Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Troede det var over.....
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Troede det var over.....
Ikke nok med mine problemer vokser så skal jeg også begynde at være der for min anden bror hvis man kan sige det, han skal være far og har lovet ham at jeg ville være der for ham fordi han ikke rigtig har nogen...
Så skal jeg også tænke på at der kun er et halvt år tilbage af min skole, og fordi jeg går på efterskole ville jeg gerne havde så meget med som overhovedet muligt, og det hjælper ikke at sidde på mit værelse og kigge ned på min pc for at svare mine evner så jeg ikke føler med i skolen...
Håber virkelig folk kan tage dette og ville godkende det valg jeg har taget...
Venlig hilsen Mikkel...
Gæst- Gæst
Sv: Troede det var over.....
Vi vil, som altid, være her. Også om et halvt år.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Og selvfølelig ville jeg prøve at finde tid til mine dejlige venner som også er her inde, og selvfølelig også alle de andre søde mennesker som findes på UW
Gæst- Gæst
Jeg håber det snart går i sig selv men i mellemtiden så husk at hygge sig rigtig meget på efterskolen! Vi er her jo som sagt stadig når du kommer hjem fra efterskolen. Vid at hvis du nogensinde har brug for nogen at snakke med ligger jeg gerne øre til
Jeg glæder mig til når du vender tilbage med fuldt opladet batterier og en masse dejlig kreativitet
- Alane
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Gæst- Gæst
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Gæst- Gæst
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Som Sean og Alane sagde, så er vi her også når du kommer tilbage, og så længe du har det godt, så kan siden vist godt holde til at du ikke svarer konstant. Dine emnepartnere skal nok være forstående(for hvis de ikke er, så er de godt nok ikke nogle flinke personer o.o), så jeg tror ikke du behøver være nervøs for at nogle bliver sure på dig.
Men husk, at for at du skal kunne hjælpe dine bror rigtig godt(tillykke til ham, btw!), så er det vigtigt at du klarer dine egne problemer. Ikke at du nødvendigvis får dem til at forsvinde eller at du har det helt perfekt for at hjælpe ham, men hvis du stresser eller har det dårligt selv, så er det sværere at hjælpe ham, end hvis du har det godt^^
Held og lykke! Og vi ses uden tvivl igen forholdsvist snart^^
- Del
Delilah- Evolved
- Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
» Jeg troede jeg var alene hernede.. suk.. //Moo
» Jeg troede jeg havde set det hele...Jeg tog fejl (D12)
» Alene tid i parken eller det troede jeg [Ira]
» Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine