Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Forget it //Reilly// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Lori
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Renata
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Jake
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Sean
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba13Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba14Forget it //Reilly// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Forget it //Reilly//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Forget it //Reilly// - Page 2 Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Tors 4 Sep 2014 - 3:58

Han så på hende roligt. Da hun så overrasket ud. Han grinte kort. Han var stærk. Det var egentlig grunden til han kunne noget så nemt. Samt han havde gjort det i overraskelse så hun ikke kunne ha undgået det.
Da hun begyndte igen lukkede han svagt øjnene. Og smilede roligt. Før han så ned på hende igen. Hendes spørgsmål var ikke overraskende. Men det fik ham til at smile kort. "Hvorfor tror du jeg kun går efter tvang? Jeg har en kæreste." Sagde han roligt og smilede kort. Før han roligt nussede hendes hår kort. "Og så gør jeg det fordi at jeg er dominerende. Jeg elsker at tvinge folk til ting de ikke vil." Sagde han roligt og grinte kort. Før han så på hende afventende for hun skulle fortsætte. "Men kom du nu bare igang igen. Der er tid til spørgsmål bagefter. Vær en god slave og jeg skal nok besvare dine spørgsmål." Sagde han roligt og smilede kort. Før han roligt tog hans bælte frem. Og lagde om hendes hoved og ned omkring hendes hals. Strammede det lidt. "Kom igang." Sagde han kort og smilede svagt afventende. Det gode ved et skyggevæsen var at han kunne gøre alt imod hende. Hun ville kunne mærke det hele. Og alligevel ikke dø af det. For lige nu kvalte han hende faktisk. Så hun måtte hellere gå igang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forget it //Reilly// - Page 2 Empty Sv: Forget it //Reilly//

Indlæg af Gæst Lør 13 Sep 2014 - 23:32

Evelynn vidste ikke om hun skulle smile eller rulle med øjnene. Hun forstod udmærket godt, at han godt kunne lide at have magt, men hun hadede, at det var over hende.
Hun mærkede bæltet stramme om sin hals og følte det ubehageligt ikke at kunne få luft. Hun behøvede ikke luften, men hun havde altid været så vandt til at, hun følte panikken skylde ind over sig. Hun plejede ellers ikke at gå i panik, men på den anden side plejede hun også at være under fuld kontrol.
"Der er vel ikke andet at gøre, end at adlyde," mumlede hun irriteret. Hun lukkede igen munden omkring hans lem og kærtegnede den med tungen i håb om, at han ville løsne bæltet fra hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum