Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
De længe ventede nyheder!  EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
De længe ventede nyheder!  EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
De længe ventede nyheder!  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
De længe ventede nyheder!  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
De længe ventede nyheder!  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
De længe ventede nyheder!  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
De længe ventede nyheder!  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
De længe ventede nyheder!  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
De længe ventede nyheder!  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
De længe ventede nyheder!  Voteba13De længe ventede nyheder!  Voteba14De længe ventede nyheder!  Voteba15 
Lori
De længe ventede nyheder!  Voteba13De længe ventede nyheder!  Voteba14De længe ventede nyheder!  Voteba15 
Valentine
De længe ventede nyheder!  Voteba13De længe ventede nyheder!  Voteba14De længe ventede nyheder!  Voteba15 
Genevira
De længe ventede nyheder!  Voteba13De længe ventede nyheder!  Voteba14De længe ventede nyheder!  Voteba15 
Edgar
De længe ventede nyheder!  Voteba13De længe ventede nyheder!  Voteba14De længe ventede nyheder!  Voteba15 
Abigail
De længe ventede nyheder!  Voteba13De længe ventede nyheder!  Voteba14De længe ventede nyheder!  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

De længe ventede nyheder!

3 deltagere

Go down

De længe ventede nyheder!  Empty De længe ventede nyheder!

Indlæg af Sean Søn 19 Jan 2014 - 12:24

Hejsa kære brugere!

Vi beklager meget den lange stilhed der har været. Men nu har vi endelig nogle konkrete ting at sige til jer. En hel masse!

Raceledere:
Den første nyhed er at Abaddon ikke længere er raceleder over dæmonerne, så denne stilling er igen fri.

En anden ting er vi har tænkt lidt over rollen og vi vil prøve at hjælpe med at få gang i dem. Sajro har været så elskværdig at påtage sig rollen, da han selv er raceleder, så har i nogle ideer eller tvivlsspørgsmål, så skriv endelig til ham. Han har også oprettet en tråd, som kun racelederne kan se, hvori i kan diskuterer ideer sammen.

Ønsker du at være raceleder, for en race der endnu ikke har en? så skriv endelig til en admin!

Plottet:
Som i sikkert har bemærket, er plottet gået død. Det skyldes flere faktorer. Og i stedet for at udføre genoplivning, der vil føles sært for os alle, er vi admins blevet enig om noget andet:

Necromanceren har trukket sig tilbage og hans hære er gået med ham eller forsvundet. Man kan stadig møde en undead eller to i skoven, hvis man er uheldig, men selve truslen er overstået. For nu. Ingen ved hvor necromanceren er forsvundet hen.

Journalister:
Vi har faktisk kun en tilbage og hun har ikke den største tid til at skrive hele tiden.
Så vi mangler nogle helt nye, friske og iderige journalister! Vil i gerne være journalist, så skriv til en admin. Journalisterne skal finde in-game nyheder og skrive om den, så alle kender lidt disse historier og reagerer på dem. Der sker jo heller ikke et sært mord på den anden side af jorden uden vi ved det her i Danmark. Smile

Special- og blandingsracerne:
Der har været utrolig mange ansøgninger og vi har været lidt for gavmilde til at godkende dem. Hvis der kommer for mange på disse punkter, vil de jo ikke længere være specielle eller sjældne. Derfor har vi skruet op for sværhedsgraden, hvilket også gør at flere bliver afvist.
Vi vil også beklage tiden, at det nogen gange går langsomt. Dette skyldes de mange ansøgninger og at vi også har et fungerende IRL-liv.

Kopiering mellem siderne og reklamer:
Vi har kort diskuteret dette emne, da vi har oplevet at folk, der starter deres egne sider, har kopieret visse ting fra denne side. Vi har ikke fundet det nødvendigt at lave nogle regler på dette område.
Dog vil vi godt sige til jer alle, der overvejer at lave en side: Reglerne er generelt ens på alle sider, så det ser vi ikke så tungt på, men vi ønsker ikke at se andre ting kopieret. Hvis vi opdager det, vil vi skrive til vedkommende og bede denne ændre på det.

At reklamerer i chatten er ikke tilladt. Vi ser helst reklamer forblive i tråden til formålet.

Også lige den sædvanlige: Husk Faceclaim! Den skal skrives ind. husk også at skriv hvis i skifter eller slettet jer. Så vi kan holde listen opdateret.


Var der mere?
Det tror jeg ikke. Ellers får i bare en besked mere Smile

Fortsat god weekend!
- Sean
På vegne af DTBM.



_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

De længe ventede nyheder!  Empty Sv: De længe ventede nyheder!

Indlæg af Delilah Man 20 Jan 2014 - 16:32

What?! Abbie!? Vil det sige jeg er raceleder-fri!? OMG! Freedom!(Og det er derfor jeg ville være en forfærdelig raceleder; jeg ville sætte mig op imod mig selv, fordi jeg ikke kan klare autoriteter xD).

Hvis plottet ikke længere er i spil, så bør i nok slette 'WORLD EVENT' oppe i højre hjørne. Det er ligesom ret ... Forvirrende xD

_________________
De længe ventede nyheder!  2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

De længe ventede nyheder!  Empty Sv: De længe ventede nyheder!

Indlæg af Sean Man 20 Jan 2014 - 17:19

Vi har snakket om det Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

De længe ventede nyheder!  Empty Sv: De længe ventede nyheder!

Indlæg af Kairi Fre 24 Jan 2014 - 12:52

Er ked af jeg ikke har så meget tid til at skrive artikler længere, men håber vi kan få lokket nogle friske kreative nye journalister til Smile
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

De længe ventede nyheder!  Empty Sv: De længe ventede nyheder!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum