Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Kampen om overlevelsen i den nye verden (Ny side)
:: Brugerhjørnet :: Reklametavlen
Side 1 af 2 • 1, 2
Kampen om overlevelsen i den nye verden (Ny side)
Jorden, som vi kendte den, er forandret radikalt til det levende helvede. I mange århundrede har folk og væsner kæmpet desperat på at overleve tredje verdenskrigens rædsler og konsekvenser, som har vendt hele verden på hovedet med radioaktiviteten, biologiske våben, som zombier, ødelagt natur og mytiske nyopdukken muteret væsner skabt af radioaktiviteten.
Er du klar på at skulle overleve i en verden, hvor ingen regering eksisterer? Hvor de fleste folks levebrød er at være medlem i bander og andre kriminelle ting? Hvor din skæbne kan være i hænderne på Moder Jords lunefulde humør, når radioaktive storme begynder at rase, eller hvis flokke af blodtørstige væsner løber efter dig?
Er du klar på at skulle være stærkeste og mest tilpassede til at overleve, hvor du enten som kriger klarer dig igennem livets vej, eller er du en af de mange mennesker og væsner, som prøver at holde sammen i byerne for at overleve? Du kan kæmpe som en blodtørstig bloddæmon eller som en mekaniske kampklar cyborg, eller måske ønsker du hellere at leve med naturen i den nye verden og blive en af de berygtede Beastcaller's, som kan have en af verdens nye farlige væsner ved sin side?
Hvis du tror, at du kan klare dig dig her i den nye verden, så byder Medusa (mig), Sean(Den sammen admin her på the underworld) og Auriel(Tristan på the underworld) dig velkommen til en verden, hvor intet var som før, så velkommen til jorden, den nye verden i år 3824, en verden, som er i konstant kamp for at overleve.
//
Her er adressen til den nye side
http://newworld.danskforum.net
Hvis i hurtigt vil læse nogle facts og baggrundshistorie om verden, så har vi skabt et fint lille emne om verden
Vi, som admins, kan anbefale jer, at i læser dette emne, da det er meget vigtigt for at forstå verden.
Jeg Medusa, the mama admin, håber, at i vil bruge lidt af jeres tid på at kigge på denne nye side, som er en helt ny legeplads skabt for jer med nye ting, som ikke er set før.
Hvis i har de mindste spørgsmål, så endelig stil dem her til dette emne eller så send en pm til denne bruger eller over the new world.//
Sidst rettet af Badgirl1942 Man 12 Aug 2013 - 12:01, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Kampen om overlevelsen i den nye verden (Ny side)
Super side som jeg også selv er på - men hvem? Hmmm, find et kamera så er jeg på den anden side af lincen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Men selvfølgelig skal du kun komme på, hvis du har tid ellers gør det jo ikke noget, hvis du kun er en smule aktiv der med 1 emne eller sådan noget der ^^
Gæst- Gæst
Ja... Jeg er jo også på siden og anbefaler den naturligvis.
Tre af mine bedste venner er admins der.
Finder man Eric der , har man fundet mig xD
Eller... Ja det lød underligt !
XD
Har i ekstra tid, så kom og leg!
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Gæst- Gæst
Ej ellers til det seriøse, der er selvfølgelig nogle super brugere inde på den*blinker især til Camille*
og selvfølgelig nogle admins, som prøver sit bedste, men nu vil jeg ikke begynde at blive for selvhøjtidelig og sige om mig selv og siden ^^
Men i hvert fald der er mange muligheder på siden og hvis der endelig er noget, som du mangler, så er vi admins altid klar på hjælpe til med de nye ideer ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det skulle ellers meget gerne være den sammen størrelse som the underworlds, så det lyder underligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
... Bad, hvis det er din grund, så vil jeg da ikke oprette mig?
Ej, til dit seriøse svar; Har faktisk tænkt mig at oprette mig, men jeg må jo lige prikke til de blå derinde, for jeg er en af de besværlige typer xD
Rowie: Er du sikker på du ikke har formindsket størrelsen på siden derinde? Tehe xD
Jo du ville da, andet hvis du gerne ville se min behårede mås? Fordi hvis du ikke havde oprettet dig, så ville du have haft set den XD
Gæst- Gæst
Haha! xD
Gæst- Gæst
ej det er skam helt fint, det gør skam intet ^^ man har lov til at være blondine til tider(ikke ondt ment)
Gæst- Gæst
Men Rowie, den dér skal man lave mindst en gang i livet, ellers er man ikke et menneske. Don't worry!
Gæst- Gæst
Må indrømme at jeg overvejer at deltage igen, er bare usikker på om jeg har tiden og overskuddet.
Gæst- Gæst
Delilah- Evolved
- Antal indlæg : 3644
Side 1 af 2 • 1, 2
» Kampen for Bloodrage - Azanroc, Sean & Seuzan
» Islandia's verden er åben for alle
» Så kom prinsen til verden! <3
» En ny verden! - TUN NEWS
:: Brugerhjørnet :: Reklametavlen
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine