Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hvad laver du her dæmon (Ryan)
Side 1 af 1
Hvad laver du her dæmon (Ryan)
Tid: 23:30
sted: nær kirken
vejr: stjrene klart.
Omgiversler: ikke andrer end Serafina
Serafina gik i sine engne tanker, det var lang tid siden hun havde kunne løbe frit og lige der hvor hun ville. Pigen ar i sin ulveform med de gule øjne som ledte efter noget. Hun pustede let til luften med næsen for at finde ud af om der andre da hun ikke lugte noget fulgt hun stien hen til imod kirken det var hun havde gemt sit tøj så det ikke ville gå stykker. Serafina havde ikke lyst til at hendes tøj skulle gåt, hun forsatte ind kirkegården, hendes stirede en smule hun var ikke alene. Hun knurrede svagt inden hun forsatte med lede efter sit tøj.
sted: nær kirken
vejr: stjrene klart.
Omgiversler: ikke andrer end Serafina
Serafina gik i sine engne tanker, det var lang tid siden hun havde kunne løbe frit og lige der hvor hun ville. Pigen ar i sin ulveform med de gule øjne som ledte efter noget. Hun pustede let til luften med næsen for at finde ud af om der andre da hun ikke lugte noget fulgt hun stien hen til imod kirken det var hun havde gemt sit tøj så det ikke ville gå stykker. Serafina havde ikke lyst til at hendes tøj skulle gåt, hun forsatte ind kirkegården, hendes stirede en smule hun var ikke alene. Hun knurrede svagt inden hun forsatte med lede efter sit tøj.
Gæst- Gæst
Sv: Hvad laver du her dæmon (Ryan)
Ryan forstod virkelig ikke hvad fanden hun lavede så tæt på kirken? hun havde fået et tilbud om at gå her ud for at få noget vampyr blod, men end til vider var der intet sket, og hun havde virkelig ikke lyst til at blive her i særlig langt tid, hun kiggede fra side til siden i håb om at få duften af vampyr, men den kom bare aldrig, og det forstod hun ikke, de havde jo aftalt at være der til tiden ellers ville der ikke være noget blod til hende, Ryan legede lidt med noget is hun havde fået lavet sig, hun lavede det om igen til vand og til is så igen, hun kedes sig virkelig meget og håbede virkelig på at der snart ville ske noget.
// undskyld det blev kort, har været på sygehuset og er først kommet hjem nu //
// undskyld det blev kort, har været på sygehuset og er først kommet hjem nu //
Gæst- Gæst
Sv: Hvad laver du her dæmon (Ryan)
// det er helt iorden//
Hun lagde svagt ørene ned og forsatte imod duften, hun blottede svagt tænder før hun kunne se dæmonen, det var en pige, hun holdte sig inde på et gravsted, så dæmonen ikke kunne se hende, Serafina blottede svagt sine tænder og vis hørte godt efter kunne man høre en knurren fra sted på ved en af gravstederne. Hun brød sig ikke om dæmoner og denne her gav hende myrekryb. Der var noget ved den som gjorde hende bange, vis Serafina havde vidst hvad det denne dæmon ventede på, havde hun angrebet hende med samme og så lydløst som mulligt, dog kunne hun ikke forvandle sig for bag dæmonen var hendes skjulested til hendes tøj, hun sank svagt en klump inden hun forsatte imod dæmonen og med en dæmpet knurren.
Hun lagde svagt ørene ned og forsatte imod duften, hun blottede svagt tænder før hun kunne se dæmonen, det var en pige, hun holdte sig inde på et gravsted, så dæmonen ikke kunne se hende, Serafina blottede svagt sine tænder og vis hørte godt efter kunne man høre en knurren fra sted på ved en af gravstederne. Hun brød sig ikke om dæmoner og denne her gav hende myrekryb. Der var noget ved den som gjorde hende bange, vis Serafina havde vidst hvad det denne dæmon ventede på, havde hun angrebet hende med samme og så lydløst som mulligt, dog kunne hun ikke forvandle sig for bag dæmonen var hendes skjulested til hendes tøj, hun sank svagt en klump inden hun forsatte imod dæmonen og med en dæmpet knurren.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Hvad laver jeg her?
» Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//
» Hvad laver jeg her? //Claire//
» hvad laver DU her? (Camille)
» Hvad er det dog jeg laver her? (Lancelot)
» Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//
» Hvad laver jeg her? //Claire//
» hvad laver DU her? (Camille)
» Hvad er det dog jeg laver her? (Lancelot)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine