Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Voteba13Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Voteba14Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Voteba15 
Rafaela
Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Voteba13Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Voteba14Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Voteba15 
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~

Go down

Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Empty Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 22:51

//Beklager den lidt voldsomme titel XD
P:: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og et par sorte stilletter.//

De udøde havde næsten overtaget hele Uw, og for Melissas skyld havde hun overtalt Angela til at bo ved hende.. Mest fordi hun ikke helt kunne finde Nicolas i øjeblikket, men håbede han var okay. Det vidste hun jo godt at han var. Det var middag, dejlig sommervejr.. Heldigvis kunne Caroline gå i solen, men holdt sig alligevel i gyderne.. Der var nemlig ingen her, til hun genkendte en fært som fik hendes indre monster til at knurre. Hun vidste hvem det var, og havde ikke håbet på at se ham igen. Caroline trådte nærmere færtenen, Melissa var i huset bagved hende. Carolines 9 årige datter Melissa, sjæledæmon. Dog var der ikke mange som vidste det, men Caroline var alligevel lidt på vagt.. Selvom hun var flere meter væk.. Hun trådte nærmere og nærmere til hun kunne se Oliver helt, hun lagde armene over kors og så på ham. Der var ikke en følelse i hendes ansigt, hun afskærmede dem for han ikke skulle bruge dem imod hende.. Selvom Caroline havde fået sig en uknækkelig physke, kunne den stadigvæk leges med på nogle punkter.. Nogle var faktisk ikke i stand til at kunne ændres på mere.
"Jeg regnede ikke at møde dig herude." Sagde hun koldt og kom i tanke om det sidste han sagde. Jeg kommer efter dig når jeg har brug for dig. Ikke at hun var bange, hun kunne forsvarer sig selv. Og havde vagter rundt i Doomsvile, så længe hun ikke kaldte på Leah igennem tankerne angreb ingen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Empty Sv: Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~

Indlæg af Gæst Fre 9 Aug 2013 - 0:42

Oliver havde hørt om det som var ved at ske ud over hele Underworld, dov troede han aldrig at det ville komme, han havde håbet på det havde ventede i nogen flere år, hvorfor lige i år, små børn som skulle igemmen dette, nej hvad tænkte han på? hvorfor begynde han at tænkte på små børn som kunne miste livet, var det ALex som havde gjort ham blod i hjertet, havde hun hvirkelig lavet om på ham uden han selv viste det? hvad tænkte han dov på, han gik rundt i sine egne tanker da han fik en velkendt duft ind i sin næse, han smilede svagt og vente hovedet i mod duften, Caroline hans slave som han havde taget fra en mand som ville sælge hende, hun skulle være glad for hun ikke længer var hos denne mand, "Jamen ser man det Caroline" han smilede ondt til hende og blikede med sine øjne, han kunne huske at sidste gang de havde set hinanden var det sidste han havde sgat var 'Jeg kommer efter dig når jeg har brug for dig' Hvad var det for noget at sige, han havde jo ikke brug for hende eller jo vent det havde han jo, han skulle bruge hende til at få Kuuma væk fra ham, hun skulle sige at han skulle holde sig væk fra ham og Alex, "Er der noget jeg kan gøre for dig min slave"

Gæst
Gæst

Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~ Empty Sv: Bare gå din vej, før jeg flår dit hjerte ud!~Oliver~

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 22:41

Caroline så koldt på ham som om hun ville tillade sig at blive tiltalt som slave!? Han var jo ikke rigtig klog? Caroline trådte tættere imod ham.
"Alt jeg vil have er du fjerner dit mærke fra mit skulderblad, og lader mig være!" Snerrede hun vredt og løb helt frem imod ham, hvis han ikke snart brugte sin evne kunne hun sagtens finde på at angribe ham. Desuden vil det være alt for dumt at lade hende gøre det, hun havde magt over alle vampyrene. Så at hun ikke skulle kunne få Oliver ned med nakken virkede usandsynligt. Og hun vidste at det ville blive så nemt som at klø sig i nakken hvis hun skulle sige det på den måde. Caroline var ikke bange for Oliver, hun så ham mere som en dum flue som sad på væggen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 11:19

Oliver kunne godt se hvor kold hun var over for ham, og han kunne ærligt talt ikke lige hende heller ikke som slave, hun var bare en dum tøs som ikke skulle havde en fremtid i hans øjne, ville hun virkelig havde at han skulle få sit slavemærke væk? måske viste hun det ikke endnu men han skulle havde noget igen hvis det skulle væk, "Kære Caroline så næmt går det ikke, du skal give noget tilbage, ellers forsvinder det ikke" han så is kold på hende, han synes selv han var en god herre, han havde ikke tænkt sig at spise hendes sjæl han havde Alex som han elsker utroligthøjt, og han ville ikke være hende utro, aldrig.
han så hvordan Caroline kom helt tæt på ham om han smilede bare ondt uden at rygge sig overhovedet, han blikkede med sine lyseblå øjne, som var så smukke at man havde svært ved at se den andn vej, han viste hvad hans evne var og han var meget glad for den, han kunne gå tilbage i tiden og se hvad personer havde været igennem uden de selv viste at han var der, måske skulle han gøre det med Caroline for at finde hendes svagepunk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 11:27

Han ville forhandle, eller det vil hun. Men hun vidste ikke hvad han skulle have for det overhovedet.
"Hvad skal du have for det, penge? Liv.. Håb og drømme du kan ødelægge rundt omkring?"Spurgte Caroline koldt og så Oliver i øjnene. Hans øjne var smukke det var de, det var nok det eneste hun ville indrømme. Caroline stoppede et par meter fra ham, og lagde sine arme over kors.
"Jeg ved du har en kæreste Alex, det fortalte en af mine kontakter mig. Tving mig ikke til at bruge hende imod dig. For vi ved begge to jeg kan flå hendes hoved af og file mine negle på samme tid." Caroline truede ham, det var måske ikke det smarteste men det gjorde hun altså!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 11:35

Oivcer smilede ondt til hende, hvorfor kunne han ikke forstå hvad det er han ville havde, han så koldt på hende og rystede på hovedet, "Nej Caroline jeg ville ikke havde håb og drømme, dem kan jeg selv få, og Liv er noget jeg hellerikke har brug for, jeg har kun brug for en ting og den skal du give mig" han så stadig koldt på hende, han var over hovedet ikke bange for hende, han var ikke bange for nogen overhovedet, han kunne klare sig selv, selv med lukket øjne,han smilede svagtda hun begynde at snakke om hans kæreste, tænk hun viste det, der var un heldig, "Der ser du Caroline jeg er en god herre, jeg ville ikke havde sex fra dig! jeg spiser ikke sjæle mere! og angående ALex skal du lade hende være!" hun fik du af vide at han var en god herre, han havde jo ikke torturet hende og det havde han heller ikke tænk sig at gøre imod hende, "Og denne kontakt du har kender jeg lidt for godt Caroline" Oliver viste godt hvem det var hun snakkede om Kuuma! en som havde taget sig af Alex og havde valgt at gå i seng med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 11:43

Caroline holdt sin facade oppe for ham.
"Jeg er ligeglad med at du ikke spiser sjæle mere, for så ender du med at dø. Desuden har vampyrer ingen sjæle, så du vil ikke kunne tage noget som ikke er der? Jeg er ikke bange for dig, jeg står stærkere end dig. Forstår du ikke det? JEg gør lige præcis hvad jeg vil, så fortæl mig hvad du skal have?" Caroline var ved at blive utålmodig, en af hendes små svagheder sammen med hendes vrede.. Caroline så ham i øjnene og overvejede hvor vidt hun skulle tvinge ham med sin egen evne til at fjerne det. Det ville være det letteste, men så alligevel orkede hun ikke. Hun ville klarer den på retfærdigvis og bruge sine evner når de havde brug for at blive rørt på. Men hvad var det at han ville have, hendes datter? Hendes søster, venner. Hvad ville han have?
"Det ved jeg, derfor er han også på min side." Svarede hun med et lumsk smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Aug 2013 - 17:34

Oliver smilede stadig ondt til hende uden at rygge sig en meter væk siden sidste, "Caroline det er det jeg så godt kan lidt ved dig, du gøre hvad du ville selv om du er under min magt" han svarede hende ikke på det sidste hun havde spurgt om, skulle han virkelig sige hvad han gerne ville havde hende til, han grinede lidt for sig selv for han havde opdaget noget imellen hendes svar, "Caroline dine evner kan ikke klare mit mærke det er kun mig som kan få det væk" for første gang i flere minutter gik hen hen til en væk som ikke var særlig langt væk fra dem, han stillede sig op af den med en hele slap krop, han så igen på Caroline og smilede igen ondt, "Hmm så må jeg jo svart finde en jeg kan spise af" han så stadig på hende med store øjne, der var noget over Caroline som gav han lyst til at spise sjæle igen, "Bare så du ved det, hvis du sårer Alex sårer du din ven!" Oliver havde det virkelig dårligt med den gang Alex var sammen med Kuuma, han rystede let på hovedet og så med sine smukke øjne på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum