lidt Hun kigger på ham og ligger ørene lidt bagover da han lyder som en der har haft en hård fortid ''Jeg ville aldrig prøve og over tage anders territorium men forsvare gerne mit eget med mit liv'' siger hun stolt og smiler venligt til ham ''men det så forståeligt nok man vil gøre alt for og få sit hjem tilbage ville jeg osse vis mit blev taget fra mig'' hun smiler let og kigger hen på ham og sætter sig op af ham '' jo jeg tror altid på jeg vil blive genforenet med min mor og far igen har jeg aldrig tvivlet på at jeg ville, Jeg ser osse mest på nu og her og ikke fortiden eller fremtiden'' Hun smilede let til ham efter hun hade sagt det ''det osse rart og møde dig Kuuma'' Hun smilede og lage sig ned ved siden af ham igen mens hun kiggede på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 1:17

Han smilede blidt tilbage og svarede venligt da han hørte hende.
''tja det skal da osse være plads til hehe''
han svarede blidt og venligt, han bemærkede dog hende's stille blik på ham, han klukkede dog ved hende's hale under han's næse, han bemærkede igen hende's blik, og så hende's øre lægge sig lidt bagud, og han sagde venligt og blidt.
''tja det da osse noget om, nord syd øst vest, hjemme altid bedst, og forstår dig, man skal forsvare sit hjem''
han lød blid og venlig, let eftertænksom, imens han roligt så op på himlen, han hørte hende og svarede roligt så vel som venligt.
''er fuld kommen enig med dig, nogen gange må man tage liv for og forsvare det man holder af''
Han bemærkede panteren sætte sig op af ham, og han lagde blidt sin hånd på den's ryg og aede den blidt, imens han lyttede til hende og svarede roligt igen.
''det osse en positiv tanke, jeg tror næppe jeg bliver genforenet med dem jeg har kær den dag jeg går bort, men hvem ved? måske gør jeg''
han lød blid og venlig, imens han kærligt aede panteren på ryggen, og roligt lyttede til hende og svarede lavt dog mildt og venligt.
''i lige måde Shiwa''
han aede hende blidt ned af ryggen imens han så rundt på natte himlen, nød den rene skov duft og roligt nød omfanget af sit hjem, så vel som selskabet fra panteren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 1:33

Hun kiggede blidt på ham og sagde '' Ja det skal der jo'' Og smiler venligt til ham hun grinte lavt af han grinede af et kildede under næsen ''ja det altid bedst og værre hjemme men jeg nyder dog og værre her sammen med dig'' Hun smiler let til ham ''Det da godt nogen er enige med mig ikke alle er men det da godt på nogen punkter og ville gerne sætte alt over styr for mit hjem'' hun kigger op på stjernerne og griner let over hun synds hun kunne se et mynster af en bjørn, hun slappede af mens hun kunne mærke hans hånd hen over hendes ryg, hun ligger hovedet ind over hans ene ben '' Jeg tænker altid positivt angåene min familie og det kan da sektens være du bliver genforenet med dem igen'' Hun smiler let til ham og ligger sin hale på han's skulder ''Jeg gad godt der var flere som dig så jeg kunne ha en og snakke med vis det var jeg hade brug for det'' Hun smiler til ham og nusser sit hoved op af hans ene arm og spinder lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 1:45

Han så blidt tilbage på hende, og svarede blidt.
''hehe yea, skal der''
han smilede venligt tilbage og grinte med hende da hun grinte med ham, så han tabte tråden i hvem da grinte med hvem, af hvad, eller i det hele taget, men han lyttede til hende og svarede blidt.
''det giver jeg dig ret i osse, og tja jeg nyder det osse, så vel som jeg nyder og rejse rundt, men tja det kommer som det gør hehe''
han lød blid og rolig, han smilede blidt tilbage, svarede hende blidt.
''hvis man ikke beskytter sit hjem og sine kære, hvorfor så overhoved rejse sig op fra asken, for at kæmpe videre?''
han lød rolig og eftertænksom, imens han blidt så på Shiwa og roligt aede hende blidt ned af ryggen, og så op på stjernerne, han mærkede hende lægge et hoved over han's ene ben og han strøg hende blidt ned af ryggen, imens han blidt lyttede til hende og svarede blidt.
''det osse en god ting, og tja måske gør jeg det, hvem ved?''
han lød blid og venlig, han strøg hende blidt over ryggen, mærkede hende's hale på sin skulder, og han klukkede muntert og svarede blidt.
''da kun en som mig, hehe, på en måde, men tja det skal nok gå''
han lød blid og venlig, aede hende blidt ned af ryggen imens han mærkede hende nusse sit hoved imod han's arm og spinde lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 2:02

Hun kiggede på ham ''ja det jo det'' og hun smiler til ham hun tænker lidt for sig selv og så kiggede hun blidt ham på i øjne, ''Ja nu har jeg så ikke rigtigt været ude og rejse har altid levet i skoven her og kender skoven ud og ind nu'' Hun kigger sig lidt om ring og begynder og hører fule sang fra træene og ligger hovedet ned og lytter stille til fuglenes sang, Hun kigger på ham igen ''Ja det der noget om det du siger der, Der ikke noget i at give op det er det man aldrig skal for det er bare dårligt og gøre'' Hun smiler blidt til ham hun spinte mens hun blev nusset af ham og smile let ''Jeg regner da stærkt med du nok skal møde dem igen'' svarede hun blidt og smilede til ham ''Ja der jo sådan set kun en af hver i denne verden men sådan er livet og det man så kan er og se lyst på tingene'' svarede hun men hun hørte fuglene synge videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 11:35

Han kiggede blidt tilbage og svarede hende med et smil imens han tænkte lidt.
''mhmmm hehe''
han lød blid og drillende, imens han roligt smilede og tænkte lidt for sig selv, han hørte dog hun aldrig havde forladt skoven, og han så ud til og tænke lidt før han svarede.
''det havde måske osse været en god ide ikke og gøre, i mit tilfælde hehe''
han så sig omkring da han hørte fugle, han trak på skulderne, han strøg bare Shiwa blidt videre på ryggen imens han roligt så sig omkring, og han så roligt ned på Shiwa og svarede hende så blidt.
''hehe ved jeg, og tja at opgive er aldrig en god ide, men tja det skal nok gå tror jeg nok hehe''
han lød blid og rolig imens han så op på månen, lyttede roligt til Shiwa og han svarede muntert.
''måske gør jeg, måske gør jeg ikke, det må tiden vise, hehe''
han klukkede muntert imens han blidt strøg Shiwa over ryggen, og roligt så sig omkring, han smilede blidt tilbage til hende og svarede venligt.
''det er da nemlig hehe, da måske flere som os, men aldrig flere som dem vi er, hehe, og tja se lyst på tingene er altid en positiv holdning hehe''
han klukkede muntert imens han lyttede til fuglene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 14:32

Hun kiggede stille op på himlen og kunne se det var ved og blive morgen og kigger på Kuuma med et blidt smil ''Ja nemlig'' svarede hun ham blidt og nussede han ene kind med sin hale, Og smilede venligt ''Hvordan kan det værre'' spurgte hun ham hun kiggede nysgerrigt på ham men hun drillede ham lidt med hendes hale, og grinte let ''det godt du ved det ikke er godt og opgive, man skal bare vente og se'' Hun smilede til ham og tænkte på hvor smukt fuglene sang ''Jeg håber vært fald på du møder dem du har kært igen for det burde alle ha en mulighed for'' hun lød meget venlig mens hun sagde det og smilede let, ''Ja det jo det, Ja der nok flere af vores art men igen der ens, Jeg ser osse lyst på tingene jeg er meget positiv angåene folk eller ligne'' svarede hun ham venligt med et lille smil, hun begyndte og slappe helt af på han ene lår men hun kunne se solen stå op over horisonten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 14:51

Han kiggede stille op på himlen, smilede roligt imens han så det var tæt på morgen, han så roligt på Shiwa og sagde intet, da han ikke kunne finde på noget og sige, han aede hende dog blidt ned af ryggen, imens han roligt så op på himlen, og han besvarede hende's smil og hørte hende, svarede venligt.
''jeg har gjort nogle dumme ting igennem mit liv hehe''
han lød rolig, imens han tænkte på nogle af de ting han havde gjort, og så roligt på Shiwa da hun snakkede til ham, og han svarede venligt.
''det ikke smart og give op, fordi så kan man ikke kæmpe videre''
han klukkede glad og muntert imens han roligt så op på solen som var ved og stige op på himlen, han skævede blidt til Shiwa og svarede hende muntert og venligt.
''hehe yea, da er et par stykker af vores art, jeg tager det dog som det kommer, men tja måske kan jeg en dag finde et andet sted end skoven som mit hjem''
han lød efter tænksom så vel som glad imens han roligt kiggede på Shiwa med et venligt blidt smil, aede hende stadig ned af ryggen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 15:16

Hun kiggede stille op på kuuma og tænkte lidt for sig selv mens hun kiggede op på himlen som langsomt begyndte og blive blå, hun begyndte og sætte sig op af ham igen, ''Jeg har ikke gjordt dumme ting i min fortid ud over en ting og det var og angribe en troldmand ved en fejl'' hun sukkede og kiggede ned i jorden og tænkte tilbage på den gang troldmanden forbandede hende, Hun kiggede stille op på kuuma og smilte let til ham ''jeg har heller aldrig tænkt mig og give op jeg vil kæmpe for det jeg holder af til mit sidste åndedragt'' sagde hun venligt og smilede let til ham ''ja der nok nogen stykker men synds aldrig rigtigt jeg kommer forbi nogen mere, ja har osse altid drømt om og måske bo et andet sted ind i skoven men jeg føler mig mest tryg her med de omgivelser jeg har haft vokset op med, og man må jo tage alt som det kommer lige som og møde andre i denne skov'' Svarede hun blidt til ham hun sagde dog ''Jeg er nød til og skifte form før solen står helt op ellers skal jeg gå ind i skoven igen for ikke og over ophede'' Hun kiggede blidt på ham og bed ham så blidt i det ene øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 15:23

Han så stille tilbage på Shiwa, med et blidt smil, og skævede op på solen som var steget godt op, og han lyttede roligt til fuglene, slappede af da hun satte sig op af ham, han aede bare videre på hende's ryg, og lyttede til hende, svarede hende blidt.
''tja det lyder ikke så slemt, når man tænker hvad jeg har gået og lavet hehe''
han lød blid og venlig, imens han roligt aede Shiwa på ryggen da hun sukkede og kiggede i jorden, hun tænkte nok på episoden, han sagde dog intet, trøstede hende bare ved og aede hende på ryggen, og roligt lyttede han til hende og svarede blidt.
''tja jeg må give dig ret, jeg føler mig osse mest tryg i skoven, og bare området generalt, og da kommer jævnligt forskelige typer forbi i skoven, så er ikke ensom så ja hehe, det er dog altid rart og møde en ny hehe''
han lød rolig og glad, imens han roligt aede hende på ryggen og så drillende på hende og klukkede muntert.
''det derfor jeg ikke er i form, jeg ville dø af hedeslag hehe''
han klukkede drillende, han så dog venligt på hende da hun bed ham i øret og sagde venligt.
''hehe jeg har en mage, så ingen sjove ting, hmm?''
han lød høflig og venlig, aede hende dog blidt på ryggen for og vise det ikke var ondt ment.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 15:47

Hun kigger stille op på ham og lytter ´til ham og svare blidt tilbage ''Nej det kan vel ikke være så slemt som det du måske har gjordt, men jeg gad dog stædig godt jeg ikke kom til og angribe den troldmand'' hun smilede blidt til ham og nussede hendes ansigt op af hans og spinte lavt mens hun gjorde det, hun smilte venligt til ham mens han nussede hende på ryggen ''Ja jeg synds det bedst og være i omgivelser man kender ind et helt fremmed sted, Og det da godt du møder masser af menesker eller ligne det gør jeg nu ikke siden jeg sjældet der andre tæt på min hule siden den er længer inde i skoven ind du er her, men jeg kan godt lide og møde nye vis jeg får en mulighed for det'' Hun smilede venligt til ham ''ja det så forståeligt nok nu du jo osse en stor bjørn i forhold til mig'' hun kiggede stille på ham og sagde stille men lidt frækt i stemmen ''Tror du ikke jeg viste det jeg har altså en farmragene lugtesans og kunne da godt lugte du hade en, Jeg bed dig bare i øret af hen venlighed'' Hun smilede stort og gik ind i skyggen og skiftede til meneske form og tog alt tøj på osv hun hade lagt der hun kiggede op i luften og kunne se en flok fugle flyve forbi over hendes hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 15:57

Han kiggede kærligt tilbage på hende, og smilede blidt, svarede hende så blidt.
''tja hvordan kan man måle om hvor godt og skidt det er? tja ved jeg ikke selv hehe, men man skal ikke bruge nutiden på og ærgre sig over fortiden''
han prøvede og lyde vis, selv om det virkelig ikke var noget for ham, men han klukkede bare muntert, imens han roligt så på Shiwa og aede hende blidt på ryggen, lyttede roligt til hende, og han svarede hende blidt, lyttede dog osse til hende's spinden.
''tja det er osse okay nok hehe, og tja at være omgivet af et fremmede sted er ikke lige mig, kan dog godt lide og møde nye mennesker hehe så vel som andre væsner, det er altid en rar ting, og forstår godt det rart og møde nye folk''
han klukkede muntert og drillende, imens han roligt aede hende på ryggen, eftertænksomt, og han svarede blidt.
''hehe ja jeg er en stor bjørn hehe''
han klukkede glad og muntert, imens han blide aede hende på ryggen, han hørte hende, så vel som det små frække i hende's stemme, og han klukkede muntert og roligt, svarede blidt og høfligt.
''hehe jo det tror jeg at du kunne lugte, du er jo en panter, men tja for os bjørne, så at bide i øret, en sex invatision, hehe, ved dog ikke om du vidste det, eller om du først fandt ud af det nu hehehe''
han så hende gå ind i skyggen for og skifte til menneske form, han kiggede høfligt væk og så hende lægge sig ned for og kigge op på en flok fugle, og han klukkede bare muntert.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 16:30

Hun kiggede blidt op på ham ''Ja det kan man vel godt, Nej ved jeg godt men gør jeg nu alligevel lidt ind i mellem'' Svarede hun ham med et blidt smil hun kiggede ud på trærene og sagde så ''det dog alligevel en smuk skov vi bor i og ville for alt i verden ikke se den forsvinde'' Hun kigger på ham med et lille smil på læben og svare ham med blid stemme ''Ja det jo fint nok, jeg kan godt føle mig lidt utryg vis jeg er omgivet af for mange jeg lige pludselig ikke kender, men jeg kan godt lide og møde folk lige som dig som man bare stille og roligt kan snakke med'' Hun smilede blidt til ham ''Ja det kunne jeg næsen gætte du vært fald 1-2 hoveder højere ind mig'' Svarede hun med en glad stemme og smilede til ham ''Ja det kunne jeg jo osse jeg er jo et katte dyr så det vil sige jeg vært fald kan lugte ting beder ind en bjørn som dig selv om du osse har en god lugte sans angåene og finde hvor fisk er osv, jeg viste så ikke lige det var en sex invitation hos bjørne siden du er den første jeg har mødt her inde i skoven har set andre bjørne her men jeg var bange for og snakke til dem, Men fandt da ud af det nu'' Svarede hun ham med en blid stemme men hun grinte let, Hun lå med alt sit tøj på og sadge stille ''Jeg elsker og værre lige det her sted der så dejligt fredlig hun smilede lidt for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 16:47

Han kiggede blidt tilbage og svarede hende venligt.
''det skal da osse være plads til, da det gør nutiden tåelig, og det skal nok gå, fordi da vil altid være nogen til og lette en's sorg''
han lød blid og venlig, imens han roligt kiggede rundt med et lille smil, han lyttede dog til hende, og han klukkede muntert, dog trøstene, da hun sagde hun var lidt utryg ved for mange.
''tja det kender jeg så ikke, da jeg har været i hæren, men kan dog godt føle mig utryg hvis da er overhoved ingen kendte dufte, lyde, eller noget, så bliver jeg rimelig urolig, men nogen gange må man tage det som det kommer og slappe af''
han lød blid og venlig, besvarede hende's blide smil med et kærligt strøg over hende's ryg, og lyttede fortsat til hende, og kom med blide smil til hende imens, han med en klukken da hun sagde han var 1 2 hoveder højere end hende og han svarede venligt.
''ja det er jeg nok, er en pænt stor bjørn, men det jo osse fint nok hehe''
han hørte hende's glade stemme og svarede hende blidt med en venlig stemme.
''tja det er jo så osse fair nok, og ja i katte dyr har bedre lugte sans end os bjørne, selv om vi bjørne har flere muskler, forude overlevelses natur sans, da vi lettere tilpasser os de fleste omgivelser, dog gør pantere osse, men ikke i så stor stil, og tja det okay du ikke vidste det at det var en sex invitation, så tja det er fint nok, og er osse den eneste bjørn, i hvertilfald i dette område hehe, og det er osse okay nu, og tja så har man lært noget nyt''
han smilede blidt til hende, kom med et lille grin så vel som en glad klukken, han så roligt rundt omkring, imens han roligt strøg Shiwa over ryggen, han nikkede dog bare enig til Shiwa da hun sagde hun elskede og være det sted her, og han smilede bare blidt til hende og til sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 17:20

Hun kiggede på ham og svarede venligt
''Ja det jo det der skal ellers er alt jo kedeligt, ja det jo det, ja det går nok ja det jo det''
Hun smilede venligt til ham og tænkte lidt for sig selv hun kiggede op og begyndte og smile pga hun så en sky der linde et skib, ''Der vi jo alle forskællige, ja når man har været i hæren så vænner man sig jo til og værre sammen med mange man ikke kender men man begynder og lærer og kende, Ja det jo så det vis man kommer ud i et miljø hvor man ikke kender duftene eller omgivelserne eller ligne'' hun smilede let til ham og begyndte lige pluslig og værre mere på vagt siden hun synds hun hørte noget hun ikke hade hørt før i skoven, hun hoppede op i et træ for og se efter hvad det var, men hun kunne ikke se det så hun tænkte det nok ikke var noget farligt, ''Ja det vært fald støre ind mig når du en bjørn så det jo logik'' hun smilede til ham og gik hen til et lille vandløb hun så i nærheden og tog sig noget og drikke ''Ja vi kan lugte vis der noget på færre i nærheden som fraeksempel en fjende eller ligne, Ja i bjørne er jo store og stærke du og ikke for og lyde dum men i tænker ikke hele tiden over hvad i laver men jeg tror du er en der gør, Ja i er gode til og tilpasse jer til jeres omgivelser jeg synds ikke altid jeg er så god til og tilpasse mig men jeg gør altid mit bedste, Ja nu har jeg jo ikke set andre bjørne gøre det på hinanden så viste ikke hvad det ville betyder og bide dig i øret, men ja du har ret så har man jo lært noget nyt idag, Det gør man sådan set hverdag'' Hun kiggede blidt på Kuuma og tog en hånd hen over hans hoved og nussede ham blidt mens hun smilede venligt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 12:27

Han kiggede blidt tilbage og svarede blidt.
''det har du ret i, det ville blive kedeligt hehehe''
han klukkede muntert imens han roligt så sig omkring, han så osse skyen, og klukkede bare mere, imens han roligt så sig omkring, han lyttede til hende og han smilede venligt tilbage, for at svare roligt.
''det er rigtigt, alle er forskellige, men man må tage det som det kommer, og tja hæren bringer gode minder og dårlige minder, men man lære en del ting der inde, som har været mig til god gavn''
han grinte muntert og klukkede drillende, imens han smilede blidt, han så hende dog være på vagt, han rejste sig op og så sig omkring, han kunne dog intet se, så han kiggede op på hende i træet, og satte sig ned igen, og han hørte hende, og svarede blidt.
''ja vi bjørne er nogle store lodne sataner''
han grinte muntert, imens han roligt så hende gå over til et lille vandløb i nærheden for og tage noget at drikke, han hørte hende og svarede klukkende.
''ja i kan dufte godt, men i er osse hurtige, dog vil i have svært ved og klare jer på områder hvor det kræver muskler som vi bjørne har, dog har vi bjørne svært ved og klare os på steder hvor det kræver fart hehehe, og ja vi er gode til og tilpasse os, da vi tit er de stærkeste haha, men det jo osse godt nok''
han klukkede muntert, imens han roligt hørte hende og han svarede drillende.
''jaaa du har lært noget nyt, hehe, det er altid en positiv ting hehehehe''
han klukkede drillende imens han roligt sad og så blidt på hende, og han gav hende et blidt klem om armen, ikke for og være irriterende, bare for og drille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 12:58

Hun kiggede op i luften og smilede let ''Ja det jo det'' Svarede hun venligt hun lage sig net på græsset og så en lille mariehøne og kigger på den og tog den så op på sin ene finger og sagde så ''Marie, Marie marolle flyv op til vor here og beg om godt vejr morgen'' Hun smilede men's hun så mariehønen flyve sin vej og kiggede så på Kuuma og svarede med en venlig stemme ''Ja jeg synds det bedst og værre forskællige ind alle er ens, Og ja man skal tage alt som det nu kommer og se hvad der så sker, og ja når man har været i hæren som du har lærer man jo en masse nyttige ting der kan værre til god hjælp'' Hun kiggede ned i græsset og fandt en lille blomst og kiggede lidt på den, hun vente dog hovedet mod kuuma igen og svarede ham med en venlig stemme ''Ja i er nogen store nogen men i er osse dem der har det største hjerte (følesses messigt)'' hun kiggede stille op i luften og begyndte og nynne en lille sang hendes mor hade lært hende ''Ja vi har faktisk tæt på verdens bedste lugtesans elefanter har dog en meget beder lugtesans og dem kan vi slet ikke måle og med, Ja vi meget hurtige vi kan forsvinde hurtigt ude i en skov mest pga vores sorte pæls, Ja der har vi et problem men vi kan godt forsvare os vis det kommer til stykket så har vi vores lange klør og støre tænder og så har vi vores hurtighed med os så vi kan undgå og blive ramt, Ja i bjørne ville ha det svært ved og fange en kanin siden de er meget hurtige men i er formidable til og fange fisk, Ja i kan sådan set tilpasse jer til den stirosjon i nu står i og så lever i efter det og så har i jo tilpasset jer, Ja i er den stærkeste her ude i skoven men vis der lige pludselig kom en elefant så hade hen jo en stor fordel siden den vært fald er 1 gange mere din vægt som bjørn og så har den tyk hud men jeg tror nu ikke der lige pludselig kommer en elefant her inde'' svarede hun ham og smilede venligt til ham efter hun hade svaret ham og kiggede rundt på treerne i nærheden og kiggede så op hvor hun så en stor ørn ''Ja det jo det man skal jo ind i mellem lærer noget nyt i forhold til og overleve og møde nye mennesker/væsner, Ja det jo positivt'' sagde hun venligt til ham og kiggede lidt på ham da han tog fat i armen på hende men hun kunne se på ham det var bare for og drille lidt så hun tog sin anden hånd og prikkede ham drilleene på næsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 13:15

Han kiggede roligt op i luften osse, smilede roligt venligt, han nikkede til svar, og han så hende tage den lille mariehøne op, for og sige den underlige vise, han klukkede bare muntert imens hun holdt mariehønen på sin finger, og for så at se den flyve væk da hun var færdig, og han spurgte blidt.
''tja tror du vi får godt vejr imorgen?''
han lød blid og venlig, imens han lyttede til hende og svarede så bare roligt.
''hehe ja alle er forskellige, tager man alt som det kommer, så bliver man ikke så tit overrasket, og jeg lærte en del ting i hæren''
han klukkede muntert og glad, imens han roligt så hende kigge på den lille blomst, han lyttede så til hende og så blidt på hende, han hørte hende og svarede venligt.
''tja store hjerter har vi vel et eller andet sted haha''
han klukkede glad og roligt, han lyttede dog roligt til Shiwa nynne den lille sang, og han brummede muntert til svar da han havde hørt hende.
''tja det er skam rigtigt nok, og elefanter smager osse godt hehe, og det er så rigtigt nok at takke være jeres sorte pels så kan i lettere gemme jer i skoven, men det gør osse at i har problemer andre steder når da lys hehe, og tja ja i har skarpe klør og tænder, men det ikke til meget hjælp over for en bjørn i kamp, hvis man er alene, og ja vi ville have svært ved og fange kaniner, jeg spiser dog ikke kaniner eller jager dem, og ja vi har nemt ved og tilpasse os, og ja osse at fange fisk, jeg kan godt lidt fisk, men personligt kan jeg bedre li rådyr, men det jo afhængig af hvad man kan lide hehe, og ja jeg ville dælemene undre mig hvis da kom en elefant valsende igennem skoven, og ja de har en tyk hud, men et solidt slag her eller der, kan stadig gøre stor skade, trods tyk hud eller ej hehe''
han lød blid og venlig, imens han kiggede rundt, og roligt så ørnen oppe på himlen og han svarede klukkende.
''med positivt kommer positivt hehe''
han vidste ikke rigtig hvad han ellers skulle svare, og han så bare venligt på hende, og han grinte højt og muntert da hun prikkede ham drillende på næsen.
han

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum