Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Voteba13Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Voteba14Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Voteba15 
Jake
Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Voteba13Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Voteba14Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Jacquelinemus, nothing is what it seems.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Empty Sv: Jacquelinemus, nothing is what it seems.

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:00

Shiwa Kiggede på hinde og sagde ikke noget hun ventede og se om hun kunne hører fuglene der sad over hovederne på dem, Hun viftede venligt med halen og ventede på Mione skulle sige noget

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Jacquelinemus, nothing is what it seems. - Page 2 Empty Sv: Jacquelinemus, nothing is what it seems.

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:03

Fuglene snakkede, alle snakkede pludselig omkring hende.. Både høje men lave stemmer summede i hendes ører, der var ingen kvidren fra fuglene mere, det var stemmer. Mione kiggede på Shiwa..
"Det virkede jeg kan hører fuglene snakke." Svarede hun med et smil, det var fantastisk at hører dyrene omkring hende snakke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:18

Shiwa smilede til mione og sagde så til hinde med en blid stemme ''det da dejligt jeg forstår dig jo ude mærket om du drak det eller ej men jeg tror ikke du ville ha hørt andet ind jeg brølede vis jeg prøvede og snakke til dig før'' Hun viftede venligt med halen og smilede til mione

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:24

Mione smilede..
"Det helt fantastisk, utroligt.." Hun kiggede ned på jægeren, og så ham i øjnene.
"Hvad gør vi med ham?" Spurgte hun stille og kiggede op på Shiwa.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:29

Shiwa kiggede ned å jægeren
''Jeg kan bare flytte ham hen til indgangen til skoven her så er der nok en anden der finder ham, jeg er igen morder men jeg slår ham gerne ihjel vis han nærmer sig din søster/hest igen''
Hun sad stille og kiggede på mione

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 17:16

Mione nikkede stille og så på Shiwa igen.
"Okay, men Harmoni er kødæder og go i kamp. Så hun slår ham selv ihjel hvis han kommer for tæt på." Svarede hun med et smil, og kiggede på panteren som var foran hende. Mione rejste sig op og lagde hænderne på hver hofte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 11:34

Shiwa kigged op på hende ''Okay så det da rat sejt din søster/hest er kødæder det ikke mange steder man hører om det, okay så behøver jeg vært fald ikke bekymrer mig hun er jo en stor hest og ville nok gøre stor skade på dem der kommer for tæt på hende'' svarede hun hende blidt med et lille smil tilbage, Shiwa kigge op på hende mens hun hade lagt en hånd på hver hofte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 12:04

Mione smilede let, ja harmoni kunne passe på sig selv det vidste hun. De havde klaret sig selv i mange år uden hjælp fra andre, så de var stærkere end mange andre lige gik og troede.
"Ja hun er ret utrolig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum