Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Where it all started - Ammon.
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Where it all started - Ammon.
Efter blod og snavs var blevet vasket af, kunne man se hans sår og blå mærker. Han glinsede af vand. Da han steg ud af badet, og tog et håndklæde om livet.
Han begyndte at fløjte, roligt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Fanden tog ved ham, efter så lang tid uden hende, og han gik direkte hen til hende, og kyssede hende.
Han stoppede dog sig selv ret hurtigt, og skulle til at trække sig væk. Hvis hun gengældte kysset, ville han forsætte, hvis ikke, ville han stoppe og ikke gentage episoden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld!" Grinte han og rettede på håndklædet der var ved at glide ned.
"Jeg trængte vist til det." Smilede han inden han begyndte at finde rent tøj frem.
Han ville gøre meget mere end bare at kysse hende, men vidste st det ikke ville være godt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så gik han hen og lagde armene om hende bagfra.
"Kom du over mig...?" Spurgte han mod hendes hår.
Hun var lige så smuk som sidst han så hende, og alligevel... Så betagende.
Han aede hende over maven, tøvende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nu ikke så trist Blair.." Hviskede han inden han kyssede hende på baghovedet.
Han vidste at hun stadig elskede Alian, og den måde møgøret havde forladt hende på gjorde ham gal.
Men det var fortid. Det ville det blive ved med at være.
"Du bed godt at jeg stadig elsker dig, ikke?" Hviskede han mod hendes hår.
Jo, hun gjorde. Måske ville hun ikke indrømme det, men hun vidste det godt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Hvor længe var jeg væk..?'' spurgte han, inden han begyndte at lege med en tot af hendes hår.
Hvor meget havde ændret sig, mens han havde været væk? Hvor meget havde hun mistet - eller fået?
Han sukkede, duften af hende havde ændret sig, men der var stadig den markante duft af sommer og sol over hende. Hans lille solstråle.
Han klukkede lavt over hans sammenligning, en vampyrinde som nu var hans solstråle. Typisk.
/Jeg skal være tjener for en veninde i dag, så svarer ikke mere i dag (går jeg ud fra)//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Blair, hvis du er kommet videre vil jeg ikke holde dig tilbage.." sagde han stille. Han ville ikke tage hendes nye liv fra hende. Han ville være en del af det. Men at ødelægge alt ved at komme tilbage, ville han ikke.
han kom til at tænke på dengang, med Lucy. Han stivnede lidt, og bed hårdt sammen så det gav et smæld.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men kunne han tillade sig, at valse ind i hendes liv igen, og bare gøre det besværligt igen?
Lige nu, ville han ikke tænke på det, han ville bare mærke hende tæt ind til sig.
Han løftede hende op, uden egentlig at vide hvad han skulle forvente. Han bar hende over til sengen igen, og fik lagt hende ned.
Han fjernede tasken, og lagde sig ind over hende, mens han støttede sig på sine albuer for ikke at mase hende.
''Jeg lover dig, du bliver aldrig alene igen.'' han så hende direkte i øjnene. Ingen tvivl om at han mente det. Hans stemme var blid og kærlig, og samtidig så ærbødig.
Han forgudede Blair, ingen tvivl...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Du tror mig ikke.'' hviskede han, med sin søde ånde mod hendes ansigt.
Han lod sine læber kærtegne hendes pande kort, blidt. Han var som smør i hendes hånder, hun kunne næsten gøre hvad han ville med hende. Hun ville til enhver tid være hans ét og alt.
Han kyssede hende ned af halsen, men stoppede ved kravebenet. Hans krop holdte ikke sin mening tilbage - han havde trods alt været 'alene' i et års tid.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes kys var savnet, tiltrængt.
Han sukkede i en blanding af nydelse og tilbageholdenhed.
Hans krop reagerede tydeligt, og kuldegysninger gik gennem hans krop i små stød for hvert lille kys fra hende.
Han tog fat i hendes hofter, uden at sige noget. Han satte sig halvt op, så de kort så hinanden i øjnene, inden han nærmest angreb hende med et dybt, lidenskabeligt kys. Til trods at hun var vampyr, og det virkede så forkert for ham grundet hans fars race, var han helt fortabt i hende.
Det havde han altid været. Lige fra det første møde ved bænken.
Tankerne vandrede ikke ét sekund, da han kyssede hende. Alt stod stille, undtagen de to.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Er du okay Blair...?''
Hans stemme osede af bekymring.
Han rejste sig op, og gik hen mod hende, men stoppede et skridt fra hende. Hun havde afbrudt deres kys, og havde åbenlyst prøvet at komme væk.
''Oh..'' han stoppede helt op.
''Det... Det havde jeg ikke lige... Jeg går lige ud på badeværelset..'' sagde han, inden han så lidt ned, og sukkede inden han var på vej ud på badeværelset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han havde tænkt sig at være sammen med hende for evigt, dette var en del af hende. Han kunne ikke afvise det.
Han samlede sit blodige tøj op og smed det i brusekabinen, inden han fandt en lille lommekniv frem fra hans lomme.
Han fik hende ind på badeværelset og låste dem begge to inde der. Det var nemmere at gøre rent i badeværelset, hvor der var fliser.
Han smilede til hende.
''Jeg lover dig, der sker ikke noget ved det.'' smilede han roligt.
Han havde engang hjulpet en anden vampyr der havde været døende. At dele sit blod ud var en formalitet han ikke tænkte for meget over.
Inden hun kunne sige noget til ham, eller stoppe ham, havde han skåret en halvdyb flænge oppe ved hans hals - hvor han vidste at det ville virke så naturligt for hende som muligt, og hvor han kunne tvinge hende væk hvis hun mistede kontrollen.
Blodet løb nu i en lind strøm ned af hans hals, ned over hans brystkasse.
''Kom bare. Der sker ikke noget.'' lovede han og rakte hende sin hånd som en gestus til at hun bare skulle tage for sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede i en blanding af nydelse og nervøsitet, gad vide om hun kunne kontrollere det?
Efter et minuts tid stoppede han hende, ved blidt at hive hende væk fra såret.
Det lukkede sig langsomt, for øjnene af dem begge.
''Håber det hjalp lidt?'' smilede han. Blodtab gjorde ham svimmel, så han støttede sig en smule til hende.
Han smilede fjoget, det var lidt som at være på stoffer.
/kort svar, sorry. tørrer hår xD//
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» This is the place were it all started.//Delena//
» Sometimes, words win battles, and somehow they started new ones
» Let's get this party started! - Jazmin
» Godt at se dig - Ammon
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine