Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Have something to say? - Skylar  - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Natalie
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Lori
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Valentine
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Jake
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Renata
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Katrina
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Sean
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Lenore
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 
Abigail
Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba13Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba14Have something to say? - Skylar  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Have something to say? - Skylar

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 19:43

Han gispede overrasket da han med et var presset mod en væg, dog var Benjis kys med til at bringe ham tilbage fra sin undren. Oprindeligt ville han havde drillet ham, sagt han ikke kunne få mere af den slags ting, hvis han ikke fik taget sig sammen og friet, men på samme tid ville han ikke virke som om han pressede Benji. Hvis han ikke ville, kunne det vel ikke finde sted. Han lagde armene om hans hals, benene om hans liv, kyssede ham igen med samme lidenskab og ømhed som den Benji gav fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 19:56

Han smilede af hans overrakset gisp. Han holde ham godt oppe da han lagde sine ben om hans liv og hans arme om hans nakke. Han kyssede ham ned af hans hals. Nappede ham blidt i halsen og slap ham så til sidst. "Søde, søde Sky" hviskede han blidt. "Gå i seng, der venter noget stort til dig imorgen" han smilede blidt og kyssede ham en enkel gang på munden. Han ville nok undre sig over alt det her. Nok tænke over hvad pokker han havde gang i, sådan at smide ham i seng. Men Benji skulle lave noget før det blev morgen. Og Sky skulle ikke se det. "Jeg kommer ind til dig om lidt" Mhm....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 20:01

Han gispede, lagde hoved tilbage, men måtte brumme utilfreds da Benji stoppede. Et nysgerrigt og uforstående udtrykke dukkede op i hans ansigt, men han gav ikke slip, han holdte om ham som var han selv en igle omkring sit offer. Med hoved begravede i en varm krog af hans hals, strammede han grebet om ham "mhh, men jeg vil ikke give slip" sukkede han og puttede sig ind mod hans varme krop, med den store lyst aldrig at skulle give slip igen. Lige det øjeblik var han ligeglad, selvom han godt vidste han ikke kunne blive bed med at holde fast, så gjorde det ham glad at være så tæt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 20:12

Han kunne godt høre at han var utilfreds med dette, og det sagde hans nysgerrige og uforstående ansigtsudtryk. Han gav ikke slip, og det frustrede ham lidt, for pokker han havde noget han skulle lave... Noget til imorgen. En overraskelse til Sky. Som nok ik helt ville komme bag på ham hvis han tænkte lidt over det.
Han sukkede kort og holde Sky ind til sig, "jamen...." han stod lidt med ham og tænkte lidt over hvad han skulle sige. Skulle han så bare komme med det nu... Så blev det bare ik lige så romantisk som det kunne havde blevet hvis han havde ventet til imorgen. Han sukkede, så måtte han vel fri til ham mens han hang der og dinglede. "Jamen så må jeg vel bare sige det nu... Mens du hænger her dit lille hænge træ" Han kyssede hans hals "Se på mig" hviskede han blidt. Og da han så på ham smilede han blidt. "Sky, det her kommer nok slet ikke bag på dig" han grinte lidt "men vil du gøre mig den ære... at gifte dig med mig?" Han kiggede smilende på ham. Han holde ham med et fast greb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 20:18

han brummede og sukkede "du kan ikke bare tænde mig på den måde også gå din vej" sukkede han, næsten som svar på hans jamen. Et blidt grin forlod hans læber og han vendte blikket mod ham igen "mhh men jeg er dit hænge træ" pointerede han drillende og nussede sin næse mod hans. Da hans spørgsmål til sidst kom frem, lyste kærligheden ud af ham og han gav slip, så op på ham med varme. Hurtigt lagde han armene om hans hals, trykkede sine læber mod hans "ja....ja jeg vil meget gerne gifte mig med dig" hviskede han mod hans læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 20:29

Han smilede stort, "så jeg tændte dig var?" hviskede han og nappede ham blidt i halsen og kørte sine hænder ned til hans lille fine numse. Han smilede frækt til ham og kyssede ham på munden.
Han grinte blidt med og nikkede, "ja, det er du i hvert fald" sagde han blidt og kyssede ham på kinden, der var ikke noget anden der ville kunne erstatte hans lille hænge træ. Han smilede kærligt af hans næse der nussede mod hans.
Han kunne se alt kærligheden komme strålende ud af Sky, han smilede stort af det og han gav slip da han slap. Han smilede da han lagde sine arme om hans nakke og kyssede ham. Han trykkede Sky ind mod sig og gengælde kysset ømt. Han smilede stort da han sagde ja, ikke at han havde troet andet. "det er jeg glad for at høre" hviskede han blidt og tog ham op. Han gik ind i deres soveværelse og lagde ham i sengen mens han stadig kyssede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 20:35

Han rødmede kraftigt, men nikkede, så ned, da det var pinligt for ham "ja...det gør du" hviskede han og stønnede overrasket, han så op på ham af ren overraskelse, da Benjis hænder ramte hans numse, dog kyssede han ham igen og sukkede mod hans læber. Benji havde ham godt og grundigt snoet om sin finger, stort set hvad end han sagde, ville hans gøre det.
Han smilede generet, da han med et blev løftet op "nu gør du det her fordi du vil...ikke?" spurte han usikkert, betragtede ham som han selv blev lagt i sengen og kysset kom. Hans hjerte bankede hurtigt, men et spørgsmål dukkede op...kunne man virkelig blive gift hvis man var til det samme køn?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 20:44

Han smilede blidt til ham, kiggede lidt på ham da han kiggede ned, "Mhm... Godt" hviskede han blidt. Han smilede da han gengælde kysset, han havde set det overraskende blik han var blevet sendt og det fik ham til at grine lidt indvendigt.
Han kiggede roligt på ham og smilede, han nikkede "selvfølgelig, jeg elsker dig jo" hviskede han i hans øre og kyssede hans hals. Han smilede mod kysset og trykkede ham nærmere sig. "Jeg elsker dig meget højt" hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 15:05

Han smilede og lagde sig godt til rette under ham, blottede halsen da de blide kys ramte den "mhh, du gør mig så utrolig lykkelig" sukkede han og gengældte hans kys. Med armene om hans hals, trykkede han sig selv mod Benjis krop, puttede sig mod ham "så bliver du helt og aldeles min" hviskede han drømmende, han havde altid været lidt af en tøs, specielt når det kom til dette punkt, virkelig...han var som en kvinde og nogle gange lidt for meget "du kommer til at være så sexet i den smoking" sagde han med en tyk rødmen på sine kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 18 Okt 2013 - 20:34

Han betragtede hans hals som blev blottet for ham, da han begyndte at kysse den. Han smilede blidt og bed ham og nappede ham i halsen. Han spandt i hans øre og kyssede ham så på munden. "Jeg kan kun sige det samme" hviskede han.
Han smilede roligt da Sky puttede sig ind til ham, han holde ham trygt ind til sig. Han grinte blidt og kyssede hans kind, "mhm.... det lyder godt" hviskede han tilbage.
Han grinte endnu engang, "mm... Os to i smoking, det kommer til at se herligt ud" sagde han glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 19:41

Han sukkede og spandt, trykkede sine læber mod hans og brummede nydende "mhh, jeg var din fra første gang du snakkede til mig" sukkede han og lagdearmene om hans hals, han nussede hans nakkehår blidt. Han nød at være så tæt på ham, afhøre ved sin elskede og den han elskede "mhh du er en smækker ung mand...dig i sort, uhh" spandt han og klukkede. Benjis ord fik ham til at smile bredere "den dag bliver den næst bedste dag i mit liv, da den bedste var dengang jeg mødte dig" hviskede han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 22:04

Han smilede lykkeligt til ham, det største og lykkeligste smil han nogensinde havde haft. Det smil som kun Skylar så og fik, der var ingen der ville kunne få den samme glæde og lykke op i ham som Skylar. Ingen der kunne få hans hjerte til at slå så hurtigt som aldrig. Ingen han kunne elske så højt som han elskede Skylar. Han ville gøre alt for Skylar. Han elskede ham så højt og ingen skulle tage ham fra Benji. Aldrig.
"Hmm... Hvad tænkte du egentlig da du så mig første gang?" Spurgte han roligt og små kyssede hans læber og kind.
Han klukkede sammen med Sky og smilede stort til ham. "Den største begivenhed i mit liv vil være den dag hvor jeg ser dig og siger ja" hviskede han blidt og kyssede ham. "Da jeg mødte dig viste jeg at jeg måtte have dig, og nu, ville jeg ikke kunne leve uden dig" sagde han blidt og kyssede blidt og kærligt hans pande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 22:44

Han betragtede det lykkelige smil tage sted på hans læber, nød de Its der blev uddelt mod hans læber, elskede hver enkel af hans berøringer, følte sig som ny forelsket hver gang han åbnede munden. Benjis spørgsmål fik ham til at smile og han strøg ham ned af kinden "jeg tænkte: wow han er smuk, hvorfor taler han dog til mig, han kan ikke være andet end hetero" svarede hm blidt, gav ham samtidig derefter et kærligt kys.
Han lukkede sine øjne, sukkede og bed sig i læben "virkelig, hvad tænkte du englelig om mig første gang du så mig?" Spurgte han forsigtigt og smilede kærligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 22:55

Han nød hans hånd ned af hans kind, hans blide, bløde hænder mod sin hud, de bløde hænder som Sky havde først sagt var meget feminint. Det var det ik, det var meget Sky. Hans bløde hænder, Mmm, Benji elskede hans bløde hænder. Han smilede af hans ord som forlod hans perfekte læber. "Mmm... Det var dog en sød tanke, men han var nu til mænd den mand så vidt jeg husker" han smilede blidt og gengælde kærligt kysset.
Han lod sin tommelfingeren glide over hans læber da han bed i dem. Han smilede let. "Jeg tænkte... Hvem er dog det? Og da jeg så blev bekræftet på at du var en dreng, så tænkte jeg... Han er den mest sexede og sødeste fyr jeg har mødt" hviskede han roligt og kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 23:05

Han nikkede "og det er jeg meget glad for, jeg ved ikke hvad jeg havde gjort hvis du ikke havde været der for mig...virkelig" sukkede han og forestillede sig hvor han havde været hvis det ikke havde været for Benjis, men tankerne blev ikke kønne og han stoppede hurtigt sig selv, ved blot at tænke på hvad der skete lige nu og her,på dette øjeblik.
Han lukkede øjnene da Benjis befriede læben fra tendens greb, han elskede hver enkel af disse berøringer, de sendte en flamme af lidenskab igennem ham, samt lyst. Han rødmede af hans ord, sukkede "mhh hvor jeg dog els" han stoppede sætning med en drillende mine, hurtigt smuttede han ud af hans greb "hvis du vil hører resten, nå du fange mig" grinede han og styrtede mod stuen og sofaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 23:15

Han kiggede blidt på ham og strøg blidt og kærligt hans kind. Han elskede denne skabning, hans dæmon, hans Sky. Ingen andre. Ingen! Ville kunne få ham til at holde af nogen anden end ham. Det ville altid kun være ham. Og det håbede han, han vidste. Men han ville gemme det til et tidspunkt hvor det virkelig afhang af det og alt var ved at gå fra hinanden.
Han smilede roligt til ham, han var så dejlig, så smuk, guddommelig smuk. Om så folk havde sagt han lignede en kvinde, så havde han slået hver en kvinde. Han forsvandt i Sky's øjne, han kunne kigge ind i dem hele dagen hvis det skulle være, bare være her og bliver draget mod ham.
Pludselig forsvandt han og han kiggede op på ham med et lynhurtigt ryk. Han smilede skævt og charmerende. Han kiggede på Sky som han løb ind i stuen, han rystede roligt på hovedet. Han smilede blidt og løb ind efter ham. "Kan du så komme her din frækkert" lo han roligt og prøvede at fange ham, gribe ud efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 15:58

Han grinede og sluttede hurtigere, løb rundt om bordene og forsøgte ikke at blive fanget, det var ikke det han ikke ville være nær Benjis, der var ikke noget han hellere ville, men lige nu havde han brug for sjov og meget af det. Hurtigt hoppede han op i sofaen, lagde sig under et tæppe, han dækkede over sig. Han holdet vejret og smilede, mens han gjorde sig flad...ventede spændt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 16:40

Han rystede blidt på hovedet af ham, smilede kærligt og charmerende som han løb rundt om bordene for uk at blive fanget. Det skulle han ik slippe godt fra nej, han ville få en ordenlig kilde tur når Benji fik fat i ham.
Han lo lidt da han så ham ligge sig ned i sofaen. Han gik roligt hen og kiggede og så han havde taget et tæppe og dækkes sig med. Hvis det ik havde været for at ham havde set ham, skulle man tro at det bare var et lag puder som var blevet lagt.
Han smilede lumsk. Sagde med en melodisk stemme "hvor mon Sky er?" Han forhøjede sin stemme lidt for at være sikker på at Sky hørte det. Og så som man skulle tro han var gået, trak han tæppet af Sky. "Fandt dig!" Han smilede charmerende og satte sig med en let vægt oven på ham og begyndte at kilde ham i siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 16:49

Han lukkede øjnene og nød lyden af hans stemme, den smukke stemme han næsten kunne forsvinde i. Han gispede da tæppet med et blev fjernet og der stod han, smuk som altid. En stor rødmer bredte sig mod hans kinder og han sank en klukkede, dog krympede han sig, da Benji satte sig på ham, han grinede da et par gælder begyndte at kilde ham. Han vred sig under ham, grunde, men måtte gispede efter vejret efter noget tid og efter mindre tid lev han af smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 17:18

Han smilede efter han havde kildet ham. Roligt tog han, hans ansigt mellem hænderne og bukkede sig ned og kyssede ham kærligt på læberne, imens han nussede Sky's kinder. "Det var da ik så sødt, at løbe fra mig" hviskede han i hans øre og smilede blidt til ham. Benji sad stadig oven på ham, så han ik kunne løbe væk fra ham igen. Han kiggede ham roligt i hans smukke øjne, han kunne ik tage øjne væk fra ham nu, den gude smukke mand som lå der nede under ham. Alt var perfekt. De skulle være en familie snart.


Sidst rettet af Benji Fre 22 Nov 2013 - 23:47, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 23:44

Han sukkede og kyssede han kærligt igen, gøs og lukkede øjnene, gled ind i det og dens nydelsen. Han lagde sig fladt ned, betragtede Benji med nysgerrighed og varm, sig brød et smil frem på hans læber da spørgsmålet kom frem "jeg ville se hvor meget du gerne ville høre de ord jeg var ved at sige" forklarede han blidt og strøg ham ned af kinden, han trak hans bluse af, nussede ham hen over den bløde hus. En hæs brummen passerede hans læber og han puttede sig ind mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 23:52

Han smilede mildt da kysset blev gengældt. Han fortsatte nussede hans dejlige kinder selvom han ik lige kyssede ham mere, men han kunne bare ik slippe de kinder der. Han smilede af tanken.
Han lagde hovedet på skrå med et varmt og charmerende smil, "jamen jeg vil da meget gerne høre de ord, når nu jeg har fanget dig" sagde han og smilede drillende til ham. Der var ik noget andet han heller vil end at høre Sky sige de magiske tre ord. Og det var bare bedre da det kom fra Sky.
Han kiggede lidt på Sky da han tog hans trøje af, han brummede nydende da Sky nussede ham, og derefter puttede sig ind til ham. Og Benji lod ham. Han holde ham tæt ind til sig og kyssede hans pande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 25 Nov 2013 - 23:29

Han smilede bredt,vendte dem rundt og kyssede ham ned af brystet "jeg forguder dig, elsker dig, du har forhekset mig, jeg kan...vil aldrig overleve uden dig, der er ikke noget Skylar uden dig" hviskede han mellem very enkel kys, små kys han lod glide ned mod hans buksekant, han drillende bed og trak i, før han satte sig på hans mave og så ned på ham.
Hans kærlighed for denne dæmon kunne på ingen punkter beskrive...aldrig ville det kunne, blot det han følte når han var i nærheden af Benjis, det varmede ham og gjorde ham til den han var. For få år siden, var han ingenting, et vrag om ikke andet, men Benji hjalp ham og guide han turde føle sig elsket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 17:46

Han smilede blidt til ham og lod ham bare vende dem, stemte ikke imod, gjorde slet ikke modstand. Han brummede kærligt da han kunne mærke Skys læber op af hans brystkasse. Han bed sig i læben og strøg sin hånd gennem hans hår, han var så sød. Så dejlig. De ord hans sagde, det var bare noget der gik lige i hjertet. Han elskede ham så højt. "Oh... Hvor jeg elsker dig Sky" sagde han med en meget kærligt stemme.
Han kiggede ned på ham som han bevægede sig ned af hans overkrop til hans buskekant som han bed og trak i.
Han smilede som han sad på hans mave. Han lod sine hænder glide op af hans sider. "Min kærlighed til dig kan slet ik beskrives med ord. Det er som at beskrive hvordan vand smager." Han lod sine hænder hvile på hans sider og kiggede op i hans dejlige smukke øjne og nussede hans sider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 6 Dec 2013 - 20:50

Han lukkede øjnene, sukkede svagt og smilede blot større "mhh dine ord, de sætter mit hjerte i flammer, aldrig har jeg følt noget der minder om dette, du er og bliver min eneste ene, den eneste jeg kan elske. Når jeg tænker på dig, dukker alle mulige ord op og ingen kan beskrive dig" hviskede han blidt, åbnede samtidig langsomt øjnene, kun for at betragte den mand han elskede af hele sit hjerte, den mand han uden nogen anden tanke, ville give sit liv for.
Forsigtigt lod han sig glide ned, lagde sin kind mod hans bryst, samt den anden hånd mod hans bløde mave, han blidt lod fingrene glide hen over "jeg ved jeg har sagt dette før, men du er i sandhed det bedste der nogensinde er sket for mig, virkelig...det skræmmer mig nogle gange så meget du har forandret mig...forandret mit syn og hvordan jeg har det" sukkede han og lukkede øjnene endnu engang, kun for denne gang at begraver ansigtet i hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Have something to say? - Skylar  - Page 2 Empty Sv: Have something to say? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum