Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~
Side 1 af 2 • 1, 2
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~
Mikkel kommer ind i emnet senere //
Caroline var ude at gå en tur i skoven, det var farligt for et svagt ynkeligt menneske som hende. Det vidste hun da godt, men hvad skulle hun gøre? Lege indespærret prinsesse i et torn, bare fordi hun var et menneske? Caroline havde endnu engang ikke ligefrem taget varmt tøj på ude i vintervejret, hun ejede ikke varmt tøj. En vampyr kunne ikke mærke kulden, så det var tydeligvis derfor hun intet varmt tøj havde tilbage. Caroline stod ved toppen af en klippe hvor et vandfald udfoldede sig nede i floden. Der var langt ned, og Caroline vidste godt at hun ikke kunne svømme, og som menneske ville hun helt sikkert bare drukne i flodens vand. En lyd ved en gren knække, gjorde hun blev opmærksom.
"Angela er det dig?" Spurgte hun lidt ud i luften, og kiggede lidt frem og tilbage. Dog var der noget der sagde hende at det ikke var Angela eller en hun nogensinde havde set før.
Gæst- Gæst
Sv: Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~
Gæst- Gæst
"Ikke for noget, men hvis du har et problem med Angela.. Så ville jeg forslå at du selv snakker med hende om det. JEg kan ikke hjælpe dig meget beklager. Desuden synes jeg du skal passe på hvad du har at sige om min Angela." Sagde Caroline lidt sarkastisk men truende. Hun var blot et menneske nu, ynkelig og svag. Men hun var ikke bange, langtfra. Hun var mere overmodig. Caroline så på Valerie som kom tættere på hende, men blev stående hvor hun var..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Igen, ja hun er min gode veninde. But trust me. JEg er ikke hver at dræbe for at du får hævn. Er du virkelig så dum eller er din naturlige hårfarve bare blond?" Sagde Caroline da hun mærkede hvordan hun kunne mærke jorden begynde at smulre under hendes hæle. Caroline måtte passe på med hvad hun sagde til denne kvinde hvis der ikke skulle være fritfald. Men stadigvæk var hun langtfra bange, og så helt rolig samt afslappet ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Oh yeah, det kan hun og det gør hun." Svarede Caroline igen, og hævede så et bryn da hun nævnte fritfald.
"Undskyld, det bare lyden af din stemme får det til at lyde som om at jeg burde være bange eller noget?" Sagde Caroline sarkastisk og så udfordrende på hende.
"Du bluffer." Sagde Caroline så og så Valerie direkte ind i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mikkel, vågn op! Du bliver nød til at vågne op! Kom nu, jeg beder dig.. vågn op." Sagde hun og og kiggede ned på ham med bedende øjne. De varme øjne var våde af sorg.. Caroline fik ham trukket hen til et lille fint sted i en lysning hvor træerne stod perfekt i en cirkel, her begravede hun Mikkels krop. Hun fandt nogle blomster, hun lagde på.. Hun sad på sine knæ imens hun kiggede på graven, og græd.. Hun hadede at være alene når hun græd, fordi hun følte sig så tom indeni når hun græd. Dog havde det været værre hvis hun var vampyr.. Det betød dog stadigvæk ikke at Caroline kunne stoppe med at græde da hun var begyndt.
Gæst- Gæst
Lige med et øjnede han sine øjn igen, han lå ved vandet igen med sne hvidt tøj, han satte sig op og hørte nogen græde lidt der fra, hanraste sig op og fik der hen, jo tættere på han kom jo beder kunne han så hvem det var som græd, det var Caroline, hun havde nogen blomster i hånden og græd imod en grav var der stod hans navn på, det var kun has fornavn som stod p graven, for Caroline kendte ikke il hans efternavn, ha lade roligt hånden på hendes skylder og sagde roligt med en svag stemme, "Det er en flotgrav du har givet mig Caroline" en lille tårer kom frem på hans kinder,
Gæst- Gæst
"Du.. her.. men.. hvordan?" Sagde hun og hendes stemme var stadigvæk forvrænget af sorg og gråd. Caroline kiggede på ham for at se om han var healet eller om han havde sår, herefter svingede hun armene omkring ham.
Du må aldrig forlade mig igen.." Sagde hun med en bekymret samt alvorlig undertone. Caroline ville helst ikke miste flere af dem hun elskede eller holdt af..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men du i live og det er det som betyder mest." Svarede hun ham med et smil på læben, Caroline var så glad for at han var i live igen, at det næsten var helt ubeskriveligt. Da han nævnte det med efternavnet, fik hun en ide. Og hun ville være ligeglad med hvad Nicolas sagde til den, for det var hendes ide og hendes beslutning.
"Hvad med vi vælger et fælles et, som i symbol på vores venskab til hinanden. Hvad med Salvatore? Det betyder frelser." Forslog hun med et skævt smil, Caroline havde altid elsket navnet Salvatore, det var så flot og lød så smukt. Caroline ventede på hvad Mikkel ville sige til navnet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vampyrer har heller intet hjerte, men det betyder ikke at man skal leve som om man har et hjerte af is." Svarede hun og lagde en hånd på hans brystkasse der hvor han hjerte plagede at banke. Hun kiggede på gravstenen han skrev på, der var aldrig nogle der havde givet hende en begravelse. Da hun forsvandt da hun var 13, da hun aldrig kom hjem. Carolines forældre havde ikke engang givet hende en gravsten, heller ikke da hun blev vampyr var det noget. Da han nævnte hun var menneske, nikkede hun stille.
"Ja? Havde du ikke opdaget det? Det er virkelig forfærdelig at være menneske, så svag og skrøbelig. Ynkelig." Hun talte ikke pænt om mennesker eller at være det, for mennesker var jo ynkelige og svage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det lidt mærkeligt, men jeg vender mig til det." Hun kiggede ham op i øjnene. Caroline lagde sit hoved imod hans hud da han holdt armene omkring hende, selvfølgelig havde han ret. Caroline endte med at kigge ham i øjnene.
"Det rigtig nok, men jeg ved ikke. Min datter Melissa døde jo, og jeg ved ikke om jeg vil være i stand til at passe på et barn. Som menneske, kan jeg jo næsten ikke engang passe på mig selv." Svarede hun, selvfølgelig havde hun godt kunne tænke sig før at være i stand til at få en familie. Men nu. Hun havde lært at aceeptere livet som vampyr, og nu var det væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det rigtigt nok, og jeg er taknemlig for at jeg har jer." Svarede hun og smilede let. Caroline så ham ind i øjnene, og lagde hovedet lidt på skrå. "Så hvad skal vi lave nu?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og der ingen grund til at lade Angela få skylden, hun ville aldrig gøre noget for at skade mig. Den tøs der var bare ikke ret klog, eller bare overmodig." Svarede Caroline inden hun begyndte at gå et par skridt afsted.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Kill or be killed - Azanroc
» I'll kill the innocent, when you kill me. But I'll kill the guilty when I want.(Sean)
» Kill. Kill. Kill.. oh torture is fun too - Assorian
» Kill it! Kill it with fire! Or a projektile, your choice.(Dylan Ether)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine