Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Voteba13Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Voteba14Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Voteba15 
Rafaela
Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Voteba13Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Voteba14Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Voteba15 
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus)

Go down

Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Empty Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 15:20

Tid: Aften
Sted: En kro
Omgivelser: Lettere befolket
Vejr: lettere overskyet

Det var aften, og solen var lige så stille begyndt at gå ned, hvilket gjorde at dens stråler fik de få skyer der nu engang var på himlen, til at få en pæn rød farve. Ikke mange gav sig tid til at beundre dette smukke syn, og kunderne på en kro lige i udkanten af the forest, var langt fra en undtagelse. De havde mere travlt med at komme ind og hygge sig, få sig en skvært over glasset af hvad de kunne holde til, og i flere tilfælde var der nogle der bare håbede på, at en slåskamp måske ville blive startet.

Dog var der en der havde givet sig tid, til at se op på himlen før han var gået ind på baren. Dog havde ingen lagt mærke til ham, fordi han havde gået i en andens skygge da han kom ind, og lige nu sad i kroens mørkeste hjørne, med sine 2 kæmpe sværd på sin ene side, hætten på hans blå rejsekappe over hovedet, og en drink foran ham. Det havde lykkedes ham at dæmpe sin aura, så ingen noterede sig af at han i virkeligheden var en dæmon, og det gjorde lige som at ingen overhoved tog notits af ham.

Dust så roligt rundt i baren, og selvom der havde virket forholdsvis roligt da han kom, så var der nu noget der var begyndt at gå ham på nerverne. Lyden af en bande på 4 fyre, der stod og fyrede alle mulige perverse score sætninger af, mod en hver kvinde der kom ind, og ud af baren, og der skulle snart ikke meget til før han mistede besindelsen, af at høre på deres lort og gejl.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Empty Sv: Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 15:37

Beklædning: En lang sort kjole der gå til knæene med sorte sko

Shiwa Kom gå-ene ude i skoven og var på vej hen mod kroen, Hun så dog den smukke ud sigt iden hun gik ind på kroen, Hun satte sig oppe i baren og bestilte en drink til hende selv, Hun sad stille og roligt og drak den da 4 store fyre kommer hen til hende og siger
''Hvad så smukke er du en fræk sag''
Shiwa kiggede dumt på ham og svarede
''Hvor meget har du lige drukket her i aften og gik sin vej''
Men en af de 4 mænd tog fat i hendes arm og sagde
''Du er en fræk sag''
Og kiggede på hende med lumske øjne.
Shiwa råbte ''Så slip mig dog'' Og gav manden en lussing
Handen der i mod hold bare mere fast i hende så hun ikke kunne få væk fra ham.
Shiwa råbte igen men denne gang for og få hjælp med og komme af med den væmmelige mand.

Gæst
Gæst

Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus) Empty Sv: Dæmonen og den unge dame(Jacquelinemus)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:29

Der kom et kort ryg i mandens hænder der hold hende, og så var hun fri, men det blev så hurtigt efterfulgt af et rabalder, da manden ramte væggen med en hård kræft. Grunden til at dette skete, stod nu tæt bag Shiwa, med en udstrakt næve der var kommet ind cirka i samme højde som hendes mave. Det var Dust der havde angrebet, og han så æderspændt rasende ud da han så hende over skulderen, mod de resterende 3 der stod tilbage, og de fik ikke engang lov til at undskylde og gå deres vej, før han angreb igen. Nummer 2 fik en albue lige i maven, der slog alt luften ud af ham så han blev mere blå i bæret, end en smølf og krympede sig sammen på gulvet, og de 2 sidste fik en flyvetur lige ud af vinduet. Dust gik roligt hen til fyren, der lå og flød på gulvet og lige så stille fik vejret, og lossede ham i ryggen.
"Tag dine venner og skrid herfra!" sagde han roligt, hvorefter ordren lige så stille blev udført. Da fyren var gået ud af døren, med ham der havde ramt væggen under armene, begyndte kvinderne og flere mænd at klappe af Dust, mens han gik ned til sin plads, og kro ejeren der stod lige i nærheden af Shiwa, bad en af bartenderne om at lave en drink til Dust.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 17:12

Shiwa kunne mærke at manden slap hendes hånd, og hun kunne se at han lige pludselig gav helt slip på den, hun tog hånden til sig selv og kunne se hun hade fået mærker efter manden hade hold fast i hendes arm, Hun hørte radballet da manden ramte vægen og hun kiggede efter hvem der kunne ha gjordt det med så en stor mand, Hun kiggede bag sig og så en mand med en kappe over sit hoved, Hun når lige og se næven der var på strøelse med hendes mave, Hun så han bankede de 4 mænd 1 efter 1 og hun tænkte *Hvordan kan han værre så stærk* Hun kiggede længe og da han var fartig hørte hun at alle på kroen klappede af ham, Mens hun så på ham som om hun hade set et spøgelse selv om hun var meget indponerret over han tævede det 4 mænd uden besvær, Hun hørte at kro ejern bad en af bartenderne lave en drink til ham, Mest shiwa stod stivnet men hun tænkte på hvordan hun kunne takke ham hun stod der i 30 sek og rystede på hovedet og gik så stille hen til ham ''Mange tak for du gav de 4 fyre en læresteg og hjalp en du faktisk slet ikke kendte, Men jeg hedder Shiwa'' hun ragte ham hånden for og hilse på mens hun smilede let til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 19:40

Hans øjne glimtede i skæret fra kroens belysning, da han kiggede op på hende, mens hun takkede ham, og nu kunne se at der ikke var noget tegn på følelser, i hans ravgule øjne. I stedet for at tage imod hendes fremrakte hånd, lavede han en gestus mod pladsen overfor ham.
"Sæt dig ned, og hold mig ved selskab, det er mig langt mere værd end et tak!" sagde han roligt, mens han trak hætten på sin rejsekappe ned, så hun kunne se hans ansigt, med den blege hud, og det tykke røde ar der gik ned over hans øje. Der var noget mystisk ved ham, og selv om hans øjne var følelsesforladte, så var de stadig smukke, og dybe nærmest hypnotiserende, som om man kunne forsvinde dybt ind i dem, hvis man tillod sig den frihed.
Bartenderen der var blevet bedt om, at lave en drink til Dust kom hen med den, satte den foran ham og sagde det var på husets regning, før han spurgte Shiwa om hun ville have noget.
"Mit navn er forøvrigt Dust!" præsenterede Dust sig roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 11:30

Hun kiggede stille tilbage, Hun kunne mærke på ham der ingen følelser var hos ham, Hun tog i mod hans gestus og satte sig så på stolen overfor ham.
''Jeg vil gerne holde dig med selskab''
Sagde hun venligt til ham, Hun så han tog hætten af hovedet, Hun så han var meget bleg og underede sig over hvorfor han var så bleg men tænkte hun ikke så længe over, da hun ser han store ar hun kigger længe på det men vælger dog og lade vær for ikke og værre uhøflig mod ham, Hun begynder der efter kigge ind i hans øjne men kan hun ikke længe for hun hade en følelse af hun var hypnoseret mens hun gjorde det.
Hun så bartenderen komme ned med han drink, Men blev fornærmet over han ikke spurte hende om hun ville ha noget da han var der nede, hun kigger ondt på ham mens han går tilbage mod baren, dog af ren venlighed vender hun blikket mod ham hun sad overfor ''Det hyggeligt og møde dig Dust'' Sagde hun venligt med et lille smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 18:35

Dust betragtede hende sætte sig ned overfor ham, og lagde roligt hovedet på skrå. Hans øjne studerede hendes udseende lidt, før han mødte hendes blik da hun så lidt hypnotiseret ud, af at se ham i øjnene, men da hun så ondt på bartenderen selvom han faktisk lige havde spurgt hende om hun ville have en drink, lagde han hovedet undrende på skrå ved at hun rejste sig, for at gå op mod baren. Idet hun vendte sig mod ham, og sagde at det var hyggeligt at møde ham, lavede han en bevægelse med hånden, der indikerede at hun skulle komme tilbage og sætte sig overfor ham igen.
"Kom nu her og hold mig ved selskab, du må gerne få den drink jeg fik gratis!" sagde han roligt "Jeg har alligevel allerede en drink, og det ville da være synd og skam, at lade den anden gå til spilde, især hvis den kan hjælpe til, at vi 2 kommer i snak!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 18:57

Hun satte sig dog igen ned foran ham men hade ikke hørt at bartenden hade spurt om hun ville ha noget, hun kiggede dog venligt på dust og sagde
''Ja undskyld jeg bare gik det var ikke min menig og gøre, men jeg vil da gerne ha din drink vis du tilbyder mig den, Jeg vil da osse gerne snakke med dig''
svarede hun med en venlig stemme, hun kiggede lidt ned i bordet og følte sig flov over hun gik væk fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 19:41

Dust lænede sig frem mod hende, da hun så flovt ned i bordet, placerede en pegefinger under hendes hage, og vendte hendes ansigt op mod Dust igen, så deres øjne kunne mødes. Hans smukke øjne glimtede i lyset igen, og der var noget meget roligt over ham.
"Vær ikke flov over dig selv, lad blot din personlighed skinde som solen, og vis mig hvor stolt du er over den du er!" sagde han roligt og lettere poetisk "Og ja jeg tilbyder dig min drink, tilgengæld for dit selskab, og jeg håber da du har lyst til at blive, når du når bunden af dit glas!" Et let smil kom fra hans læber, og selvom det var følelses tomt, virkede det stadig som en god gestus mod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 20:12

Hun løftede sit hoved da dust tog en finger under hendes hage, Hun synds dog stadig hun blev hypnoseret da hun kiggede ham ind i øjne, og denne gang kiggede længe ind i dem og faldt helt væk i dem ''jeg er ikke flov men jeg er bare bange for og værre mig selv bland nogen jeg kender'' Svarede hun ham ærligt, hun kiggede ham stædig ind i øjne da hun svarede ham igen ''Jamen mange tak, og jeg vil meget gerne holde dig med selv skab selv når jeg har drukket drinken'' svarede hun ham roligt med et lille smil, hun kunne dog ikke få sig væk fra og kigge ind i han's øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 10:27

Dust der vedligeholdte hendes blik, som hun virkede til ikke at kunne slippe, dannede et følelses forladt smil på sine læber, mens han roligt lænede sig tilbage på hans plads igen, og betragtede hende i et øjebliks tid, før han sagde noget igen.
"Fortæl mig så, hvad laver en yndig lille dame som dig, herude helt alene?" spurgte han roligt. Hans formulering var ikke valgt, fordi han betragtede hende som en uskyldig ungmø der skulle reddes, hver gang der var slemme mænd i nærheden, men var derimod valgt som en form for kompliment til hende, som han valgte at bruge for at skabe en behagelig stemning mellem dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum