Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Valentine
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Natalie
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Lori
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Jake
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Lenore
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Renata
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Katrina
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Sean
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba13Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba14Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Early in the morning ¤ Reilly

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 21:04

Et roligt smil kom frem. Han havde nu regnet med at hun ville ha kysset ham uden at rigtig lægge mærke til det. Men hun var hurtig til at opfatte. Han lod hende rejse sig. Ja selv tage t-shirten på. Og spændte sin del af kæden op. Og kastede nøglen hen til hende. "Overrask mig." Sagde han smilende til hvad han ville have. Hvorefter han selv rejste sig. Begyndte roligt at smide tøjet. For så at gå ud på badeværelset. Tage et hurtigt bad mens hun lavede maden. Kom så roligt ud. Tog et par underbukser på. Og gik så roligt ud til spisebordet. Hvor han roligt satte sig ned. Og ventede kort på hun selv satte sig. Hvorefter han roligt så lidt på maden. Og grinte svagt. "Du er kunstnerisk med æbler." Sagde han smilende og tog en af kaninerne op og så på dem kort. Før han lagde den ned igen. Og tog en agurkestav. For at tage en bid af den. Og så på hende kort. Hendes spørgsmål kom ikke bag på ham. Han smilede svagt. "Tjo det er det vel. Jeg vil helst ikke se dig springe ud af vinduet igen. Du skal helst ikke komme dødeligt til skade." Sagde han smilende. Og så hende i øjnene lidt. "Hvad siger du til at hygge os lidt idag? Bare inden i aften hvor det så skal ske. Du ved din mødom og alt det." Sagde han roligt med et halvforførende og venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 21:18

Hun hævede det ene øjenbryn en smule og betragtede Reilly, i det han nævnte det med æblerne. " Vores familie´s tjener.. lærte mig det, da jeg var lille ". Hun smilede en lille smule og sagde " Jeg kan faktisk ikke rigtig.. lave noget mad ". Hun sukkede en lille smule og sagde" Vi havde tjener, barnepige, samt kokke.. så jeg ikke så god til at lave andet end.. kød og æble kaniner ". Hun tog endnu en bid af den agurk stang hun holdte i hånden. Hun grinte lidt, da hun hørte at de var kommet op, netop på grund af hende. " hvor er alle dine andre slaver.. ". Hun sukkede en lille smule og skulle til at tag den sidste bid af sin agurk stav, indtil han pludselig mindede hende om iaften. Hun tabte agurk staven og så lettere chokeret på Reilly, men hun genvandte hurtigt fatningen og samlede agurk staven op og smed den ud. " Nej.. jeg.. jeg har ikke rigtig lyst til.. til hygge " Hun sank kort og mærkede rødmen.. hun blev varm inden i.. og følte sig utilpas.

Hun vendte sig rundt og gik hen og tog en af kaninerne og gik derefter forbi Reilly og lagde sig ind i hans seng. Hun iførte sig lænken igen og lagde sig under en af dynerne. Hun ville helst ikke se på ham, eller bare blive mindet om den aften der ville komme. * Min mødom.. det eneste der nogensinde rigtig.. har været mit.. *. Hun havde lyst til at tude, vis det ikke var fordi.. at det ville virke så ynkeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 21:47

Et svagt smil kom fra ham. Han lyttede til hvad hun sagde. Før han roligt tog noget af maden. Spiste det roligt. Lyttede fortsat til hvad hun sagde. Et svagt grin kom fra ham. "Efter et stykke tid. Lader jeg dem have fridage. I de dage går jeg og leder efter flere. Eller betaler mig frem til nye." Sagde han smilende. mens han fortsat spiste videre.

Før han roligt så på hende svagt. "Kom nu. Vi kan gå en tur rundt i byen. Nyde vejret." Sagde han smilende. Før hans blik fulgte hende ind mod værelset. Han spiste roligt færdig og fulgte så efter hende ind på værelset. Lagde sig ved side af hende. Så på hende roligt. Lænede kæden fast til en kædering som hang i det ene sengeben. Og så på hende roligt. "vi kan osse godt få det overstået nu." Hviskede han blidt. Mens han lagde sig ind under den samme dyne. Og lagde sig helt ind til hende. Nussede hende blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 21:55

Hun betragtede ham en smule og trykke sig lidt væk fra ham. " N-nej tak.. ". Hun havde ikke lyst nu, nej.. hun havde overhovedet ikke lyst. Hun betragtede ham lidt og sagde" Jeg har ændret mening, jeg vil vildt gerne gå en tur ". Hun smilede uskyldigt til Reilly. Hun ville ikke prøve at stikke af på nogen måde. Hun rejste sig forsigtigt op og tog kaninen mellem tænderne og tog en bid. Hun betragtede Reilly lidt og sagde" Hvad for noget tøj skal jeg ha på?.. du har ligesom ødelagt alt mit undertøj samt.. tøj ". Hun sukkede en lille smule. Det var virkelig nedern at dette skulle være sådan.. hun ville helst ikke iføres i en eller anden kjole eller noget grimt læder agtig tøj.. " Har du ikke noget tøj.. fra en eller anden.. ". Hun bed sig en smule i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 22:07

Et svagt smil kom fra ham da han roligt rejste sig op. Og gik hen i skabet. Hvor han fandt et sæt tøj som han havde købt. Til disse tilfælder. Og kastede det hen til hende. Det var nu egentlig meget pænt mente han selv. En sort kjole frem. Rimelig kort. Med høj krave. Bar arme. Og en blomst ved kraven. Samt et tyndt sølv bælte. enkelt. Rimeligt dyrt. Men han havde købt en masse af dem i forskellige størrelser. Og han mente at den han kastede til hende var den passende størrelse. Efter hvad han kunne se på øjemål. Og læse i hendes aura. Han smilede roligt og gik hen til hende. Og havde en metal bh med osse i hendes størrelse. Han rakte hende BH'en og smilede svagt. "Men du får ingen trusser." Sagde han halvondt med et roligt smil. "Det må du overleve med uden." Et ondt smil kom frem. Forfulgt af et halvvenligt og halvkærligt smil. Hvorefter han alligevel fandt et par sorte G-strenge frem fra hans ryg. Og en ordenlig BH osse i sort. Rimelig kedelige. Men det kunne bruges.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
//Dette billede er ikke for sarte sjæle
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 28 Aug 2013 - 22:20

Hun betragtede det han havde fundet frem til hende. Hun grinte lidt og rakte kort tunge til ham, da han faktisk fandt en ovnlig bh frem til hende, samt gstreng. Hun iførte sig G-strengen, men hun tog dog metal bh´en, i stedet for den almindelige bh. " Vis jeg tager den på, så rør du mig heller ikke, før vi kommer hjem ". Hun smilede uskyldigt og iførte sig den, før hun iførte sig kjolen. Hun betragtede sig selv lidt i spejlet og tog det luns stof, der sad om hendes hår.. ud og lod det lange blonde hår glide ned på ryggen af hende, samt skubbede noget over hendes skuldre. " Såen, så jeg klar til at gå ". Hun gik hen og iførte sig nogle sneakers, eftersom hun ikke ville gå i stiletter, især ikke med Reilly ved siden af sig. Hun betragtede ham lidt og trak kort på skuldrene i det hun sagde" Hvad?.. de meget nemmere at gå rundt i ". Hun grinte derefter lidt og låste kæden op, så hun ikke mere var lænket. Hun manglede blot.. at han ville føre hende udenfor. " Så hvor skal vi hen.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Fre 30 Aug 2013 - 0:20

Han smilede roligt. Fulgte hende med blikket. "Du er virkelig smuk Pandora." sagde han smilende. Han fandt sit tøj frem eftersom han stadig kun havde underbukser på. En sort tanktop. Et par sorte militærbukser. Og militærstøvler. Som altid. Hvorefter han gik hen ved siden af hende. Bukkede sin arm. Så hun kunne lægge armen igennem hans. Og han kunne føre hende afsted. Han førte hende så derefter mod døren. Da de nåede døren med de 4 låse. Stoppede han roligt op. Og så rundt. Fandt de 3 nøgler frem. Som han havde på sig. Hvorefter han så gik ind på soveværelset igen. Fandt den sidste nøgle. Der kom et bump som noget tungt der ramte gulvet. Det var det eneste som kunne høres. Hvorefter han kom ud. Og låste alle 4 låse op. Og stak alle 4 nøgler ned i sin lomme på sine militærbukser. Hvorefter han førte hende ud af døren. Og lukkede døren roligt efter dem. Dørene var automatlåse. De ville låse sig hvis man smækkede døren. Og jo man kunne godt låse dem op udefra. Men han låste kun en af dem. Hvorfor låse alle 4? Hvorefter han førte hende ned til gaden. Og vinkede efter en karavane som kørte forbi. "Jeg tænkte på at gå på det sorte markedet. Og kigge rundt." Sagde han smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 22:25

Hun begyndte at rødme en smule, da han sagde at hun så smuk ud, fordi det var ikke noget hun hørte hver dag. " V-virkelig?? ". Hun gav et lille usikkert smil fra sig, før hun fulgte med ham ud af hans lejlighed. Hun kunne ikke lade være med at betragte ham lidt, i mens de stod der og ventede på at blive hentet, af den karavane han nu havde pajet til. " Et jækkesæt ville klæde dig bedre ". Hun gav et lille smil fra sig og bed sig en smule i underlæben, i det hun skulle til at sætte sig op.

Da de endelig var kommet op og nu sad ved siden af hinanden, på vej til dette sorte markede... ja, hun kunne ikke lade være med at få følelsen af at stikke af. Hun tog sig kort til kraven om sin hals og trak lidt ud i den, som var den ved at kvæle hende, hvilket hun også følte. * Nej.. du kan ikke slippe fra ham... desuden... han er sød nu, forhåbenlig *. Hun ville dog heller ikke piskes igen, flere tusinder gange.

De lyseblå øjne, så flakkende rundt på de mange bygninger, som råbte hun lydløst om hjælp, men intet ville hjælpe hende. " Vis jeg tjener dig i... et år. Ville du lade mig gå så? ". Hun så uskyldigt... samt håbe fulgt på Reilly. " Jeg.. jeg kan ikke styre min trang til at ville være fri ". Hun var som et dyr i et bur.. fanget.. uden nogen former for frihed. " Undskyld ". Hun mærkede en tåre glide ned af sin kind og så hastigt væk fra Reilly.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 22:39

Han hørte hendes stammende generte 'virkelig?' Og reagerede også på det med at vende sig imod hende og nikke roligt. Før han vendte blikket videre og fulgte hende ud. Et svagt grin kom over hendes kommentar om et jakkesæt. Og trak på skulderen. "Dette er min stil." Sagde han roligt før han stak bunden af sin tungepiercing ud af munden og kørte den rundt i munden mellem tænderne. Så lyden af tænder mod metal kom. Mens han så på hende svagt. "Desuden hvis jeg ikke husker helt dårlig kunne du rigtig godt li min stil dengang." Sagde han smilende.

Imens de kørte igennem byen i karavanen. Så på hende svagt eftertænksomt. Før han så kort ned. Eftertænksomt. Før han vendte blikket op imod hende. "hvis du tror jeg vil slippe dig fri efter et lille skide år. Så glem det. Jeg nyder at skulle træne dig op. Du er så trodsig. At jeg nyder det. Normalt plejer jeg bare at rette på deres følelser så de bliver forelsket i mig. Og stopper med at frygte mig. Men jeg gider ikke. For det er sjovere at træne dig. Det kan tage 10 dage som det kan tage 10.000 år. Vi får se." Sagde han smilende mens han fortsat så på hende roligt med et svagt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 22:55

Hun spærrede øjnene en smule op, i det han sagde at han ikke ville lade hende gå, ja.. at hun var den sjoveste at 'træne'. Hun mærkede sin indre vrede langsomt boble op i sig, som ville hun snart gå i udbrud af ren raseri. " Jeg IKKE en til at træne! "- Efter at ha sagt netop dette, tog hun fat i siden på vognen og sprang ud af den. Heldigt for hende at hun havde beholdt flade sko på, fordi så kunne hun løbe hurtigere. Hun løb så hurtigt hun kunne, mens hun undgik heste og folk, der måtte stå i vejen for hende, endda da der kom en karavane.. hoppede hun ind i den og ud på den anden side, for at forsinke Reilly.

Hun ville bare være alene, lige nu og her.. uden at blive mindet om, at hun aldrig nogensinde ville kunne være sig selv igen, eller at det eneste der nogensinde havde været hendes, samt hendes beslutning.. ville blive taget så groft fra hende i nat. Hun så kort bagud og skyndte sig ind i en bogforhandler. Damen der ejede den, så undrende på hende da hun kom ind. " Hjælp mig! ". Hun løftede op i sit hår, så øreringen var tydelig og sagde " Please gem mig.. blot.. blot for i dag, indtil solnedgang ". Damen nikkede, i det hun fik medlidenhed med Pandora. Hun tog hende i hånden og gemte hende bagved, hvor der ikke måtte komme andre end hende(kontoret).

Da hun kom ind i rummet.. sank hun grædende ned på sine knæ. Hendes fremtid, var at blive misbrugt og tortureret, samt til sidst.. ende med at være en eller anden snot forkælet fyrs.. tjenestepige.. eller hvad man nu kunne kalde hende til den tid. " Hvorfor!.. hvorfor mig.. ". Hun snøftede og gik hen i hjørnet og satte sig, hvor efter nogle minutter.. hun fandt en bog og læste lidt i. Dagen var så småt gået og solnedgang var på dørtrinnet. Hun rejste sig langsomt op og pustede kort ud.. før hun stillede bogen på plads.

Hun betragtede lidt de mange bøger og fandt nogle frem, hvorefter hun gik ud og snakkede med damen. Hun fik bøgerne gratis, samt en pose til at ha dem i, og så gik hun ellers ud af bogforhandleren. Hun så kort rundt og prøvede at spørge folk om de havde set Reilly.. men ingen lød til at ha set ham. Hun bed sig en smule i underlæben og begyndte så at gå hjem af mod hans hjem. * Han må være så sur.. jeg bliver slået.. og tortureret af det her.. men hvad kan han forvente?.. *. Da hun endelig var kommet frem.. så huset tomt ud, undtagen et lille lys forovn. Forsigtigt rakte hun sin hånd frem og bankede blidt på. " R-Reilly??.. er du hjemme ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 23:33

Et svagt smil kom frem på Reilly's læber da hun rasende hoppede ud af karavanen. Han bedte roligt karavaneejeren om at stoppe sin karavane. Han gik med rolige skridt ud af den. Og gik roligt forbi de passerende. Gik bare med rolige skridt. Lod dem passere. Opførede sig helt normalt som en person som bare ville kigge sig omkring. Dog med meget mere selvtillid. Og meget større pragt. Han nåede over på den anden side af vejen. Hans øjne begyndte svagt at lyse. Og en form for tåge kom frem fra alle sider. Hans blik var gennemtrængende. Ikke bare til en aura. Men til alle auraer i op til en kilometers rækkevidde. Han kunne se alt. Han så på en mand og en kvinde ikke langt derfra. Manden var håbløst forelsket i kvinden. Hans kærlighed flød ud af kroppen. Men kvinden som udvendigt så lige så forelsket ud. Tænkte kun på hans penge. Han grinte svagt. Måske skulle han sige noget? Han gik roligt forbi dem. I det han tabte sin pung med vilje. Den faldt ned og guldmønter flød ud af den. Samt nogle rubiner. Han vendte sig rundt. "Ej for pokker da. Jeg har allerede tabt 3 poser med det samme i." Sagde han roligt og bukkede sig ned for at samle dem op. Kvinden havde stillet sig på hug foran ham. Hjulpet ham. Og så kigget på ham med et drømmende blik. "Hej mit navn er Zea." Sagde kvinden foran ham. Reilly smilede roligt og rakte hende en hånd. "Sean Reilly." Sagde han roligt. Kvinden ved navn Zea tog hans hånd og gav den et kort ryst. Hvorefter det forventede kom. Hun hoppede sig fremad og kyssede Reilly. Men Reilly var forberedt. Og Et svagt ryk med hovedet. Gjorde at hun ramte hans kind istedet. Han så kort på hende. "Det kan godt være din kæreste er blond nok til at falde for dine guldgraver trick. Men det er jeg ikke." Sagde han roligt og tog pungen op. Lagde den i sin lomme. Og vendte sig for at gå videre af den vej hun gik. Han kunne allerede høre skænderiet. Han grinte hånligt. Før han så satte farten lidt mere ned. Og gik roligt.

Der var vel gået en halv times tid. Da han endelig så boghandlen. Og det første der ramte hans blik. Var det han ledte efter. Hendes unikke aura. Alles aura var unikke. På den måde kunne han se forskel. Han gik roligt ind i boghandlen. Rummede sig kort. Da han så gik hen til damen. Og spurgte efter en bestemt bog. Boghandler damen sagde at hun havde den. Og fulgte ham ind i bagenden af lokalet. Og rakte ham bogen. Han smilede roligt og nikkede til hende. Og spurgte om det ville gøre noget han satte sig ned og læste i den. Kvinden havde vist ikke noget imod det. Til gengæld kunne han så osse se hvorfor. Hans Incubus evne havde ramt hende. Selvom hun var en ældre nok lidt overmoden kvinde. Havde hans incubus evne stadig sin effekt. Han satte sig på en skammel og begyndte at læse roligt. Tiden gik. Samt siderne.

Da solen begyndte svagt at falde. Lyset blev mere rødligt. Og så hørte han det han havde ventet på. Han havde lukket bogen. Og gået et skridt til siden. Da hun kom ud af kontoret. Han stod bag nogle reoler. Men med hans evne behøvede han ikke at se på folk. Han kunne se auraen. Hun gik ud af døren. Reilly gik roligt hen imod damen da hun var væk. Han stod foran hende. Smilede og strålede. En falsk tåre kom frem. "Denne bog... Den minder mig om min barndom." Han fandt 2 guldmønter frem. Og rakte hende dem. Damen insisterede på kun at skulle betale 10 kobber mønter for den. En tiende del af en guldmønt. Men Reilly rystede på hovedet. "Denne her bog betyder meget for mig. Jeg nægter at betale så små penge for den. Hvis det stod til mig ville jeg give dig 100 men det ved jeg du ville benægte fuldstændig." Sagde han smilende. Kvinden så kort undrende på ham. Hvordan vidste han det?. Kunne han se hun tænkte igennem hendes aura. Et svagt smil kom frem. Før han lagde de 2 guldmønter. Og valgte så at gå ud af boghandlen. Hans øjne havde låst sig fast til hendes aura. Så han kunne se hendes aura på 200 meters afstand. Og kun hendes. Han holdte sig i skyggen mens han fulgte hende. For at se hvor hun gik hen. Da han så opdagede hun bankede på hos ham? Et lille grin kom frem. Da han trådte ud af skyggerne bag hende. En silkeblød stemme gled over læberne på ham. Med forførende og kælende ord. I takt med at han skruede op for hans incubus evne som gjorde at folk nærmest fik 'følelser' for ham. En falsk forelskelse. "Pandora min kære. Jeg var nær dig hele tiden. Selvfølgelig var jeg ikke hjemme." Sagde han smilende. Da han drejede sig lidt. Så bogen klart og tydeligt kunne ses. Også det øverste hvor der var et mærke for den boghandel hun havde gemt sig i. Det var tydeligt at han havde været i boghandlen. Hvor længe? Tja han havde nået at læse bogen færdig. En mursten af en bog på 1022 sider. Så han havde været der længe. Roligt fandt han sine smøger frem fra sin lomme. Tog den op til munden. Og tog en enkel ud med læberne. Stak pakken ned i lommen igen. Og fandt sin lighter frem. Som han tændte smøgen med. Tog et godt langt sug. Og pustede roligt ud igen. "Pandora pandora pandora. Hvad skal jeg stille op med dig." Sagde han smilende hvorefter han gik hen til en stol som belejligt stod udenfor. Hvor han satte sig. Der var en stol mere ved siden af ham. Som han tog og svang hen foran ham. Hvorefter han viftede hende hen og sidde i den stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 23:48

Hun så undrende op mod vinduet til 1 sal. * hvorfor åbner han ikke? *. Hun kunne se lys, samt han havde ikke fundet hende, så hvorfor åbnede han ikke??. " R..Reilly.. please åben ". Hun bankede endnu engang, sådan 1....2......3.... men stadig intet svar. " Forhelved Reilly! ". Hun sparkede hårdt til døren og mærkede en stikkende smerte igennem sin fod, i det hun havde sparket for hårdt til den robuste dør, med sine bløde sko. " Argh!, FUCK-SHIT-AUV! ". Hun tog sig hurtigt til sin fod og så vredt mod døren og råbte " Åben så den dør din psyko! ". Hun var godt træt af at vente, på hvad end for en tortur han
havde tænkt sig at give hende. " Jeg ved du vil tæske mig!, så kom ide mindste og byd mig ind ".

Hun sukkede opgivende, i det hun intet svar fik, og var lige ved at gå.. i det hun mærkede sine nakke hår rejse sig, som fik hun pustet kold luft i nakken.. men nej, det var blot Reilly.. og han kom især ikke med nogle ord som hun brød sig om. " H-har du? ". Hun smilede en smule kejtet.. og ville ønske hun ikke havde stukket af. Hun så flovt og en smule skræmt på Reilly, i det han begyndte at sige hendes navn... lidt for mange gange, til at dette kunne ende positivt. Forsigtigt stillede hun bøgerne fra sig, lod dem dumpe ned ved siden af den stol, hun nu satte sig på.. den der var overfor Reilly. " Give mig credit for at ture.. at stikke af ". Et fjoget, lidt for skræmt smil viste sig på hendes læber, mens hendes krop så småt begyndte at ryste, mens hendes hænder blev svedige. Hun var bange.. rædselsslagen.. for hvad der ville ske nu. " Please.. gør mig ikke ondt. Jeg ville blot.. være fri, blot få sekunder.. ". Hun snøftede kort og mærkede tårerne langsomt glide ned af sine kinder endnu engang, skønt hun troede de var stoppet med det tidligere.. at der ikke var flere. Hendes øjne var blanke og rødlige fra alt det tuderi hun havde været igennem, siden hun stak af. " Vis du vil gør mig noget, så please kom til sagen og få det overstået ". Hun så nervøst på ham og lukkede sine øjne sammen hårdt, af skræk for han ville give hende en lussing.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 0:07

Et svagt grin kom fra ham. Da hun satte sig. Han så på hende roligt. Det dragende blik fortsatte. De blide letadskilte læber var fremme. Mens det blide rolige og nærmest venlige smil var på ham. Men alligevel var det som om hans øjne skjulte noget. Han så mod sin bog roligt. Bogens navn var egentlig ret så rolig. 'The lonely boy'. Han vendte bogen rundt. Og så på bagsiden. Før han roligt læste op. "Drengen var født anderledes. Ensom. Unik i hans land. Det gjorde ham til et udskud. Og langsomt dør folk i landsbyen. Da de endelig regner ud at den ensomme dreng var skyld i mordene. Var det for sent. Byen blev øde. Denne bog er bind 1 ud af 2 indtil videre. Skrevet af sangskriver samt forfatter. Sean Reilly." Han vendte bogen rundt igen og så på sin bog. "Et mesterværk. Jeg er faktisk igang med at skrive en 3'er." Han så på hende roligt med et roligt smil. "Og du er med i den. Alle er med i den. Min bog handler om min livshistorie." Sagde han roligt med et svagt grin. Før han rejste hovedet op og så på hende roligt. Noget havde ændret sig i hans blik. Det skjulte var væk. Hans øjne viste bare mystik nu. Intet andet. Roligt lagde han bogen ned på jorden ved siden af ham. Så på hende roligt. Før han hævede hånden som om han ville give hende en lussing. Men lagde den i stedet på hendes knæ. "Du skal igennem nok i aften. Jeg synes jeg lader dig slippe denne gang. Men mærk dig mine ord. Hvis du nogensinde prøver at stikke af igen. Min hånd rammer din kind så hårdt du vil kunne mærke det en måned efter." Sagde han roligt med et svagt smil.

Med langsomme bevægelser bukkede han sig ned og tog bogen op roligt. Og rejste sig så op igen. Vendte kort blikket imod hende. "Tag dine ting og gå op." Sagde han roligt. Før han rakte hende nøglen til opgangen. Dog ikke til de 4 låse på hoveddøren. Hun måtte vente. Han skulle ryge færdig. Han tog et blidt sug mere som han pustede ud. Før han rakte hende bogen roligt. Og smilede svagt. "Tag lige den her med op så du en skat." Hans blik var forførende og smilende. Som altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 21:58

Hun tog imod hans bog og studerede den lidt, før hun vendte sig om og gik indenfor. Hun tog den med oven på og lagde dem foran døren, dog ikke hans bog. Hun så kort ned af trapperne og råbte " Jeg tager lige et bad ". Hun tog bogen med ud på badeværelset og lukkede efter sig. Hun tændte for vandet og lagde bogen fra sig, mens hun begyndte at klæde sig selv af. Hun ville gerne læse den engang, dog var hun lidt nysgerrig efter denne nr 3.. han ville til at skrive. Hun ville være med i den, det var det han havde sagt * Mig.. jeg ender med at komme med i bogen *. Hun kunne virkelig ikke fatte, at hun ville ende med at komme med i den, dog ville hun ikke fremstå som en eller anden slave, så derfor ville hun gør alt for ikke at opføre sig som en, samt ikke ende som en.

Hun tog et langt bad og flettede sit hår ned af den venstre skuldre, da hun endelig var færdig. Hun betragtede sin nøgne krop og tog så lidt makeup på, samt voksede sine ben, plukkede bryn, rensede sine pore, fjernede hudorme, barberede sig mellem bene, samt iførte sig noget sexet hvidt undertøj der lå smukt lagt sammen under vasken. Hun betragtede sig selv lidt og tog så kåben på. " Vis jeg skal gi min mødom væk, bliver det på min måde og ikke hans ". Hun ville ikke huske denne aften, som en eller anden forfærdelig ting, men som et smukt minde. Hun åbnede døren og rødmede en smule, før hun sagde " Jeg klar... Sean ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 23:26

Et roligt smil kom da hun begyndte at gå. Han røg roligt sin smøg færdig før han smed den. Og begyndte langsomt at gå op af trappen. Da han hørte hendes råben. Han så op langs midterpunktet der hvor der ikke var noget i vejen. Og så kort på hende. "Det iorden Pandora. Jeg tager mig noget at spise." Roligt gik han videre op af trappen. Og ind i hans lejlighed. Da han nåede ind tog han sin tanktop af så hans muskuløse og flotte overkrop kom frem. Samt de mange tattoveringer han havde over skuldrene og ned langs armene. Samt det meste af overkroppen. Og kun en smule på halsen. Han gik roligt hen til et skrivebord i hjørnet. Og så på de papirark han havde skrevet indtil videre. Han havde skrevet 300 sider indtil videre. Og han var kun nået til den dag han mødte pandora. Som nok ville blive det længste kapitel i bogen. Han kunne huske hver en detajle fra den dag.

Langsomt gik han med rolige skridt forbi papirarkene. Og roligt ud i køkkenet hvor han roligt gik hen til køleskabet. Det var et metalkøleskab. Som blev holdt koldt af magiske iskrystaller. Krystallerne smeltede aldrig. Men udsendte altid kulde. Så de var jo perfekt til at holde et køleskab koldt. Roligt tog han en flaske øl ud af den. Og åbnede den med sin hånd. Han smed kapslen ud og så på sin hånd. Som svagt blødte. Men der gik ikke mange sekunder før blodet var væk på grund af hans hurtige healing. Han tog et æble fra frugtskålen da han gik forbi spisebordet hvor den lå indeni midten. Og gik roligt ind på soveværelset. Så ud af det betræmmede vindue. Mens han spiste sit æble. Og drak sin øl. Da han så reagerede på at nogen snakkede til ham bagfra. Han vendte hovedet langsomt og så på hende kort. Et roligt og halvkærligt smil kom frem. Han tog det sidste bid af sit æble og smed det så ud i den skraldespand som stod i hjørnet af værelset. Og gik hen til sengen. Hvor han stillede sin øl på natbordet. Og lagde sig selv på sengen. På den modsatte side af hvor hun var. Og bankede blidt på den modsatte halvdel af sengen. Så hun kunne lægge sig der. "Du virker forandret." Sagde han med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 23:41

Hun så flovt på Reilly og vendte ryggen til ham, i det han sagde at hun virkede forandret. Hun havde lagt smuk naturlig, men dog alligevel lidt vovet-makeup- på sit smukke ansigt, så hun fik lidt mere dyriske træk, som var hun halv menneske halv kat. Hun så vidunderlig ud. Det lange blonde hår, var flettet over den ene skuldre(venstre), samt kåben klæbte sig til hendes slanke spinkle timeglas figur. For at dække over sin rødmen samt usikkerhed.. lod hun langsomt kåben glide ned af hendes krop, indtil den ramte jorden. Hun ville lade ham tro, at hun vendte ham ryggen med vilje. Hun var iført det smukke perle hvide undertøj. Gstreng, der var bundet i hver side, så de let kunne bindes op eller rives af. Bh´en var gennemsigtig med perle hvid farvet stof, samt midten var der et hjerte, så man ikke kunne se brystvorterne. Den kunne åbnes foran, så den heller ikke ville være svær at tage af, samt den havde ingen stropper over skulderne.

Langsomt men elegant, vendte hun sin front mod ham, så han nu rigtig kunne betragte hende. Hun så på ham, med en smule rødmen over de fine kindben. De isblå øjne, var blanke og så en smule skræmt samt uskyldigt på Reilly. * Du kan godt Pan.. *. Hun gik elegant hen mod ham, som svævede hun næsten over det mørke trægulv. Blidt lod hun sit højre knæ.. langsomt presse ned mod den bløde madras, før hendes andet ben fulgte efter, sammen med hendes hænder, så hun nu var på alle fire. Hendes negle var hvide, med små diamand ligene sten på, der dannede et kors. Hun betragtede Reilly, igennem sine lange sorte øjenvipper, der kastede blide skygger ned over det kønne ansigt.
De smukke silke bløde læber, var glinsende, med en svag duft af jordbær, samt glitter ligene hinde.

Et smil gled sensuelt over læberne på hende, så de rene samt perle hvide tænder kom til skue. Langsomt tog hun fat i sin fletning og løsnede den, så da hun lænede sig frem mod ham, gled hendes hår ned over begge skuldre, i en bølgende havfrue effekt. Et uskyldigt blik, men forførisk krop, var nu foran ham. Hun lagde sig over ham, med sin flade mave, der næsten rørte hans, mens hendes underliv var over hans skridt. Hendes arme var på hver side af hans hoved, i det hun hviskede sukkersødt i hans øre. " Tag mig. Sean ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 4 Sep 2013 - 0:02

Han lå stille. Begyndte roligt at knappe sine bukser op. Og skubbe sine store militærstøvler af fødderne så de faldt til jorden med et klonk. Hvorefter han langsomt fulgte hende med øjnene. Han så ned af hendes næsten nøgne ryg. Og lod hende langsomt gå hen imod ham. Han vidste klart at hun var flov over at lade ham se hendes næsten nøgne krop. Han kunne se det på hendes aura. Da hun var på alle fire ikke langt fra ham. Gled hans tungepiercing ud af hans mund. Efterfulgt af spidsen af hans tunge. Hvorefter han kørte tungen rundt langs hans læber. Lod metallet ramme hans tænder. Så de små klikkelyde kom fra inde bag hans læber. Hvorefter han lagde sig til rette. Lod hende langsomt læne sig hen over ham. Han lod roligt sin hånd røre hendes lår roligt. Begyndte at nusse det blidt. Mens han så imod hende. Fulgte hendes blik hele vejen hen ovenpå ham. Hvorefter han langsomt lagde sin frie hånd på hendes side. Og nussede hende op og ned langs siden. Mens han så hende i øjnene. Kort før hun hviskede noget til ham. Han hørte alle 3 ord. Og han lukkede øjnene blidt med et svagt smil. Før han roligt fjernede sin venstre hånd fra hendes lår. Førte den op og tog blidt fat i hendes nakke. Før han langsomt hev hende nedad imod ham. Og lod deres læber mødes nede ved ham. Så hun muligvis var tvunget til at presse sine bryster imod hans bryst. Men han var ligeglad han havde haft lyst til at kysse hende længe. Nu havde han chancen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Gæst Ons 4 Sep 2013 - 0:11

Hun følte sig magtesløs, da han tog fat i hendes nakke og tvang hende til sig, så hans læber kunne overflade hendes, i et hedt kys. Hun kunne ikke fatte, at en allerede forelsket person, kunne være så lidenskabelig, mod et andet væsen. * Stakkels kæreste *. Hun ville dog ikke tænke for meget på hans kæreste, eftersom hun ville ha den rolle, fordi vis hun kunne skubbe ham væk fra hende, og erstatte, så ville hun ikke mere være bundet som en forbandet og ynkelig slave, dog ville han nok aldrig nogensinde falde for hende, men hun kunne jo prøve. " Du har vist ventet længe på at kysse mig, hva? ". Et selvsikkert smil gled frem over læberne af hende, i det hun kunne mærke hans begær, både læberne og muligvis det voksende begær mellem hans ben. Hun lod forsigtigt sin slanke tunge glide ind mellem hans tænder, for at lokke hans tunge ud, ved at lade sin tungespids ramme hans blidt, for derefter at tage sin tunge til sig.

Hun trak forsigtigt ned i hans bukser´s kant, så hans underbukser nu var blottet, før hun satte sine fine negle ned i hans hånd´s kød, sådan så han slap hendes nakke. " Fy ". Hun smilede kort og gled langsomt ned af hans krop, med stoffet kildende og drillende, glidende ned af hans overkrop, i det hun rev hans bukser længere ned. Hun trak dem af ham i et ryk og gled derefter op af ham igen, før hun forsigtigt åbnede sin bh foran, med et enkelt klik, med sine finger. Langsomt gled hendes bh ud til siden, så de fyldige runde bryster, kunne komme til fuld skue. Hun rødmede en smule og så flovt på Reilly, i det hendes nipples berørte hans brystkasse. * Svaghed.. han må ha en svaghed *. Hun studerede ham lidt, før hun lod sine læber endnu engang berør hans, i et hedt kys, hvor hun efterlod hans dejlige underlæbe blodig, efter at ha bidt hårdt ned i den ene side på den, så han ville få et lille kort tids minde fra hende. " Ups ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Early in the morning ¤ Reilly - Page 2 Empty Sv: Early in the morning ¤ Reilly

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum