Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
The world with many books //Lu Xin// EmptyIdag kl. 19:42 af Rafaela

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The world with many books //Lu Xin// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
The world with many books //Lu Xin// EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
The world with many books //Lu Xin// EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
The world with many books //Lu Xin// EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
The world with many books //Lu Xin// EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
The world with many books //Lu Xin// EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
The world with many books //Lu Xin// EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
The world with many books //Lu Xin// EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
The world with many books //Lu Xin// Voteba13The world with many books //Lu Xin// Voteba14The world with many books //Lu Xin// Voteba15 
Rafaela
The world with many books //Lu Xin// Voteba13The world with many books //Lu Xin// Voteba14The world with many books //Lu Xin// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner

The world with many books //Lu Xin//

Go down

The world with many books //Lu Xin// Empty The world with many books //Lu Xin//

Indlæg af Rafaela Fre 26 Apr 2013 - 22:23

S: Biblioteket
O: Lange rækker af reoler, fyldt med bøger, og næsten ingen personer.
T: 12:34
V: Solrig dag og lunt i vejret
P: http://www.badtv.it/wp-content/uploads/2012/06/Lucy-Hale-lucy-hale-11914414-527-700-225x300.jpg plus et sort stof bundet om det ene øje

Det var på tide og få læst nogle nye bøger. Luce elskede og læse og det var ikke ligefrem bestemte bøger hun læste om. Hun kunne læse størstedelt alt og hvilket sted var det perfekte sted for og finde alle mulige slags bøger man kunne læse i end lige biblioteket? Der var nemlig ikke så mange steder man kunne finde et sted der havde så mange bøger, at man ville næsten kunne finde alle de bøger man søgte efter. Luce havde altid været den der sad for det meste på sig selv på biblioteket og læste alle de bøger som lød spændende for hende. Luce havde været her mange gange før inden hun kom der lige netop den dag. Hun kendte næsten biblioteket lige så godt som hendes egen bukselomme. Hvis hun altså havde bukser på. Hendes hår sad i en høj hestehale, hvor håret gik ned til omkring skulderbladende. Hun måtte finde en som ville kunne klippe hende for det trængte hendes hår til. Det sorte stof som hang hen over hendes ene øje. Det var ikke med godvilje hun havde valgt og få bundet et stof bundet over det øjehul. Hun havde bare ikke noget øje der og det irriterede hende lidt, men hun kunne ikke gøre noget ved det. Hun stod ved en række af bøger, hvor der var bøger om forskellige slags dyr. Lige fra en lille mus til en drage og mere til. Hun havde fundet et sted og sætte sig, hvor det kun sad en person og læste.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

The world with many books //Lu Xin// Empty Sv: The world with many books //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 11:53

Lu xin sad på biblioteket med en stak nodebøger og musik bøger. hun studerede musik på en musik skole. hun skrev noder ned i et smukt indbundet hæfte, som faktisk mere lignede en bog, da den var så tyk som den var. Lu xin havde sin violin kasse til at stå ved siden af sig, og var dybt optaget i sine noder. hun havde ikke opdaget at der var andre omkring hende, hun havde været på biblioteket siden det åbnede, bare for at studere bøger om musik.

Gæst
Gæst

The world with many books //Lu Xin// Empty Sv: The world with many books //Lu Xin//

Indlæg af Rafaela Lør 27 Apr 2013 - 18:53

Hun kiggede rundt på dem der gik rundt imellem de forskellige hylder med bøger i alle størrelser og om forskellige ting og sager. Luce var nu ikke ligefrem den som kiggede alle hylder igennem for og finde de bøger hun ville have. Hun kendte biblioteket ret godt så det var ikke noget. Hun satte sig til og læse i den bog hun havde fundet om de forskellige drageracer. Hun var meget interesseret i og vide mere om de forskellige drageracer som fandtes og dem som var uddøde. Hun hørte, at hende der sad skråt overfor hende ved samme bord sad og skrev noget ned. Hun kiggede kort undersøgende på hende og var blevet nysgerrig over for og finde ud af, hvad det var hun sad og skrev ned "Undskyld, men hvad læser du?" der var tegn på nysgerrighed i hendes stemme.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Maj 2013 - 17:21

Jeg læser node systemerne igennem tiden, for at jeg bedre kan skrive mine egne noder, så jeg kan spille dem, dog er det svært at skrive dem, når man ikke har det rigtige node papir eller node bøger til det, så skal man tegne stregerne op først på flere hundrede papir, før man overhoved kan starte på at skrive noderne, og papir er jo blevet meget dyrt, så jeg må lære alle mine noder og melodier uden af, og det vil tage mig tid…. ubs der sagde jeg vist meget i et pløre” sagde hun blidt og lagde sin blyant og gned sine øjne. Hun havde lovet sin mor at skrive 6 nye melodier som hun skulle spille, men hun vidste bare ikke om hun enlig havde papir nok til det, ellers måtte hun droppe musik skolen for at få et job, og så ville hun ikke kunne komme ind på skolen igen. Man fik kun en chance når det galt musik skolen, missede man den, kunne man ikke få den igen på noget tidspunkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Ons 29 Maj 2013 - 19:08

Hun lyttede stille og roligt til det pigen fortalte. Hun havde ikke ligefrem forstand på det der havde med musik og gøre så hun kunne ikke lige sætte sig ind i alt det hun fortalte hende om "Det lyder da meget spændende nok, men jeg er ikke lige den som har ret god forstand på musik overhovedet så jeg kan ikke sætte mig ind i det" hendes stemme var rolig og mild. Hun kiggede lidt i sin bog og begyndte og spekulere på om hun burde tage hjem. Hun lukkede bogen og rejste sig op "Det var rart og møde dig. Måske mødes vi igen en anden gang, hvor vi begge har mere tid til og sludre lidt" hun vidste ikke helt om det ville ske, men man vidste aldrig. Hun gik hen og satte bogen på plads hun havde læst i og gik så derefter direkte hjem

//out//

Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum