Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Spørgsmål: Emne læsning
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Spørgsmål: Emne læsning
Læser i andre brugeres emner? og er det nogen speciale brugere, som i nyder at læse emner fra, og hvorfor kan i lide at læse emner fra dem ^^
Jeg vil vildt gerne vide hvad der motivere jer til at læse andres emner, eller om i aldrig gør det.
Personligt, læser jeg emner fra Camille, og Delilah.
Jeg læser emner af dem begge af den samme grund. De er fantastisk gode til at bruge det spil man laver, i både emnet, og andre emner, så plots man laver med dem, føltes som om det har en indflydelse. Og når man læser svar fra dem, bliver man FYLDT med kreativitet, og tit når jeg skal svare dem, kan jeg ikke beslutte mig hvilke af de tyve ideer, jeg skal vælge, at svare med.
og derfor er det så fedt at læse deres andre emner, selv dem jeg ikke er med i, fordi hvis min karakter gør noget, så kan jeg nogengange læse om det i deres andre emner, og for mig, er det en kilde til endeløs morskab! Når plots bliver nævnt.
Hvem læser i andre emner fra, og hvorfor ^^
Gæst- Gæst
Sv: Spørgsmål: Emne læsning
Normalt læser jeg ikke folks emner, med mindre folk nævner noget godt indhold. Jeg fortrækker at læse normale bøger, men dem læser jeg så også meget af
Gæst- Gæst
Men hvis nogle af de folk jeg syntes emner super godt(eller super kort hvis jeg er doven) svarer i et emne på Latest Topics, eller jeg bare keder mig, så læser jeg de emner der ruller igennem dér. Jeg læser dog ikke direkte med i bestemte emner, eller følger bestemte brugere. Det har jeg slet ikke nok fritid til!
Men jeg føler mig da beæret over at du følger med i mine emner :3
- Del
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Det er inspirerende og dejligt .
Once upon a time læste jeg ALT jeg kunne komme i nærheden af- og dengang havde jeg HELT styr på alle karakter , hvem der ejede hvem og især hvorfor XD
Desværre er min tid fordelt anderledes nu - dem der sluger den ved hvem de er XD og jeg når kun sjældent at læse med .Men jeg skimmer stadig og var der flere timer i mit døgn ville jeg læse meget mere XD
Jeg har nogle emner jeg følger mere end andre, men det er også fordi de er knyttet til min karakter Camille, så dem læser jeg mere end andre- og så er der de særlige hvis skriverier lige falder i min smag XD
Men alt i alt - elsker jeg at stalke emner
Gæst- Gæst
Enden læser jeg et emne, fordi jeg har grund til at tro at de folk, som emnet omhandler, ikke kender nok til vores regler. Eller også læser jeg et emne, hvis folk snakker om det og jeg er nysgerrig, eller jeg er nysgerrig fordi jeg ved det måske kan have en indvirkning på mit eller mine nærmeste venners spil, i fremtiden. Eller hvis jeg er nysgerrig eller interesseret i hvad der sker mellem mine venner - I de tilfælde skimmer jeg kun kort, til min nysgerrighed er stillet.
Var det mere end to? Flere af dem høre vist under samme kategori.
Ellers læser jeg dem sjældent. Er for doven og har ofte ikke tid.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
- Men som regel skimter jeg blot emnerne igennem, specielt Tigers svar fordi de er så lange xD Men læser alle de nice replikker som (Del) kommer med xD
Og selvfølgelig min dejlige Patch. Selvom det lidt tid siden vi har emnet herinde, så er hun stadigvæk min dejlige dramagirl. And will always be! <3
Dog kan jeg sagtens læse andres emner også, hvis overskriften siger mig et eller andet. Det sjældent men det sker xD
Sidst rettet af Caroline Fre 18 Apr 2014 - 22:33, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Jeg ved godt mine svar er lange! Sorry! Men de er faktisk blevet kortere, vil jeg gerne sige! Nogle gange, ahem ... Og awh til at du syntes mine replikker er fede! Jeg sidder faktisk og smågriner når jeg skriver dem. Dårlig humor, I know. Især mit svar til Joshy, hvor Del var småfuld, og i emnet sad og smågrinede over sine egne replikker. I liked that! xD
Til emnet, så jeg ikke bare svarer på noget om mig selv, som sådan en kælling:
Jeg læser også emner, hvis jeg bliver bedt om det! For sådan at give respons, selvom det er lidt irriterende at blive spurgt om, hvis man ikke har noget at gøre med emnet at all. Men hvis man får en heads-up på at ens karakter bliver nævnt, så bliver man lidt en blodhund i det emne xD
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Åh ja, det er sandt Del...
Hvis jeg ved min karakter bliver nævnt, får jeg spontan lyst til at læse emnet xD
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
» Spørgsmål?
» Min tur til spørgsmål
» Spørgsmål til profil..
» Spørgsmål, Eric
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine