Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )
Tja man har da lov og håbe på det bliver godt vejr i morgen''
Sagde hun blidt tilbage til ham men hun stille kiggede op i luften og stille lukkede øjne og slappede af.
''Heh ja det er alle da, Og ja synds det er beder og tage det som det kommer i stedet for og sige alt er umuligt, Nej bliver man vel ikke når man er trænet til det''
Hun kiggede stille hen med skoven og bliver helt stille fordi hun synds hun så sin far og begynder og gå der hen i mod men der var ingen, hun gik stille tilbage til kuuma og satte sig ved siden af ham.
''I har store hjerter angåene med og lukke nogen ind på jeres territorium ligesom du gjoder med mig''
Svarede hun ham venligt og kigge stille ned i jorden men's hun tænkte på det hun så.
''Ja de har jo osse skarpe stødtænder der saksens kan gå gemmen dig men det osse kun vis man truer dem eller gør dem vrede, Jeg har nu aldrig smagt elefantkød så det ved jeg ingen ting om jeg tror nu heller aldrig jeg ville angribe en vis der var en der kom ind i skoven jeg ville åbent lyst ikke ha en sjangse mod den alene, Ja vi jæger nu osse mest om natten eller så er vi oppe i trærene om morgen eller disideret når der sol sidder vi der oppe og lure efter et let bytte, eller så slapper vi bare af, Ja har vi og vi ved da godt vi ikke har en sjangse mod en bjørn siden i er meget støre ind og og meget stærkere jeg ville aldrig prøve og ligge mig op mod en bjørn sær ikke vis det var i kamp der tror jeg bare jeg ville bruge min hurtig hed til og komme væk der fra, Nej det jo så det der har alle hver deres smag jeg har haft smagt rådyr kød og ja det smager da meget godt men jeg ville nok gå efter ungerne jeg ville ikke ligge mig ud med et voksent rådyr, Jeg elsker osse selv fisk men jeg har meget svært ved og fange dem, Ville da osse glo noget vis der lige pludselig kom en elefant her i gennem skoven, Og det handler ikke bare om et par enkle slag det handler om mange 100 slag før man får lagt den ned dens hun er 5 cm tyk så jeg ville max give den nogen ar uden på huden vis det var mig selv om jeg aldrig ville røre den altså du ville nok kunne ligge den ned selv når du er en meget stor bjørn men ville dog sige man skulle værre flere om det''
Hun lød meget venligt mens hun sagde det til ham og kiggede på ham
''Ja når man er positiv kommer der kun positive ting ud af det''
Svarede hun ham venligt med et lille smil på læben.
Gæst- Gæst
Sv: a panter, on my territorium? ( JacquelineMus )
''yea det ville være skønt''
han lød venlig og munter, imens han roligt skævede op til himlen igen, og kom med et blidt glad suk, og han skævede over til Shiwa da hun snakkede og han svarede blidt.
''hehe det er rigtigt, og det godt at træne, så mærker man musklerne arbejde så vel som adrealinen''
han lød glad og munter, han så rundt i skoven og lagde sig ned på stenen imens han sukkede glad og roligt, klukkede muntert imens han osse skævede til Shiwa, da han hørte hende og han svarede muntert.
''det rigtigt nok, hehe''
han så glad og rolig ud, imens han roligt lyttede til Shiwa's lange forklaring og han klukkede bare til svar, mest fordi han ikke vidste hvad han skulle svare, men han endte dog med og sige blidt.
''tja det altid godt nok hehe, i er hurtige, vi er stærke, i jager om natten, vi jager om dagen, så ja forskeligehed dog accept, hehe det altid rart, og ja elefanter's hud er stærk over for jer, men da forskel igen hehe''
han lød ikke ubehalig eller noget, bare munter og glad, imens han så venligt på Shiwa og svarrede klukkende.
''yeps giver jeg dig ret i''
han så blidt på hende's smil og svarede kærligt, så dog roligt op på himlen igen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Nice to meet you//JacquelineMus//
» Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata