Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Where it all started - Ammon.
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Where it all started - Ammon.
Vejr: Det er stjerneklart og månen er næsten fuld.
Tid: Det nærmer sig midnat.
Omgivelser: Gaden er ret forladt, men der er nogle få midnatsshoppere.
Blair havde flere gange i de sidste år været fremme og tilbage mellem Doomsville og resten af verden. Hun havde bare følt sig så alene efter Alians død, Ammon anede hun ikke hvad der blev af og Sajro så hun ikke længere. Alle andre var kommet videre med deres liv og så var der bare hende tilbage, helt alene. Men hun kunne sagtens klare det, hun var blevet stærkere siden Alian og Lucys død. Hun havde lært ikke at stole på nogen før de bevidste deres værd. Hun var ikke lige så godtroende, hun var ikke heller ikke lige så usikker længere. Hun havde ikke brug for at flirte med mænd for at opmærksomhed. Selvfølgelig gjorde hun det stadig lidt, men ikke lige så meget som tidligere. Hun stoppede op ved en bænk, den bænk har betydet meget i hendes liv. Eller ikke bænken, men det der er sket på den. Hun mødte Ammon der, og efter det blev hendes liv bare forandret. Messed up kan man vel sige. Men hun fortrød ikke at hun havde mødt Ammon, men det var bare på et forkert tidspunkt. Hun satte sig ned og forstillede sig deres første møde. Hun havde forgæves prøvet at flirte med ham, og det var ikke lykkedes. Ikke lige med det samme. Hun sukkede og lagde sig tilbage i bænken.
Gæst- Gæst
Sv: Where it all started - Ammon.
Klokken var mange, og ingen var ude nu alligevel.
Han havde haft en hård dag, ved at vågne fra en koma, få besked på at hans mor var død og hans far kunne han ikke finde. Alian var død for længst, Blair var ingen steder at finde heller.
Så, frustreret som han var, var han tyet til det han havde lovet, aldrig at gøre. Gadekampe.
En gyde, omkring hundrede meter fra bænken Blair lå på, var oplyst af fakler, og menneskeråb kunne høres.
'Tag ham!', 'Kom nu din svækling!', 'Din taber!', 'Dit møgøre!', og råbene blev ved.
Enhver, der havde hørt Ammons vredesudbrud før, ville genkende det når han sloges.
''Ammon, min herre. Et pragteksemplar.'' sagde en der næsten overdøvede mængden.
''Kom med min præmie.'' svarede Ammon, og tog flasken med Whiskey og forlod gyden, og nu stod i direkte synsfelt med Blair. Hvis han havde kigget efter, havde han genkendt hende, men han var for fuld og for optaget af hans sprut til at kigge.
Blodet dryppede fra hans næse og mund, og inden længe ville Blair nok genkende den distinkte blanding af Shapeshifter og varulv.
Gæst- Gæst
//Surt//
Gæst- Gæst
''Blair?!'' hans mandlige facade forsvandt i takt med at flasken fik fra at være i hans hånd til at ligge knust på jorden.
Han begyndte at gå hen mod hende, men skiftede hurtigt til løb, og stoppede først efter han havde lagt armene om hende og løftet hende op i luften i et kæmpe kram.
Der var blod over det hele, både på hende og ham. Men han tænkte ikke over det - det plejede ikke at være et problem.
Hans kram var stramt, som om han bare ville knuge sig fast til hende for evigt.
Men han slap efter et halvt minuts tid og smilede undskyldende, med munden fuld af blod.
''For søren det er godt at se dig!'' smilede han, og stak hænderne i lommerne på sine slidte bukser.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''På et hospital, åbenbart.'' sagde han bare, inden han lagde hovedetlidt på skrå.
Hun vidste det ikke? Var der ingen der vidste at han havde været der? Det ville forklarer at ingen havde efterladt blomster.
Han så kort over skulderen.
''Ammon, næste kamp er om tre minutter!'' råbte en ung mand, og Ammon nikkede kort som svar.
Han så tilbage på Blair, uden at vide hvad han skulle forvente.
''De sagde at jeg havde ligget i koma i meget lang tid. De kunne ikke forklarer hvad der var sket.'' sagde han bare inden han så lidt ned. Hun var vred på ham, sikkert. Men, hun havde haft tid til at komme over alle de ting der var sket - det havde han ikke. Alian, deres datter... Han bed sammen.
''Du må have mig undskyldt..'' sagde han inden han tog et skridt baglæns for at gå tilbage til kampen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvis Blair så på, ville hun opdage hvor distraheret han var.
Han fik ikke et eneste slag ind, men for hvert slag han forsøgte at få ind, fik han tre selv.
Man kunne tydeligt hører hans hånd brække, da han slog med mandens kæbe.
Mandens kæbe blev revet af led, og han skreg af smerte, mens Ammon bed sammen.
''Modstanderen er ude af stand til at kæmpe videre. Det er uafgjort!'' Ammon så direkte vredt på dommeren.
''Hvad fanden mener du med at det er uafgjort!? Han har brækket kæben! Det er fandme for tamt - bare fordi du er hans far!'' knurrede Ammon.
''Det er som jeg siger!'' sagde dommeren, inden han blev tvunget til at skjule sig bag sine bodyguards da Ammon nærmest sprang imod ham.
Ammon blev holdt tilbage, og en af dommerens gorillaer gav ham en knyttet næve i mellemgulvet, og derefter mod hagen.
Ammon blev smidt ud af gyden, forslået og øm.
''J-jeg skal til at træne n-noget mere..!'' mumlede han og hostede blod op, uden at se mod Blair - hvorend hun så stod.
Han undgik at støtte på hånden, da han fik stablet sig selv på benene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''J-jeg har det f-fint..'' mumlede han og spyttede mere blod ud foran sig. Hans hånd dunkede og sved, og en skarp smerte gik fra hans mellemgulv og ud i tæerne og fingrene.
Han lukkede øjnene kort, velvidende at hun bare ville hjælpe. Men, ønskede han overhovedet hendes hjælp - taget situationen i betragtning?
Hun havde ikke ledt efter ham, dengang han forsvandt. Hun var bare kommet videre.
Og nu stod han som en såret hundehvalp, og nærmest tiggede om opmærksomheden.
Han kunne have brækket sig, over sig selv, men det ville ikke hjælpe nogen.
''Det skal b-bare gås væ-æk..'' sagde han, inden han begyndte at gå, en smule foroverbøjet grundet hans smerter i maven
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Jeg kan ikke være su-sur på dig.'' sagde han, men så ikke på hende.
Hans stolthed var væk, hans... hans selvtillid. Han lignede jo en trafikulykke.
''Jeg skal bare hjem og i bad...'' mumlede han. Han var jo smurt ind i blod.
*Hvorend mit hjem så er nu.*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Lige nu, er der meget jeg skal have styr på. Jeg kan ikke engang komme opretstående ud af en gadekamp længere. Komaen har taget for hårdt på mig.'' han sukkede.
Lige nu, havde han brug for at finde et hotelværelse, og få gjort sig i stand og sovet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Indrøm det dog, du æææælsker mig!'' grinte han drillende, inden han blinkede kort til hende.
''Jeg ved ikke helt hvor jeg skal hen. Jeg har ikke rigtigt et hus mere. Så, den nærmeste krog går vel an.'' smilede han inden han begyndte at gå igen.
''Kom så. Jeg mener det jeg sagde dengang, du skal ikke være i nærheden af de gyder.'' han smilede drillende til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede drillende inden han bare gik videre, mens han bed smerten i sig.
''Hvad er der sket, mens jeg har været fraværende?'' spurgte han roligt inden han trak vejret dybt
/kort kreasvigt/
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Havde jeg ikke været smurt ind i blod, og har satans ondt lige nu, havde jeg krammet dig." Smilede han drillende.
"Vampyr? Frivilligt eller tvang?" Spurgte han, en smule drilsk. Hun lod ikke til at have for meget imod at være vampyr. Og hun klarede det godt, håndteringen med blod.
Han forsatte med st gå, indtil de nåede en kro.
"Vil du med ind? Jeg har lejet et værelse for natten og i morgen med." Sagde han roligt, og smilede lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede dog lidt, og gik ind i kroen. Den var halvtom, og uheldigvis gjorde det at kroejeren var opmærksompå Ammons skader.
Ammon rystede afvisende på hovedet, modtog sin nøgle pg så kort på Blair.
Han smilede lidt, og viste vej om til hans værelse.
"Du må lige finde dig i, st jeg skal i bad." Grinte han roligt, inden han åbnede døren ind til sit værelse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nu ikke pille for meget, snuske." Grinte han sa han låste døren efter sig da han var kommet ind i værelset.
Havde det ikke været for hans skader, havde han nok overfaldet hende på sengen. Han fandt et par nye rene bokseshorts frem og tog et håndklæde fra reolen.
"Jeg vil smutte i bad." Smilede han roligt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» This is the place were it all started.//Delena//
» Sometimes, words win battles, and somehow they started new ones
» Let's get this party started! - Jazmin
» Godt at se dig - Ammon
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine