Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Early in the morning ¤ Reilly
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Early in the morning ¤ Reilly
Gæst- Gæst
Hun vendte sig rundt og gik hen og tog en af kaninerne og gik derefter forbi Reilly og lagde sig ind i hans seng. Hun iførte sig lænken igen og lagde sig under en af dynerne. Hun ville helst ikke se på ham, eller bare blive mindet om den aften der ville komme. * Min mødom.. det eneste der nogensinde rigtig.. har været mit.. *. Hun havde lyst til at tude, vis det ikke var fordi.. at det ville virke så ynkeligt.
Gæst- Gæst
Før han roligt så på hende svagt. "Kom nu. Vi kan gå en tur rundt i byen. Nyde vejret." Sagde han smilende. Før hans blik fulgte hende ind mod værelset. Han spiste roligt færdig og fulgte så efter hende ind på værelset. Lagde sig ved side af hende. Så på hende roligt. Lænede kæden fast til en kædering som hang i det ene sengeben. Og så på hende roligt. "vi kan osse godt få det overstået nu." Hviskede han blidt. Mens han lagde sig ind under den samme dyne. Og lagde sig helt ind til hende. Nussede hende blidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
//Dette billede er ikke for sarte sjæle
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da de endelig var kommet op og nu sad ved siden af hinanden, på vej til dette sorte markede... ja, hun kunne ikke lade være med at få følelsen af at stikke af. Hun tog sig kort til kraven om sin hals og trak lidt ud i den, som var den ved at kvæle hende, hvilket hun også følte. * Nej.. du kan ikke slippe fra ham... desuden... han er sød nu, forhåbenlig *. Hun ville dog heller ikke piskes igen, flere tusinder gange.
De lyseblå øjne, så flakkende rundt på de mange bygninger, som råbte hun lydløst om hjælp, men intet ville hjælpe hende. " Vis jeg tjener dig i... et år. Ville du lade mig gå så? ". Hun så uskyldigt... samt håbe fulgt på Reilly. " Jeg.. jeg kan ikke styre min trang til at ville være fri ". Hun var som et dyr i et bur.. fanget.. uden nogen former for frihed. " Undskyld ". Hun mærkede en tåre glide ned af sin kind og så hastigt væk fra Reilly.
Gæst- Gæst
Imens de kørte igennem byen i karavanen. Så på hende svagt eftertænksomt. Før han så kort ned. Eftertænksomt. Før han vendte blikket op imod hende. "hvis du tror jeg vil slippe dig fri efter et lille skide år. Så glem det. Jeg nyder at skulle træne dig op. Du er så trodsig. At jeg nyder det. Normalt plejer jeg bare at rette på deres følelser så de bliver forelsket i mig. Og stopper med at frygte mig. Men jeg gider ikke. For det er sjovere at træne dig. Det kan tage 10 dage som det kan tage 10.000 år. Vi får se." Sagde han smilende mens han fortsat så på hende roligt med et svagt smil.
Gæst- Gæst
Hun ville bare være alene, lige nu og her.. uden at blive mindet om, at hun aldrig nogensinde ville kunne være sig selv igen, eller at det eneste der nogensinde havde været hendes, samt hendes beslutning.. ville blive taget så groft fra hende i nat. Hun så kort bagud og skyndte sig ind i en bogforhandler. Damen der ejede den, så undrende på hende da hun kom ind. " Hjælp mig! ". Hun løftede op i sit hår, så øreringen var tydelig og sagde " Please gem mig.. blot.. blot for i dag, indtil solnedgang ". Damen nikkede, i det hun fik medlidenhed med Pandora. Hun tog hende i hånden og gemte hende bagved, hvor der ikke måtte komme andre end hende(kontoret).
Da hun kom ind i rummet.. sank hun grædende ned på sine knæ. Hendes fremtid, var at blive misbrugt og tortureret, samt til sidst.. ende med at være en eller anden snot forkælet fyrs.. tjenestepige.. eller hvad man nu kunne kalde hende til den tid. " Hvorfor!.. hvorfor mig.. ". Hun snøftede og gik hen i hjørnet og satte sig, hvor efter nogle minutter.. hun fandt en bog og læste lidt i. Dagen var så småt gået og solnedgang var på dørtrinnet. Hun rejste sig langsomt op og pustede kort ud.. før hun stillede bogen på plads.
Hun betragtede lidt de mange bøger og fandt nogle frem, hvorefter hun gik ud og snakkede med damen. Hun fik bøgerne gratis, samt en pose til at ha dem i, og så gik hun ellers ud af bogforhandleren. Hun så kort rundt og prøvede at spørge folk om de havde set Reilly.. men ingen lød til at ha set ham. Hun bed sig en smule i underlæben og begyndte så at gå hjem af mod hans hjem. * Han må være så sur.. jeg bliver slået.. og tortureret af det her.. men hvad kan han forvente?.. *. Da hun endelig var kommet frem.. så huset tomt ud, undtagen et lille lys forovn. Forsigtigt rakte hun sin hånd frem og bankede blidt på. " R-Reilly??.. er du hjemme ".
Gæst- Gæst
Der var vel gået en halv times tid. Da han endelig så boghandlen. Og det første der ramte hans blik. Var det han ledte efter. Hendes unikke aura. Alles aura var unikke. På den måde kunne han se forskel. Han gik roligt ind i boghandlen. Rummede sig kort. Da han så gik hen til damen. Og spurgte efter en bestemt bog. Boghandler damen sagde at hun havde den. Og fulgte ham ind i bagenden af lokalet. Og rakte ham bogen. Han smilede roligt og nikkede til hende. Og spurgte om det ville gøre noget han satte sig ned og læste i den. Kvinden havde vist ikke noget imod det. Til gengæld kunne han så osse se hvorfor. Hans Incubus evne havde ramt hende. Selvom hun var en ældre nok lidt overmoden kvinde. Havde hans incubus evne stadig sin effekt. Han satte sig på en skammel og begyndte at læse roligt. Tiden gik. Samt siderne.
Da solen begyndte svagt at falde. Lyset blev mere rødligt. Og så hørte han det han havde ventet på. Han havde lukket bogen. Og gået et skridt til siden. Da hun kom ud af kontoret. Han stod bag nogle reoler. Men med hans evne behøvede han ikke at se på folk. Han kunne se auraen. Hun gik ud af døren. Reilly gik roligt hen imod damen da hun var væk. Han stod foran hende. Smilede og strålede. En falsk tåre kom frem. "Denne bog... Den minder mig om min barndom." Han fandt 2 guldmønter frem. Og rakte hende dem. Damen insisterede på kun at skulle betale 10 kobber mønter for den. En tiende del af en guldmønt. Men Reilly rystede på hovedet. "Denne her bog betyder meget for mig. Jeg nægter at betale så små penge for den. Hvis det stod til mig ville jeg give dig 100 men det ved jeg du ville benægte fuldstændig." Sagde han smilende. Kvinden så kort undrende på ham. Hvordan vidste han det?. Kunne han se hun tænkte igennem hendes aura. Et svagt smil kom frem. Før han lagde de 2 guldmønter. Og valgte så at gå ud af boghandlen. Hans øjne havde låst sig fast til hendes aura. Så han kunne se hendes aura på 200 meters afstand. Og kun hendes. Han holdte sig i skyggen mens han fulgte hende. For at se hvor hun gik hen. Da han så opdagede hun bankede på hos ham? Et lille grin kom frem. Da han trådte ud af skyggerne bag hende. En silkeblød stemme gled over læberne på ham. Med forførende og kælende ord. I takt med at han skruede op for hans incubus evne som gjorde at folk nærmest fik 'følelser' for ham. En falsk forelskelse. "Pandora min kære. Jeg var nær dig hele tiden. Selvfølgelig var jeg ikke hjemme." Sagde han smilende. Da han drejede sig lidt. Så bogen klart og tydeligt kunne ses. Også det øverste hvor der var et mærke for den boghandel hun havde gemt sig i. Det var tydeligt at han havde været i boghandlen. Hvor længe? Tja han havde nået at læse bogen færdig. En mursten af en bog på 1022 sider. Så han havde været der længe. Roligt fandt han sine smøger frem fra sin lomme. Tog den op til munden. Og tog en enkel ud med læberne. Stak pakken ned i lommen igen. Og fandt sin lighter frem. Som han tændte smøgen med. Tog et godt langt sug. Og pustede roligt ud igen. "Pandora pandora pandora. Hvad skal jeg stille op med dig." Sagde han smilende hvorefter han gik hen til en stol som belejligt stod udenfor. Hvor han satte sig. Der var en stol mere ved siden af ham. Som han tog og svang hen foran ham. Hvorefter han viftede hende hen og sidde i den stol.
Gæst- Gæst
havde tænkt sig at give hende. " Jeg ved du vil tæske mig!, så kom ide mindste og byd mig ind ".
Hun sukkede opgivende, i det hun intet svar fik, og var lige ved at gå.. i det hun mærkede sine nakke hår rejse sig, som fik hun pustet kold luft i nakken.. men nej, det var blot Reilly.. og han kom især ikke med nogle ord som hun brød sig om. " H-har du? ". Hun smilede en smule kejtet.. og ville ønske hun ikke havde stukket af. Hun så flovt og en smule skræmt på Reilly, i det han begyndte at sige hendes navn... lidt for mange gange, til at dette kunne ende positivt. Forsigtigt stillede hun bøgerne fra sig, lod dem dumpe ned ved siden af den stol, hun nu satte sig på.. den der var overfor Reilly. " Give mig credit for at ture.. at stikke af ". Et fjoget, lidt for skræmt smil viste sig på hendes læber, mens hendes krop så småt begyndte at ryste, mens hendes hænder blev svedige. Hun var bange.. rædselsslagen.. for hvad der ville ske nu. " Please.. gør mig ikke ondt. Jeg ville blot.. være fri, blot få sekunder.. ". Hun snøftede kort og mærkede tårerne langsomt glide ned af sine kinder endnu engang, skønt hun troede de var stoppet med det tidligere.. at der ikke var flere. Hendes øjne var blanke og rødlige fra alt det tuderi hun havde været igennem, siden hun stak af. " Vis du vil gør mig noget, så please kom til sagen og få det overstået ". Hun så nervøst på ham og lukkede sine øjne sammen hårdt, af skræk for han ville give hende en lussing.
Gæst- Gæst
Med langsomme bevægelser bukkede han sig ned og tog bogen op roligt. Og rejste sig så op igen. Vendte kort blikket imod hende. "Tag dine ting og gå op." Sagde han roligt. Før han rakte hende nøglen til opgangen. Dog ikke til de 4 låse på hoveddøren. Hun måtte vente. Han skulle ryge færdig. Han tog et blidt sug mere som han pustede ud. Før han rakte hende bogen roligt. Og smilede svagt. "Tag lige den her med op så du en skat." Hans blik var forførende og smilende. Som altid.
Gæst- Gæst
Hun tog et langt bad og flettede sit hår ned af den venstre skuldre, da hun endelig var færdig. Hun betragtede sin nøgne krop og tog så lidt makeup på, samt voksede sine ben, plukkede bryn, rensede sine pore, fjernede hudorme, barberede sig mellem bene, samt iførte sig noget sexet hvidt undertøj der lå smukt lagt sammen under vasken. Hun betragtede sig selv lidt og tog så kåben på. " Vis jeg skal gi min mødom væk, bliver det på min måde og ikke hans ". Hun ville ikke huske denne aften, som en eller anden forfærdelig ting, men som et smukt minde. Hun åbnede døren og rødmede en smule, før hun sagde " Jeg klar... Sean ".
Gæst- Gæst
Langsomt gik han med rolige skridt forbi papirarkene. Og roligt ud i køkkenet hvor han roligt gik hen til køleskabet. Det var et metalkøleskab. Som blev holdt koldt af magiske iskrystaller. Krystallerne smeltede aldrig. Men udsendte altid kulde. Så de var jo perfekt til at holde et køleskab koldt. Roligt tog han en flaske øl ud af den. Og åbnede den med sin hånd. Han smed kapslen ud og så på sin hånd. Som svagt blødte. Men der gik ikke mange sekunder før blodet var væk på grund af hans hurtige healing. Han tog et æble fra frugtskålen da han gik forbi spisebordet hvor den lå indeni midten. Og gik roligt ind på soveværelset. Så ud af det betræmmede vindue. Mens han spiste sit æble. Og drak sin øl. Da han så reagerede på at nogen snakkede til ham bagfra. Han vendte hovedet langsomt og så på hende kort. Et roligt og halvkærligt smil kom frem. Han tog det sidste bid af sit æble og smed det så ud i den skraldespand som stod i hjørnet af værelset. Og gik hen til sengen. Hvor han stillede sin øl på natbordet. Og lagde sig selv på sengen. På den modsatte side af hvor hun var. Og bankede blidt på den modsatte halvdel af sengen. Så hun kunne lægge sig der. "Du virker forandret." Sagde han med et roligt smil
Gæst- Gæst
Langsomt men elegant, vendte hun sin front mod ham, så han nu rigtig kunne betragte hende. Hun så på ham, med en smule rødmen over de fine kindben. De isblå øjne, var blanke og så en smule skræmt samt uskyldigt på Reilly. * Du kan godt Pan.. *. Hun gik elegant hen mod ham, som svævede hun næsten over det mørke trægulv. Blidt lod hun sit højre knæ.. langsomt presse ned mod den bløde madras, før hendes andet ben fulgte efter, sammen med hendes hænder, så hun nu var på alle fire. Hendes negle var hvide, med små diamand ligene sten på, der dannede et kors. Hun betragtede Reilly, igennem sine lange sorte øjenvipper, der kastede blide skygger ned over det kønne ansigt.
De smukke silke bløde læber, var glinsende, med en svag duft af jordbær, samt glitter ligene hinde.
Et smil gled sensuelt over læberne på hende, så de rene samt perle hvide tænder kom til skue. Langsomt tog hun fat i sin fletning og løsnede den, så da hun lænede sig frem mod ham, gled hendes hår ned over begge skuldre, i en bølgende havfrue effekt. Et uskyldigt blik, men forførisk krop, var nu foran ham. Hun lagde sig over ham, med sin flade mave, der næsten rørte hans, mens hendes underliv var over hans skridt. Hendes arme var på hver side af hans hoved, i det hun hviskede sukkersødt i hans øre. " Tag mig. Sean ".
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun trak forsigtigt ned i hans bukser´s kant, så hans underbukser nu var blottet, før hun satte sine fine negle ned i hans hånd´s kød, sådan så han slap hendes nakke. " Fy ". Hun smilede kort og gled langsomt ned af hans krop, med stoffet kildende og drillende, glidende ned af hans overkrop, i det hun rev hans bukser længere ned. Hun trak dem af ham i et ryk og gled derefter op af ham igen, før hun forsigtigt åbnede sin bh foran, med et enkelt klik, med sine finger. Langsomt gled hendes bh ud til siden, så de fyldige runde bryster, kunne komme til fuld skue. Hun rødmede en smule og så flovt på Reilly, i det hendes nipples berørte hans brystkasse. * Svaghed.. han må ha en svaghed *. Hun studerede ham lidt, før hun lod sine læber endnu engang berør hans, i et hedt kys, hvor hun efterlod hans dejlige underlæbe blodig, efter at ha bidt hårdt ned i den ene side på den, så han ville få et lille kort tids minde fra hende. " Ups ".
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Forget it //Reilly//
» I have something to tell you, It's important! - Reilly
» And then I became the slave of a demon //Reilly//
» The morning after a hunt
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata