Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Jake
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Sasha
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Renata
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Genevira
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Celenia
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Lenore
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Taliia
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Madelena Gray
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 
Katrina
I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba13I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba14I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 16:26

Sted :: Det brændende træ i udkanten Domsville.
Tid :: midt om aften.
Omgivelser :: Der er ingen mennesker uden for, og der sidder kun to-tre stykker inden for.

Oliver bar rundt på en eller anden kvinde som han havde taget ud af et bur som han havde fundet ude i skoven for nogen timer siden, ja det havde taget ham nogen timer at komme ud af skoven med denne kvinde i sine hænder, han viste ikke engang hvad hun hed og han havde sådan set heller ikke brug for at vide det han skulle ikke bruge hende til noget, men han havde det dårligt over at efterlade hende alene i et bur fordi han var kommet i tanke om hvad hans Alex mund kunne havde sagt til ham.

Han rystede på hovedet og forsatte vider til han var kommet hen til en kro som vist nok hed det flammende træ eller noget der omkring, han var også sådan set pænt ligeglad for han skulle bare få noget navn i hende og give hende noget søvn så hun kunne få det beder så han også kunne begynde at bruge hende til noget, han gik lige ind af døren og så hen i baren hvor der stod en kvinde og smilede i første omgang til ham men smilet forsvandt da hun så hvad han bar rundt på, hun tog en nøgle for et lille skab og løb hen til tappen imens hun råbte efter Oliver, "Jeg åbner et værelse til dig hvor du kan ligge hende" Oliver nikkede bare og gik roligt hen til trappen for ikke at miste taget i kvinden i hans arme.

~ på værelset :: En seng samt to senge borer på hver siden af sengen, der står også en sofastol samt et sofa bord, der er også et bade værelse ~

Oliver gik ind på værelset og gik lige hen til sengen hvor han lade kvinden, hvor efter han lade dynen omkring hende uden sådan rigtig at rører ved hende, han gik hen til døren og lukkede dem, han smilede svagt for sig selvom gik hen til sengen og satte sig på den anden side at kvinden for at vente på at hun skulle vågne så de kunne komme vider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 19:07

Alex var kold, da han bar hende. Det blev så kun værre da han valgte at gå ud af det forfalden hus, sneen dalede ned af natte himlen. Da han havde gået i noget tid, med Alex i armene, var de åbenbart kommet helt til udkanten af Doomsville.
Alexs var nem at bære, det havde hun altid været, hun havde aldrig rigt været tung på nogle måde. Hun spiste meget, men tog aldrig på af det mad hun fik ned. Hendes hoved lå stille op af Olivers skulder, af en person der havde været buret inde i flere år. Lugtede hun på ingen måde af sved, hun duftede mere af blomster. Som om hun fik et bad hverdag, hendes hår fortalte dog noget andet. Fedtet men ikke klamt.
Da de kom ind på Det Brændende træ, vendte hun sit hoved. Dog var hun på ingen måde ved bevidsthed, varmen der susede gennem hendes krop, fik hende til at røre en smule på sig.
En lav mumlen slap hendes læber, hun rynkede blidt på næsen da han lagde hende i sengen.

Alex drømte, det var tydeligt, på den måde hun mumlede på, nogle få ord slap hendes læber ”Hvorfor?”
Alex havde engang en ven, fra hun var helt lille. Dengang hun havde sine forældre, hun huskede ikke hans navn. Den første ven hun fik, som kravlede ned i den lille kælder hun sov i, hendes far der somregl tævede hende, han kaldte hende Lucifers datter. Han kaldte hende dette, da hendes øjne blev røde, når hun rødmede eller blev sur.
Hver aften græd hun sig selv i søvn, lige intil denne dreng kravlede ned til hende. Han havde flygtet fra nogle bøller, som boede i omegnen, da han faldt ned. Kunne Alex ikke andet end at være rar ved ham, dette måtte være guds værk tænkte hun. Hun gav ham hendes tynde tæppe og delte en bolle med ham, de snakkede sammen til solen forsvandt fra himlen. Den måde han fortalte sine små eventyr på, han fortalt hende om hvordan han kunne nedlægge et vildsvin.
Det endte selvfølgelig med at han kom hver aften, hvor de delte hendes aftensmad sammen. Han var til hendes fødselsdage, han kom altid med selv lavede gaver, engang havde han lavet en dukke til hende ud af halm. Hun sov med den hver aften. Han var der det meste af hendes barndom, lige ind til noget forfærdeligt skete…

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] (dukken)

Der var gået et par timer, til Alex vågnede af sin drøm. Hun satte sig op i sengen og placerede hendes nu varme hånd på hendes pande, hendes fedtet hår dækkede hendes øjne og det meste af hendes ansigt. Et blidt suk slap hendes læber. ”Hvorfor drømte jeg nu det?” Sagde hun med en meget lav stemme, det tog noget tid før hun opdagede hvor hun var. Var dette en dyne? Og en pude? Hun vendte sit blik rundt, til det endte på Oliver. Hun stirrede på ham med et overrasket blik. Hvad han virkelig lukket hende ud?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 20:16

Det var utroligt hvor let hun var i hans armen, han kiggede ned på hende og smilede svagt til hende selvom hun ikke kunne se det, smilet var dog ondt og koldt som det altid har været siden han så hende, hun lå op af hans skylder og han håbede for hende selv om hun kunne lige det for det var sidste gang hun fik lov til at ligge der, ingen får normalt lov til at ligge op af ham, kun hvis det var fordi at han skulle spise fra en person, men det ville han ikke med denne her kvinde han kunne bruge hende, til hvad viste han ikke endnu, men hans bedste idéer kommer altid til sidst, han tænkte også over hvordan det kunne være at hun lugtede af blomster eller som man normalt siger, duftede af blomster, han grinede lidt af hun rørte på sig og hendes næse som bevæge sig da hun blev langt ned i sengen.

Oliver hørte en svag mumlen fra hendes ellers så kønne mund, eller de fleste kvinder havde en køn mund, selvom han kunne lide dem eller om han hadet dem måtte han dog indrømme at hendes mund var lige til at kysse og hendes krop var lige til at kneppe, men han gjord intet imod hende i mens hun bare lå på sengen og ikke kan forsvare sig selv, det var noget af det bedste ved det, han sagde aldrig hvad der skete med dem når han har sex med dem, først når han rigtig er gået i gang at han siger at de langsomt ville miste livet og hvor kvinden begynder at gøre modstand det er først der det rigtig bliver sjovt for ham, han kiggede hen på kvinden uden at bevæge sig fra sengen, han vil ikke vække hende, mere fordi hun havde brug for søvn og uden søvn var hun ikke til nogen hjælp.

Oliver havde nu siddet på sengen nogen timer uden der rigtig var sket mere end sidste gang, han kiggede hurtig væk fra hendes krop som han havde svært ved at få blikket fra, hans sult var kommet til live igen og han måtte svart finde noget ellers ville han dræbe denne kvinde enden han fik noget ud af hende, han kiggede imod væggen da hun havde sat sig op og havde sagt et eller andet om den drøm hun havde, han måtte da sige at han gerne ville finde ud af hvad hun havde drømt om, se han vente bare blikket imod hende, og mødte det overrasende blik hun havde sendt til ham, han rystede på hovedet og raste sig op for at gå ud af døren, han havde lagt sin hånd på dørhåndtaget og havde vendt blikket imod kvinden igen og sagde med en rolig stemme "Du overlever så du har ikke længer brug for mig, værelset her har jeg lejet i en uge til dig, brug det eller du kan forlade det du bestemmer selv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 20:27

Deres øjne mødtes i et split sekundt, da han valgte at rejse sig op. hendes blik fulgte ham stille, hun vidste jo ikke hvad han kunne finde på. hvorfor hjalp han hende ud? han virkede ikke som en der ville hjælpe hende på nogle måde.
Da han nåede døren, rejste hun sig forsigtigt op "V-Vent! Hvorfor hjalp du mig? jeg troede ikke du kunne bruge mig til noget" Hendes øjne blev kolde, han skulle ikke tro at hun var taknemlig over det. Selvom hun rent faktisk var lykkelig over at han valgte at hjælpe hende alligevel. Hendes hænder var sat mod væggen, da hun havde svært ved at stå op. hun kunne mærke hendes blod strømme gennem kroppen, af en sær grund gjorde det lidt ondt.
Måske fordi hendes blod var blevet så koldt som is? at det nu blev varmt, var hendes krop ikke helt vantil. Hun trådte stille frem, hendes hænder røg langsomt ned fra væggen af, hun rettede sin ryg og tog en dybindånding.
"Så du siger at jeg ikke skylder dig noget?" Hun satte sit hoved på skrå, var dette virkelig sandt? eller ville han komme tilbage til dette værelse igen? det var ikke til at vide. hun ventede en smule spændt på hans svar.

((Sorry det bliver lidt kort, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal skrive XD))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 20:36

Oliver fik øjenkontakt med hende men det betyd intet for ham, han var ligeglad med hende eller på en eller anden møde var han ikke ellers havde han vare efterladt hende i buret eller han havde voldtaget hende imens hun havde ligget og sovet, men han havde jo ikke gjort nogen af de dele, så han var ikke helt ligeglad med hende, desværre. Han vente blikket væk og så imod døren, han kunne lige så godt sige det til hende han ville alligevel aldrig få hende af se igen, han vente blikket imod hende, denne gang var hans øjne bare ikke kolde eller onde, det var triste utrolig triste, en lille sølv tårer trillede ned fra et af hans øjne og vider ned af hans kind, han slap dørhåndtaget og vente hele kroppen imod hende imens han fik hen til hende med et fast blik, "Vil du virkelig vide hvad der fik en dæmon som mig til at hjælpe en engel som dig? ville du virkelig vide det! de triste øjne var væk lige så hurtig de var kommet, vreden kom frem og hans ellers så dejlige lyseblå øjne blev mere mørke i det da han var færdig med at snakke, han vente ryggen til hende og gik hen til døren han åbnede den og sagde med en kold stemme igen, "Jo du skylder mig mad!! rigtig mad, rigtig mad for en Incubus" hvor efter han lukkede døren og gik nede under for at få noget at drikke.

// Helt iorden Wink det bliver altid sjovere når man er godt inde i emnet Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 20:49

Hun ventede på at han ville svare, hun havde på ingen måde regnet med at han ville vende sig helt om og gå imod hende.
Da hans blik var fast lagt på hende, tog hun et lille skridt tilbage, var han sur? hun så den lille sølv tåre der stille kørte ned af hans bløde kind, af en sær grund fik det hendes blik til at sølle og uskyldigt ud. lidt som hvis hun ville til at løbe væk.
"J-Ja ellers ville jeg ikke spørger" Hendes stemme var en smule lav, hun vidste dog ikke helt hvordan hun skulle svare, hvor det selvfølgelig ikke lød sært. hun ønskede jo at vide hvorfor han hjalp hende, hendes blik blev placerede på gulvet. da hans øjne blev extremt kolde.
Mad til en incubus?! det var jo en sjæl, hvordan skulle hun få fat i en sjæl? hun hørte døren smække. stille vende hun sit blik mod døren, hvad skulle hun gøre, så hun kunne betale den nederen gæld af.

Da hun ikke kunne høre hans skridt mere, smed hun sin røde trøje og gik ud på badeværelset. Et bad var det hun havde brug for, hun smed bare sit tøj forskellige steder og stillede sig i bruseren. hun kunne ikke mærke om vandet var koldt eller varmt, kun hvordan det kørte ned af hendes nøgne krop. hun rettede sit hoved lidt op, så hun kunne mærke vandet ramme hendes ansigt blidt.
Det var rart med et bad, hun stod der i nogle minutter inden hun trådte ud. stille greb hun ud efter et håndklæde, hun kørte stille sin hånd gennem hendes våde hår for at få det væk fra sine øjne.
Gennem hele badet, tænkte hun på hvordan hun skulle skaffe en sjæl til ham. hun ville ikke give sin egen, da det bare ville dræbe hende. hvis hun ville dø, skulle det ikke være under sin første gang i sengen med en mand. Hun rystede blidt på sit hoved "Jeg kan nok lave en Pagt med Xander... han har det med at gemme sjæle i glas, hvis jeg husker rigtigt" Alex var vantil at være alene, hvilket gjorde at hun snakkede højt med sig selv det meste af tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 21:03

Oliver så stadig med triste øjne på hende da hun snakkede til ham men som man kunne se var hans blik blevet et helt andet syn hans øjne var blevet mørker og vrede kunne set langt væk, han så hvordan hun gik lidt tilbage det var nok også det bedste for hende, ellers var han gået på hende, han rystede på hovedet og sagde med en total kold og vred stemme, "Fordi den eneste person man har elsket har forladt en og det eneste ønske denne person havde var at han skulle blive mit gamle jeg, og det var ar rade folk, f.eks. at rade dig fra det bur!!" han håbede nu på at hun var glad for at vide sandheden om hvorfor at rade hende og hun skulle bare være glad for det, ellers skulle han nok lave helt om på hende.

Han var kommet nede under og havde sagt sig i baren, kvinden som havde hjulpet dem før var kommet hen til Oliver og havde sat sig selv hans side, denne kvinde var en gammel ven af Oliver, og han stolede sådan set bare lidt på hende, han kiggede på hende da han begynde at snakke til ham, "Oliver du bliver nød til at tænke på hvad du gør, du kan ikke gå rundt og være en du ikke længer er" han viste at hun snakkede om at han gik rundt og prøvede at være den Alex ønskede at han var blevet for langt tid siden, men han var ikke længer den søde dæmon, han var blevet en helt anden, en dæmon han elskede men alligevel kunne han ikke bare ligge Alex's ønskebag sig, han vente blikket imod kvinden og sagde roligt, "Den dag nogen kan tage ALex''s plads i mit hjerte, den dag skal jeg nok være den dæmon jeg aldrig har været" han raste sig op og gik hen til trappen, hvor han vente hovedet imod kvinden og sagde med en kold stemme, "Der skal noget mad op til den kvinde jeg kom med, ingen spørgsmål maden skal bare ind og den person som kommer med maden skal hurtig ud igen, ellers dræber jeg personen, forstået?" han så spørgerne på kvinden som langsomt nikkede og gik ud til kokkende som stod for maden og fortalte at der skulle laves noget mad hurtigs muligt.

Oliver var gået op til værelset igen, men han gik ikke bare ind det var ikke længer han værelse men den kvinde som han havde rade havde fået det og selvfølelig betyder det også at det var hende som bestemte hvem der skulle lukkes ind og hvem der skulle blive væk, han bankkede roligt på døren og ventede op at hun ville svare eller åbne døren for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 21:19

Alex fandt noget efterladt tøj, i nogle af skabene, hun tog det stille på uden rigtig at tænke på hvordan det så ud på hende. da hun fik det på, knurede hendes mave. Sulten slog hende hårdt, da hun først nu kom i tanke om hvor langtid side det var at hun havde spist.
Stille hørte hun nogle banke på døren, hun vendte sit blik mod døren. kom han virkelig tilbage? then again, hun havde jo heller ikke betalt sin gæld. hvad nu hvis han ville have hendes sjæl! ikke tale om, det tog lidt tid før hun fik modet til sig. hun åbnede døren og lukkede ham stille ind.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ((Hendes nye påklædning))

Hun smed håndklædet på sofaen og lukkede døren bag Oliver. Hun kiggede halvt ned i jorden og halvt op på ham, hun måtte sige noget til ham. så han vidste at det ville være svært at skaffe en sjæl til ham. "J-Jeg! Hvordan vil du have at jeg skaffer en sjæl til dig? jeg kan jo ikke bare hive sjælen ud på folk." hun krydsede sine arme, lidt i håb om at hendes mave ikke ville knure mens han var der, hendes hår var vådt. men bare det simple bad som hun tog, fik hende til at stråle. hendes brune øjne lyste nærmest op, hendes hår var ulet men det sad nu meget godt.
Hun skød hoften ud til siden, hvorefter hun kiggede op på ham. hvad ville han svare? ville han måske... Hun rystede på hovedet, sådan skulle hun ikke tænke. hvis han ikke ville tage hendes sjæl, ville hun have dårlig samvittighed over at have tænkte sådan om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Tors 19 Jun 2014 - 19:47

Oliver blev lidt overraskede over at kvinden åbnede døren for ham, han havde ikke lige troet at hun ville åbne den for ham igen, hun havde jo haft muligheden for at løbe medalt det hun havde brug for, der var ikke noget inde på dette værelse man manglede, det var tøj og hvis man var heldig var der også mad på en af senge borgerne, men så heldig havde han dog ikke været denne her gang, sidste gang havde han både mad og vand og tøj nu havde han kun mad.

han gik ind på værelset som hun nu havde fået, han så hvordan hun kastede håndklædet på sofaen, han grinede lidt for det havde han nok også gjort hvis det var ham som havde et håndklæde i hånden, det var jo ikke lige frem at der var nogen steder hvor man kunne ligge det ud over sengen og gulvet og så selvfølelig også sofaen, han vente hovedet imod hende og sagde roligt, "Du har aldrig prøvet dette før? her du vel?" han glædet sig til at hører hendes svar, for hvis det ikke var første gang hun havde prøvet det var hun godt nede under til de mange kvinder som ikke havde noget at tage sig til, dog måtte han indrømme at hun ikke ville få særlig svært ved at finde mad til ham, hun var køn og han kunne godt havde spist lidt af hendes sjæl eller bare prøve at smage på den, men så skulle de også gå rigtig for sig ellers ville han bare havde taget hele hendes sjæl uden at han kunne stoppe igen, måske skulle han gå i bad imens hun skulle beslutte sig hvad hun gjord for at give ham mad.

// Undskyld at det blev sådan et lorte svar, skal lige tilbage til at få lavet nogen gode svar. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Tors 19 Jun 2014 - 20:00

Alex kiggede undrende på ham, da han gik ind på værelset. ”Hvis du snakker om sex” Hun satte sit hoved på skrå ”Nej det har jeg ikke prøvet” Hun smilede drilsk og kørte en hånd gennem hendes fugtige brune hår ”Jeg har heller aldrig prøvet at finde mad til en Incubus før…” Hun kiggede lidt rundt omkring på værelset ”Altså der er en bar nedenunder, jeg kan snilt finde de kvinder der er nemme at få ned med nakken, hvis det er… du ved… de billige tøser” Hun blinkede kækt til ham, mens hun satte sine arme over kors og skød sin hofte ud til siden.
Hvad var han ude på, ville han virkelig æde hendes sjæl, hun rystede blidt på hovedet og gik hen mod ham. Hun stillede sig tættere på Oliver og stirrede ham lumsk ind i øjnene, en Incubus. Hun sukkede blidt, inden hun vende sig om og gik væk fra ham. ”Hvad er du mest til? Jeg kan prøve at skaffe dig noget, men lover ikke at det bliver en model.” Hun begyndte stille at grine. Hvis Incubuser gik efter alle de smukke kvinder i byen, hvorfor var der så, så mange elegante og kønne piger i doomsville?
Hun satte en finger op foran hendes læber, endnu engang vende hun sig mod ham. ”Vent er du til mænd? Hvis du er, så bliver det her meget nemmere.” Hendes stemme var blid, og det var tydeligt at hun skam mente det hun sagde. Hvis han var til mænd, kunne hun snilt finde en mand der var villig til at drikke sammen med hende. Når han så ville gå under bordet, kunne Oliver jo gøre hvad han ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Gæst Søn 11 Jan 2015 - 22:50

((OUT PGA manglende person.))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~ Empty Sv: I stay with you, for now II ~Aigemfarrel~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum