Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Forget it //Reilly//
Side 1 af 2 • 1, 2
Forget it //Reilly//
Omgivelser: træer, en stor sø, træer, mange træer.
Tid: 06.17
Vejr: Diset, køligt, solen er på vej op.
påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
+ mørkeblå jeans og læderstøvler, der går til lige over anklerne, med lille hæl.
Evelynn stod og spejlede sig i den store sø, mens hun, med en hurtig hånd, lod fingrene køre gennem håret. Hun så sig tilfreds ned i søen, og vendte sig derefter om. Hun gik med langsomme skridt gennem skoven. Forbi træerne med den askegrå bark og de mørke blade. Over den fugtige skovbund. Under den triste himmel.
Sådan kunne Evelynn bedst lide det. Trist og mørkt. Mest fordi hun ikke rigtig havde glæde ved det "sjove" ting. Det var nu sådan hendes liv havde udviklet sig, efter den mørke fortid. Eller det var i hvert fald sådan hun huskede sin fortid, da alt glæden var blevet overskygget af mørket, efter hun var blevet et skyggevæsen.
Evelynn var nu havnet ved søen igen. Hun stod først og kiggede ned i det kolde vand, før hun tog støvlerne og læderjakken af og brættede bukserne op. Hun trådte langsomt ud i vandet og lod det omslutte hendes tær, fødder og ankler.
Måske ville man ikke tro det, hvis man stødte på hende nu, men hun havde engang været en sød lille pige, som ikke kunne gøre en flue fortræd, og ikke havde spor forstand på våben.
Nu slog hun ihjel for sjov, og kunne næsten ikke forestille sig, at man kunne have besvær med at håndtere et våben.
Hun smilede for sig selv og gik lidt længere ud i søen. Ringe dannede sig i vandet og det ramte hendes bukser, men det var Evelynn nu ligeglad med.
Gæst- Gæst
Sv: Forget it //Reilly//
Gæst- Gæst
Hun så ham an, mens han langsomt kom hen imod hende. Han lignede lidt sådan en fyr der kunne starte med at være sød og så bare blive en komplet idiot, hvis han ikke fik sin vilje. Men hun kunne vel ikke fortælle det ud fra hans udseende. Hvad lignede hun ikke også selv? En sød lille uskyldig pige, som ikke ejede andet end hårde ord i munden. Hah!
"Måske er det. Jeg kan ikke mærke kulde," sagde hun og lagde armene over kors. "Hvad laver du egentlig herude?" Hun var en lille smule betænksom, bekymret rent faktisk, men det kunne ikke ses. "Folk plejer ikke just at være vild med denne skov, da den er lidt af en, jaa, trist skov." Hun lod armene falde ned langs siderne igen. Egentlig var hun ikke vild med at se andre i nærheden af denne sø, da det var den selv samme sø, hun havde overladt sit dyrebareste eje til, men hvor skulle han også vide det fra? Det var jo ikke alle der kendte så meget til skyggevæsner, og deres svagheder, og det var jo heller ikke sikkert han vidste, hvad hun var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så ham gå ind mod bredden igen, men hun blev stående i vandet. Først da han spurgte, om hun ville med ud at svømme, begyndte hun selv at gå ind mod bredden igen.
Hun var ikke en af de piger, der valgte at se ham an, mens han klædte sig af. I stedet lod hun blikket rette sig mod hans ansigt. Hun havde på fornemmelsen, at han var ude på noget, men hun vidste dog ikke hvad det var.
Hun satte sig ved siden af sit tøj og så ham løbe ud i vandet igen. "Altså hvis du vil i seng med mig skal du bare spørge, i stedet for at prøve at smigre dig ind på mig, for det virker ikke. Svaret forbliver nej, uanset hvad." Det kunne da næsten ikke være andet. Sådan var alle fyre.
Hun regnede egentlig med, at han ville reagere på en eller anden måde, for så derefter at træde op af vandet og gå sin vej, men det så ikke ud til at være tilfældet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad vil du med den? Hvad er du prøver at opnå?" Hun lagde nu armene over kors og virkede igen kold. Hun havde ikke tænkt sig at bukke under så let. Heller ikke selvom alt tydede på det værste for hende. Hun havde ingen intuitioner om at gøre noget som helst af hvad han sagde. Man kunne kalde hende stædig, men hun ville bare ikke ødelægge sin stolthed. Ikke før der ingen anden udvej var.
"Hvad vil du? I seng med mig? Kan jeg så få min halskæde tilbage derefter, eller har du andre intentioner?" Selvom man hverken kunne se det i hendes ansigt, eller høre det i hendes stemme, var hun bange. Inderst inde vidste hun, at hun var i knibe. Hun var fanget. Intet at gøre. Ingen udvej.
"Jeg forstår godt, hvis du er ivrig efter at få fat i en kvinde. Det er der jo mange der er efterhånden. Men at du må bruge visse kneb til overtalelse, undre mig. Og så alligevel ikke. Jeg kan da godt forstå, hvis der ikke er så mange kvinder, som syntes om dig." Egentlig sagde hun det mest for at såre ham. For at få ham til at skifte mening. Hun kunne finde på, at bruge alle kneb, så længe hun bare selv forblev ude af fedtefaddet. Dog havde hun ingen idé om hvad hun hverken burde sige eller gøre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Interessant at høre om vores forskellighed egentlig. Du knepper løs og jeg... Jeg har ikke engang gået så langt til at klappe en fyr på skulderen, lige siden jeg blev skyggevæsen for 83 år siden. Det er endda lige før jeg vil gå så langt og sige, at jeg stadig er jomfru, men jeg har dog stadig været en lille dumdristig pige, som ikke engang turde sige sin far imod, men kærligheden kunne jeg sagtens udforske. Dog lægger det i fortiden, og jeg er blevet klogere. Kærlighed er spild af tid."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så ham true hende med at brænde halskæden igen, men hun blev ved med at bevare roen. Altså hvad var der også at blive bange for? Hvis han skulle bruge hende, ville det så ikke være dumt at slå hende ihjel?
"Du har ret. Hvem er ikke bange for at dø?" Hun slog ud med armene. "Altså selvfølgelig er der jo altid dem som vil dø for et eller andet, men lidt bange er man vel altid." Hun gik langsomt hen i mod ham. "Altså, nu ser det jo ud til, at jeg ikke rigtig kan lyve for dig, så hvorfor ikke bare sige det som det er?" Hun satte sig ned ved bålet, som var det blevet tændt for hyggens skyld. "Jeg kan bedst lide når folk ikke kan se, at jeg har svagheder. Hvilket du nu har totalt ruineret med den der sinds-læser-ting-evne eller hvad du nu kalder den. Lige meget. Jeg bryder mig ikke om at du truer mig, for jeg kan ikke lide, når folk skal bestemme over mig. Som du jo allerede ved, kører jeg mit eget show. Jo, jeg ønsker ikke at dø, for jeg kan rent faktisk godt lide at leve. Se folk komme til skade, glæde mig over at jeg ikke begår de samme dumheder som alle andre." Hun vendte blikket mod ham, for at være sikker på at han lyttede. "Og nu har du jo ligesom magten over mit liv, så der er jo ikke rigtig meget andet jeg kan gøre, end at give dig lov til at have den. Dog er der én ting, jeg bestemt ikke bryder mig om. Det er når du sammenligner mig med hende jeg var før. Det var fortid, og det er ting du bare skal blande dig helt uden om." Det sidste sagde hun lidt hårdt. Hun kunne ikke andet, for det pissede hende af, at han havde den magt over hende. Han vidste hvilke knapper han skulle trykke på, for at få hende til at gøre, som han bad hende om. Den måde han kunne se ind i hendes sjæl på, var bare ikke noget, som behagede hende. Slet ikke .
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik en omgang rundt om ham, med et smil på læben. Hun måtte indrømme, at han var pæn, selvom han ikke rigtig var hendes type. I hvert fald ikke den del af ham, hun havde set ind til videre. Men hvis hun absolut skulle være slave, så var han vel også en fin nok herre.
"Hvad med din kæreste? Hvad siger hun til, at du knepper løs med andre?" Hun havde dog lidt svært ved at forestille sig, at der fandtes en tøs, som var villig til at dele sin kæreste med andre, men verden hang jo også sammen på den mest forskruede måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lagde armene rundt om hans nakke og smilede sødt til ham. "Tale til dig med respekt vil blive en udfordring, men intet er bedre end en udfordring, vel?"
Langsomt begyndte hun at trække sine jeans af, og stod til sidst kun i undertøj. Hun lod blikket falde på Reilly, og man kunne nok se at hun undrede sig en smule.
"Får jeg nogensinde min halskæde igen?" spurgte hun stille. Hendes toneleje var en smule trist. Hun vidste jo, at hun ikke kunne skjule noget for ham, så hvorfor gemme sig bag facaden af hårde ord, når han godt vidste, at det bare var en facade. Hun følte lidt at han havde ødelagt hendes stolthed, hvilket han egentlig også havde. Hun havde ingen magt over sine egne følelser, og han kunne se direkte igennem hende, hvilket gjorde hende utryg.
//Så fik jeg endelig svaret... Har haft lidt travlt i denne uge, men nu er jeg hjemme igen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad med dig? skal du ikke også af med tøjet, eller hvad er meningen med det her?"
Selvom han lige havde fortalt hende, at hun ikke ville få sin halskæde tilbage, før hun opførte sig med respekt, forblev hun respektløs over for ham. Hvad så, hvis hun en dag gjorde alt hvad han ville have, hun skulle gøre, uden overhovedet at lade en lyd komme over læberne. Ville han så give hende hendes halskæde tilbage? Eller ville han bare finde på en eller anden undskyldning mere, for at beholde den, så hun kunne blive ved med at være hans slave til forevig tid?
Hun kunne gøre hvad han bad hende om. Men respekt ville hun aldrig få over for ham. I hvert fald ikke som han var lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun satte sig ned på sine knæ, og begyndte at spænde Reillys bukser op. Hun tog det stille og roligt, og lod være med at panikke over, at hun nu skulle til at lægge hånd på en af de mest ækle genstande hun i hele sit liv havde hørt om.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lod sin tunge glide frem mellem sine let adskilte læber, og ikke lang tid efter havde hun lukket munden om den.
Hendes tanker blev ved med at køre på, at det var det mest afskylige hun længe hade gjort. I sær også fordi det var ham. Hun brød sig ikke om ham, og havde ikke gjort det et eneste sekund siden han åbnede munden for første gang. Måske endda også før.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gjorde som han sagde. Kunne hun andet? Hun spændte sin bh op og lod den glide ned ad armene og ned på jorden. Hun lagde hænderne på hans lår, og lagde derefter munden over hans lem og lod den køre frem og tilbage mellem hendes læber.
Evelynn fjernede igen hovedet fra hans lem og så op på ham med en undren i blikket. ”Hvorfor egentlig tvinge unge tøser til noget de ikke har lyst til, når du helt sikkert kan gå et andet sted hen og finde en der har lyst?” Hun blev ved med at se på ham, og fortsatte ikke med det hun var igang med, før hun havde fået et svar.
//Undskyld den lange ventetid//
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» I have something to tell you, It's important! - Reilly
» And then I became the slave of a demon //Reilly//
» Early in the morning ¤ Reilly
» A night we never will forget
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine