Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Lori
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Valentine
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Natalie
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Sean
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Lenore
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Renata
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Jake
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Edgar
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 
Elizabeth
Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba13Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba14Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Let the darkness take over ~Larissa & Richy~

Go down

Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Empty Let the darkness take over ~Larissa & Richy~

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 16:09

Sted: gågaderne
Omgivelser: Masser af folk. Masser af larm.
Tid: 16.22
Vejr: overskyet, lidt køligt, næsten ingen vind.

"Vil du ikke nok. Jeg har børn. Kan du ikke bare bage noget mere? Hvor mange penge vil du have!?"
"Kan du ikke forstå det? Jeg har ikke mere brød, og jeg kan jo ikke bage hele tiden, hvem skal så stå ved kassen?"
Evelynn smilte for sig selv. Alle i hele byen var oppe at køre.
"Hey, du der, lille dreng! Kunne du ikke tænke dig at få et godt lønnet job? Først skal du bare købe noget mel, og bagefter kan jeg lære dig at bage!"
Alle boderne løb hurtigt tør for vare. Alle tænkte på overlevelse. Butiksejere tjente godt, og satte alle priserne op. Både for, at tingene ikke forsvandt så hurtigt, men også fordi, de vidste, folk ville give hvad som helst for en smule vand og brød.
Man kunne virkelig mærke at folk var ved at strømme til. Der var mangel på alt. Specielt plads.
Evelynn mærkede noget tungt mod sin ene skulder og måtte hoppe et par skridt for ikke at vælte. Hun vendte sig med det samme om og fik hurtigt øje på en slank brunhåret tøs. "Hvad fuck laver du hva'?" udbrød Evelynn og gik et skridt frem mod tøsen. "Bare fordi der er blevet lidt trængt, betyder ikke, at man kan tillade sig at bumpe ind i folk, bare fordi, man ikke orker gå udenom!" Evelynn stønnede irriteret og lagde armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Empty Sv: Let the darkness take over ~Larissa & Richy~

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 21:20

Lari gik ind gennem porten efter og være blive tjekket efter for ikke og være sy eller sådan noget, hun var kommet der en samme med nogen andet dæmon, de stod og snakkede med hinanden, da en eller anden dreng løb ind i mellem dem og fik Lari til at gå et skridt tilbage og ind i en pige lige bage hende, hun vente sig om og så på hende.
"det raver ikke dig hvad jeg har gang i,"
sagde hun og så på hende, hun var tydeligt irritere over det, men Lari var ligeglad med det for hun kunne jo også bar lade være med og være der hvor alle folk stod lige fortide.
" nårh, så nu bestemmer du over gaden her, der skal være plads til os alle her for tiden og du kan selv se dig for."
sagde hun og så på hende mens hun lå armen over kors, Lari have det ene øjne bryne mens hun så på hende der var nogen der var bang rundt omkring men hun var lige glad med det, hun lindede måske et menneske med bleg hud som ikke var lige så bleg som en vampyr, hun så på hende selv om hun var dæmon ville hun vente til hun viste mere om den pige der stod og halv råbte af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Empty Sv: Let the darkness take over ~Larissa & Richy~

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 21:28

Selv om det gråtonede vejr varslede om ballade, havde han ikke regnet med at finde det så tæt på sig selv. To kvinder, den ene mere sippet end den anden, stod og var ved at ryge i totterne på hinanden. Og så lige foran ham.
''Undskyld mig.'' sagde han, med en rolig stemme, en smule hæs og charmerende.
''Hvad er problemet? Hvis jeg da må spørge? Og hvis ikke, gør jeg det da bare alligevel.'' han smilede roligt.
''Det lader til at være et uheld, en tilfældighed. I behøver ikke komme op og slås over det, vel? Vi går trods alt ikke i første klasse længere.'' han smilede igen roligt.
Han vidste ikke om det var klogt at blande sig, med disse to kvinder. Den ene mere... bæstialsk end den anden. De emmede af mørke, og dæmonisme. Ja ja, hvad man ikke så i travle tider.
Han var iført en løs hvid skjorte og stramme blå jeans. Skoene var af læder, håndsyet.  Håret drillede som altid, og gik ned i hans øjne. Og en barbering kunne have været på sin plads, medmindre man var til den five'o'clock-shade han havde fået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Empty Sv: Let the darkness take over ~Larissa & Richy~

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 13:49

"Du skal ikke stå og belære mig om noget som helst her. Det er dig der skal se sig for. Det var mig der stod med ryggen til. Skal jeg måske se mig over skuldrene hele tiden, for så at flytte mig for andres behov? Og du skal i den grad ikke blande dig," hvæsede Evelynn og vendte sig om mod en fyr, som troede han kunne gøre alt godt igen.
"Du tror du kan få alle til at være dig lydige, ved bare at smile dit, ååh så charmerende smil, hva'? Glem det!" Evelynn så vredt på ham og stødte skulderen hårdt ind i hans, før hun valgte at gå forbi ham. Dog vendte hun sig om igen og så hen på ham. "Og der er faktisk nogle af os, som aldrig har gået i første klasse, bare så du ved det." Derefter vendte hun om på hælene igen og fortsatte væk.
Argh! Hvorfor skulle folk også bare være så irriterende og belærende og venligstillet!? Det var da lige til at brække sig over.

//sorry, lidt kort//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let the darkness take over ~Larissa & Richy~ Empty Sv: Let the darkness take over ~Larissa & Richy~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum