Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Jacquelinemus, nothing is what it seems. EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Jacquelinemus, nothing is what it seems. Voteba13Jacquelinemus, nothing is what it seems. Voteba14Jacquelinemus, nothing is what it seems. Voteba15 
Jake
Jacquelinemus, nothing is what it seems. Voteba13Jacquelinemus, nothing is what it seems. Voteba14Jacquelinemus, nothing is what it seems. Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Jacquelinemus, nothing is what it seems.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Jacquelinemus, nothing is what it seems. Empty Jacquelinemus, nothing is what it seems.

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 21:19

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Påklædning. Resten er beskrevet//

Mione sad på en sten og kiggede udover den flotte flod som strømmede afsted langs landskabet, vandet fulgte strømmen med en beroligende lyd som gjorde det så dejligt afslappende af sidde nettop der hvor hun havde sat sig. Harmoni lagde under et træ for at undgå middags solens skarpe stråler på sig. Mione sad derimod i solen og smilede for sig selv, hun følte sig rigtig godt tilpas. Hun nød hvordan vinden omfavnede hendes krop, når de lette vindpust kom ind over hende. Og blæste bildt i hendes hår, en vidunderlig fornemmelse. For så var hun sikker på at hun var i live, det var altid godt at være klar over. Inderst inde vidste man det altid, men man kunne være bange for at dagene skulle være talte.. Var man ikke? En pludselig puslen i nogle buske fik hende til at vende blikket imod lyden, en anelse mistænk som.. Men ellers ikke.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Jacquelinemus, nothing is what it seems. Empty Sv: Jacquelinemus, nothing is what it seems.

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 21:30

Shiwa sad i busken og kiggede ud på dem i sin panther for hun lå ganske stille og besluttede sig for og komme ud af den for og tage noget og drikke fra søen hun gik stille forbi Mione og kiggede stille på hende hun brølede blidt siden hun viste hun ikke kunne forstå hende hun gik hen og ladge sig ved flodbreden og kiggede ned i vandet for og se om der var nogen fisk.

Gæst
Gæst

Jacquelinemus, nothing is what it seems. Empty Sv: Jacquelinemus, nothing is what it seems.

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 21:48

Mione så på panten som gik ned til flodbredden, og fulgte den opmærksomt med øjnene. Samme gjorde Harmoni som blev mere opmærksom ved at et rovdyr var trænget tæt på dem. Mione lagde hovedet lidt på skrå og smilede til panteren, hun ville jo intet ondt gøre den overhovedet. Solen varmede dejligt på Mione's hud, det var en perfekt sommer dag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:03

Shiwa kiggede på mione og begyndte og skive i jorden ''Jeg hedder shiwa hvad hedder du'' og flyttede sig lidt væk igen for mione kunne læse det shiwa sad stille og ventede på hun skulle svare hun sad stille og smilede let til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:07

Mione smilede bredt da der blev skrevet et navn i jorden, hun smilede til pantren.
"Mit navn er Mione og sølvmaren derover er Harmoni." Svarede hun venligt og førte en hånd op i hendes hår for at redde det igennem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:20

Shiwa smilede venligt til bage og skrev så i jorden igen det hyggeligt og møde dig mione og osse hyggeligt og møde harmoni og satte sig til og vifte venligt med halen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:26

Mione nikkede anerkendende til Shiwa, med et venligt smil.
"I ligemåde da." Svarede hun og lagde hovedet på skrå, med et kærligt blik i sine øjne. Harmoni lagde stadigvæk under træt og halvsov hun var altid på vagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:40

Shiwa smilede blidt til hende og lade sig stille ned og skrev igen ''Jeg gad godt du kunne forstå mig i min panther form'' så smilede hun til hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:42

Mione smilede stille.
"Ja det kunne være fedt." svarede hun og smilede stadigvæk venligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:45

Shiwa kigger stille på hende og skriver så i jorden man kan købe en spishel mikstur så man kan forstå dyrene i skoven, men jeg ved ikke hvor man får den henne har kun hørt om den fra jæger der har været her i skoven for og fange dyr''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:49

Mione smilede ind imod skoven.
"Hmm lad os se om vi kan finde ud af det. Ved at finde jægeren." svarede men muntert og smilede stadigvæk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:53

shiwa skrev ''ja men jægeren er nok i gang med og tjekke sinde fælder for og se om han har fanget noget og tror han er ved og blive godt sur over jeg tager nogen af hans fangster men jeg ved hvor han er'' Og så på mione og vise hende hen til en fælde med en død kanin i hvor hun så skrev i joden igen ''Han kommer her hen om ikke så længe''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 22:57

Mione nikkede stille til hende..
"Bare rolig, Han gør ikke nogen af os noget. Og hvis Han prøver stopper Hamoni eller jeg ham." svarede Mione mere alvorligt, dog med et venligt Nik. Hun kiggede på den døde kanin ganske kort.
"Man må jo finde mad hvor man kan."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 23:08

''jeg ligger ham da gerne ned for jer vis i vil ha det han forstår jo mig alligevel ikke og så kan du snakke med ham eller ligne'' skrev hun og kiggede på hende mens hun lagde sig ned mod jorden og var klar til og springe på ham ''Ja jeg finder det let og tage hvad han fanger men vil helst gerne selv fange det'' skrev hun med et lille smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 9:24

Mione nikkede atter ganske stille inden hun rejste sig op, da hun hørte en lyd. Hun kiggede på Hamoni som havde rejst sig op og kiggede ind imellem træerne med ørene lagt tilbage.
"JEg tror Han kommer nu." sagde hun roligt og vendte blikket tilbage på Shiwa.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 11:18

Shiwa lagde sig på lur og så jægern komme hen mod nettet hun hoppede hurtigt op på ham og fik ham let lagt ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 12:33

Mione kiggede på jægeren med et uskyldigt smil til Han lagde ned på jorden. Harmoni blev stående en hest som hende var meget sjælden. Mione så på jægeren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 13:04

Shiwa stod med den ene pote på han bryst og knurrede af ham hun tænkte Vis du så meget som rør hendes hest/søster er du dødsens og viste let tænder til ham for han vente blikket mod hende og skrev så til mione ''han vil tænke på og fange din søster/hest jeg kan se det i hans øjne'' og stod stille og kiggede på mione

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 13:18

Mione blev en smule vred da hun læste blev skrevet hun kiggede på manden og førte sin evne ud på ham til Han skreg i ulidelige smerte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 14:19

Shiwa tyggede ham ned i jorden men mione gjoder det mod ham han var dog nød til og ignorere hans skrig af smerte og satte sine klør på han ene bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 14:33

Mione stoppede sin evne og tog en dyb indånding. hun tjekkede hans lommer for at finde gevinster dog fandt hun kun en lille flaske med noget væske i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 14:49

shiwa kiggede på mione og lugtede til flasken og skrev ''jeg tror det den jægerne her i skoven har snakket om med du så kan snakke med alle skovens dyr vis man drikker det, men vis man drikker det hele så kan man snakke med alle dyr til evig tid'' hun lugtede til jægern og kunne lugte han ikke hade drukket noget hun satte sig ned og ventede på mione svarede hende med et lille smil på læben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 15:11

Mione så lidt på væsken og så på Det der blev skrevet på jorden.
"Så hvis jeg drikker det kan jeg tale med dig og skovens andre dyr?" hun åbnede flasken og duftede lidt til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 15:20

Shiwa skrev til hende ''det ved jeg ikke har kun hørt rygtet om den mixtur, Men hørte osse en gang jeg var lille at min mor sagde det kun en med et rent hjerte og en der ikke vil dyrene undt der kan forstå dem når hun/han har drukket mixturen'' hun smilede let til mione

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 15:25

Mione nikkede stille, Mione var alt andet end ond. Hun var helt ren i sin sjæl og hjerte. Hun sank en klump og drak så væsken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum