Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Maybe some to feed //Arya// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Maybe some to feed //Arya// EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Maybe some to feed //Arya// EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Maybe some to feed //Arya// EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Maybe some to feed //Arya// EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Maybe some to feed //Arya// EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Maybe some to feed //Arya// EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Maybe some to feed //Arya// EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Maybe some to feed //Arya// EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Maybe some to feed //Arya// Voteba13Maybe some to feed //Arya// Voteba14Maybe some to feed //Arya// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Maybe some to feed //Arya//

Go down

Maybe some to feed //Arya// Empty Maybe some to feed //Arya//

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 18:04

Sted: Bazaaren
Tid: 20.22

Mathemthes gik ned af de snoede gader, han kunne mærke blæsten i mod sit ansigt og fejede en hårlok væk fra sit ansigt, han lagde sin hånd ned i hans skjorte lomme og lod sine fingre lege med de kolde mønter.
*jeg må alså snart til at få noget nyt tøj, men selvfølgelig havde de udsolgt..* tænkte han og drejede til højre.
Hans blik fangede med det samme en ung kvinde, hun så smuk ud, ingen tvivl.
Hans blik mødtes med hendes, og han lod et smil forme sig på sit ansigt.
Han gik nærmere og trak hånden op af lommen igen. *måske kan jeg få en snack inden hjem turen* tænkte han.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Maybe some to feed //Arya// Empty Sv: Maybe some to feed //Arya//

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 18:45

Arya stod i bazaareen, havde købt forskellige juvel smykker til sig selv. Hun elskede alt der glitrede og var smukt, havde unikke former. diamanter, rubiner, smaragder, især smaragder elskede hun. hendes øjne selv var grønne som smaragder og den drageformede iris hvilede roligt på menneskemængden omkring hende. et tyndt armbånd med mange små diamanter tætsiddende i gitter,prydede hendes arm, det kom til syne da hun lagde armene over kors, hendes krop var kold da der intet var til at holde hende varm, hun måtte snart hjem, hjem foran pejsen for at få sin kropstemperatur op på det normale. hendes blik blev fanget af en ung mands blik som hvilede på hende, hans smil fik hende til at smile skævt. Hun betragtede ham som han langsomt kommer nærmere og hun gav sig til at betragte en smuk safir ring imens hun ud af øjnkrogen holdte øje med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 18:58

Mathemthes lagde mærke til hvordan hun kiggede på en ring med en safir på og tænkte *hun må have en dyr smag, det skal nok blive sjovt det her* Han var nu kun en halv meter fra hende, og lod sit eget blik løbe rundt mellem de flotte smykker, han tog en simpel sølvkæde op i hans hånd, og vægtede den mellem fingrene "jeg vil gerne købe den her" sagde han til butik ejeren og efter få sekunder var kæden nu hans, han lagde den i sin lomme og vendte sig mod hende "har du tænkt dig at købe den ring?" han nikkede mod ringen i hendes hånd, og sendte hende et varmt og charmerende smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 20:26

Hun betragtede ham roligt som han nu stod med kæden i hånden. hendes ansigt var vendt direkte mod ham, men med hovedet på skrå og de lange slangekrølle hængende nedover den ene skulder. hendes ansigt var præget af et svagt legesygt glimt og hendes fingre legede stadig med safirringen. Endnu engang kærtegnede hendes blik ringen og i det hun gjorde det var det hun hørte hans stemme. hans ord fik hende til at smile, roligt lod hendes fingre, ringen glide ned på bordet og hun bevægede hovedet fra den ene side til den anden side som om hun kærtegnede luften med det fyldige krøller."ikke i dag"svarede hun med en varm blød stemme og et halv genert smil i det hendes øjne landede direkte på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 21:49

Mathemthes lagde mærke til hendes legesyge grin, "undskyld mig, hvor er mine manerer, jeg hedder Mathemthes, men bare kald mig Math"
Han rakte sin hånd i mod hende, for at give hånd.
Hendes stemme var dejlig og behagelig, lige til at kunne slappe af og nyde, han lod sin fod tage et skridt nærmere hende, og tænkte *godt jeg tog den dyre parfume på idag* hans lod hans blik fjerne sig fra hendes for at kigge rundt. Der var ikke mange tilbage, men klokken var os begyndt at blive mange, så det var vel meget forståeligt.
Hendes hånd var dejlig blød, men os en smule kold, hun så ud til at være 17-19 år men hendes blik afslørede at hendes sind nok var ældre, det gjorde ingen ting på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 22:45

Hun grinede en let men blid, klokkeklar latter."Hyggeligt at møde dem, Math. Jeg hedder Arya"Hendes tunge formede elegant ordene som de svævede ud af munden på hende i det hun klemte hans fremstrakte hånd."Hvad laver en ung herre som dem, alene nede i denne del af byen?"hendes stemme var stadig blid og venlig. Hun smilede og tog hånden lidt hurtigt til sig, da den kolde fornemmelse i kroppen blev stærkere. hun havde ikke lyst til at fryse, det var nitten ved at være det hun var. var der ikke varme og sollys konstant ville man bare begynde at fryse. Hun smilede skævt til ham og trådte et skridt helt tæt på ham. Hun lænede sig roligt ind mod hans hals, lignede en der skulle kysse ham inden hun stille trak sig tilbage. Hun kunne godt lide at vide hvilket væsen hun havde med at gøre, for en sikkerhedsskyld selvfølgelig."Hvilken slags dæmon er De så, unge Herre?"spurgte hun med den bløde tunges kærtegn om ordene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 29 Okt 2013 - 15:14

Mathemthes lod hende gå et skridt tættere på ham, hun lignede en som ville til at kysse ham, og han blev bare stående, for nogen var det en måde at sige goddag på, men hun stoppede op før hun var helt tæt, og han svarede "jeg var her nede for at kigge mig lidt omkring, eventuelt købe lidt nyt tøj, men hvad med dig?"
De stod ret tæt på hinanden, og han kunne næsten mærke hendes aura.
*skal jeg være ærlig og fortælle hvad jeg er? Eller prøve og lyve?*
"Jeg er en Incubus dæmon, hvad med dig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 1:44

hun smilede lidt over ham"jeg har en forkærlighed over for..ting der glimter"svarede hun med et glimt i øjet. hun trådte et skridt tilbage fra ham og smilede skævt, uanset hvilket dæmon han var ville hun fandme ikke give sin sjæl til ham, ikke fordi hun følte hun havde en, men den smule hun selv mente hun havde tilbage ville hun ikke give væk, den ville hun bare have blev til ingenting når hun engang skulle dø.
"jamen dog, så det vil sige at jeg står og snakker med en af de mange sex guder i denne verden. Interessant"svarede hun drillende."hvordan er det så at være afhængig af sex?"spurgte hun drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 12:13

Mathemthes mærkede hvordan hun trak sig tilbage, han havde heller ikke regnede med andet, han havde lige fortalt hende han var en dæmon som levede af sex. "Jamen så er det jo det rigtige sted at komme" svarede han og lod sin kæde snurre sig rundt i hans fingre.
Han kunne ikke lade hver med at grine da hun kaldte ham en sex gud, det var sjældent, at han rent faktisk grinede "ja det må jeg vel være, du kan jo selv finde ud af om det passer, og en afhængighed er jo aldrig god, men jeg må sige den er ret behagelig for mit vedkommende"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 13:10

Hun smilede skævt og betragtede kæden, den var smuk, men den manglede lidt..ja, glitter i følge hendes mening. "det er det bestemt"svarede hun med en drillesyg tunge der kærtegnede hvert et ord der forlod hendes læber.
Hun smilede skævt da han grinede"Morer jeg dem?"spurgte hun drillende med et skævt smil. Hendes latter var klar og ringlende som små sølvklokker"jeg vil helst ikke undvære min sjæl, hr. Dæmon."svarede hun drillende."det må da også være et nemt behov at få opfyldt med dit udseende"hun sagde det med et glimt i øjet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 13:32

Mathemthes kiggede ind i hendes smukke øjne, "ja du more mig en smule, jeg har nok en lidt syg form for humor" han havde sat sig på et bord, og forsatte "jeg tager aldrig hele sjælen, det ville være ondt, og jo det gør det nok lidt nemmere at få fat i hvad jeg vil, når man ser sådan her ud, men det jo ikke altid udseende som tæller" han lavede sit blik en smule mere flirtende ind havde før og lod en hånd køre igennem sit hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 14:02

hun smilede skævt"syg humor eller ej, det var ment som en spøg"hun svarede drillende. hun betragtede ham roligt inden hun smilede lidt over hans svar"det er stadig min sjæl, den er jeg ret egoistisk omkring"svarede hun med et glimt i øjet, hun ville ikke dele sin sjæl med nogen, lige meget hvor charmerende personen nu end var. Hendes latter var blid"nej men hvis man nu bare har brug for en sjæl kan du sagtens få den uden at involvere din personlighed."svarede hun roligt og blinkede drillende til ham."men når det er sagt, så må jeg sige det er en skam du er en incubus."hun sagde det med en lidt mystisk stemme inden hun betragtede nogle flere ting der var i boden. Det skæve smil var svagt men det var der, og man kunne nok lige ane det, hvis man betragtede hendes læbers krusing.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 15:03

"Det var rart at høre det var ment sådan" svarede han og lod for første gang sit blik falde på hendes krop, det var slet ikke noget dårligt syn og han lod sit smil blive lidt bredere da han svarede "det kan jeg skam godt forstå du er, det ville jeg os selv være, men du må da os have en partner eller?" Han lod sit blik falde ind i hendes igen og forsatte "det kan jeg godt, men jeg er ikke bare kynisk og kold, hvis jeg endelig skal føde så vil jeg vide hvem personen er, det gør min skyldfølelse os værre" hans blik blev en smule mørkt i et par sekunder men så igen lyst.
"Hvordan kan det være du ligefrem syntes det er en skam?" Spurgte han og denne gang af oprigtig nysgerrighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum