Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The New world - Crisis gives new opportunities. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Jake
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Sasha
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Renata
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Genevira
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Celenia
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Lenore
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Katrina
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Lori
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 
Edgar
The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba13The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba14The New world - Crisis gives new opportunities. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The New world - Crisis gives new opportunities.

2 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Medusa Lør 23 Nov 2013 - 13:24

// Desværre er min bruger bliver slettet her på the underworld(ved ikke hvorfor for fik ingen advarelse), så er nødt til at skrive som gæst, jeg var ellers badgirl1942 eller også kendt som Mina eller Valetta en af de første admins for the underworld ^^ Men dette er en reklamation for en side, som nu har været i gang i nu ca 3 måneder og den er stadigvæk i live! Så der er ingen tvivl om, at i skal nok få en masse sjov og ballade her med en aktiv side.//

The New World
The new world forgår på planeten jorden i år 3824 i et postapokalyptisk verden i USA, hvor teknologien ikke har just videre rigtigt rykket sig siden tredje verdenskrig, da hele verden er stadigvæk i radioaktivitetens favn. Verden er fyldt med mytiske muteret væsner, teknologi og videnskab, magiske dyr og racer, som ellers havde skjult sig blandt menneske før den store krig. Der er ingen tvivl om, at for næsten alle mennesker og menneskelignende væsner, så er hverdagen en daglig overlevelseskamp både for at få de basale ting som føde, men også overlevelsen for ens egen identitet i denne altødelæggende verden, som kun dør stille og roligt.
Har du det, som kræver til at kunne overleve? Er du den næste nye bandeleder? Eller kæmper du får de godes sag? Er du en bountyhunter eller en handelsmand?
Vejen til dit levebrød eller helt op til dig selv, men har du virkeligt det, som skal til for at overleve?

Jeg, hovedadmin Mama Medusa, og de andre admins byder jer velkommen til en evig forandrende legeplads skabt til jer, hvor i kan være med til at omforme denne legeplads med jeres ideer, fantasi og spil, således at stedet kun bliver bedre og bedre.
Desuden har vi fra forskel til andre sider et forum/kategori Free RP, hvor i kan lave hvilken som helst emner, som ikke behøver at have noget som helst med siden at gøre, således i har chancen for at udfolde jer som spillere på andre måder uden at skulle bøvle med at finde nye sider, som end ligner det univers, som i har brug for at emne i ^^

Sidens adresse er: Newworld.danskforum. net (i skal bare samle danskforum. og net sammen for at linket fungere)

Her er appetitvækkeren for the nye world event ^^ http://newworld.danskforum. net/t603-world-event-sydamerika-admin-nyhed ( I skal samle mellemrummet mellem forum. og net for at få linket til at fungere) Smile

Crisis gives new opportunities

Las Vegas har nu i ca 1,5 måneds tid været i et jernhårdt greb af zombiekrisen, og nu for nogle knap få uger siden var den sidste zombie blevet dræbt. Denne lange krise har uden tvivl haft store indflydelser på både byen, Mafiaen og omverden. Nu hvor man vandrer i byen, er der flere områder, som er så ødelagte, at man skulle tro, at man var i the Dark City rundt om the New Miami.
Man kan stadigvæk lugte de rådne lig i kloakkerne, de fleste gader kan man endnu ikke køre på, og folk er ikke færdig endnu med at flytte tilbage i deres nu mange ødelagte lejligheder, som er blevet ødelagt pga krigen imod zombierne.
Selvom mafiaen har hjulpet alle de fattige og dem, som ikke længere har et beboeligt hus, så kan man tydelig mærke, at hjælpen er knap, da Mafiaen er blevet ramt hårdt økonomisk og resursemæssigt af denne meget lange krise, som har ført til manges død, masseforbrug af ammonition og våben, og de mange handler var sat på standby pga krisen.
Men lykken synes at være vendt, nu hvor rygterne endelig er blevet bekræftet. For lidt over en uge siden der fik Mafiaen et signal, et signal, som ikke kommer her fra Nordamerika, nej signalet havde kommet igennem den tykke tåge, da den dag var vejret usædvanligt godt til at tågen ikke var så slem. Således var Mafiaen 100% sikker på, at der findes liv på den anden side af Muernia. Desværre er vejen ikke let, da over havs kan man hurtigt bliver ædt af havuhyrer eller så kan den umålbare radioaktivitet ødelægge alt. Desuden fly er heller ikke en let ting, da tågen synes at have en magisk indflydelse på flyene, således at udstyret oftest ikke virker og mange har endt med at styrte i sumpen uden at vide hvordan.
Mafiaen har allerede sendt en gruppe væsner og mennesker for at få bekræftet rygterne, og der er ingen tvivl, der er liv på den anden side og en helt ny verden, som vi absolut intet kender til. De overlevende har meldt over radioen, at der er frodigt og grønt, hvor det faktisk er en hel jungle, og Mafiaen ser det som en mulighed for at skaffe sig resurser, så de kan komme over den krise, som de lige har været igennem.
Her er en udtalelse fra Vladimir Von Calvarinos lederen af mafiaen The calvarinos, fra da han meldte nyheden til befolkningen og fik bekræftet de vilde rygter.
"Det er en stor dag i dag, vi har netop fundet ud af med sikkerhed, at der findes mennesker i den nordlige del af Sydamerika. Dette fylder os alle med håb om bedre jagtmarker men hvor vi også håber, at der findes også liv på de andre kontinenter, som vi endnu ikke har haft adgang til endnu. I dag kan i alle skrive jer op til de første rejser ned til de ukendte lande for 15.000 dollars og folk af mafiaen er det gratis, da vi vil sørge for jeres sikkerhed, for vi har brug for at få sat en fod i disse nye områder og det kan vi kun med jeres hjælp. Men vi vil arbejde hårdt på at finde en lettere metode at komme igennem Muernia på og gerne få etableret en vej igennem Muernia.
rejsen for at komme til de såkaldte frodige og grønne områder er for hele 15.000 dollars, hvilket ikke er noget, som alle kan betale. Men man kan jo altid vælge at joine mafiaen. Derfor er der rygter om, at man kan søge mulighed om at komme igennem Muernias tågede moser hos de andre klaner. The Wolf Clan skulle angiveligt selv også have et billigere tilbud om at blive fyldt igennem Muernia på de flerdages rejse.
Militæret Militsen har nægtet at komme ud med en udtalelse, men man har set mytiske militær helikoptere flyve fra Occulta, så det virker til, at Militæret selv ikke vil gå glip af denne mulighed.
Flere ledere har således også valgt at sende besked ud til sine racemedlemmere.
Der er ingen tvivl om, at de personer, som får territorium hernede, om det så er raceledere eller klanledere, så er der mere end profit at få koloniseret disse områder, da der angiveligt skulle være mange penge at hente. Så hvis du er en opdagelsesrejsende eller søger du efter mere magt og penge, så burde du måske gribe denne mulighed!

Medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Gæst Lør 23 Nov 2013 - 14:00

Hej mina Smile

Det et intet personligt , tør jeg godt sige på admins vegne.
Det er den der regel for inaktive brugere du er falder for.

Personligt mener jeg den bør være langt længere -over et halvt år , men du var selv med til at minde dem om at håndhæver det mamma .

Masser af kærlighed til dig fra mig. Always Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Medusa Lør 23 Nov 2013 - 15:58

^^

Jo men jeg har ingen advarsel fået, da man skal normalt få en advarsel om, at man er inaktiv, og det er faktisk yderst nemt for admins at udsende den besked til alle inaktive brugere og jeg har i hvert fald ingen email fået. Så jeg ved ikke om det er grunden ^^

Det ved jeg Very Happy Men man skal jo ligesom advare folk (jeg plejer personligt ca 2 uger før sletningen at advare brugere). Smile Jeg sender igennem adminstrationspanelet en hurtigt email til alle inaktive, og det er virkeligt easy peasy, men jeg ved selvfølgelig ikke, om adminsene bruger det her på denne side, men andet ville være underligt. Smile Hvor man kan vælge i stedet for at deaktivere eller slette brugere efter et vis antal dage, så kan man sende dem en automatisk email.

Mange tak du ^^
Og jeg er glad for at høre fra dig.

Medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Gæst Lør 23 Nov 2013 - 21:10

Seks måneder vil jeg personligt sige er alt for lang tid. Folk laver jo konstant nye brugere og efterlader de gamle, så det ville være fjollet at lade der gå et halvt år. Kan slet ikke se hvad grunden skulle være i at vente så lang tid. En advarsel, som Medusa siger, er meget bedre.

... og det var egentlig intet med reklamen at gøre, men jeg vil stærkt opfordre andre folk til at hoppe ind på siden. Den er super god! Jeg har selv været bruger, men på grund af manglende tid er jeg hoppet fra - men måske vil jeg en dag vende tilbage.

Men anyway, join! Super fed side med dejlige (aktive) admins! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Gæst Lør 23 Nov 2013 - 21:12

Jeg vil tillade mig at poste et link til siden, der faktisk virker ;)
Kommentar til siden: Dejligt med en sci-fi-ish side, men jeg må indrømme at farverne skriger lidt for meget til, at jeg vil kunne deltage i spillet derinde. Tillykke med de tre måneders levetid, dog! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Rafaela Søn 24 Nov 2013 - 17:50

Har kun lige været inde og kigge på siden kort og tror nok det er første gang jeg er kommet ind på en side, hvor farverne endelig sprænger ordentligt frem så jeg ikke skal kæmpe med og læse det der står som jeg har her(Sorry men nogle steder er teksten stadig lidt for mørk for mig, men det en anden sag xD) Jeg ville gerne joine siden, men har dsv alt for meget oppe i mit hoved til og kunne være på 2 sider og det, at jeg næsten ikke har noget "privatliv" længere pga skole osv vil jeg ikke bare lave en på siden og ikke være aktiv, men hvis jeg en dag får tid hopper jeg nok lige forbi med en bruger Smile

_________________
The New world - Crisis gives new opportunities. 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Gæst Søn 24 Nov 2013 - 18:40

Et halvt er mere passende , ifølge mig da der sker det - som nu - at folk vender tilbage og ser de er slettet.
Der er flere brugere der vil blive ked af det.
Så en lidt længere frist ville være dejligt.

Der er sider der slet ikke sletter inaktive brugere , de kan står der i mindre evigheden og se dejlige ud.
Det er så igen at trække den lige lidt for langt , efter min smag.

Men ... Smag og behag er forskellig Smile
Siden er god ja. Ligesom siden her , er den meget legefuld og har søde medlemmer , der tager rigtig godt imod nye.

Medusa ... Jeg er stadig ikke helt ' på dupperne' ... You know how it is. * hemmelig Girl talk* Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Medusa Tors 28 Nov 2013 - 12:38

Rowan: Hvilken farver synes du, som skriger for meget?
Refaela: Hvilken tekst kan du ikke læse ? ^^

Så kan jeg nemlig få rettet farverne, fordi i er måske ikke de eneste, som har sammen problemer Smile

Medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Medusa Tors 28 Nov 2013 - 12:41

Og til dig Eric, jeg har været på for lidt over 2 måneder siden mimium, fordi jeg skrev den der guns and zombie reklame Smile

Sorry misforstod dig Rafeale Smile Troede, at du mente det omvendte Smile

Medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Delilah Tors 28 Nov 2013 - 15:24

New World er en rigtig fin side. Jeg var lige kort online på den, men jeg tror jeg er blevet slettet efterhånden, da jeg langt fra var aktiv(samme problemer som her på siden). Dog vil jeg lige sige at der langt fra gik et halvt år fra jeg oprettede mig til jeg blev slettet, og dér havde jeg altså været aktiv i mellemtiden;)
No hard feelings though, for jeg synes personligt et halvt år er er aaaaalt for lang tid^^

_________________
The New world - Crisis gives new opportunities. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Medusa Fre 29 Nov 2013 - 11:36

Som der står i reglerne, så bliver man slettet efter 2 måneders inaktivitet Smile andet hvis vi admins har fået noget andet af vide Smile

og jo 6 måneder er for lang tid, syntes at to er fint især da man sagtens kan "forlænge" perioden, hvis man bare giver adminsene besked

Yours
Medusa

Medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Delilah Fre 29 Nov 2013 - 11:41

Godt så, så er vi jo enige.

Vi ender nok med lige at hilse på hinanden et par gange mere! See ya Medusa:)

_________________
The New world - Crisis gives new opportunities. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af medusa Fre 29 Nov 2013 - 11:45

Det håber jeg da! :)Og du kan altid joine igen og så kan jeg sætte på listen over de folk, som må være inaktive i længere tid Smile

medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Gæst Fre 29 Nov 2013 - 13:45

Medusa: Synes egentlig at der bliver brugt for mange neon-farver. Både blå, grøn, gul, rød, og en lysere blå. Det er for kaotisk for mine øjne, når der er så mange stærke farver. Herinde bruger man fx en nedtonet rød og en nedtonet grøn; de er altså ikke neon-farver OG der er kun to (: Det skaber lidt mere balance i designet, i mine øjne (: Men det er jo smag og behag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af medusa Lør 30 Nov 2013 - 13:45

Jeg kan nedtone dem en smule, men problemet er også at under hver stedforum, så skal der være en klar farve til radioaktiviteten, territorium og evt world event. :)Fordi så er det meget lettere at læse sig frem til de enkelte oplysninger Smile

medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Medusa Lør 30 Nov 2013 - 15:41

NU er de nedtonet Smile Men langt fra for meget, så jeg håber, at i alle kan både læse det uden at få hovedpine :3

Medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Gæst Lør 30 Nov 2013 - 15:45

Små skærme som mobil er glad for de stærke farver xD det en utaknemmelig opgave at stille alle tilfreds.
Også når det gælder layout * smiler*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Medusa Lør 30 Nov 2013 - 15:57

Well vi har jo langt fra nedtonet dem som her på the underworld Very Happy

Medusa
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The New world - Crisis gives new opportunities. Empty Sv: The New world - Crisis gives new opportunities.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum