Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Well Hello (Cameron) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Well Hello (Cameron) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Well Hello (Cameron) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Well Hello (Cameron) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Well Hello (Cameron) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Well Hello (Cameron) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Well Hello (Cameron) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Well Hello (Cameron) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Well Hello (Cameron) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Well Hello (Cameron) Voteba13Well Hello (Cameron) Voteba14Well Hello (Cameron) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Well Hello (Cameron)

Go down

Well Hello (Cameron) Empty Well Hello (Cameron)

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 1:32

Tid – højlys dag
Vejr – Solskin
Omgivelser – masser af handlende mennesker, boder og gadekunstnere
Sted – markedet

”Har du noget måneurt?” hendes stemme var glad men spørgerne, selvom alt i hendes liv syntes at være ændret, kunne hun ikke lade være med at smile. Lillith vidste at den ene ørering som sad i hendes højre øre, fortalte folk at hun var slave, den fortalte endda hvem der var hendes mester, men hun var ligeglad. Hun kunne lide sin mester, for han gav hende friheden til at gøre som hun ville, så længe hun ordnede sine pligter og var en god slave.
Som hun stod foran den ældre kone, med en kurv over armen, iført en hvid kjole som gik hende til under knæet og havde en smule blonder ved brystet og kanten. En sort kappe hang fra kurven af, da det havde været for varmt for hende at have den på.
Den gamle kone rystede en smule på hovedet, så med den samme glade stemme spurgte hun stille ”Ved de hvor jeg kan få denne urt?” den gamle kone nikkede kort og pegede over på en anden bod.
Med et lille nej og et ”Tak” betalte hun for de vare hun havde købt her, inden hun gik over til den anden bod.
Hun kiggede sig lidt omkring som hun gik, så hvordan mennesker og andre væsner snakkede og hyggede sig med hinanden, hun nød de omgivelserne

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Well Hello (Cameron) Empty Sv: Well Hello (Cameron)

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 7:21

Cameron havde en af de dage hvor han ikke ville det helt vilde og bare gå sig en lang tur og ja han var endt på et eller andet markede og ja der kiggede han sig lidt omkring for ellers viste han ikke hvad han skulle lave der, han så på de forskellige ting og slappede af * hvad kan man bruge det her til jeg er ikke sådan til urter og alt det*tænkte han for sig selv og gik så vider og rystede bare på hovedet over folk der prøvede på at sælge de ting.
Han stoppede op og kiggede sig omkring og prøvede og finde noget som var hans smag men det kunne han endeligt ikke jo i kvinder men han ville ikke bare snakke med alle og enhver og sådan, han gik roligt vider efter sin lille pause og fik så øje på en kvinde i kjole så det ud til og ja hun så da godt ud og alt det, men roligt fik han øje på en ring i hendes øre *den ring har jeg set før*tænkte han roligt og gik så roligt mod personen, han stoppede op og smilte roligt "hejsa"sagde han og viste ikke om kvinden lagde mærke til at det var hende han snakkede til og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 16:14

Hun havde blikket rettet imod en ung kvinde i en brunlig kjole som solgte en lang række frugter og urter, begge dele lå i kurve eller hang fra det lille tag som var bygget hen over boden. Da en fremmed stemme lød. Da hun ikke var helt sikkert på at det var hende den fremmede havde henvendt sig til, kiggede hun sig stille omkring, for ikke at lede opmærksomheden hen på hende selv.
Først da hun fik øje på en ung mand som stod tæt på, sendte hun ham et forsigtigt smil, da hun stadig ikke var helt sikker på at det var hende at manden havde hilst på.
”Kender jeg dem, sir?” hendes stemme var lettere spørgende, meget havde været så forvirrende på det sidste, så om hun kendte denne mand var ikke til at sige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 17:43

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han lige skulle sige så han stod lidt og tænkte over det og sådan, han så på hende "nej du kender mig ikke men vil lige høre dig om noget er du slave af samme person som en anden jeg har mødt før"sagde han og hentydet til hende ring som hun havde, han var ikke sådan sur over det men han mere nysgerrig og alt det halløj der, han så på hende og ventede på at hun ville svare ham på det.
Han kiggede sig omkring og anede ikke hvad han skulle sige eller gøre lige nu og her, for hun stod jo bare der og ja så godt ud i hans øjne men han viste ikke om hun ville svare på det, for han var jo bare den der ligefremme person som ikke holde sin mund når det var, han så på hende "men navnet er Cameron"sagde han roligt og så på hende og slappede bare roligt af og havde det godt nok med det her for han var ikke bange for hende eller nogen andre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 21:36

Stille flyttede hun kurven fra armen og ned i hånden, med den anden hånd tog hun også fat i kurvens hank. Så med kurven foran sig og hænderne samlet, lignede hun en uskyldig pige så længe hendes hår var nede. Normalt ville hun have fundet dette irriterende, men på det sidste havde det virket befriende.
”Jeg er ikke sikker på hvad de mener sir. Men min herre er Sean Reilly, hvis det er det som de mener sir” hun så en smule forvirret på ham, at han havde kendt en anden slave var jo ikke ensbetydende med at det var den samme herre, selv havde hun jo haft mere end en. Hun flyttede højre hånd og brugte den til at flytte håret frem foran øret. Det var en lidt underlig samtale det her, men hun havde ikke noget imod det, dette betød bare at hun snakkede med andre end slaver og sin herre.
Da han præsenterede sig selv, nejede hun for ham og sendte ham et lille smil ”Mit navn er Lillith Sir, de må sige hvis der er noget jeg kan hjælpe dem med” hendes stemme var venlig, og et smil sad på hendes læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 22:04

Han kiggede på hende da hun stod der og snakkede til ham "okay så det er det R står for så forstår jeg bedre"sagde han roligt og så på hende og viste ikke hvad han lige ellers skulle sige der, han kiggede rundt på dem som der ellers var der også tilbage på hende da hun sagde hvad hun hed, han så bare på hende "lillith hmm okay hyggeligt at møde dig og du behøver ikke kalde mig sir det får mig til at føle mig fornem og det er jeg ikke"sagde han roligt og så på hende.
Han kiggede bare på hende *hun er slave ja hvorfor ikke med den krop vil alle jo ha hende*tænkte han bare for sig selv og stod bare der, slaver var ikke lige det han gik mest op i men det var nok fordi han ikke selv havde nogen eller sådan for han kunne ikke finde en der sagde ham noget i sådan, han så på hende med et stille smil "så hvad er du ude og kigge på"spurgte han roligt og slappede roligt af som han stod der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 22:22

Hun smillede stille til ham, faktisk en smule i tvivl om det var tilladt for hende at snakke med denne fremmede, men det skulle nok gå, så længe hun var hjemme til tiden, ville der ikke ske noget. ”Undskyld sir” hun krympede sig en smule da hun indså sin egen fejl, manden havde lige bedt hende om ikke at kalde sig sir, og så gjorde hun det som den idiot hun var. ”De virker da ellers fornem nok, s” denne gang nåede hun i det mindste at tage sig selv i det inden hun fik sagt det.
Hun løftede hovedet en smule så hun så ham ind i øjnene, noget som for hende ikke var det mest normale at gøre, og slet ikke lige for tiden. ”Jeg var ude for at samle urter til miksture, herren giver mig lov så længe jeg er hjemme til det aftalte tidspunkt” selv for hende virkede det dumt at være så forhippet på sin herre. Dette var jo teknisk set den bedste mulighed for at flygte, hvis det ikke var fordi at det ville hendes sind ikke være med til. ”Jeg leder efter måneurt lige nu, de ved vel ikke hvor man kan få dem?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 22:49

Han kiggede på hende "måneurt sagde du hmmm ved ikke hvor du kan finde det men tror ikke du kan finde mere her på markedet for har viste købt det sidste der var her"sagde han roligt og så på hende og tog det frem og kiggede på hende, han slappede roligt af "er det sådan en her"sagde han roligt og så på hende, han var ikke helt sikker på om det var det men de linede virkelig en urt og alt det.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han ellers lige skulle sige lige nu og så så på denne her urt også tilbage på hende igen.
Han lagde det væk igen og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til at han havde det og alt det hele, han kiggede på hende og ventede på at hun ville sige noget til ham om det var den eller hvad det var for han kendte den ikke rigtig så godt, han syns bare den var spænde da han så den og at det halløj der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 23:00

Hendes øjne blev store et kort sekund da hun indså hvad det var han sagde. *Hvis denne mand har det sidste af den urt, kan jeg ikke lave nogen af de ting jeg skal* som han tog urten frem, kiggede hun lettere kritisk på den. Det var den rigtige urt, men man kunne godt se at denne mand ikke vidste hvad det var han havde med at gøre, for ellers ville han ikke holde den så skødeløst. Behandlet rigtigt kunne den urt kurere 50% af alle de sygdomme som almindelige mennesker blev udsat for igennem deres levetid.
”De vil vel ikke være interesseret i at sælge den til mig sir?” igen slog hun over i den formelle tone, som hun ville bruge overfor en hver person der var højere end hende i hierarkiet. Hun løftede blikket igen og indtog en lettere bedende stilling, med hænderne samlet på kurvens håndtag foran sine ben. Hun sænkede øjenvipperne en smule for at se mere nuttet ud, eller det håbede hun var resultatet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 23:23

Han kiggede på hende og hørte på det hun sådan sagde til ham og sådan noget der, han så lidt rundt også på hende igen "så du vil ha den urt men hvad for jeg ud af det"sagde han roligt og så på hende og ville da han noget ud af det, for han havde givet en del for den så hun måtte jo komme med et tilbud som var godt og alt det.
Han kiggede på hende og slappede af *hun vil virkelig gerne ha fat i denne her urt men hvad vil hun mon give for den*tænkte han roligt og ventede bare på at hun ville sige noget til ham og sådan noget, han kigge rundt også tilbage på hende igen da hun ikke var kommet med et tilbud, gav han sig roligt til at gå forbi hende og så på hende og ventede bare på at se hvad hun ville gøre og alt det for hun måtte jo gøre noget hvis hun ville ha denne her urt og alt det, han gik roligt videre og slappede af mens han gik der for han viste ikke hvad han skulle give sig til at lave mens han ventede på hende reaktion og den slags.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 23:34

Da han bad om et tilbud, kiggede hun lidt ned imod sine fødder. Trippede en lille smule da hun mærkede en underlig nervøsitet komme ind over sig. noget sagde hende at det ikke kun var penge han ville have, men måtte og kunne hun give mere.
Stille sugede hun sin underlæbe ind i munden, bed stille i den som hun var ved at tillægge sig en vane med. *Jeg skal bruge urten for at lave de ting jeg har fået ordre til, men han sagde jeg skulle købe den, men ikke hvilken pris jeg måtte give for den* inden hendes tanker var færdige, var manden allerede begyndt at gå. Hurtigt drejede hun hovedet og lokaliserede ham i folkemængden.
Hurtigt løb hun over til ham og tog fat i hans arm, hun ville aldrig have været stærk nok til at få ham til at stoppe helt op, så det måtte være hans eget valg, alt hun kunne gøre nu var enten at stoppe op og tale, eller følge med og sige det hun havde på hjertet. ”Jeg har tre guldstykker, 4 sølvstykker og et enkelt kobber stykke” hendes stemme var lettere bedene, for hun vidste der ville blive problemer hvis hun ikke havde de ting med hjem som der skulle bruges ”Er det nok, eller hvad vil du have for urten?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 23:50

Han kiggede på hende da hun tog fat i hans arm og prøvede på at stoppe ham og det hele og hørte på hvad hun sagde og syns det var lidt for den "det lyder lidt for gav nok hmmm hvad mere end det dobbelt eller mere for det da den var det sidste som var klar til det den nu kan bruges til"sagde han roligt og så på hende.
Han kiggede på hende og så på hende "du vil virkelig godt ha denne her urt men hvad er du villig til at gøre for den endeligt og hvad kan den endeligt gøre siden du vil ha den"sagde han roligt og så på hende med et stille smil og måske var han ond eller noget men det bare sådan han ville jo godt ha mere når han selv havde givet meget for den, han så på hende og slappede roligt af mens han slappede af og havde det okay med at gøre det her overfor hende for han følte selv at det var fair og den slags.
Han kiggede på hende og ventede spændt på at høre hende svar på denne her ting om hvad hun ville være villig til at gøre og den slags der, men hun måtte hellere komme op med noget godt for ellers fik hun jo ikke den urt eller noget.
Han kiggede lidt rundt på det markede som de var på og fik øje på en lille ting som linede et smykke og lagde noget betaling på bordet og fik smykket og kiggede på hende og slappede af og lagde smykket væk igen og ventede bare roligt på svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 21:49

Hun begyndte at få et lettere bedende udtryk i øjnene. ”Hvad er det de vil have sir?” hun vidste nu at det ikke ville blive nemt at få den urt. Dog kunne hun ikke helt tro sine egne øre, da manden spurgte om hvad urten kunne bruges til ”Har de virkelig købt en urt de ikke selv ved hvad kan benyttes til” hendes øjne blev meget åbne og hendes mund endte, så hendes læber var lettere adskilte.
Da hun indså hvor dum hun sikkert så ud, valgte hun at stile sig med skuldrene let trukket tilbage, i noget som mindede om en selvsikker stilling, hun mødte hans øjne med en selvsikkerhed som kun kom når hun talte om ting hun virkelig forstod sig på ”Urten kan bruges til at helbrede de fleste almindelige sygdomme, som almindelige mennesker lider af, i løbet af deres livstid” hun smilede lidt, så ingen grund til at lyve, for så burde hun havde gjort det fra starten af ”Jeg skal bruge den for ikke at blive straffet, så hvad vil de have for den?” hun kiggede alvorligt på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 22:51

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay så det er det den gør for en"sagde han roligt og kiggede på hende, han så bare på hende " hvad jeg skal ha for den er hmmm ja jeg ved ikke helt for du skal ha den for ikke at blive straffet og hvorfor skulle du blive straffet for en urt"sagde han roligt og så på hende, han var ikke sådan helt klar over hvad hun endeligt mente med det.
Han så på hende og slappede af mens han stod stod der ja forhandlede med en som vil ha den for ikke og blive straffet og han viste virkelig ikke lige nu hvad han skulle tage for den og det hele, han så på hende og slappede af og gik så roligt lidt rundt og så på hende "vi skal nok finde en eller anden løsning på det her da du så gerne vil ha denne her urt"sagde han roligt og var jo ikke ond syns han da ikke selv han var, men det kunne være han skulle finde ud af noget med sig selv om hvad han skulle ha for det, roligt stod han og tænkte over lidt ting og kiggede på hende "Sex"sagde han bare lige ud til hende for han trængte efter hans dæmon hormoner og alt det halløj der, han så på hende og slappede af mens han ventede på at hun ville svare på det om det var noget hun ville eller ej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 23:02

hun kiggede lettere forundret på ham, stod han virkelig midt på en markedsplads og sagde han ville give hende urten hvis hun havde sex med ham. I sig selv var det sikkert et normalt forslag, men at give det til hende var nok noget af det underligste. ”Så jeg må få urten hvis jeg har sex med dig?” hun kiggede lidt op og ned af ham, ikke at det gjorde mig noget, men visse ting skulle hun vide inden hun gik med til en sådan beslutning. ”Hvad er din race?” igen kiggede hun op og ned af ham, prøvede at placere ham i en af de racer hun kendte, desværre var den eneste hun ikke kunne sætte ham i, vampyr, alle andre stod åbne.
Hun brugte hånden til at flytte håret i højre side om bag øret, så hendes slave ørering kom til syne ”Du husker vel at jeg er slave, så alt hvad jeg gør som min herre ikke vil have.. bliver straffet” hun synes at han skulle vide at det sikkert ville bide hende i sidste ende, men hun ville ikke love at hendes mester ikke ville forsøge at skade ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 23:21

Han kiggede på hende og slappede roligt af "du vil vide min race og hvorfor vil du vide det"sagde han roligt og gik nærmere hende og så på hende, han ville da godt vide hvorfor hun ville vide hvad han endeligt var for det kom da ikke så meget hende ved gjorde det, han så på hende "men nu hvor du så gerne vil vide det er jeg en Incubus en form for dæmon"sagde han roligt og så på hende og slappede roligt af.
Han kiggede på hende og var bare ærlig overfor hende og den slags der, men hun virkede som en meget nysgerrig og alt det, og roligt så han på hende "ja jeg ved du er slave ellers havde jeg nok ikke genkendt det fra den sidste jeg så med den der ring"sagde han roligt og så på hende, han var både kold og venlig på en samme måde, godt nok var han dæmon og det lå i deres måde og være på og alt det, de kunne både være gode men for det meste var de onde og alt det, han så på hende og slappede af og viste ikke hvad hun ville sige til det her men han var lige ligeglad med det og sådan noget der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Aug 2013 - 23:57

hun kiggede lidt skræmt på ham, sank en enkelt gang inden hun trådte helt tæt på ham, flyttede kurven ud tid siden så den ikke kom i vejen og stillede sig på tæer da manden var højere end hende ”og med sex, mener du så ren sex, eller er det en del af min sjæl du vil have?” hviskede hun i hans øre. ”Jeg ved hvordan i overlever, og af samme grund ville jeg kende din race, jeg vil vide hvad jeg sætter på spil” som hun lod sig glide tilbage på foden og trådte et skridt tilbage, sendte hun ham et lille skævt smil.
Et par enkelte folk kiggede på dem, mest gamle kvinder som så ud til at dømme hende, og sikkert også dømme ham en smule, men hvad var der at gøre ved det, hun kunne ikke lade være med at suge underlæben ind i munden og bed stille i den, imens den langsomt gled ud igen ”Hvorfor sex? Er det ikke under dæmoners værdighed at have sex med en slave?” hun lod hovedet glide en smule på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 0:16

Han kiggede på hende og slappede af "sjæl det fik jeg i går så det har jeg ikke brug for lige nu før i morgen eller noget i den still mener jeg"sagde han roligt og så på hende med et stille smil "så det ren sex og hygge jeg er ude efter ikke alt det der kom her og giv mig din sjæl halløj og værdighed ser dig ikke som en slave"sagde han roligt og lagde en hånd under hendes hage og kiggede på hende "ser dig mere som en kvinde end slave for det lyder ikke så godt og sige"sagde han roligt og så på hende med et stille smil.
Roligt gav han sig til at gå i en retning og ja han var på vej hjem af nu hvor han havde set markedet og det, så kunne han lige så godt tage hjem og se om hun fulgte med hvis hun ville og alt det halløj der, for hun vil ha den urt og ja han vil ha sex sådan var det jo bare, nogen havde ikke den der træng til penge og alt det men mere hygge og alt det halløj der.
Han så på hende "så du ved hvad mit syn er på slaver de kvinder som andre som ikke er slave vil aldrig tale ned til en som er det for de er som de er og ja de lever et liv som er hårdt"sagde han roligt og gik vider.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 0:28

hun tøvede en lille smule *Hvad bliver straffen for det her? Eller må jeg mon godt? Der er ikke sagt noget om at jeg ikke må den slags, og han gav mig ordre på at have tingene med tilbage* manden nåede et par skridt væk inden hun fulgte efter, så stille som hun kunne være, ikke sikker på at dette var nogen god ide.
”En slave er og bliver altid en slave, medmindre mesteren slipper dem løs, eller slaven stikker af” hun kiggede ned i jorden, meget havde ændret sig for hende på det sidste, endda hendes eget syn på sig selv. hun var ikke længere så selvsikker som hun havde været, men hun huskede ikke hvorfor.
Hun kunne forsvare sig selv, kæmpe som få kvinder kunne, hun kunne udøve sine evner inden for medicin og ifølge hendes herre var hun en ren sirene i sengen og han roste hende ofte. Men hun fandt intet at være stolt af mere, hun manglede den vigtigste del i sit liv, så at have sex med denne mand ville ikke gøre hende noget.
Hun løftede hovedet lidt og sendte ham et smil, ingen af hendes tanker eller hendes tvivl kunne ses på hendes ansigt. ”Var de på markedet efter hygge?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 0:57

Han kiggede på hende og slappede af "nej ikke før jeg så dig endeligt syns du var en tiltrækkende person og ja så besluttede jeg mig faktisk for at komme i kontakt og med dig og ja jeg kom jo i kontakt med dig ikke"sagde han roligt og så på hende og ja hun var en meget tiltrækkende kvinde og han var ligeglad med om hun var slave og alt det, han ville bare ha det sjovt for en gang skyld i stedet for alt det bare var om forretning og slaver og alt det halløj der.
Han kiggede på hende og efter et godt stykke tid hvor de havde gået og ja snakket og alt det halløj der, så nåede de endeligt frem til hvor han boede og alt det, roligt gik han ind i opgangen og op af trapperne og sådan, der var et lille stykke op af trapperne før de nåede til hans dør og den slags der, roligt låste han op og gik ind og så sig omkring "lever ikke som en konge og har heller ikke tænkt mig det"sagde han roligt og mente han ville ikke bo i noget der var vildt stort men heller ikke lille, men han ville nok ha noget der var større end en lejlighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 14:41

Lillith fulgte stille med den stadig fremmede dæmon, hun havde en smule svært ved at forstå hvad det var hun havde gang i. inden i sig selv forbandede hun sig selv over at være svag, forbandede sig selv for at skulle have den plante. Selvom denne dæmon gjorde dette af fri vilje, var hun ikke sikker på at hun kunne betragte sin egen handling som andet end tvang.
Hun lyttede still til den han sagde, imens hun gennemgik sine egne tanker.

Hvorfor gør det her så ondt i mit hjerte, Sex er sex som det altid har været, en handelsvare

Hun rystede stille på hovedet da de nåede til en fremmed bygning, stille fulgte hun efter ham op af gangene, indtil de nåede en dør, hun kiggede nervøst på den. Rystede igen stille på hovedet og slog tankerne ud af hovedet, det her ville blive som så mange gange før, og hendes fjollede følelser skulle ikke forhindre hende i at få noget ud af det, gjorde hun det rigtigt, ville hun både få nydelse samt en vigtig urt.

Hun løftede blikket lidt og kiggede lettere afventende på Cameron

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 18:07

Han kiggede på hende og slappede roligt af og tog hendes indkøbskurv roligt væk fra hende og stilte den på bordet og så så igen på hende, før han roligt gik hen mod hende, han så hende dybt ind i øjne og lagde sine hænder på hendes hofte og slappede af og kyssede hende på halsen, han kiggede på hende og løftede hende op ved at ligge sine hænder på hendes røv og slappede af mens han fik hende tæt op mod vægen og smilte til hende.
Han så på hende og smilte "Lillith du ser godt ud og jeg mener det selvom du nok ikke stoler nok på en dæmon som mig"sagde han roligt og så på hende, han kyssede hende på halsen igen og smed sit øverste del af tøjet som han havde og stod nu bar overkrop og så på hende med et stille smil og viste ikke hvad hun ville tænke, men det kunne ikke være skidt for så var hun ikke gået med ham og alt det halløj der, eller havde hun bare for den urt der, men på en måde ligeglad var han for han fik noget og hun fik noget som en slags handel eller noget i den still kunne man jo kalde det for.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum